Audi RS 3 je sice velmi divoký hot-hatch, to ale není vzhledem k motorizaci nic překvapivého. Dělá však všechno proto, aby měla posádka pocit, že se toho zase tak moc neděje.
koukám tobě se nějak rozbušilo srdce :-) o jakých mindrácích to tady meleš? Napsal jsem svůj názor, to, že to tady nedáváš je tvůj problém. Víc mě nezajímáš.
Ma volba je jasna a Audi to neni, ale nikdy by me nenapadlo psat podobne slinty o jejich majitelich.
Tebe nejspis zere vedomi, ze si na ty silikony nikdy nesahnes vid? Dobry pokud o sebereflexi :yes:;-)
Nemůžu říct, že by mě tohle auto zaujalo nějak pozivitně. Jen naopak. Zvenku dává moc lacině na odiv svůj charakter - bože ty stříbrné plasty, co to jako má znamenat? HotWheels? Uvnitř zas odpudivě zastaralý interiér nedokázali oživit jinak než několika málo detaily s červeným prošíváním. Sedadla zaslouží palec nahoru.
Určité rozčarování panuje u autora i z techniky...za 1,5 mega snad až moc kompromisů :no:
Interier A3 už je hodně zastaralý a o tom žádná, ale dotykový displej je to poslední co by potřeboval, ty se dávají do nejlevnějších šunek (v koncernu třeba Škoda) a do slušného auta nepatří.
Obecne v automotive se od dotykovych displeju ustupuje. Kdyz uz jsme u Audi, tak ani MB nebo BMW je nepouziva. V premii je dnes najdes snad uz jen v Jaguaru. Duvody jsou jasne: ergonomie, bezpecnost a i to nezadouci zapatlani.
Napsal jsi to pěkně. Mě příspěvek "diskutéra" topper1982 nestojí za to, abych k němu něco více napsal. Zaprvé proto, že on svým vyjadřováním o sobě dává jasně najevo co je zač. Dál nemusím nic psát..
Za druhé, nemá cenu mu nic vysvětlovat, stále si bude sám sobě lhát a dělat zde ze sebe hlupáka svými příspěvky...
Auto si lidé vybírají podle svých potřeb, požadavků, priorit a vkusu. Každý je originální a každý nedá na to své dopustit. Proto já jiné automobilky popřípadě modely neurážím. Každý si může najít kupce. Buďto cenou, nebo kvalitou, technologií, použitými materiály, prostorností, luxusem, sportovním duchem, nebo kvůli zvuku značky a tak bych mohl pokračovat. Prodejní čísla Audi JASNĚ dávají najevo, že své zákazníky si najde, stejně jako celý koncern VW. Např. Audi je jedničkou v luxusním segmentu co se ziskovosti týče...
Všem přeji, aby byli spokojeni se svým vozem a prosím, aby na ostatní neplivali. Na ty Vaše taky nikdo neplive. ;-)
Vždyť je to idiot. Nejde o nějakou náklonost ke značce. Každej máme jisté sympatie ale fanatici je kapitola sama o sobě. A je jedno zda je to fanatik z řad VW, Japomce či Francouze. O to víc je to ještě horší, když podobná moudra mele tupec, který v životě nové Audi neměl a ani v něm nejel, oproti tomu se pak dočteš jak velebí starou Felicii (nic proti ní) jak se mu s ní dobře jezdí. A nějaké kecy o srdci? Bože můj, ať si každý kupuje co se mu líbí, o tom to celé je.
PS: a k té impotentne nude, podobné slovní výlevy čerpáš ze svých diskusí o masáži prostaty či nedostatečné erekce? Tam jsem koukal dosti vynikáš 8-s
klasicke audi: totalna nuda v praxi, auto pre ludi bez chrbtovej kosti a kuska srdca....totalny dizajnovy a automobilovy grc....v praxi.....prava ruka vw....co sa cudujeme
Víš vůbec, jak je ten interiér starý? 15 let není zase tak daleko od pravdy. To stejné platí pro MMI. Tenhle kus historie člověk uvidí už jen u Lamborghini. A Audi snad nikdy nepoužívalo dotykové obrazovky. Je to prostě stařík s neskutečným srdcem.
dnešní metrouši a bohatí synáčci nejsou většinou dobří řidiči, takže auto co ze zlatokopky na sedadle spolujezdce vymáčkne silikony při akceleraci je ideální.
