Novinky
Klaudius
0
Majiteľ firmy Kaipan by vedel rozprávať. Homologizácia okrem nervov a času ide finančne do miliónov korún. Len zdierať a zdierať, to je celá filozofia našej slávnej Európskej únie. Čo je za logiku v tom, keď si kúpiš hotový motor, namontuješ ho do homologizovaného rámu, a samotný motor musí prejsť ďalšou homologizáciou len preto, že je namontovaný v inom aute? Je to len o prachoch a nenažranosti úradov.
Přejít do diskuze
Je ještě třetí pojem: byrokracie, hlavně evropská. Není snadné v Evropě stavět auta a dostat na ně homologaci, když máte milion předpisů, které musíte splnit. Dneska je třeba i norma na minimální sklon čelního skla. Proto jsou si všechna auta podobná. USA jsou v tomhle na tom o mnoho líp. Alespoň zatím.
Clovek muze mit jasnou predstavu, jak chce neco tvorit. Nejhorsi na tom je, ze v dnesnim svete jsou vetsinou vsechny predstavy zredukovany do dvou pojmu. 1) Cena produktu 2) Cena produktu.
Nic neni podstatnejsi. ;-\
Jen malokdo dokaze jit cestou kvality za vetsi peniz a uspet.
Nic neni podstatnejsi. ;-\
Jen malokdo dokaze jit cestou kvality za vetsi peniz a uspet.
Neni to zazrak,je to skoda. Skoda dalsi mrtve legendy. Bohuzel to dopadne tak, ze zanedlouho zde bude jen par znacek a rozmanitost nulova. Jen uplny blb muze napsat dobre jim tak. Mozna mohli investovat jinak mozna cely vyvoj byl spatne vedeny, ale dobre jim tak? :no:
... ze to vydrzali doteraz. Aj Fiat sa drzi. Je to taka zarputilost "Made in Italy". Samozrejme iba dovtedy, pokial su peniazky na vyplaty a odmeny pre top management.