Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Volkswagen Touareg – nová generace shodí 300 kg

3. 8. 2009 • 23:23
23
120
Zobrazit náhledy (23)
Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg Volkswagen Touareg
Volkswagen usilovně testuje novou generaci SUV Touareg, která se z bratislavské továrny rozjede do světa už v příštím roce.

Fotografie ukazují prakticky hotové auto, které má jen důkladně maskované detaily přídě a zádě, tyto partie se ovšem změní nejvýrazněji. Způsob, jakým se promění přední část karoserie, je ale téměř jistý – styl nastolený modelem Scirocco se přenese i na velké SUV Volkswagenu, jak loni lehce naznačil koncept VW Pickup.

I přes nepatrně prodlouženou karoserii, která tak nabídne v podélném směru více místa v interiéru, má být nový Touareg o výrazných 300 kg lehčí. To se samozřejmě příznivě projeví na poklesu spotřeby. V nabídce bude opět paleta šesti- a osmiválcových benzinových motorů, jeden nebo dva turbodiesely a chystá se i Hybrid Touareg. Do prodeje se nová generace dostane v druhé polovině příštího roku a ve srovnání se současným provedením má přinést levnější základní verzi.

Související články

Témata
Avatar - salamoon
11. 8. 2009 17:19
tie nove vw maju teda hnusne svetla a masku
:no:
6. 8. 2009 17:48
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
300kilo z 2320 neni as tak slozite, kdyz to dokazou soukrome osoby treba u Porsche Cayenne, tak proc by to nedokazala primo automobilka, neco se schodi na hmotnosti motoru, prevodovky, komplet se to postavi z hliniku a jinych lehkych matrosu a 300 kilo je dole cobidup, je to jen 13% :-)
Avatar - Ronault.
6. 8. 2009 01:12
Re: Lehčí, nebo úplně jiný Touareg?
Ádo, už jsis ten článek přečetl nebo zde budeš dále za idiota?

Své rady si nech do hospody až budeš Lojzu od soustruhu školit v tom, jak má TDI brutální zátah mezi 1800-2200 otáček.
6. 8. 2009 01:00
Re: White label(e) ...
Jo jo, uvidime, co nam nakonec Bentley predstavi. Take preji dobrou noc a dekuji za peknou diskuzi. ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2009 00:57
Re: White label(e) ...
Designu bych se zas tak NE"bála" (ten u Continental GT se vw MOC povedl - a to jak ex- tak interiér) ... trošičku "slabší" je to právě s "W" motorem a podvozkem 4x4, tam se PŘEDNí náprava konkurenci (dokonce i té trošičku LEVNĚJŠí) NEvyrovná - slyšela jsem, že je PLÁNOVÁNA zcela NOVÁ - u vw si to asi sami dobře uvědomují..
NEvím jak "zvládli" třeba u LEXUSu LS, ale jinak v TÉTO (a Bentley je přeci jen ještě - o dost - VÝŠ) "kategorii" by se přední náprava (tedy dle MNE) měla věnovat JEN "směrování" vozu, jakmile tam "kombinujete" různé síly VŽDY se to nějakým způsobem MUSí "projevit" - prostě šampon a konditioner sice 2 v 1 "funguje", ale nikdy to NEní "to ono" (a jeho použití v "drahém" kadeřnickém salonu bych brala jako URÁŽKU! ;-)
Zatím to "vypadá", že vw vlastně dělali "jen" ten design, že podvozek bude (bohužel) asi "jen" nějaký (byť možná VÝRAZNĚ) upravený 4x4 z Audi A8 a motor také zůstane ten 50 let starý původní (byť opět asi VELMi "přepracovaný") - z MÉHO pohledu je to (hlavně proti "přístupu" při vývoji nových Rolls(ů) spíše "zklamání"
Nu "co a jak" se DOZVÍME již "za pár dní" - tak "uvidíme" ;-)
Pěkný den (no už asi DOBROU :-)
Články odjinud