crash testů, díky tomu má Mazda necitlivě přeseknutou kapotu, jednolitá kapota až k masce by vypadala líp. Celkově ten design není zase taková bomba jako byla ve své době třeba 626 HB nebo Xedos 6. Nevidím na tom autě nic moc světoborného, prostě standard poplatný dnešku.
Samozrejme, keby nie som spokojny s nejakou znackou, ani ja si ju uz druhykrat nekupim. Ak ale za 16 rokov pouzivania Oplu (Astra F, Vectra B, Zafira A, Insignia 2x) zazijem dve zavady (vadny EGR a nefungujuce vyhrievanie sedaciek) tak, predsa nemam dovod odchadzat kvoli spolahlivosti. Takisto bez zavad sluzi Korejec a aj sluzobne Octavie.
Taktiez vidim okolo seba ake auta sa sypu a ake nie, preto mam obavy napriklad z Alfy alebo Citroenu. Pricom nevylucujem, ze pri dostatocnej zaruke a priaznivej cene by som to riskol. (Ak by mi model vyhovoval).
Pravda ja osobne som mal už viac aut a momentalne mam Mazdu 626 . A už nikdy viac nechcem nejaké NEMECKE či FRANCUZKE auto s ktorím musíš stáť pri dialnici ako blbec alebo ísť raz za týždeň na výlet do servisu .Už chcem len auto vyrobené zlatými Japonskými ručičkami .Bohužial mi už ostáva len Mazda , Subaru a možno Mitsubishi. lebo ostatné sa vyrábajú v Anglicku , Rumunsku a boh vie kde ešte v licencii ....
Ak dokazu logistiku zvladnut Korejci, musia to zvladnut aj Japonci. Problemom je silny jen, pripadne mozno nejake cla... Ale to mna ako spotrebitela nezaujima.
Platit tisic € naviac za Mazdu oproti standartnym znackam by som mozno zniesol, ale platit 3 a viac tisic € + mat kratsiu zaruku + mozno motor ktory je horsi a vybavu, ktora mi nesedi uz odradi takmer kazdeho.
..netreba zabudat na dolezitu vec, kde je 6.ka vyrabana, a ze ide jeden s poslednych skutocnych ¨Made in Japan¨, ..a logistika je draha vec dnes, na druhu stranu (pre mna podstatnejsie) ak to ma za ciel kvalitu resp. spolahlivost, ktoru si mazda strazi na vlasnej pode, plne to akceptujem a presne to ocakavam od nalepky ¨Made in Japan¨ ...
No tak oni by to nebyli Japonci, aby neprisli s dokonalou veci a necim to pekne nezabili. Ale dokud to neni oficialni, tak nevesme hlavu. Ja mam ted liftback a je pravda, ze kazdodenne ten kufr nevyuziju, ale obcas se to uz hodilo. Sedana jsem ochoten akceptovat jen kdyz bude strasne pekny (coz je duvod, proc jsem ochoten koupit Accorda v sedanu :-)
Neni to jen o tech inovacich, ale pokud sis CX-5 prohledl pozorne, tak zjistis, ze byt ta nejvyssi vybava ma elektricky seriditelne sedadlo ridice jiz ve standardu v cene vybavy, tak spolujezdec ho nemuze mit ani za priplatek. Nechapu tu asymetrii, u jinych vyrobcu jsem se s tim nesetkal. ;-\ Dale CX-5 postrada vyvody (konecne aspon dvouzonove) klimatizace na zadni sedacky, jak je to bezne u jinych evropskych vyrobcu. Nechapu, pritom je to prkotina to vyvest ze stredoveho tunelu. Takto se musi foukat v lete zbytecne ze predu az do zadu a pritom ti ve predu jiz mrznou a v zadu to porad neni ono. A tak bych mohl pokracovat. Jsou to detaily, ale podle me potrebne... Aspon, ze se uz konecne vzpamatovali a zacali tam davat ty parkovaci senzory od vyroby, jelikoz s takhle vysokym zadkem to tam ma byt jiz ve standardu a dodelavat to tady na dilnach a rozebirat tak fungl novej autak, jak to bylo donedavna zvykem u CX-7 je znacna traparna a leckdy se stalo, ze ti nekde neco nasadili ti "experti" tady krive nebo ti treba poskrabali fungl novej interier... 8-s:no: O obcasnem povrzavani u takto "odborne" slozeneho interieru ani nemluvim! :-(
Nic neohybam. Tady musis objektivne priznat, ze z toho, co jsme zatim videli, vypada Mazda 6 na designove tridni eso. Tu referenci beru a jeste jednou te za jeji vyber chvalim. V mainstreamove stredni tride bys srovnatelne kvalitni design hledal jenom tezko. Takze sahnuti k premii bylo spravnym krokem. ;-)
No to snad ne! Prej ze majitele liftbacku vyuziji vstupni otvor jednou do roka...??? Nastesti je ten clanek hodne stary - listopad 2011 a od te doby se uz vicekrat psalo i o liftbacku.
