Rozviň se tady víc, napiš nám k tomu více mouder, jinde ti jede huba (obrazně) jako šlejfířovi. Jo a nezapomeň na velká písmena a smajlíky....chudák Citroen, nakone ho budoubouchat v tom tebou tak nenáviděném Německu....
Zatiaľ čo do teraz som Jaguary považoval za síce legnedárne, ale nudné autá, tak v súčastnosti by bol Jaguar horúcim kanditátom na kúpu - samozrejme ak by som naň mal a kupoval by som luxusné auto... Kúpa Tatou Jaguaru aj Land Roveru pomohla. Tata necháva vývoj na Britoch a to je to najlepšie.... :yes::yes:
Zbastlenec? To že Jag patří koncernu TATA je to nejlepší co se mu mohlo stát! Nikdo mu totiž necpe koncernové platformy, koncernové díly, koncernovou strategii jako to bylo, když patřili Fordu.... Jaguar má někoho pro kterého je to celé prestižní projekt a kdo je ochoten cpát peníze do nových modelů a není úplně mimo mísu, protože už 50 let taky vyrábí (něco jako) auta. Kdyby se takhle povedlo zachránit Rover a SAAB, tak by na světě bylo krásně!
Nemuzes to srovnavat.
Francie je zeme odboru a pokud u PSA propousteji a to navic doma ve Francii, tak to je hodne zavazne. Logicky to prijit muselo, vsichni o tom vedeli, ale presto to je otres.
Ze to meli udelat uz pred dvemi roky misto plkani tlachu o tom, ze do 2020 budou mit globalni rust v desitkach procent je druha vec.
Jsou to socialisti a magori a to rizeni tomu odpovida.
raz bude v krize aj ludove auto a potom sa dosmejes a naopak mnohi sa budu smiat....takato skodoradost a negativne vnimanie vsetkych inych okrem toho komu fandis znamena istu pribrzdenost a zivotnu traumu.......verim ze to nie je tvoj pripad. Kto fandi autam a ma auta rad ten sa z neuspechu inych tesit nebude.....
Ináč podľa mňa by, ako som už písal inde PSA pomohol vstup na US trh. Ak nie s predajmi, tak spoň by si spravili dobré meno...
Vidím to takto : v USA by sa predávali Citroeny DS3, DS4, DS5, C5, C-Crosser, C4 Aircross, možno ešte Peugeoty 208, 3008, 4007, 4008 a 508. Predávali by sa cez predajnú sieť aliančného partnera General Motors.
Možno ma teraz vysmejete, že sú Amíci zvyknutí na veľké autá, a aj keď v mojom výpise boli skôr veľké modely, na tie Americké nemajú...
Lenže v USA teraz prichádzajú do módy menšie ekologické autá s európskou kvalitou a práve preto je teraz podľa mňa najlepšia chvíľa na vstup PSA na US trh. Zákazníci by sa určite našli, a ak by ich náhodou bolo málo, tak by si PSA aspoň vylepšila meno, pretože autá s kvalitnými interiérmi sa v USA začínajú vyrábať až teraz a doteraz to bol luxus, a tak by mohla z Citroenu/Peugeotu vzniknúť lacná skoro prémiová značka.
A mimochodom, Citroen už v USA bol. Predávali sa tu DS-ky, ale neviem, či boli dovážané automobilkou alebo to bol nezávislý dovoz...
Těžká doba, PSA poěkud zaspalo. Zatímco koncern VW se zavčasu začal tlačit na východní rozvojové trhy, od Ruska, Indie až po Čínu, což byl jediný možný způsob pro "trvalý" růst, zatímco Chevrolet vsadil na celosvětové modely stejně jako Ford, tak PSA tvrdošijně zůstávalo doménou Evropy. A to ještě Evropy jižní...
Výsledek? Začátek konce. Doufám, že Citroen krizi ustojí a nebude další na řadě po Saabu, MG nebo Jaguaru...
...vyhozené z okna pro společnost,která neumí hospodařit,propouští lidi a je v těžškém úpadku. V jiném článku tu někdo kritizoval podporu 43,67 milionu eur pro prosperující Porsche... Tomu se nelze než smát :-)