Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Další krach: Italské De Tomaso znovu zbankrotovalo

8 komentářů

Klaudius
Majiteľ firmy Kaipan by vedel rozprávať. Homologizácia okrem nervov a času ide finančne do miliónov korún. Len zdierať a zdierať, to je celá filozofia našej slávnej Európskej únie. Čo je za logiku v tom, keď si kúpiš hotový motor, namontuješ ho do homologizovaného rámu, a samotný motor musí prejsť ďalšou homologizáciou len preto, že je namontovaný v inom aute? Je to len o prachoch a nenažranosti úradov.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Je ještě třetí pojem: byrokracie, hlavně evropská. Není snadné v Evropě stavět auta a dostat na ně homologaci, když máte milion předpisů, které musíte splnit. Dneska je třeba i norma na minimální sklon čelního skla. Proto jsou si všechna auta podobná. USA jsou v tomhle na tom o mnoho líp. Alespoň zatím.
krovakus
Clovek muze mit jasnou predstavu, jak chce neco tvorit. Nejhorsi na tom je, ze v dnesnim svete jsou vetsinou vsechny predstavy zredukovany do dvou pojmu. 1) Cena produktu 2) Cena produktu.

Nic neni podstatnejsi. ;-\

Jen malokdo dokaze jit cestou kvality za vetsi peniz a uspet.
RADEK1
Jsem rad,ze je tu nekdo normalni. :yes: a chape souvislosti.
Klaudius
To už sa nedá slušne napísať, čo som nútený si o tebe myslieť. 8-s
RADEK1
Neni to zazrak,je to skoda. Skoda dalsi mrtve legendy. Bohuzel to dopadne tak, ze zanedlouho zde bude jen par znacek a rozmanitost nulova. Jen uplny blb muze napsat dobre jim tak. Mozna mohli investovat jinak mozna cely vyvoj byl spatne vedeny, ale dobre jim tak? :no:
JaMM
... ze to vydrzali doteraz. Aj Fiat sa drzi. Je to taka zarputilost "Made in Italy". Samozrejme iba dovtedy, pokial su peniazky na vyplaty a odmeny pre top management.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.