Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
fOE
Motor dobrej, brzdy zabite nadvahou na predku, nedotacive, v primce pekelne rychle, rizeni poznacene pohonem 4*4 a opet tou vahou...
Ma volba by to nebyla, ale pochopim kdyz po tom nekdo sahne. Osobne davam stale prednost koncici 1M coupe resp. nedockave cekam na snad brzo prichazejici M2. :yes:
Docela zvedavej jsem i na nove M-B A AMG :-)
Ma volba by to nebyla, ale pochopim kdyz po tom nekdo sahne. Osobne davam stale prednost koncici 1M coupe resp. nedockave cekam na snad brzo prichazejici M2. :yes:
Docela zvedavej jsem i na nove M-B A AMG :-)
Čekáš na M2 proč?
Abys ho (předpokládám, že máš na mysli BMW M2 a ne Mazdu 2) koupil a projížděl ho, nebo abys zase jen napsal slint o tom, jak je podstatně lepší, než nedotáčivé RS3?
Já jen, že v té RS3 jsem zrovna nedávno podobného machra s heslem "čára není zeď" vezl a to bys koukal, jak je teď ve svém autě hodnej kluk...
Abys ho (předpokládám, že máš na mysli BMW M2 a ne Mazdu 2) koupil a projížděl ho, nebo abys zase jen napsal slint o tom, jak je podstatně lepší, než nedotáčivé RS3?
Já jen, že v té RS3 jsem zrovna nedávno podobného machra s heslem "čára není zeď" vezl a to bys koukal, jak je teď ve svém autě hodnej kluk...
ano, abych ho mozna vyhledove koupil ;-)
Ten slint co popisujes neni slintem ale nekolika testy potvrzeny fakt. Pokud mas problem zit s tim ze tvuj favorit, nebo mozna majetek, neni nejlepsi ve vsem neni to problem muj, ale tvuj.
Navic tva nelibost mi trochu unika, na M2 se tesim protoze mi jeho koncepce zni slibne. Nikdo ted nevi jestli to bude dobre auto...
Zjevne taky hledas za volantem neco uplne jine nez ja, takze resit sve priority s tebou pro me nema absolutne zadnou cenu (nerikam ze me priority jsou lepsi, nebo horsi, jsou proste jine a ja bych po 4 kolce v automatu jako po aute pro zabavu proste nesahnul).
Zatim co jsem napsal ve svem prvnim komente si stojim, neni tam nic co by nebyla pravda ;-)
Ten slint co popisujes neni slintem ale nekolika testy potvrzeny fakt. Pokud mas problem zit s tim ze tvuj favorit, nebo mozna majetek, neni nejlepsi ve vsem neni to problem muj, ale tvuj.
Navic tva nelibost mi trochu unika, na M2 se tesim protoze mi jeho koncepce zni slibne. Nikdo ted nevi jestli to bude dobre auto...
Zjevne taky hledas za volantem neco uplne jine nez ja, takze resit sve priority s tebou pro me nema absolutne zadnou cenu (nerikam ze me priority jsou lepsi, nebo horsi, jsou proste jine a ja bych po 4 kolce v automatu jako po aute pro zabavu proste nesahnul).
Zatim co jsem napsal ve svem prvnim komente si stojim, neni tam nic co by nebyla pravda ;-)
Můj majetek to bohužel není a můj favorit taky ne.
Psal jsem to proto, že jsem s tou RS3 něco najel a ještě teď jsem plný dojmů a zajímalo mně, jestli se dá o tom s tebou "fundovaně" pobavit, nebo jestli jen bez zkušeností papouškuješ testy.
A pak mrknu s kým mám tu čest a vidím ta puberťácká hesla o červené, co není zeď a jsem doma - já za volantem hledám opravdu něco jiného...
Psal jsem to proto, že jsem s tou RS3 něco najel a ještě teď jsem plný dojmů a zajímalo mně, jestli se dá o tom s tebou "fundovaně" pobavit, nebo jestli jen bez zkušeností papouškuješ testy.
A pak mrknu s kým mám tu čest a vidím ta puberťácká hesla o červené, co není zeď a jsem doma - já za volantem hledám opravdu něco jiného...
pubertacka hesla mam spis z recese, tak jak se tady da jen malokdy s nekym pobavit vazne tak vazne jsem pristupoval k vyplnovani sveho profilu ;-)
Ad audi, ano, do jiste miry jen papouskuju testy ale co jsem napsal bylo zmineno v kazdem znich. A kdyz se na muj koment podivas znovu tak tam uvidis jen strizlive zhodnoceni toho auta (na zaklade tech testu), ne jen negativa. Z toho pohledu muze byt me zhodnoceni toho auta objektivnejsi nez tve ktery jsi ho skusil. Tve svezeni se v tom aute taky nema zadnou vahu dokud si se nesvezl s veskerou konkurenci, je jasne ze auto co udela 100km/hod pod 5s na cloveku dojem zanecha, ale lip nez utocit na nekoho na zaklade vyplneni profilu na bezvyznamnem servru nebo na zaklade jineho nazoru by si udelal kdyby si se o ty dojmy podelil. A klidne i na 20 radcich, ja si to rad prectu a rad se poucim a to bez ironie.