ale zase v tomhle clanku se spy fotkami opet pisou, ze liftback nebude...
[odkaz]
Na jednu stranu ano, ale na druhou ne a nemělo by to být vytržený z kontextu (rozuměj auto jako celek).Ty fotky v tvých odkazech působí divně, ale do celku zapadají.
M3 už chytá roky, ano. Ale CX-5 prostě celkem pěkný auto je. Dnes jsem jich potkal asi 10 (na valníku:) ) v různých barvách a určitě bych si vybral.
sestka liftback nastesti mit bude :yes: a nepochybuji, ze se bude jednat o nejzadanejsi karoserii.
na rozdil od avensisu, ktery s liftbacky prestal :no:
Jde o tvar grilu, který je v obou případech zoufalý. Jel jsem dnes dopoledne proti CX5 a musel jsem se fakt až rozesmát, jak infantilně ta příď působí. Vím, že máš kvalitní voko, mrkni na to někde v reálu.
Neohýbej mé příspěvky přes klandr ;-) Nahoře jsem dal příklad referenční přídě, která je tvořena vnitřně sevřeným grilem, podobně jako to bude mít právě nová M6. Posuzujme dnes navíc jen ten jeden snímek mazdy, to ostatní je jen studie. Sám jsem tu psal, že ta studie má silnou potenci, ovšem tvar reálného grilu, to je trága.
Jj, liftbacky jsou super (byt jsem slysel, ze sestka jako liftback nebude - na fotce je podle vseho sedan). Mondeo v sedanu jsem videl jedno jedine a vypadalo priserne :-)
Co je na Mazde6 nejlepsiho? No prece to, ze vuz nabizi nejen jako sedan a kombi, ale i liftback. Prave tato karoserie je nejlepsim kompromisem mezi eleganci sedanu a prakticnosti kombi. Vzdyt i Insignie prodava 2x tolik liftbacku nez sedanu. Mondeo sedan jsem snad ani nevidel.
Je nejaky duvod proc VW, PSA, Toyota a dalsi (uz) nevyrabi ve stredni tride liftbacky?
"Drahý "GTI už len podla tvojho názvu usúdim že si VW Lover a nechce sa ti priznať že mazde sa toto auto čo sa týka estetického hľadiska podarilo .A z technického hľadiska to bude posunuté minimálne o 1 generáciu vpred čo sa týka atmosféry oproti konkurencii ...
