Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen opět zvažuje koupi Protonu

38 komentářů

BeranK
Ten tvůj výkřik asi znamená chvilkové pochopení té neuvěřitelné záplavy blábolů, prokládaných smajlíky a velkými písmeny, co jsi sem zase naplácal, že?
Avatar - Skipper
Skipper
>😁 Hmm každý slušný vůz, tŕeba Phantom TDI délající chro chro chro >😁
Avatar - Aladeen
Aladeen
že sa Proton nepredáva aj u nás;-\ ... Ale späť k téme , osobne si myslím že VW by už nemusel kaziť ďalšie automobilky .. 😉 Už mi VW pripomína Hitlera chce obsadiť celý svet :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
a) do TOUAREGu ano
b) "tuctovka" (je i jen ve své kategorii jen "průměrný") R4 2.0 Tdi do PORSCHE?? Ne ne a NE - to je fakt ÚPADEK jak hrom :no: ;-\
c) nejsem "principiálně" proti naftě (a někde je opravdu FAJN) , ale do KAŽDÉHO (slušného) vozu nafta rozhodně NEpatří (ve Ferrari California či MB SL by mi FAKT NE"chutnala" - a takových vozů je (naštěstí) stále DOST :yes: 😄
d) stále ještě NEní nad (mimořádně) silný BENZÍNový motor :yes: :yes: 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ach-můj-bože!!! ;-\ :no: 8-s :no: 😢 :no:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Získali by nejlepší techniku v dané době. Ale vývoj jde dál... :-!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Mně osobně by 911 se šestiválcem TDI líbila :-!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
TDI tedy do toho Touarega tedy opravdu patří, i když ne samozřejmě 2.0TDI, protože ten by na to těžké auto byl opravdu slabý. A fakt, že se Touareg vyrabí i pod značkou Porsche mne netrápí, to je jen pro hloupé snoby, kteří chodí na jednání s klíčky, na kterých je znak Porsche.

Je holým faktem, že pod kapotu každého slušného vozu patří diesel. Protože se autem s dieselem mnohem lépe jezdí, než pokud má pod kapotou mimořádně slabý a žíznivý benzínový motor.
Avatar - Magnetofon
Magnetofon
Pozor! Skutocnost je taka, ze Proton len vycucal know-how z Mitsubishi a potom Mitsubishi odkopol.
Aj ked oficialne Proton s Mitsubishi spolupracuje.

