Žádný Cadillac není přebrandovaný Opel. To byla před 15 lety Catera a ta se do Evropy nikdy nedovážela a i v USA je/byla na silnicích úplnou raritou. To je 100% více každé druhé Audi Škodovkou nebo Seatem. A3 je Octavia, A4 je Toledo... >:-[] Ale samozřejmě se nepřu v tom, že americká auta vnímají lidi v EU negativně.
no Cadillac tak trochu ztrácí na tom....že je to zkrátka amerika navíc prostě má podobnej problém jako donedávna SAAB-přebrandovanej opel-nebo si to alespoň lidi myslí
A co má Jaguar, co Cadillac nemá? :-) Samozřejmě v Evropě Cadillacy kupuje málokdo, ale na jiných exportních trzích jako např v Asii se vsadím, že se Cadillaců prodá více jak Jaguárů. PS: Jaguar je moje nejoblíbenější evropská značka.
no to je velmi potěšující zpráva v době kdy většina jiných automobilek propouští: Jaguar se zdá se opět úspěšně etabluje do pozice konkurenta a aristokratické alternativy k německé trojce-rád bych to samé slyšel například i o Cadillacu ale tam je to běh na dlouhou trať
velmi zajímavé alternativy s puncem vyjimečnosti k evropě zavedeným značkám nabízí také lincoln-tam se ovšem člověk musí spolehnout na černý dovoz a to mnoho lidí odradí ačkoli nabízí osvědčenou techniku fordu
nu a Volvo, Alfa Romeo-pokud se nám tedy trochu pochlapí a Lancia, dražší modely VW s luxusní řadou citroenu(DS) by nám tu mohli vytvořit subprémii... :-)
Přesně tak. 29.000 prodaných aut za půl roku je dost žalostné číslo. Myslel jsem si že dělají víc. Takováto čísla měl naposledy SAAB. A víme kde je mu konec, že.