Tak jasný, je to počítačová animace. Ten obrázek s tím "neřidičem" je sice nereálný, ale v podstatě se takto fotky dělají. Nazývají se rig shots a funguje to tak, že na auto nainstaluješ menší konstrukci s foťákem [odkaz] a vznikne toto [odkaz]
.... velmi silno som zvazoval sucasnu sestku, ale myslim, ze sa oplati pockat a posetrit:):) ... a tie hadky o vyvazenosti designu su prinajmensom smiesne, kolko ludi, tolko chuti .... :-)
souhlasím, není vždycky výhra mít auto nacpané posledníma dostupnýma novinkama, na to dojela třeba Alfa Romeo, vzhledově jsou to skvosty ale jak došlo na elektroniku bylo zle, taky se s toho už poučili. Navíc si myslím že někdy je toho v autech až přespříliš a spousta lidí zdaleka nevyužijí potencíal plné výbavy, to se ale tyká hlavně vyšších tříd ale postupně se to zahušťuje i směrem dolů. Je to podobné jako u počítačů, výjde nový windows který má spoustu nových vychytávek a vymožeností ale opravu jej využije jen malá hrstka lidí. Já osobně jsem taky raději pro spolehlivost :yes: Akorád Alfinám bych to byl i odpustil protože vzhled a motory mají vynikajcí >:D
Kdybych nevěděl co je to za značku a kdo to vyrábí řekl bych že tohle auto má na svědomí nějaký ital. Rozhodně Mazda tímhle u mě boduje a navíc modely mazdy jsou celkově působivé a tak nějak blíž k evropskému zákazníkovi. Co mě zklamalo je vzhle Hondy poslední dobou. Je až příliš asijský nebo spíš vyloženě Japonský viz. nový Civic, což je škoda protože technicky jsou to skvělá auta ale tak každý má jiný vkus :))) ale Mazda 6 má určitě víc než působivého nástupce ;-)
proste vnejsim designem bude urcite best of the best! :yes::yes::yes: Doufejme, ze se stejne povede i interier a ze ve vybavach nebude chybet nic, na co je evropskej zakaznik zvyklej, coz je bohuzel letita bolistka u vetsiny modelu, teto jinak skvele znacky... ;-)
K tomu poslednímu odstavci - nemyslím, že by zrovna výbava Mazd byla nějak daleko za konkurencí. Slabinou je (a asi i bude) nemožnost konfigurace (dána hlavně výrobou v Japonsku), nikoli chybějící výbava. Třeba v nabídce CX-5 mi chybí prakticky jen adaptabilní tempomat a je otázkou, zda se v dané třídě jedná o standardní vybavení. Co se týká automatu, tak ten je opravdu vynikající (zkoušel jsem) a to jsem příznivec manuálního řazení.
Podle mě Mazda nabízí prakticky všechny běžné systémy a vymoženosti, jen není moc jejich průkopníkem. Asi je to tím, že vše, co se do Mazd montuje, musí být dlouhodobě spolehlivé a tohle vychytat nějaký ten čas stojí. Někdo láká na technické inovace, někdo na pověstnou spolehlivost. Neříkám, že jedno z toho je lepší nebo horší, prostě je to tak a je to dobře.
hm, pises , jak dopadnou halogeny, ale tam toho "dopadne " jeste o dost vic, zaprve ty fotky jsou retusovane jak krava a asi 50x prohnane Photoshopem (spousta technologickych spar proste "zmizla"), zpetna zrcatka resp kamery nebo co to je jsou taky jako od konceptu a ne jako od produkcniho auta a tak by se dalo jeste pokracovat nadlouho.
Stejně jako v Japonsku nekoupíš všechny motorizace a výbavy Passatu, nekoupíš v Evropě všechny motorizace a výbavy Mazdy6, a to včetně 4x4 a 6kvaltových automatů.
zadek je super, konečně se odprostili od těch tuzingových laciných a otřesných zadních lamp :yes:
předek se zbavil stupidního úsměvu, který se možná líbí ženám a geyům, ale na silnici se agresivní výraz vozu vyplácí víc. :yes:
přední svělomety (bixenony?) vypadají suprově, uvidíme jak dopadnou halogeny :yes:
design se jim tedy povedl a je to velký skok kupředu od předchozích verzí, které se tváří tak nějak zženštile.