Ta audi ma sve klady, ja je nevyhledavam, ale taky pochopim ze nekomu muze vyhovovat vic nez cokoliv jineho, netrpim predstavou ze existuje jedno nejlepsi auto, jedna nejlepsi koncepce, pro vsechny a zrovna ta mnou preferovana.
Treba u me to nakonec stejne nic nezmeni na tom ze ikdyz jsem uz s 4 kolkou jel tak preferuju pohon na zadek a ikdyz bych na kazdodenni jezdeni chtel automat (rychly automat, ne dvouspojku) tak do auta na zabavu bych radeji manual. Muj nazor, nikomu ho nevnucuju ;-)
Ad audi, ano, do jiste miry jen papouskuju testy ale co jsem napsal bylo zmineno v kazdem znich. A kdyz se na muj koment podivas znovu tak tam uvidis jen strizlive zhodnoceni toho auta (na zaklade tech testu), ne jen negativa. Z toho pohledu muze byt me zhodnoceni toho auta objektivnejsi nez tve ktery jsi ho skusil. Tve svezeni se v tom aute taky nema zadnou vahu dokud si se nesvezl s veskerou konkurenci, je jasne ze auto co udela 100km/hod pod 5s na cloveku dojem zanecha, ale lip nez utocit na nekoho na zaklade vyplneni profilu na bezvyznamnem servru nebo na zaklade jineho nazoru by si udelal kdyby si se o ty dojmy podelil. A klidne i na 20 radcich, ja si to rad prectu a rad se poucim a to bez ironie.
Ta audi ma sve klady, ja je nevyhledavam, ale taky pochopim ze nekomu muze vyhovovat vic nez cokoliv jineho, netrpim predstavou ze existuje jedno nejlepsi auto, jedna nejlepsi koncepce, pro vsechny a zrovna ta mnou preferovana.
Treba u me to nakonec stejne nic nezmeni na tom ze ikdyz jsem uz s 4 kolkou jel tak preferuju pohon na zadek a ikdyz bych na kazdodenni jezdeni chtel automat (rychly automat, ne dvouspojku) tak do auta na zabavu bych radeji manual. Muj nazor, nikomu ho nevnucuju ;-)
"(rychly automat, ne dvouspojku)"...tak to mi stačí... >:D
Do mesta (kde udelam asi 85% svych km) je lepsi klasicky automat a ne DSG, DCT, PDK a jine obdoby jinak pekelne rychlych prevodovek ale na popojizdky do mesta ne moc vhodnych. Tu dam vzdy prednost hydromenici protoze proste radi prijemneji a kdyz je rychlej (jako treba 8 stupnovy od ZF) tak jeste lepe. Pomale obstarozni automaty jako mela treba kia nebo frantici... to radeji manual.
Moc rad bych si ted precetl co te na tom tak pobavilio 8-s
Moc rad bych si ted precetl co te na tom tak pobavilio 8-s
klasicke audi: totalna nuda v praxi, auto pre ludi bez chrbtovej kosti a kuska srdca....totalny dizajnovy a automobilovy grc....v praxi.....prava ruka vw....co sa cudujeme
Buď tak laskav, neškatulkuj tu lidi a nepodsouvej jim něco o bezpáteřnosti a srdci. Hlavně že ten tvůj Adam je 100% skvost.... kriste pane.
Adam je moc povedenej, se podívej, jak vypadají další auta v jeho třídě. Vzhledově je Adam na špici svojí třídy :yes:
kexxik
dnešní metrouši a bohatí synáčci nejsou většinou dobří řidiči, takže auto co ze zlatokopky na sedadle spolujezdce vymáčkne silikony při akceleraci je ideální.
presne tak
audiny su skutocne hnusne auta, totalna dizajnova impotentna nuda, co sa cudujeme, ved audi je prava ruka vw.....
audiny su skutocne hnusne auta, totalna dizajnova impotentna nuda, co sa cudujeme, ved audi je prava ruka vw.....
a kdo je dneska dobrý řidič? v autech jsou asistenti všeho možného, řadí to za tebe líp, než bys ty kdykoliv zvládnul...
možná máš problémy s logikou. Právě proto, že to auto umí většinu fukncí samo a lépe je pro velkou skupinu kupujících jak píšu -> ideální.
ty seš ten mamrd s fejkovým bavorákem? tak to vysvětluje tvoje mindráky :yes:
koukám tobě se nějak rozbušilo srdce :-) o jakých mindrácích to tady meleš? Napsal jsem svůj názor, to, že to tady nedáváš je tvůj problém. Víc mě nezajímáš.
chápu, že někdo, kdo si na moje.auto.cz dá auto, které mu nepatří, má mindráky z lidí, co si takové auto můžou dovolit...
