Novinky
No myslím,že u panamery nejen turbo,mluvil jsem s týpkem co ji má a už mu měnili motor. Při odvozu do servisu s tím,že "nějak klepe" se ptal,na jak dlouho to vidí a technik sdělil,pokud se bude měnit motor tak několik dní...že už jich pár měnili... ;-\
Novodoba porsche mivaji problemu vic, nez ty stare vzduchem chlazene.
Ne ze by na to kaslali, ale spis to je tak, ze dve veci vychytaji a treti se objevi a furt to nebere konce.
996 ka byla dost problemova, praskajici hlavy, zadirajici se loziska rozvodu, olej potkany s vodou , praskajici vlozky pistu ... semtam ty motory odesly s 35tis km najeto.
997 cka spoustu veci vychytala, a misto toho se zase ve vetsi mire zacaly zadirat pisty. A porad porad dokola.
U tech novych se proste jeste nevi, co to udela a kde je slabe misto.
Turba na Cayenne a Panamere jen dokresluji, ze to neni s modernim vyvojem zadna sranda.
Pro pobaveni : ukazka testovani spolehlivosti mazani motoru do Carrery😒br />
[odkaz]
Ne ze by na to kaslali, ale spis to je tak, ze dve veci vychytaji a treti se objevi a furt to nebere konce.
996 ka byla dost problemova, praskajici hlavy, zadirajici se loziska rozvodu, olej potkany s vodou , praskajici vlozky pistu ... semtam ty motory odesly s 35tis km najeto.
997 cka spoustu veci vychytala, a misto toho se zase ve vetsi mire zacaly zadirat pisty. A porad porad dokola.
U tech novych se proste jeste nevi, co to udela a kde je slabe misto.
Turba na Cayenne a Panamere jen dokresluji, ze to neni s modernim vyvojem zadna sranda.
Pro pobaveni : ukazka testovani spolehlivosti mazani motoru do Carrery😒br />
[odkaz]
..ono v podstate nic zvlasne sa podla VW Konzernu nestalo, takze ..asi takto 😒br />
Skoro vsetky znacky v ich konzorciu maju problemi z kvalitou .. ;-\ Ked sa to stane u Skody, VW a Audi ci v MAN ..z mojeho pohladu je to normal a nie som prekvapeny a ani to neriesim ...su to masove produkty, ..ked sa to ale zacne diat u Porsche ci Scanie, co su vykladne skrine konzernu... nieco nie je ok :no:
Nie ze by malo Porsche nejak extra spolahlivu technika, ..i v minulosti, ale v 21. stor. sa to postrazit da ! Takze, na No.1. ..si este musite pockat, v tomto je Toyota, Lex ..zatial BEST !
Nie ze by malo Porsche nejak extra spolahlivu technika, ..i v minulosti, ale v 21. stor. sa to postrazit da ! Takze, na No.1. ..si este musite pockat, v tomto je Toyota, Lex ..zatial BEST !
ty jsi taky BEST... >😁
.. k tvojmu duchaplnemu prispevku asi takto 😒br />
Pracoval som pre jednu znacku, ktora teraz patri do konzernu, bol som tam pred vstupom VW a aj par rokov po. Urcitej casti za problemi z nespolahlivostou motorov moze, kratka doba na zavedenie zmien EURO3 -az 6., taketo veci trochu potrebuju cas. Ked prisla nova technologia CAN-BUS, ..produkt ak otaky isiel hore, lepsie ergonomia, servis atd. ..na druhej strane, kvalita v zmysle zivotnosti dostala smrtelne rany, ..a znacka sa potyka uz par rokov s promlemom s kvalitov motorov, ..ktora znizuje cenu v ociach spotrebitela ... a aku utohu v tom hra VW ?? ..to je na par A4, ...gro je ale v tom, ze na poctivy vyvoj pre techniku nie je vola, ..uz samotna vyroba to nedovoluje, ..pretoze vsetko musi ustupit poctu objednavok a vyske zisku, a tak sa marketingove oddelenie, snazi vytazit maximum z historie znacky a zaplatat tym, co sa zaplatat neda ... A preto je to tak ...