otázkou je, co bude s interiérem, resp. především s výbavou, kde je mazda pořád ještě daleko za konkurencí a to nemluvím raději o 4x4 nebo automatech. to jsou pro někoho zásadní body, které ani hezká kastle a barva nenahradí (možná u žen ano) :-)
tak ono je fakt ze CX5-ka vyzera pri pohlade spredu ako uz stara znama mazda...nic nove.....generacne uz skor zastaraly pohlad.....ktory kazi linie celeho auta....musim suhlasit.....
inak ani nova 6tka nebude v seriovom vyhotoveni taka vycencana ako tato studia, pozor na to aby mnohi neboli sklamani ked zbadaju seriovku....ano bude to pekna stihla sportova mazda ale ta zvazujuca sa linia strechy je podobne ako v insignii dost brutalna a pasazieri vzadu no neviem neviem....nechcel by som vzadu sediet...asi to bude take dvojmiestne auto podobne ako insignia a az kombik bude normalny pre 4roch ;-) , nejake velke uspechy tej mazde nedavam....pri jej predrazenej cene a slabej ponuke motorov....darmo ze je pekna....na uspech treba viac...
Myslim ze sucasna generacia (GH) nema vobec awd. Podobne ako nie je ani MPS/Mazdaspeed verzia. Na druhej strane, s motorom V6/3.7L (bohuzial len v USA) je to celkom svizne auto.
Z Mazdy Takeri mam velmi dobry pocit, ale ani mna by nenapadlo porovnavat ju s premiou. Ale ked GTI zrovnava predok novej Mazdy6 s CLS, tak je to od neho pre Mazdu neskutocna poklona. O to vacsia, ze on tusim zo vsetkych japoncikov zatial pochvalil iba MX-5 (aj to len verziu s platnom nad hlavou)...
Porsche 911 je taky slusna zmet linii.. no a vidis, design vubec nezezstarnul.
Coz bych treba o krabicoidnim designu Trabantu nebo Zigula nebo Opelu Senator netvrdil 8-s
Podle me to je syndrom "sklerotik", i davno byla spousta hnusnych aut, ktere ovsem pamet milosrdne zatlacila do pozadi a zustaly nam tam Jaguary, Astony a Ferrari. A to urcite nebyl vypovidajici vzorek produkce te doby.
Tak o tom som este nikdy nepocul, ale verim ti. Potom nechapem, preco s tym nejde Mazda aj na europsky trh. Ved 4x4 tvori nezanedbatelny podiel v tejto kategorii. VW to uz davno zistilo a niet skoro klassy aut, ktore by 4x4 v ponuke nemalo.
Nahodou GTI, ta prid od Mazdy je docela vyfachana, nevzpominam si, ktere "normalni" auto melo naposledy tu odvahu udelat drsnou kapotu vyustujici v ostrou hranu nad chladicem.
Jeste mi tak v pameti utkvi Ford Capri, ale to je hodne hodne davno. Astona za "normalni" auto nepocitam a nove Mondeo zustalo nekde na pul cesty.
Od Mazdy to je odvazne a dynamicke a v dnesni dobe oblbnute bezpecnosti chodcu to bylo urcite i drahe reseni.
Oproti Helmutovskemu designu VW a kolotocarskemu designu MB plneho plastovych sitek odnikud nikam to je uplne jina liga, skoro bych rekl i naprosto odlisna Galaxie. Ja v tom vidim zraloka plujiciho morem a za me jednoznacne :yes:
Mazdy maju v poslednych rokoch upravene ne-akciove cenniky a ceny su porovnatelne, ak nie nizsie ako u konkurencie. Okrem toho sa pravidelne ponukaju akcie na vsetky vozy okrem CX-5. Podobne cena CX-5 je plne konkurencieschopna.
