Novinky
Nicco
1
Takto v UK hovoria o Skode, takze klidek
Přejít do diskuze
Az na tu poslednu myslienku by som suhlasil, je totiz vela ludi, ktori si precitaju recenziu z roznych casopisov, ci internetovych stranok, staci sa iba kuknut pod prispevky k autam tu na moje.auto.cz.... Totiz ten, kto este francuza nikdy nemal, sa pred definitnou volbou sa asi poobzera a zacne hladat informacie, ci teda fakt su tak nespolahlive, ako to vyplyva z roznych 'urbanlegend'. Ale k tej spolahlivosti, zatial co sa v rodine vystriedalo aut, tak zacinajuc od hyundaia az po posledny opel jednoznacne radsej tie z Azije... 307 je krasne auto, ale tolko * sa na aute snad ani nemoze najst co sa tam pokazilo... alebo najnovsia corsa, tej predna smerovka vypadava, zadne hmlove svetlo uz tiez vypadlo... tolko o reichu, samozrejme ja chapem, neni to Mercedes... (tym myslim, nemaju asistencnu sluzbu... 😉 ) Na druhu stranu na Rav4 za osem rokov NIC, Honda civic, za tri roky tam uz je asi tak 250 tisic km a uplne v pohode. Ale staci ak spomeniem Accenta, aj ked este s motorom z Lanceru, po 380 tisic najazdenych kilometrov, a to auto slo ako nove... Samozrejme, sa to neda porovnat s autami, na ktorych najazdu 300 tisic 5 roznych majitelov, je to evidentne ze na pravidelny servis seru, ale ten pravidelny servis tej Corse a 307 evidentne nic nepomoze :-!
Neviem co tym chces dokazovat, mne pride, ze vacsina mainstreamu ma 3 alebo 4 body, a ked sa kuknem na Phantoma, ktory ma 4 hviezdicky, asi si tazko mozem predstavit, ze Sir Harvey uz leti do Skoda UK si objednat Skodu Octaviu Scout v plnej palbe...
Co sa vsak Nicca tyka, asi nemal otvorene oci, alebo jazdil v nejakej rezervacii, totiz v UK je pomerne dost skodoviek. Trebars v takom Brightone vidis same zlte Superby, ktore samozrejme sluzia ako taxiky, ale aj bezne vsade v meste aaj v Londyne, je vela skodoviek, hlavne nato, aku povest tam mali este z predwagenovskej ery. Proste su to pomerne lacne ale celkom kvalitne a pouzitelne auta. To vsak na tom nic nezmeni, ze aj keby mi postavili pred barak octavku, radsej by som odlacil pred susedov barak >😁
Co sa vsak Nicca tyka, asi nemal otvorene oci, alebo jazdil v nejakej rezervacii, totiz v UK je pomerne dost skodoviek. Trebars v takom Brightone vidis same zlte Superby, ktore samozrejme sluzia ako taxiky, ale aj bezne vsade v meste aaj v Londyne, je vela skodoviek, hlavne nato, aku povest tam mali este z predwagenovskej ery. Proste su to pomerne lacne ale celkom kvalitne a pouzitelne auta. To vsak na tom nic nezmeni, ze aj keby mi postavili pred barak octavku, radsej by som odlacil pred susedov barak >😁
Co podle češtinářů dobře?Teď tady několik hlupákům řeší název pro Dacii.To se měla jmenovat Josef?Každopádně je to opět velký krok pro rumuny a zdá se,že chtějí s pomocí renaultu prorazit na východní-tudiž český atd. trh.Když před 10.lety přijeli holanďany ke mě na chalupu s ladou,tak jsem čuměl co to je za auto a jakou má výbavu.Tu nenabízela škoda ani za 700 kolíků.Jo býl loajální k vw je docela fajn,ale naštěstí jsou i jiný a pohodlnější značky.
nevm co máte proti tomu jménu jebezva a dacia kanjara bude určitě skvělé auto.Mě je jedno jak se jmenuje jde spíš oto jaké auto ukrývá vlastnosti.