V dlhodobom teste auto-moto-sport vydrzalo turboduchadlo v VW Golf 75.tis. km !!! ..o 20.rokov starom Sabbe 9000 bez problemov 250.tis km ...
Co z toho vypliva ?? ..predat standard triedy za pol.mega v Czk, zarobit druhy krat na servise, a este vytvorit iluziu prostrednictvom marketing, ze ide o nieco viac ako ponuka konkurencia, takze priplatit sa oplati !? ..hmm
Ak je podla teba normalne, ze znacka ako Porsche zvolava majitelov pre chybne materali, a ty si dal za vyrobok 7.cifier cez cenovku, tak prepac, ..to je pre mna BEST ... Uterak na celo, kamo !
Pracoval som pre jednu znacku, ktora teraz patri do konzernu, bol som tam pred vstupom VW a aj par rokov po. Urcitej casti za problemi z nespolahlivostou motorov moze, kratka doba na zavedenie zmien EURO3 -az 6., taketo veci trochu potrebuju cas. Ked prisla nova technologia CAN-BUS, ..produkt ak otaky isiel hore, lepsie ergonomia, servis atd. ..na druhej strane, kvalita v zmysle zivotnosti dostala smrtelne rany, ..a znacka sa potyka uz par rokov s promlemom s kvalitov motorov, ..ktora znizuje cenu v ociach spotrebitela ... a aku utohu v tom hra VW ?? ..to je na par A4, ...gro je ale v tom, ze na poctivy vyvoj pre techniku nie je vola, ..uz samotna vyroba to nedovoluje, ..pretoze vsetko musi ustupit poctu objednavok a vyske zisku, a tak sa marketingove oddelenie, snazi vytazit maximum z historie znacky a zaplatat tym, co sa zaplatat neda ... A preto je to tak ...
V dlhodobom teste auto-moto-sport vydrzalo turboduchadlo v VW Golf 75.tis. km !!! ..o 20.rokov starom Sabbe 9000 bez problemov 250.tis km ...
Co z toho vypliva ?? ..predat standard triedy za pol.mega v Czk, zarobit druhy krat na servise, a este vytvorit iluziu prostrednictvom marketing, ze ide o nieco viac ako ponuka konkurencia, takze priplatit sa oplati !? ..hmm
Ak je podla teba normalne, ze znacka ako Porsche zvolava majitelov pre chybne materali, a ty si dal za vyrobok 7.cifier cez cenovku, tak prepac, ..to je pre mna BEST ... Uterak na celo, kamo !
Benzinove motory v 80 letech byly svym zpusobem na spicce. Uz mely elektronicke vstrikovani, 4ventily na valec a variocamy, ale jeste nemely rizene katalyzatory a silene mapy vykonu kvuli ekolimitum a nepadaly pri sebemensim prusvihu do nouzoveho rezimu.
Od te doby je krasne videt, jak technicky pokrok nepokracuje smerem zlepsit motory, ale ublizovat jim. Cim dal tim vic se pousteji spaliny do sani, cim dal tim vic se zvysuje odpor katu a RJ maji v sobe zabudovane cykly EU a ekologii na ukor vykonu a reakce na plyn, K tomu pripoctete startstopy, downsizing a turba, prehnane dlouhe prevody a prodlouzene vymeny oleje ... a tak dal a tak dal. Vsechno tohle na chvilicku funguje, ale z dlouhodobeho hlediska je to tikajici casovana bomba. Jestli to za ty penize utracene na vyvoj tem automobilkam stoji..asi jo.
.
Mi jako spotrebiteli bylo nejlip v dobe s nerizenymi katy. Vsak se podivejte, jak si vesele zijou motory v motorkach narozdil od tech automobilovych.
Od te doby je krasne videt, jak technicky pokrok nepokracuje smerem zlepsit motory, ale ublizovat jim. Cim dal tim vic se pousteji spaliny do sani, cim dal tim vic se zvysuje odpor katu a RJ maji v sobe zabudovane cykly EU a ekologii na ukor vykonu a reakce na plyn, K tomu pripoctete startstopy, downsizing a turba, prehnane dlouhe prevody a prodlouzene vymeny oleje ... a tak dal a tak dal. Vsechno tohle na chvilicku funguje, ale z dlouhodobeho hlediska je to tikajici casovana bomba. Jestli to za ty penize utracene na vyvoj tem automobilkam stoji..asi jo.