Z hlediska vyrobnich kapacit jiste nevyhori, protoze co vyrobi, to i prodaji.
Pevne dane vybavy budou samozrejmosti, s tim je se treba smirit. Uvidime jak to namichaji, ale u CX-5 je tomu bohuzel tak, ze u nejvyssi vybavy je rada veci, ktere by clovek chctel mit i v nizsi vybave. Proste musi nalakat kupujiciho jit na vyssi vybavu az to chudak kupujici vzda :-)
Nesrovnával bych takhle mezitřídně...na druhou stranu mi M6 přijde jako třídně jedno z nejvyváženějších aut a snad dá zapomenout na příliš kýčovitý prvky M3 nebo překombinovanost CX5.
Na první pohled těžko soudit, přesto se mi zdá příd relativně jednoduchá a podstatně povedenější než CX5, kde kazí vizualně podařenej celek.
Je potřeba vyčkat na snímky celýho vozu, jak se podařilo sjednotit jazyk Mazdy...
To srovnání s přídí současného CLS mě taky napadlo, a souhlasím, Mercedes to má tak nějak lépe dávkované.
Uvidíme jako bude nová M6 vypadat jako celek. A zejména jsem zvědavý na interiér. Ten zatím vždy poněkud zaostával za vnějším designem.
Na první pohled to auto vypadá docela zajímavě, kdo ví jak se na to budeme dívat s odstupem času. Myslím, že je to pouze módní vlna pokroucených plechů, která brzy odezní ...
pozeram ze zacina byt modou ze chromovany pas nad poznavacou znackou zachadza do linii zadnych svetiel priapadne do svetiel samotnych:
[odkaz]
[odkaz]
preco aj nie, nevyzera to zle aj ked v mazde je ten pas trosku siroky a zakriveny...zvlastny dizajnovy prvok...len aby casom neboli tie chromovane lemy pozdlz celych aut po obvode... zacina to byt uz akesi vycencane.....
lexus ma ten pas decentnejsie rieseny:
[odkaz]
v jaguari to vyriesili podla mna najzaujimavejsie aj ked ta masa chromu je dost velka:
[odkaz]
tu to sice do svetiel nezachadza ale tvarova linia chromu a jeho spojenie so svetlami je zaujimave opat ale na mna velka masa chromu:
[odkaz]
ze to ide vzadu aj bez chromovaneho pasu vidime tu:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
bez chromovaneho pasu sa dokonca zaobide aj audi o triedu vyssie:
[odkaz]
ja neviem asi som nieco prehliadol ale mam pocit ze rec je o mazde 6 a ty tu hadzes fotky nejakych inych mazd....ktore su uplne v inych triedach.........
ja viem ze nie je lahke uznat ze passat je porazeny v dizajne okrem frantikov a korejcov uz aj mazdou ale hold musis sa s tym naucit zit ;-)
passat vyzera vedla novej 6tky ako pojazdna truhla pre dedkov
presne tak: boze kde su tie casy p406, p306 alebo xantie, casy XM alebo casy stareho volva 850 - to boli nadherne auta bez zbytocnych somariniek :-( , ta dnesna dizajnova moda sa aj mne akosi uz prestava pacit...
inak v tomto treba pochvalit rapida...je to auticko bez skutocnych somariniek esteticky ciste jednoduche pekne a nestarnuce....len skoda tych motorov...to neprekusnem...no nic....dufajme ze pride na trh viac takych aut...uz sa tesim na noveho logana....mozno aj to bude v buducnosti jeden z kandidatov na nove auto... uvidime...
Tu sa hovori o Mazde6, ak si si nevsimol. Beriem to teda tak,ze na nej si nenasiel nic do coho by si mohol rypat, v nemom uzase otvaras usta prekvapenim, a v stave zufalstva aspon davas odkazy na nepodarene fotky mazdy3 a cx5. Holt, priznat ze ta Mazda6/Takeri zasiahla priamo do srdca nedokaze kazdy...
