Ekonomika
Hyundai! The “Fastest growing Brand” 😉
A navzdory pochybovačům o kvalitě atp. si vede velice dobře! Hodnocení spolehlivosti dle Warranty Direct😒br />
1. Honda 47.190 10%
2. Toyota 47.610 17%
3. Lexus 51.016 18%
4. Suzuki 35.612 19%
5. Subaru 57.403 20%
6. Hyundai 51.776 21%
[odkaz]
A navzdory pochybovačům o kvalitě atp. si vede velice dobře! Hodnocení spolehlivosti dle Warranty Direct😒br />
1. Honda 47.190 10%
2. Toyota 47.610 17%
3. Lexus 51.016 18%
4. Suzuki 35.612 19%
5. Subaru 57.403 20%
6. Hyundai 51.776 21%
[odkaz]
Zisky Korejců jsou patrně z toho, jak odírají lidi v servisech, kteří kvůli záruce jezdí do autorizovaných servisů jako ovečky. Není nad "SEDUM" let záruky >😁 >😁 >😁
Např. jeden majitel Ceedu SW v naftě, který si na MAZC posteskl, že na 1. garančce nechal v servisu 7 tisíc.
Např. jeden majitel Ceedu SW v naftě, který si na MAZC posteskl, že na 1. garančce nechal v servisu 7 tisíc.
A moj kolega z prace si kupil Yeti a po 2 rokoch a 2 mesiacoch (v AT je zaruka na Skodu len 2 roky 8-s ) sa mu pokazil (Rückgasventil) spätny ventil na plyn a skoda? Zaplatil presne 1000 eur! Gratulujem k 2-rocnej zaruke! To si radsej ten servis uz zaplatim!
Tak ono je to o korejcich všeobecně znamo. To stejne v bleděmodrem je i u Chevroletu.
U Chevyho je garančka za 4 litry, ale zase je pravda, že nemuseli měnit oturbíčkovaný motůrek 😒
U VW po 2 letech 2 677kč a auto je jako nove.Bohužel nemam žadnou protekci takže mě to stalo vice než kolegu ktereho to nestalo ani 2 000kč. Holt neni to kdejaky hnijici korejec. :-!
No predsa je rozdiel servisovať Škodu 120 a Ceed 😉
Ono pri tom množstve elektroniky je trochu problém vydržať bez nejakých porúch ... a niektoré sú dosť drahé .... potvrdzujú to i štatistiky .... jednak pri kontrola aút, ale i pri počtoch ... i kvalitné komponenty majú slušnú štatistickú šancu sa pokaziť, ak ich je vo vozidle dostatočne veľké množstvo ....
A nakoniec či už niekto zaplatí "strašných" 7 tisíc, alebo "smiešnych" 4 tisíc ... pri nákladoch na vozidlo (hlavne dízel) je to takmer zanedbateľná položka, ktorá privádza do "úžasu" len ľudí, čo si to nevedia spočítať ....
Ono pri tom množstve elektroniky je trochu problém vydržať bez nejakých porúch ... a niektoré sú dosť drahé .... potvrdzujú to i štatistiky .... jednak pri kontrola aút, ale i pri počtoch ... i kvalitné komponenty majú slušnú štatistickú šancu sa pokaziť, ak ich je vo vozidle dostatočne veľké množstvo ....
A nakoniec či už niekto zaplatí "strašných" 7 tisíc, alebo "smiešnych" 4 tisíc ... pri nákladoch na vozidlo (hlavne dízel) je to takmer zanedbateľná položka, ktorá privádza do "úžasu" len ľudí, čo si to nevedia spočítať ....
Tak v tom případě jsou to pouťoví střelci ve srovnání se sh.itwagenem, který má zisky několikanásobný - přece jen se dá slušně vydělat na výměnách motorů >😁
To se nechal pekne natahnout. Normalne stoji garancka i s hodne drahym olejem cca 4-5 tisic - podle servisu. Kdyz si prineses vlastni olej, jeste vyrazne mene. Navic nemusi ani do autorizovaneho servisu a muze usetrit jeste vic.
Kazdopadne, pokud nekdo nema par tisic na servis, proc si proboha kupuje auto? V celkovych nakladech na provoz auta je to marginalni polozka.
Kazdopadne, pokud nekdo nema par tisic na servis, proc si proboha kupuje auto? V celkovych nakladech na provoz auta je to marginalni polozka.
No, já jsem měl v Opelu první garančku za 4 500,- takže tak nějak v normě. Druhá bude dražší kvůli výměně uhlíkového filtru, chci si ale donést vlastní olej tak uvidíme, na kolika skončíme.
Jinak si myslím, že třeba těch 7 tisíc je i v celkových nákladech auta dost pěněz. Když vezmu, že za nádrž dám okolo 1750 korun, tak to mám na víc jak 4 nádrže, což mi vzhledem k tomu, že teď třeba jezdím hodně na kole vydrží klidně na půl roku ježdění. To už se počítá 😉
Jinak si myslím, že třeba těch 7 tisíc je i v celkových nákladech auta dost pěněz. Když vezmu, že za nádrž dám okolo 1750 korun, tak to mám na víc jak 4 nádrže, což mi vzhledem k tomu, že teď třeba jezdím hodně na kole vydrží klidně na půl roku ježdění. To už se počítá 😉
U mne 1. garancka v autorizaku KIA stala 4100 Kc, ale benzin. U dieselu je vic oleje, takze tam je ta cena cca 5000 Kc. Proto rikam, ze ho natahli.
Servis jako takovej nemá s H/K nic společného, je to oddělené a v soukromých rukou, v každém městě někdo jiný.Něž něco napišeš, tak to promysli.
... ať vidí v komunistické Evropě, jak na to... :-!
Marchionne si ještě postěžoval, že prodeje evropských značek nabourala dravá konkurence z Koreje. Kia a Hyundai si v Česku a na Slovensku otevřely fabriky a agresivně nabízejí své modely na trhu. A to velmi úspěšně. Hyundai dnes oznámil 19,5 procentní růst zisku oproti loňsku, za první pololetí vydělal 90,7 miliardy korun. Přesná čísla za Evropu automobilka nezveřejnila, ale tvrdí, že zaznamenala růst. "Hyundai Motor předpokládá, že ve druhé polovině roku vzroste míra obchodní nejistoty v automobilovém průmyslu," uvádí značka, která má jedinou evropskou fabriku ve slezských Nošovicích. >😒]
Hyundai parada :yes: o rok ocakavam dalsie zvysenie predaja :yes:
[odkaz]
v litve vyhralo sutaz auto roku a v britanii a portugalsku vyhralo sutaz o najlepsie kombi... v rakusku aj nemecku sa i40 stala firemnym autom roku....auticko je na trhu len rok a oceneni ma uz realativne dost... samozrejme chce to viac motorov, nejaky sinejsi diesel s vacsim objemom minimalne.... takze ked si vezmeme ze motorova ponuka je pritom dost chudobna tak je to uspech :yes😒br />
inak neviem ci to len v strednej europe mame take zmyslanie ale v zapadnej europe je hyundai uz dost dobre imidzovo etablovana znacka....tam ludai nemaju predsudky ani temnu minulost...
za prvy polrok 2012 predal v celej europe hyundai 233 000 aut a len v samotnoom juni takmer 46 000 ...... ak to takto pojde dalej na konci roka sa mnohi dosmeju :yes: 😉
da sa ocakavat ze nabehom novej i30kombi, aj inovovanej i20tky a noveho santa fe-cka... pojde tento rok hyundai opat za novym predajnym rekordom a na dalsi rok takisto...