.
Mi jako spotrebiteli bylo nejlip v dobe s nerizenymi katy. Vsak se podivejte, jak si vesele zijou motory v motorkach narozdil od tech automobilovych.
..suhlas :yes😒br />
Automobilizmus je dnes skor choroba, choroba penazi,obrovskych ziskov, bez ohladu na nic a nikoho ... Prikladov je mraky .
Ludia co veria, ze do prace treba davat lasku a poctivost, su dnes v tejto sfere brani skor za naivnych blaznov ...
Na jednej strane bojujeme so zapchami na cestach, problemom z parkovanim atd., na druhej strane chcu automobilky predavat stale viac vozdiel, ktore su paradoxne drahe a poruchove ?? ..kde je tu logika ? ..hlupy, naivny kupec ? ..sikovnost marketingu ? ...
Automobilizmus je dnes skor choroba, choroba penazi,obrovskych ziskov, bez ohladu na nic a nikoho ... Prikladov je mraky .
Ludia co veria, ze do prace treba davat lasku a poctivost, su dnes v tejto sfere brani skor za naivnych blaznov ...
Na jednej strane bojujeme so zapchami na cestach, problemom z parkovanim atd., na druhej strane chcu automobilky predavat stale viac vozdiel, ktore su paradoxne drahe a poruchove ?? ..kde je tu logika ? ..hlupy, naivny kupec ? ..sikovnost marketingu ? ...
Může mi někdo vysvětlit, jak mohl kontrolou kvality projít takový zmetek jako je topper1982? Jedna vadná guma a neštěstí je na světě... >😒]
tenktorát to není oktávka 1,8 nebo nějaká jiná masovka ale dokonce slavné Porsche...hehhe.
No jo. Když si někdo nedá říct.
Jedinej přeplnovanej motor kterej maá smysl je ten s kompresorem.
Trubo bych nikdy nechtěl. Atmosféra nebo kompresor, to je sázka na jistotu.
No jo. Když si někdo nedá říct.
Jedinej přeplnovanej motor kterej maá smysl je ten s kompresorem.
Trubo bych nikdy nechtěl. Atmosféra nebo kompresor, to je sázka na jistotu.
vie mi niekto povedat ako je mozne ze sa mohli nekvalitne odliatky dostat do vyroby? manazment a vyrobnu kontrolu maju z kazachstanu alebo albanska? Lebo toto by sa ani lemravym sikomookym slepym cinanom nestalo
este ze mame amikov.....pan boh zaplat, aspon tam to s autami funguje na urovni
a vraj nemecka kvalita, uz davno vravim ze je to len psychologicky oblb na ludi 😉 ale blbov je coraz viac.....tak nie je dovod nemcom neverit.
mat taketo porsche a riesit takyto problem, tak ho rovno smarim z utesu
P.S. "Šikmooký" taky nejsou úplně bez chyby, co taková Toyota a jejich pověstný pedál?
Te pohadce o pedalu uz neveri nikdo a bylo nekolikrat prokazano, ze v pripadech, kdy auto zaclo udajne samo zrychlovat, slo bud o pokus o pojistny podvod, nebo si ridic spletl plyn s brzdou.
EDIT: Teď koukám, že Toyota to v podstatě i přiznala ( [odkaz] )
Turba, váhy vzduchu, hnilé zadní dveře, rozvodáky, eletronistalace, přední náprava, vstřiky, zatejkání atd...
Znalci myslím poznali, které modely sem měl na mysli >😁
Pracoval jsem par let na kvalite v jednom zavodu na produkci svetel a klimatizaci - zakaznici byli od Fordu, Jaguaru az po VW group, MB atd. Pro Nemce byla pripustna pouze absolutni kvalita - kdyz prijeli borci z Fordu, smali se, ze VW je tak citlivy napr. na vizualni vady a strasne se divili. Takze ja bych si dovolil nesouhlasit s "...este ze mame amikov a funguje na urovni..." Sedel jsi nekdy v US aute? Sahal jsi nekdy na ty plasty? Otevrel jsi nekdy motorovy prostor a podival se trosku blize?