Směji se tady lidem, kteří si tady plácají játra o spolehlivosti Renaultu. Je to k smíchu. Sami zřejmě nikdy nevlastnili auto o kterém píší, že je tak nekvalitní. Dále o vytlačení Renaultu Koreou, to je kapitola sama o sobě, když se vezme v potaz to, že i Německé automobilky zažívají krizi, přes kterou se snaží přenést radikálními úspornými řešeními(propouštění tisíců zaměstnanců), tudíž je z toho jasné že Korejské vozy, znamenají riziko jak pro FR produkci, tak i pro Německou. Téma Anglie, nevím, zda-li je UK měřítkem, v každé Zemi je to jinak, byl jsem tam před dvěma lety a Škodovek tam bylo po skromnu, pro ty chytrolíny, kteří zřejmě bydlí v UK a sledují oficiální statistiky prodejů, takže jejich přehled je neomylný, jedu v srpnu na měsíc do UK, a udělám si na to svůj obrázek. Jinak ještě jedna poznámka, v naší rodině bylo spousty aut, jsme čtyři a každý máme své auto, z toho tří francouzská. Jejich předchůdci byli z Německa, a moc se neosvědčili, jeden z předchůdců byl i Španěl. Drahý servis, kvalita zpracování dobrá, ale za cenu leckdy převyšující konkurenci až o 2 násobek, to nebylo zas tak nic extra. Znám pár lidí, kteří mají odlišné názory na auta, a mají také auta jiných značek, nemá smysl sem psát jeden známí co má Passata povídal apod. to bych byl jako většina z těch, kteří plní fora těmi nesmysly. Ať je to značka jaká chce pořád jsou to jenom plechy, a když má někdo holt svoji prioritu ve vozech je to jeho problém. Neznám lidi, kteří se řídí při koupi auta recenzí, nebo nějakým článkem v auto-bildu, nezapomínejte, že lidé kteří recenzují, nejsou nestranní a vždy se více přiklánějí k něčemu jinému/svému, další věcí je že nevíte jestli recenze neni podplacená....domluvil jsem Hauk 😉
Tak každému je zcela jasné, že systém PD je schopen narozdíl od CR dalšího vývoje.
To,že se ho jeho vlastní táta VW vzdal a raději draze nakoupil technologii CR, je jistě podezřelý a úplatky zavánějící krok, prostě Škandál... >😁
Nehodlám tady řešit výhody a nevýhody PD vůči CR, ani statistiky spolehlivosti aut, i když by nebylo moc složité tě dostat do úzkých, a sice z jednoduchého důvodu.
Nejsem zaslepenej anti-cokoliv, a tak na auta nahlížím s nadhledem. A to i na své oblíbenější značky. Tobě naopak evidentně frantíkovská fóbie brání vidět neoddiskutovatelná fakta.
Užívej si svoje malé radosti (nepojízdná Laguna u krajnice, mrtvá v Twingu po srážce se stavebním strojem atd.) ale řeknu ti to rovnou.
Je tu ještě jeden a mnohem lepší než ty. Zapoměl jsem už nick ale jeho motto zní 😒br />
"Muž který řídí svůj život, řídí TDI."
>😁 >😁 >😁
To,že se ho jeho vlastní táta VW vzdal a raději draze nakoupil technologii CR, je jistě podezřelý a úplatky zavánějící krok, prostě Škandál... >😁
Nehodlám tady řešit výhody a nevýhody PD vůči CR, ani statistiky spolehlivosti aut, i když by nebylo moc složité tě dostat do úzkých, a sice z jednoduchého důvodu.
Nejsem zaslepenej anti-cokoliv, a tak na auta nahlížím s nadhledem. A to i na své oblíbenější značky. Tobě naopak evidentně frantíkovská fóbie brání vidět neoddiskutovatelná fakta.
Užívej si svoje malé radosti (nepojízdná Laguna u krajnice, mrtvá v Twingu po srážce se stavebním strojem atd.) ale řeknu ti to rovnou.
Je tu ještě jeden a mnohem lepší než ty. Zapoměl jsem už nick ale jeho motto zní 😒br />
"Muž který řídí svůj život, řídí TDI."
>😁 >😁 >😁
Bereš Tamiflu? 😉 Já tam byl opět po pár letech před dvěma týdny a škodovek je k vidění poměrně dost, nejčastěji však Felicie 😄 Nevim kde jsi byl, ale matně přemýšlim jestli jsem vůbec nějakýho Renaulta nebo Citrona viděl. 7z10 aut je Ford, to osmé je BMW a zbytek si už rozebere drobotina.
Laguna I a Laguna II, R19, R5, Megane I´... srovnej jen tenhle vzorek dle tebe nejhnusnějších aut s soudobou konkurencí. Takový Golf pro R19 byl designově plechovka, Passat verzus Laguna I?
Prvně přemýšlej, potom piš :no:
Prvně přemýšlej, potom piš :no:
Tak to teda čumim, to závidim, já v UK ještě nebyl - holt nejsem in. Není nad to se pochlubit. A to, žes neviděl znamená, že tam opravdou nejsou. Když to bylo celé 3 a půl hodiny, tak to už je co říct.....