Aby VW nedopadlo tak isto...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Žádné NEreálné (proto na tu "obrátku" ostatně byl👋je také tolik žalob 😉 ) a za
a) mít půjčku na např. akcie VW (byť mně tehle koncern moc "sympatický" NEní) není žádná "prohra" (spíš NAOPAK 😄
b) skutečnost že Porsche bylo majoritním aktionářem VW nemá žádnou souvislost s tím, že automobilka jako taková "šlapala" (a šlape) "jako hodinky"
(a vydělávala a vydělává VÍC než naprostá větzšina ostaních automobilek..
..a byla a je ve VYNIKAJÍCÍ finanční kondici 😉
No a co se týče (pro koncern bohužel VELMI typického) "sdílení", tak stejně jako to potkalo Bentley a teď se to ve větší míře chystá na Lamborghini, jistě NEunikne ani Porsche... 😐
..alespoň že "klasické" 911 zůstane asi (ručitě) "zachováno" :yes: 😄
Avatar - Bristol
Bristol
porsche si nasekalo spoustu dluhů při snaze převzít koncern vw...což se ukázalo jako nereálné a pak se stal opak...bohužel-ano ferrari a maserati je sice v koncernu fiat ale že by sdílelo komponenty v takové míře to neexistuje a je to dobře protože si drží jakýsi punc vyjimečnosti...aneb zákazníci by zřejmě nebyli moc nadšení kdyby do férka nasadil nějaký multiair nebo multijet... >😁 stejnou filosofii zatím razí také lamborghini v rámci koncernu VW...a doufal jsem, že podobnou cestou půjde i o něco civilnejší porsche...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pro Porsche to vůůůůbec NEní dobré - a ve chvíli kdy bylo (docela DOST NEčekaně) převzaté Volkswagenem mělo famózně našlápnuto jak novými modely (do prodeje zrovna přicházela Panamera), tak bylo v TAK skvělé finanční formě, že 9 z 10ti automobilek by mohlo jen ZÁVIDĚT 😄
PS: MNE vozy se znakem Porsche používající "kOOOOncernoVWou" techniku NEtěší a těšit NEbudou - nicméně prodeje to URČITĚ zvedne (stejně jako prodeje Bentley)
PPS: Mně je "sympatičtější" přístup třeba Ferrari
(a doufám že to s eSUVéčky a diesly apod NEpříjde NIKDY 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano 😉
..Bristol (Fighter) je mi VELE"symptatický" od té doby co ho začali vyrábět.. :yes: :yes: 😄
PS: Ale momentálně (BOHUŽEL) není k dispozici = takže "uvidíme" 😉
(u nás vše rozhodne momentální domácí "válka" o nástupce ML 😄
Avatar - Bristol
Bristol
Bristol momentálně snad ani nevyrábí ne? Co já vím tak má finanční problémy(kdo ne?) a projekt Bristol Fighter tak nějak stojí...aby ne: Bristol vyrábí předražená, aristokratická a technicky vcelku přežitá auta...ale to se mi líbí...je dobře že existují výrobcio kteří nesledují jen současné...pravda poněkud ujeté bruselské trendy...i když i jeho budoucnost bude nakonec bohužel elektřina :no:
Avatar - Bristol
Bristol
pro porsche je to dobré...má téměř jistotu že přežije dlouhá léta a v relativně dobré ekonomické kondici :yes:
Avatar - white label
white label
Takže Bristol? >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..no jak vidno to TDi (které do Porche opravdu NEpatří!) jossalita "jaksi (také) NEtrápí" - bohužel 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vím, já z "pohlcení" Porsche masovýrobce Volkswagen radost věru NEmám - ale věřím že 911 zůstane "zachována" - cenově dostupnější modely a SUV budou (bohužel) pochopitelně "součástí sdílecího koncernoVWého řetězce"... 😐
PS: a MOC se mi líbí 918 - i když s cenou to poněkud P-Ř-E-H-N-A-L-i 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
MNE (jako "auto-kupující") zajímají také JINÉ věci než KVANTITA prodejů, ale..
...je jasné že jsme (spíš) VÝJÍMKY 😄
PS: Proto říkám ať snad už toho svého (nesmyslného) cíle "dosáhne" (ve svém věku už by mohl být rozumný a mít "rozumnější" cíle, bohužel to asi NE"hrozí" - spíš je "zarputilejší" než dřív.. 😉
Avatar - Bristol
Bristol
své zřejmě zůstanou jen hold zůstanou nějaké sdílené díly převodovky, hnacího ústrojí, interiéru atd...zřejmě vyfasujou i nějakou tfsi jako "důstojný základ" aby se auto přiblížilo masám...protožem s boxerem vzadu si to 100 000 lidí nekoupí no... :yes:
Avatar - Bristol
Bristol
hele ono je to jedno...co je teď nejprodávanější? GM? Toyota? a vyrábí snad nejlepší auta na světě? ne...ani zdaleka...ono nejprodávanější zdaleka neznamená nejlepší protože toho nejlepšího se zpravidla prodá jen pár kusů protože si to lidé nemohou dovolit