Myslim, ze nemecka kvalita je spolu s japonskou na vysoke urovni - i japonci mivaji svolavacky. To, ze se povede obcas vyrobit zmetek nebo technicky neni dobre navrzen motor (TSi), je pouze dukaz, ze lidstvo neni dokonale...a jsem presvedcen, ze kdyby jsi se zeptal v Hjondeeeee kdo je jim vzorem, tak Ti reknou at se podivas doleva od nasich hranic. Takze - Take it easy :-!
Add Topper: komentovat tohoto človíčka nemá smysl. Je to naprosto neobjektivní a fanatický "hlupák", který nejenže nikdy v žádném autě co komentuje nejel ale možná ani neseděl. A vůbec tu nejde o to, zda je řeč o automobilech z D, JP či FRA atd. Všechny značky mají dnes sem tam nějaký problém. Jo, nenávist s fanatismem, to je strašná kombinace
Jako malí kluci na písečku, každej si kope za to svoje.
Anit fans se radují u článkách o problému němc, germánie fans se radují u článků o problémech amerik, korejců a japonců.
A navzájem se obvinují kdo je horší, haha
Vedle od ponku se zvedl jiný servismen a zcela přesvědčeným hlasem povídá: neblbni Tondo, ty vymysleli až němci poč. 80 let.
Následoval záchvat smíchu a ten chudák nechápal. Njn, evropa byla 100 let za amerikou - kdo nevěří [odkaz]
Nevím co ti vadí na motorvým prostoru amerik, notabene když veškerý přísluešnství bývá nakupovaných od zanček jako Denso, Bosch, Valeo, ATE, Brembo atd.
A za druhe - chtel bych te videt, jak bys Porsche "smaril z utesu", ale ty zadne Porsche nemas a s tim potencialem, co v tobe drima, ani nikdy mit nebudes.
Nemůže (respektive si neumím představit, jak by to dělali a kolik by to stálo) ale kontrolovat každý vyrobený komponent, to musí dělat dodavatel. A jde mi o to, že ten dodavatel nemusí být topperem vysmívaná německá kvalita, ale třeba topperem milovaná kvalita japonská.
To s tím házením auta z útesu je jen úsměvná třešnička na dortu topperovy hlouposti...
Já Topera už ani nečtu 😄
Odhalit sa vsetko, ..otaznik je niekde inde !
Dokazat treba dodzanie pouzivanie vyrobku, ..na to su znalci a specializovane pracoviska, lenze v tomto pripade ide s najvedcsou pravdepodobnostou o zlihanie dodavatela pri vyrobe a odberatela pri kontrole, ci nespravny dodavatel ...vysledok : znacka Porsche dostala dalsiu ranu, a podla mna posledna nebola ...
Pozri sa profi-ockom na sposob montaze pre VW a pre Porsche ... kde je ten rozdie 2.mil Kcc na jeden model, najdi rozdieli ,ufff, potom zalistuj v knihovni, a najdi konkurencu pre Porsche a daj si otaznik, preco sa deje v motorarnach konzernu VW,Audi,Scania, Porsche ...take fouz paux ? ..urcite na to prides !
Problem je ale ten, ze riesenie ak ked nie je definitivne je drahe ...kvalita nieco stoji, a to odreze zo zisku , a to je nepripusne podla myslenia konzernu, vsetko sa optimalizuje na jednen faktor: max. zisk.
PC ani robot tomu nerozumie, to dokaze iba clovek, ktory miluje svoju pracu a rozumie jej, casom sa s takych stavaju skutocny poklad fabriky.
Kablove zvazky nemat z Valea, ale vyrabat si ich sami, atd. Vyrobit turboduchadlo je dnes brnkacka, v Catii to nadefinujem do 72.hodin ...
Vies z kolkych casti je dnes motorove prislusenstvo ??
Vsetky masovky su uz made in E.U. a nie Germany, France a pod. ..vynimkou su niektore znacky ako Mazda, Subaru atd. ..ktore vyrabaju poctivo v Japonsku ...
Kto pocul o takyto problemoch napr. u tej Mazdy ?
Ked sa veci robia cisto iba pre zisk, nikdy to nedopadne ok.