:-P
koncept sice působí domyšlenějším dojmem než nová 6ka, ale proč ne. Vypadá dobře, bude na cestách zase o jedno auto navíc za kterým se člověk podvědomě otočí. Nemám vyloženě nic proti koncernu VW až na to, že už by konečně mohli zaměstnat odvážnějšího designéra. Protože když už je ten náš středoevropský trh zaplaven passatama golfama a octaviema, tak by ta auta alespoň nemusela být tak nudná. Takže 6ce fandím. Bude to v našich končinách takový nabroušený samurai mezi konzervativní "říšskou" uniformitou. :-)
Ak sa to auto moc nezmeni a niekto konecne umozni konfigurovat Mazdy podla seba (alebo zazracne trafi moju idealnu vybavu), tak toto je horuci kandidat do nasej garaze :-)
A samozrejme musi stat +- tolko co konkurencia.
Insignia je v sucasnosti jediny nepremiovy voz, ktory (spolu s Passatom) prekrocil 100 tis. aut rocne. Aka obrovska priepast je medzi Passatom a Insigniou v predajoch, tak nasobne vacsia je medzi Inisginou a zbytkom.
Dufam ze som sa v tych tisicoch nepomylil, podstata ale plati.
Zmenit to moze jedine nove Mondeo, nic ine nema sancu hrat prvu ligu...
A Insignia je (bola) nadmieru uspesna aj na nasich trhoch.
Mazda zrejme pohori na cene a nemoznosti individualizacie, presne tak isto ako vsetci Japonci doteraz. Napriek tomu ze je to krasne, kvalitne a skvelo jazdiace auto.
Českem ne, čecháčkovstvím. Celkem dobrý názor měl na tohle téma V. Havel.
I takové případy mohout nastat. Ale - nemám důvod považovat (například) jeptišky, zdravotní sestry a další jednotlivce za "méně prémiové" A vůbec, zašli jsme příliš daleko... omlouvám se za svůj nevycválaný projev, ke starším lidem (než jsem já) je třeba jevit určitý respekt. Nad Tvými radami (beru tě jako kvalitního diskutéra, a to, že často nesouhlasím, je normální)pouvažuji.
Kdy jsou ty časy, kdy v jednoduchosti byla síla a čisté linie vítězily... dnes musí dizajnér umět plácat cinkrlátka, chromované lišty, komplikovanou optiku světel apod.... výsledkem jsou na první pohled bombastické kreace, které ale stárnou rychleji, než by tvůrce chtěl... za sebe říkám... NEe....
Vše si nechám projít hlavou, ctěný znalče života... v postkomunistickém Česku?
Jen dodám, že jeptiška, zdravotní sestra či záchranář jezdící metrem je pro mě daleko lepší člověk, než majitel X5 (+ možná také několika barů a nočních klubů...).
Čekám, až tu přiznáš svou předchozí diskusní identitu. Pak si spolu můžeme něco o životě napsat. Jestli o něm už něco víš... zatím se vždy utápíš jen v obecných proklamacích, které s životem společného nemají nic.
Ta poslední věta je naprosto neadekvátní. Nejsem osoba, která zde oficiálně publikuje. A měnit nicky není zakázné. Mezi anonymy je to navíc zcela legitimní a v pořádku.
To není o polepšování, to je o čestnosti. Je to o tom udržet především diskusní tvář sám před sebou. Tys ji tu ztratil, dobrovolně jsi ji zahodil.
Až budeš starší a zkušenější naučíš se ty prémiové lidi lépe trávit. Co je na prémiových lidech arogantního? Je to to samé, jako že existují lidé hloupí a lidé chytří, lidé, kteří zaběhnou sto metrů za deset vteřin a ovšem i lidé, kteří tu stovku dají za vteřin dvacet. Nebo se snad domníváš, že jsme si všichni ve všem rovni? >:D Leda v pekle. Zkus se svojí permanentkou na metro zítra sbalit kočku, co před tebou vystoupí z BMW X5. Budeš před ní červenej jak Ferrari Dino >:-[];-) Tak si tu nehraj na mravokárce a nauč se život brát přesně takový, jakým je.