Vydrž - když se podívám, jak si vede na jedné straně Hyundai s Kií a na druhé straně Renault a také (v případě Citroenu bohužel) PSA, tak si myslím, že za pár let možná tahle korejská partička frantíky vyštípe z trhu. A chvástajícíh se taliánů od Fiatu, kteří stěží vytáhli nohy ze sraček se to mžná týká taky....jenom nevím, jestli to bude dobře. No ale za renaultem bych slzy neronil, to by mi spíš chyběl ten Citrón.
Stejně je zajímavé, jak ten renault dokáže spolehlivě tvořit nejhnusnější auta už třicet let, co to sleduju. A dělá je pořád. A když se něco jenom trochu povede, hned to zkazí - viz. facelift Clia, to zas tak hnusný nebylo. Nebylo, ale už je.
Stejně je zajímavé, jak ten renault dokáže spolehlivě tvořit nejhnusnější auta už třicet let, co to sleduju. A dělá je pořád. A když se něco jenom trochu povede, hned to zkazí - viz. facelift Clia, to zas tak hnusný nebylo. Nebylo, ale už je.
Jistota v tomto krizi zmitanym svete je jedna - ze nemecke a japonske vyrobky jsou v prumeru znacne kvalitnejsi, nez vyrobky francouzske, italske, rumunske a turecke. >😁 >😁 >😁
A system PD (samozrejme ne s mechanickym, ale s elektronickymi zcela nezavislymi vstriky do kazdeho valce) je rozhodne spise schopny dalsiho vyvoje vedouciho k dalsimu snizovani spotreby, nez system CR. To je system, ktery z duvodu nizsiho (a vsem valcum stejneho) vstrikovaciho tlaku (a tim trochu kultivovanejsiho chodu motoru) dela z nedostatku ctnost.
No a prave proto, ze dnes firmy ridi vice nenazrani ekonomove, nez odbornici a jejich cilem je proto co nejrychlejsi obratka pokud mozno spise nespolehlivych produktu (ktere vydrzi nejlepe jen do konce zarucni doby), dostal se svet do tehle situace zmitane krizi. Co lepe prodava auto? Hezky vzhled a silny tichy motor, nebo jeho uzitecnost, provozni naklady, spolehlivost a trvanlivost? Svet chce byt klaman. Typickym vysledkem jsou francouzske vyrobky, ktere se tak dlouho zlepsuji az jsou cele vylepsene. Na jejich spolehlivost, dlouhou zivotnost a nizke provozni naklady by se daly psat oslavne ody. >😒] >😒] >😒]
A system PD (samozrejme ne s mechanickym, ale s elektronickymi zcela nezavislymi vstriky do kazdeho valce) je rozhodne spise schopny dalsiho vyvoje vedouciho k dalsimu snizovani spotreby, nez system CR. To je system, ktery z duvodu nizsiho (a vsem valcum stejneho) vstrikovaciho tlaku (a tim trochu kultivovanejsiho chodu motoru) dela z nedostatku ctnost.
No a prave proto, ze dnes firmy ridi vice nenazrani ekonomove, nez odbornici a jejich cilem je proto co nejrychlejsi obratka pokud mozno spise nespolehlivych produktu (ktere vydrzi nejlepe jen do konce zarucni doby), dostal se svet do tehle situace zmitane krizi. Co lepe prodava auto? Hezky vzhled a silny tichy motor, nebo jeho uzitecnost, provozni naklady, spolehlivost a trvanlivost? Svet chce byt klaman. Typickym vysledkem jsou francouzske vyrobky, ktere se tak dlouho zlepsuji az jsou cele vylepsene. Na jejich spolehlivost, dlouhou zivotnost a nizke provozni naklady by se daly psat oslavne ody. >😒] >😒] >😒]
Já mám Škodovku náhodou v oblibě, i když designově se mi v poslední době její produkty jaksi vzdalujou, myslím zevnějšek pochopitelně.
Stejně tak nevěřícně zírám na nonšalanci Renaultu, s jakou likviduje velmi slušný ( v případě verze GT bych řekl i výborný) auto jako je Laguna neskousnutelným vzhledem.
Jinak Renault bude mít co dělat, aby napravil pošramocenou pověst z dob nedávno minulých a v době klesajících prodejů si pravděpodobně znovu blahořečí, že Dacii převzal.
Stejně tak nevěřícně zírám na nonšalanci Renaultu, s jakou likviduje velmi slušný ( v případě verze GT bych řekl i výborný) auto jako je Laguna neskousnutelným vzhledem.
Jinak Renault bude mít co dělat, aby napravil pošramocenou pověst z dob nedávno minulých a v době klesajících prodejů si pravděpodobně znovu blahořečí, že Dacii převzal.
Nová doba, nové názvy. Zvykneme si. Meno našťastie neznamená rozdiel ani v kvalite ani v ničom inom.