u těchto výrobců bych si dovolil označení: prodejně nejlepší, toyota alespoň vyčnívá co do technologii(hybridy) a spolehlivostí...čím však vyčnívá VW nad ostatní výrobce to skutečně nevím...vím však jedno: spolehlivostí ani jízdními vlastnostmi to nebude...a to mě jako koncového kupce co se zajímá o auta trochu víc zajímá jako první
Avatar - Bristol
Bristol
nepochopil... 😉 no však uvidíme s příchodem další generace sporťáků porsche...obzvlášť pak u základních motorů... :yes😒br />
BTW mezi náma je mi fakt fuk co nacpou za motor do dražší kopie Q5(Macan) a co cpou do o hodně dražší kopie touarega(Cayenne) ale už jen samotná existence takových modelů v portofliu jsou přinejmenším diskutabilní...ano chápu že porsche prostě z něčeho žít musí a že 911 ani boxster to holt neutáhne, jen mě skutečně mrzí že porsche se vydalo cestou touto a ne cestou konkurenta ferrari, porsche plánuje ročně prodat nějakých 100 000 vozů a tento samotný počet ji jaksi degraduje z výrobce ultimativních sportovních vozidel na výrobce lehce sportovně naladěných odvozenin audi..což se nezlob není moc dobrá vizitka...ale hlavně že se to prodává že? ještě dodám: toto není chyba porsche natož VW...je to chyba trhu a lidí co si ty auta kupují a co akceptují něco tak obludného jako panamera nebo cayenne se znakem porsche na kapotě a houfně to nakupují a ještě se v tom cejtí že maj porsche...že to má na zadku TDI jak z vočouzený octávky je už však jaksi netrápí...bohužel
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..no já stejně (přes)příští auto (možná) "plánuji" už jiné.. 😉
PS: I když "charakterem" a vůbec docela (snad až NEčekaně) "dostpodobné" 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Trochu "normálně(ji)" by to NEšlo...? 😉
PS: Já bych 4válečky TSi a TDi (no ten trochu ano 😉 ) až za "schízu" NEpovažovala, ale do Porsche prostě NEpatří - to je (snad KAŽDÉMU) jasné, že? 😄
PPS: Odpověď na to PS by NEbyla...? 😉
jossalito
Užij si svou schízu. :-!
Avatar - white label
white label
Kylie, můžeš být v klidu, o Citroen VW zatím zájem určitě nemá... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..ale jen málokteré mají TAKové "následky" jako ty FERDINANDa VWelikého 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Naprostý SOUHLAS :yes: 😄
PS: U mne "hlava dobrá" (trochu "rudo před očima"), spíš udělalo "slabo okolo žaludku" 😉
PPS: Chudinka Porsche - no snad alespoň ty "vyšší" modely zůstanou "své"
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne "čistokrevný sporťák" to naštěstí NEní - tam by "tuctoVWé" 4válce TDi a TSi byly opravdu jako "pěst na oko" 😉
..a jen toho kdo opravdu auta rád NEmá (a láááásku k nejmenovanému koncernu tomu NADřazuje ) snad můžou takové pohonné jednotky ve voze(ch) Porsche "těšit" 😐
PS: Malý DOTAZ: To opravdu "nemáte hranice"? Cokoli "kOOOOncernoVWého" je "správně"??? 😉
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Adolf neruhaj sa, lebo uz si vo veku, ked za chvilu budes potrebovat francuzsku barlu. :-!
jossalito
Aha, takže najednou už je pro tebe SUV od Porsche čistokrevný sporťák, co? 8-s :no:
Avatar - Bristol
Bristol
zrovna u protonu je mi to opravdu jedno-místo levných kopií mitsubishi hold budou vyrábět levné kopie VW(pokud to ještě vůbec jde) co by mě však skutečně mrzelo je lotus-stačí že VW przní jiného slavného výrobce sportovních vozů-Porsche, při představení pohonných jednotek pro Macan se mi vyloženě zatočila hlava, bohužel opět jsem se nemýlil a už jen čekám kdy se TFSI objeví i v 911 nebo boxteru
ericn
njn každý má nějaké sny 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
"Ó Forde, ať teď spolu splynem jako dvě kapky v řece sociální, Ať v spojení se zatřpytíme silném jako tvá limuzína triumfální....."

No blbý, ale furt lepší, než aby aby se v té hymně sjednocení vzýval nějaký hnusný francouzský krám :no: :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..no to pak bude "Krásný nový sVWět" (asi ještě "lepší" než ten od ALDOUSe HUXLEYho 😄
wolff
>😁
a třeba taky koupí... CELÝ SVĚT. :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
...jsem jednoznačně PRO :yes: 😄
Aneb už aby Ferdinad ty své předstaVWy o dobytí světa (aut) dosáhl, všem se nám jistě ULEVÍ (a třeba se maličko méně přestane "hnát" za KVANTITOU a.. 😉