Manažer je v Čechách sice opravdu každý, ale jen na diskusích a po hospodách. V reálu těch schopných manažerů je žalostně málo. To ti potvrdí každý, kdo pracuje ve významnější zahraniční společnosti. Na druhou stranu být dobrým manažerem znamená pro tu společnost dýchat a kariérou v podstatě žít. Což se v Čechách moc nenosí.. každý se zajímá jen o to, co může nabídnout společnost tobě. Co můžeš nabídnout naoplátku většina lidí neřeší.. a podle toho to tady taky vypadá. Jinak být já špičkový manager, tak beru tu novou černou 911 Turbo, se kterou k nám jezdí ten německý kolega, ta fakt nemá chybu :yes::yes:
Do mesta (kde udelam asi 85% svych km) je lepsi klasicky automat a ne DSG, DCT, PDK a jine obdoby jinak pekelne rychlych prevodovek ale na popojizdky do mesta ne moc vhodnych. Tu dam vzdy prednost hydromenici protoze proste radi prijemneji a kdyz je rychlej (jako treba 8 stupnovy od ZF) tak jeste lepe. Pomale obstarozni automaty jako mela treba kia nebo frantici... to radeji manual.
Moc rad bych si ted precetl co te na tom tak pobavilio 8-s
Tady v Čechách už je každý manažer..já se divím, že ještě je koho manažovat :-) ale kdybych si tedy někdy měl taky říkat špičkový manažer nebo ředitel, snad bych si mohl auto vybrat, a to říkám na rovinu, že bych se německému diktátu nepodřídil, bral bych Hondu Legend (škoda, že se už nevyrábí :-) ) nebo Jaguar XF. Hatchbacky nižší střední bych vůbec nekoumal :-! a na víkendy bych měl mx-5 :-) no a teď jdu kouknout, co mají v Lidlu v akci ;-)
pubertacka hesla mam spis z recese, tak jak se tady da jen malokdy s nekym pobavit vazne tak vazne jsem pristupoval k vyplnovani sveho profilu ;-)
Ad audi, ano, do jiste miry jen papouskuju testy ale co jsem napsal bylo zmineno v kazdem znich. A kdyz se na muj koment podivas znovu tak tam uvidis jen strizlive zhodnoceni toho auta (na zaklade tech testu), ne jen negativa. Z toho pohledu muze byt me zhodnoceni toho auta objektivnejsi nez tve ktery jsi ho skusil. Tve svezeni se v tom aute taky nema zadnou vahu dokud si se nesvezl s veskerou konkurenci, je jasne ze auto co udela 100km/hod pod 5s na cloveku dojem zanecha, ale lip nez utocit na nekoho na zaklade vyplneni profilu na bezvyznamnem servru nebo na zaklade jineho nazoru by si udelal kdyby si se o ty dojmy podelil. A klidne i na 20 radcich, ja si to rad prectu a rad se poucim a to bez ironie.
Ta audi ma sve klady, ja je nevyhledavam, ale taky pochopim ze nekomu muze vyhovovat vic nez cokoliv jineho, netrpim predstavou ze existuje jedno nejlepsi auto, jedna nejlepsi koncepce, pro vsechny a zrovna ta mnou preferovana.
Treba u me to nakonec stejne nic nezmeni na tom ze ikdyz jsem uz s 4 kolkou jel tak preferuju pohon na zadek a ikdyz bych na kazdodenni jezdeni chtel automat (rychly automat, ne dvouspojku) tak do auta na zabavu bych radeji manual. Muj nazor, nikomu ho nevnucuju ;-)
Já jsem se v něm právě také našel - diplom ještě pořádně nestihl uschnout a už přemýšlím, jak se zadlužím.. a na Audi tím pádem asi nezbyde >:D Ale co, Audi k životu nepotřebuju, bydlení ano.. a pak, nikdy neříkej nikdy.. když se budeš snažit, třeba se dostaneš na nějakou tu manažerskou pozici a k nějakému tomu pěknému kousku se taky dostaneš.. teda samozřejmě ne v Čechách, ale když k nám občas přijede nějaký manager z Německa, to je jiné pokoukání.. 911 Turbo, Panamera S atd :yes: A to je to hned za rohem! ;-)
Ano, nejsme ve při :-) trochu jsem se ve svém příspěvku sám spatřil...mé výhledy jsou takové, že na podobné auta budu jen mlsně koukat. A kdyby náhodou...erestrojka to určitě nebude :-)
Přiznám se, že jsem recenzi a fotky jen tak prolétl.. ale.. ono to fakt není dotykový? Tak tomu já říkám epic fail :no: Ne, že by na tom bylo postavený celý auto, ale v době, kdy pořídit nedotykový mobil je problém, to je prostě zbytečně chybějící kousíček v mozaice dokonalosti..
