Jeho nenávisť voči BMW je asi rovnaká, ako nenávisť zanietených fanúšikov BMW k ostatným značkám, ktoré sú podľa nich oproti BMW odpad. Holt, niekde to musí byť vyvážené. :-)
BMW nemá jinou možnost. Pokud má mít nějakou rozumnou průměrnou produkci CO2 u svých aut, je logické, že zařadí nějaké hybridy s malou produkcí CO2 aby mohlo stále vyrábět i silná auta s vysokým CO2. K tomu nutí všechny automobilky nesmyslná politika EU - starají se jen o CO2, ale třeba zvyšující se zamoření rtutí a kadmiem vůbec neřeší, stejně jako rakovinotvorné saze z dieselů, přízemní ozon,...
BMW si ale zahrava se svou image, pomalu se z nich stava zelena znacka namisto sportovni. To se jim taky muze seredne vymstit.
Toyoty jsou bezesporu take dobra auta, ale vzdy byly ponekud bezpohlavni a tahle nalepka se da rychle ziskat ale zbavit se ji neni jednoduche.
Ale no...
Pri dnešnej úrovni priemyslovej špionáže to asi nemyslíš vážne ? ;-)
Či Toyota, tak aj BMW má dopodrobna preskúmanú techniku druhej strany.
Nakoľko to nie su Čiňania a nechcú kradnúť patenty, tak je pre nich výhodnejšie kúpiť, ako vyvíjať niečo, čo už bolo vyvinuté.
Toyota nemá diesely, BMW nemá hybridy - to je smutné. Mercedes má oboje - a nepotřeboval na to Toyotu. Mercedes má náskok, BMW to ví a tak využije Toyotu, která má zase svoje slabiny. Aby to nedopadlo tak, že BMW jaksi nabídne jen druhotřídní techniku a Toyota o generaci starší baterky a hybridní ústrojí.