Souhlasím s tebou..., ovšem naprosto také souhlasím s tím celkovým hodnocení Fifth Gearu... tyhle škodovky jsou celkově opravdu lepší než tyhle Renaulty a pro mě i včetně designu,
a to přesto, že má u nás Škoda nevýhodu logické "okoukanosti"
a s ní spojený určitý dojem "tuctovost"...
a to přesto, že má u nás Škoda nevýhodu logické "okoukanosti"
a s ní spojený určitý dojem "tuctovost"...
Vratil som sa v pondelok. Za 4 dni som videl jednu novu Octaviu kombi a jedneho Scouta. Ziadna Fabia, ani stara ani nova a ziaden Roomster a uz vobec nie Superb. Siel som po dialniciach, cestach prevej triedy aj v meste, celkovo tak asi 3,5 hodiny jazdy. Pripominam, ze UK je najvacsi europsky trh s novymi autami po D.
Renaltov som tam videl postatne viac, celkovo F su tam dost "oblubeni" u normalnych ludi asi tak, ako na SK. Neviem cim to je, mozno hustotov predajnej a servisnej siete a priaznivymi cenami.
Inak v UK hra rolu Skodovky Ford. Je ich tam pozehnane.
Renaltov som tam videl postatne viac, celkovo F su tam dost "oblubeni" u normalnych ludi asi tak, ako na SK. Neviem cim to je, mozno hustotov predajnej a servisnej siete a priaznivymi cenami.
Inak v UK hra rolu Skodovky Ford. Je ich tam pozehnane.
Říká ten, kdo roní potoky slz za odchod 2.0 TDi PD do věčných lovišť. >😁
Ten, komu nevoní 2.2 HDi, anšto prej moc žere. No jo, jenže on taky jede, zatímco to tvoje tédéíčko s Outlanderem nebo Patriotem tak tak hejbe. Proč taky Mitsu rovnou nabízí tovární chip...
😉
A z té ne-kvalitní rendlíkovské produkce si radši vyzkoušej 2.0 dCi než začneš něco blábolit. Nejsem pošuk jako ty, abych tvrdil, že Frantíci jsou vzorem spolehlivosti, ale zlepšujou se, což ty o sobě tvrdit nemůžeš.
Na druhou stranu, aspoň nějaká jistota v tomhle krizí zmítaným světě. Áda je stále stejnej...(doplňovat to nebudu). >😁
Ten, komu nevoní 2.2 HDi, anšto prej moc žere. No jo, jenže on taky jede, zatímco to tvoje tédéíčko s Outlanderem nebo Patriotem tak tak hejbe. Proč taky Mitsu rovnou nabízí tovární chip...
😉
A z té ne-kvalitní rendlíkovské produkce si radši vyzkoušej 2.0 dCi než začneš něco blábolit. Nejsem pošuk jako ty, abych tvrdil, že Frantíci jsou vzorem spolehlivosti, ale zlepšujou se, což ty o sobě tvrdit nemůžeš.
Na druhou stranu, aspoň nějaká jistota v tomhle krizí zmítaným světě. Áda je stále stejnej...(doplňovat to nebudu). >😁
No to ale neni pravda. Mozna jeste tak v Londyne. Jakmile ale vyjedes par desitek mil daleko, je tam Fabii jak naseto a nikdo si na ne nestezuje. Naopak. Radeji maji Skodu, nez rendlika. Takze sorry, ale realie UK asi moc neznas.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a porovnej to treba s rendliky😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A PS: Dacie tam radeji nehodnoti...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a porovnej to treba s rendliky😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A PS: Dacie tam radeji nehodnoti...
třeba nissan qashqai i dneska málo kdo napíše dobře...a navíc je to skvělý auto[odkaz]%20Qashqai&kl…
Já tedy tak odvážný nejsem. I když určitě bude lepší auto z Romanie, než to, které si s vyhlášeným dámským znakem na kapotě, na volantu i za volantem hraje na světovou špičku, či stejně ne-kvalitní auto od originálního rendlíku, tureckého ne-pořádku, či japonského převleku ne-převleku.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jo máš pravdu, další - námořní názvy u Opela se mi taky líbily. I když třeba Vectra nebylo špatné jméno a ta předposlední byla i podle majitelů skvělý auto.
JO, Duster byl fakt lepší, ale je možný že ten název bude pouze pro jižní ameriku (docela to tak zní) a pro střední Evrou bude třeba taky jinej....doufám ;-\
Escort byl taky pojem - myslím u Forda, ne jako "služba". Kanjara je skutečně blbé jméno, to s hned tak neslyší....ale když někdo nazve vlastní SUv Koleos, tak mně to ani nepřekvapuje.
asi tohle jméno bude lépe znít v severní Africe,Indii a v Rusku kde asi čekají nejlepší prodeje :-!