3_diamanty
a ani apcit nebude, impotentna nuda ;-) , skutocne nechapem kto so srdcom na spravnom mieste si moze kupit chladny koncern,,,,,,,,
mercedes :yes:
mercedes :yes:
Pravil majitel Lady >:D
Vždyť je to ***. Nejde o nějakou náklonost ke značce. Každej máme jisté sympatie ale fanatici je kapitola sama o sobě. A je jedno zda je to fanatik z řad VW, Japomce či Francouze. O to víc je to ještě horší, když podobná moudra mele tupec, který v životě nové Audi neměl a ani v něm nejel, oproti tomu se pak dočteš jak velebí starou Felicii (nic proti ní) jak se mu s ní dobře jezdí. A nějaké kecy o srdci? Bože můj, ať si každý kupuje co se mu líbí, o tom to celé je.
PS: a k té impotentne nude, podobné slovní výlevy čerpáš ze svých diskusí o masáži prostaty či nedostatečné erekce? Tam jsem koukal dosti vynikáš 8-s
PS: a k té impotentne nude, podobné slovní výlevy čerpáš ze svých diskusí o masáži prostaty či nedostatečné erekce? Tam jsem koukal dosti vynikáš 8-s
Napsal jsi to pěkně. Mě příspěvek "diskutéra" topper1982 nestojí za to, abych k němu něco více napsal. Zaprvé proto, že on svým vyjadřováním o sobě dává jasně najevo co je zač. Dál nemusím nic psát..
Za druhé, nemá cenu mu nic vysvětlovat, stále si bude sám sobě lhát a dělat zde ze sebe hlupáka svými příspěvky...
Auto si lidé vybírají podle svých potřeb, požadavků, priorit a vkusu. Každý je originální a každý nedá na to své dopustit. Proto já jiné automobilky popřípadě modely neurážím. Každý si může najít kupce. Buďto cenou, nebo kvalitou, technologií, použitými materiály, prostorností, luxusem, sportovním duchem, nebo kvůli zvuku značky a tak bych mohl pokračovat. Prodejní čísla Audi JASNĚ dávají najevo, že své zákazníky si najde, stejně jako celý koncern VW. Např. Audi je jedničkou v luxusním segmentu co se ziskovosti týče...
Všem přeji, aby byli spokojeni se svým vozem a prosím, aby na ostatní neplivali. Na ty Vaše taky nikdo neplive. ;-)
Za druhé, nemá cenu mu nic vysvětlovat, stále si bude sám sobě lhát a dělat zde ze sebe hlupáka svými příspěvky...
Auto si lidé vybírají podle svých potřeb, požadavků, priorit a vkusu. Každý je originální a každý nedá na to své dopustit. Proto já jiné automobilky popřípadě modely neurážím. Každý si může najít kupce. Buďto cenou, nebo kvalitou, technologií, použitými materiály, prostorností, luxusem, sportovním duchem, nebo kvůli zvuku značky a tak bych mohl pokračovat. Prodejní čísla Audi JASNĚ dávají najevo, že své zákazníky si najde, stejně jako celý koncern VW. Např. Audi je jedničkou v luxusním segmentu co se ziskovosti týče...
Všem přeji, aby byli spokojeni se svým vozem a prosím, aby na ostatní neplivali. Na ty Vaše taky nikdo neplive. ;-)
Mike_C
Nemůžu říct, že by mě tohle auto zaujalo nějak pozivitně. Jen naopak. Zvenku dává moc lacině na odiv svůj charakter - bože ty stříbrné plasty, co to jako má znamenat? HotWheels? Uvnitř zas odpudivě zastaralý interiér nedokázali oživit jinak než několika málo detaily s červeným prošíváním. Sedadla zaslouží palec nahoru.
Určité rozčarování panuje u autora i z techniky...za 1,5 mega snad až moc kompromisů :no:
Určité rozčarování panuje u autora i z techniky...za 1,5 mega snad až moc kompromisů :no:
rohYpnol
[odkaz]
[odkaz]
A3 sportback má přední dveře řešeny úplně stejně. A chce to někdo v případě Audi nazývat "levným" řešením 8-s ?
[odkaz]
A3 sportback má přední dveře řešeny úplně stejně. A chce to někdo v případě Audi nazývat "levným" řešením 8-s ?
×
Sdílení komentáře
×
P.S. Taky je otázka, koho kdo ještě považuje za mladého :-)
Jinak já přece nikde nepsal, že to bude auto pro typického mladého člověka.. napsal jsem jen, že se dle mě k mladému člověku perfektně hodí. To, že na něj většina mladých lidí nemá, je věc jiná :-) A když se nebudeme omezovat jen na ČR, tak si myslím, že v zahraničí to auto bude relativně dostupné i pro "normální" lidi..