Ta první věta dokonale odráží tvůj zmatek. Jaká náprava, buďto máš na to tu vystupovat jako konsistentní diuskutér, nebo jsi bláto a měníš svou identitu jako boty. Můj názor na tyhle věci znáš. To ostatní už záleží jen na tobě. Navíc je doslova ostudné a absolutně nepřijatelné, aby osoba, která tu oficiálně publikuje sem lezla tajně pod proměnlivými nicky :no:
Bezvýznamní jsme tu všichni. To ovšem nic nemění na věci, že měnit si tajně nick je záležitostí, která má jednak evidentně negativní vnitřní psychologické konsekvence na straně "měniče", jednak je to arogantní plivnutí do tváře diskusním kolegům.
Plnohodnotným konkurentem bude, až zapracuje na korozi. To, co se děje u Mazd na podvozku a karoserii je na dnešní dobu hrůza. Jestli má někdo jiný názor, tak já mám zkušenost na vlasní pětce. Vynikající auto, ale....... :-(
Nick říká jasné poselství - Nový futurismus si uvědomuje jen jeden časový interval: od nynějška do budoucnosti :-) Tedy - dobrovolně se zříkám dobrých vzpomínek, neboť mnoho věcí nelze vrátit (nač se tedy trápit vzpomínkami)... z toho je jasné, že špatné zcela vypouštím. Jinak jsem se tu (pro někoho možná nedávno) občas vyskytoval. Můj nick ale nebyl moc známý, byl takřka bezvýznamný.
Kdyby tě náhodou zajímalo,jak má vypadat harmonická, vyvážená příď auta - [odkaz] Je to linie, která horizontálně neprotíná (podobně jako u mazdy) celou příď, nýbrž právě tvarem grilu vytváří firemní estetiku. Toto nechť je ti inspirací.
Ale já vím, ty se raději vyžíváš v tomhle - [odkaz] 8-s [odkaz] >:D (zde mimo tvaru předních světel je pohledově špatně úplně všechno).
jáko milovní zmíněné VW group musim říct že tohle auto je nádherný... ale je pravda že pro mazdy jsem měl slabost vždycky... podobně jako u posledních hond accord
Kupe ano :yes: , ale mohli tam uz hodit i moznost 4x4. Tu Mazda este stale trochu "pokulhava". Ma ju Insignia, ma ju mat uz i Mondeo, mala ju mat aj 6-tka. Urcite by si nasla hodne priaznivcov. :-(
Prisel si sem provokovat ? :-) Mas strach, ze sestka utre tveho apostola ? :-) Neboj, v nasich luzich a hajich to nehrozi. Ale snad jich tu bude dost aby mi zprijemnovaly dny.
Bude to jistě nádherný vůz. Co předchozí generace načrtla tohle to dotáhlo do cíle. Aneb proč se holkám vždycky líbí ty mazdy :-) Tedy těm skromným ...
A já hlavně oceňuji kupé!! to bude teprve dizajnový skvost. Navíc nevidím žádný downsizing a to je taky +. Mazda :yes:
bude to spickove auto o tom niet pochyb akurat ze vyzera to byt dost velke to auto... honba za centimetrami v strednej triede nekonci....coskoro dame aj 5m hranicu.... 8-s
ako som uz pisal nedavno...mazda 6 bude taka japonska insignia kde dozadu vojde len clovek bez hlavy......lebo ta zvazujuca sa strecha vela miesta na hlavu vzadu neponukne....passat aj 508 alebo superb s mondeom to neohrozi.... bude to sice pekne stylove ale rodinny sedan vyzera inak.... passat a spol. mozu kludne spavat...