Taky mám pocit, že se hranice "stáří" neustále posouvá.. živě si pamatuju, jak pro mě kdysi býval starej kdokoliv starší 15 let >:D
Jinak já přece nikde nepsal, že to bude auto pro typického mladého člověka.. napsal jsem jen, že se dle mě k mladému člověku perfektně hodí. To, že na něj většina mladých lidí nemá, je věc jiná :-) A když se nebudeme omezovat jen na ČR, tak si myslím, že v zahraničí to auto bude relativně dostupné i pro "normální" lidi..
Můj majetek to bohužel není a můj favorit taky ne.
Psal jsem to proto, že jsem s tou RS3 něco najel a ještě teď jsem plný dojmů a zajímalo mně, jestli se dá o tom s tebou "fundovaně" pobavit, nebo jestli jen bez zkušeností papouškuješ testy.
A pak mrknu s kým mám tu čest a vidím ta puberťácká hesla o červené, co není zeď a jsem doma - já za volantem hledám opravdu něco jiného...
Hehe :-) ještě před deseti lety děcka na dvorku, teď jsou mi mladí aji čerství absolventi :-) Ale řekněme, že mladý člověk bude ještě kolem pětatřiceti. Pracuje po škole 10 let, kdy si vydělal svůj první milion a kolik z něho ušetřil? Koupil na hypotéku barák, který bude tvrdě splácet do šedesáti, sám má nějaké výdaje, děcka... Při našponovaných rodinných rozpočtech asi tohle nebude typický uživatel RS3. Ale řekněme nějaký profi sportovec by si to koupit mohl, větší ponikatel nebo špičkový manažer asi koupí jinou káru, o 2 třídy větší.
ano, abych ho mozna vyhledove koupil ;-)
Ten slint co popisujes neni slintem ale nekolika testy potvrzeny fakt. Pokud mas problem zit s tim ze tvuj favorit, nebo mozna majetek, neni nejlepsi ve vsem neni to problem muj, ale tvuj.
Navic tva nelibost mi trochu unika, na M2 se tesim protoze mi jeho koncepce zni slibne. Nikdo ted nevi jestli to bude dobre auto...
Zjevne taky hledas za volantem neco uplne jine nez ja, takze resit sve priority s tebou pro me nema absolutne zadnou cenu (nerikam ze me priority jsou lepsi, nebo horsi, jsou proste jine a ja bych po 4 kolce v automatu jako po aute pro zabavu proste nesahnul).
Zatim co jsem napsal ve svem prvnim komente si stojim, neni tam nic co by nebyla pravda ;-)
Čekáš na M2 proč?
Abys ho (předpokládám, že máš na mysli BMW M2 a ne Mazdu 2) koupil a projížděl ho, nebo abys zase jen napsal slint o tom, jak je podstatně lepší, než nedotáčivé RS3?
Já jen, že v té RS3 jsem zrovna nedávno podobného machra s heslem "čára není zeď" vezl a to bys koukal, jak je teď ve svém autě hodnej kluk...
Motor dobrej, brzdy zabite nadvahou na predku, nedotacive, v primce pekelne rychle, rizeni poznacene pohonem 4*4 a opet tou vahou...
Ma volba by to nebyla, ale pochopim kdyz po tom nekdo sahne. Osobne davam stale prednost koncici 1M coupe resp. nedockave cekam na snad brzo prichazejici M2. :yes:
Docela zvedavej jsem i na nove M-B A AMG :-)
Taky vám připadá ten interiér odfláklý? Tedy přesněji řečeno středový panel, ostatní je OK. Ale ty otočné čudlíky a celkově mdlý design (samozřejmě kromě dotykové obrazovky) ve mě evokují vzpomínky na 15 let starý opel s manuální klimou a nikoliv nadupaný hot hatch pro mladé ;-)