PR
igorvrazic
cena je jasna...staci sa pozriet na nemecky trh...Rapid 14000 a Octavia 15700...u nas na SK je ta ista Octavia od 13700...tazke asi sen o lacnom aute sa rozplynul...
PS: OII Tour je uz teraz lepsia varianta
PS: OII Tour je uz teraz lepsia varianta
Pavko111
Ještě neznají cenu a už testují 😄 Trochu mě zarazila nízká hmotnost Rapidu. Jsem zvědavý jak rychle se rozvrže. Pro mě osobně jsou v autě hodně důležité sedadla, ta radši u Rapidu vůbec nezmiňují. Tak nějak jsem pořád doufal že nadržování koncernu VW u většiny motoristických časopisů je jenom fáma, teď už nedoufám. :no:
igorvrazic
Ty si socialny pripad...dat "prospektovu" fotku najluxusnejsej vybavy rapida a v kozi a porovnat to s beznou vybavou Ceedu vyfotenou kompaktom...aj tak vyzera Ceed lepsie 😄
igorvrazic
Ucelovy? To ti potom staci len On/Off
...aj samotny Lodgy ma omnoho krajsi a ucelovejsi interier ako ta skodovkovska hruza,co mozno letela 10rokov dozadu
...aj samotny Lodgy ma omnoho krajsi a ucelovejsi interier ako ta skodovkovska hruza,co mozno letela 10rokov dozadu
Choochoo
Presne, to je takovy zacarovany kruh >😁
Golf bude vzdalen Rapidu v reci vwans nekolik svetelnych let, Ceed je srovnatelny s Golfem a Rapid je zas nekolik svetelnych let pred Ceedem, nejak se nemohu dopracovat k vysledku kdo je vlastne posledni >😒] >😒] >😒]
Golf bude vzdalen Rapidu v reci vwans nekolik svetelnych let, Ceed je srovnatelny s Golfem a Rapid je zas nekolik svetelnych let pred Ceedem, nejak se nemohu dopracovat k vysledku kdo je vlastne posledni >😒] >😒] >😒]
Choochoo
Presne a to same z podvozkem. Az s tou torzkou prijde po OIII i Golf, tak tady budou onanovat nad torzkou jako ze ji skoro vymysleli a ze s ni v poho prevalcujou kde jaky multilink >😒]
King of rain
Dneska je ve všem levá ...prostě de vo prachy, všem.Dle toho se vše píše.....třeba i ty aktivisti jsou domluvení a zdržují "uměle" stavby, i za čekání, přerušení se platí.Peníze vládnou všemu... :no:
Ronault.
Já jsem v klidu 😄 O sebe strach nemám, ale tak víš jak, člověka to naseštve >😒]
Ronault.
Před pár lety VW fans onanovali nad měkčenými plasty Octavie I a Fabie I a zavrhovali tvrdé u konkurence, co že je to za zaostalost mít v autě tvrdé plasty. No a vida, dnes je to po 10 letech u VW fans v pořádku mít tvrdou palubní desku u Rapidu... co u Rapidu, dokonce u poloviny Passatu.
Ronault.
Na rozdíl od tebe jsem si oba auta velmi velmi dobře projel a ne jen hodnotil z fotek a plakátů.
Pokud sis nevšiml, tak jsme v roce 2012 a na trhu je Ceed II. generace.
Pokud sis nevšiml, tak jsme v roce 2012 a na trhu je Ceed II. generace.
Ronault.
Ne, proč? Ceed II je aktuálně velmi podařené auto nižší střední třídy. Ceed I byl jízdně z mého pohledu hrůza a outsider. Samozřejmě Ceedu chybí nějaký turbobenzín, protože v kombinace s 1,4 CVVT je to pro mne nepřípustné auto, ale např. s 1,6 CRDi to je v podstatě jedna z nejlepších voleb v třídě. Nebudu ho velebit jako korea fans a tvrdit, že šlape a všechny drtí, to ne, ale pokud se týká konkurence, tak se s ní může směle porovnávat.
Ronault.
Možná je to nějaká forma popírání reality, ale stačí se svézt. Pokud si nejel a vycházíš jen z minulé generace, tak doporučuju svézt. Neříkám, že třeba 1,4 CVVT je perfektní motor nebo že by se některé detaily nedaly v Ceedu udělat lépe, ale co se týče podvozku, tak jeho kvality patří ke špičce třídy. Pokud je někdo lepší v podvozku než Ceed, tak je to Focus, to ano, ale Golf není o tolik lepší, že by se tady někdo mohl napsat "několik světelných let", nechybí mu ani pár milimetrů. Podle mě je i30 horší, není tak stabilní a je odtažitá, Ceed je na tom lépe i přes zachování výborného filtrování nerovností dokázal mít něco, co má třeba Megane.
Vůbec neřeším design, jako ty.
Vůbec neřeším design, jako ty.
King of rain
Buď v klidu, až ty vybereš auto, tak si vybereš dobře.Co ti je po ostatních. Já jsem v klidu.... 😉 Ať čtou a podle toho kupují...nakonec, všechny auta jezděj, tak vo co de. >😒]
King of rain
Hele běž so honit brko na škodahome, tady se snažíme diskutovat vážně. >😁
bojler_
Sedl sis někdy do Golfu a do Ceedu? Vypadá to, že buď ne, děláš si srandu a nebo bereš drogy.
Ham.
V německé verzi je to jinak, vypadá to, že čeští redaktoři podkuřují Kia. 😉
TommII
Tak Ceed je mi celkem blízký, narozdíl od hrůzy i30, ale srovnávat jeho podvozek s Golfem (výběhové generace) je mírně řečeno úlet... Ceed není špatný, ale ke Golfu mu ještě několik světelných let schází.
TommII
>😁 když se tu před pár lety vyzdvihovala Octavia a jedničková Fabka díky kvalitním plastům, spousta škodaodpůrců to tady hnala do "olizovačů plastů", že to není důležité, že nikdo přístrojovku nehladí apod... No a vida, dnes je to taky špatně... >😁
Saab
Ale jsou, stačí kouknout na stranu 32 kde jsou fotky interiérů kde je u Ceedu napsáno😒br />
"Prémiová inspirace: k řidiči natočená středová konzola á la BMW nebo kvalitní materiály ne nepodobné Audi zdobí moderní interiér cee'du stejně jako fajn tříramenný volant a sportovně nízký posaz. Za klimatizaci ale dáte v úrovni Active 25 000 Kč."
"Prémiová inspirace: k řidiči natočená středová konzola á la BMW nebo kvalitní materiály ne nepodobné Audi zdobí moderní interiér cee'du stejně jako fajn tříramenný volant a sportovně nízký posaz. Za klimatizaci ale dáte v úrovni Active 25 000 Kč."
Saab
Ono je tak poskládané celé srovnání. Třeba Rapid tam testují s motorem 1.2 MPI, ale v celém článku není o něm téměř žádná zmínka, natož srovnání s oběma konkurenty. Podobně podvozek, píšou tam jak jistě a nekomplikovaně Rapid jede, ale srovnání se Ceedem žádné. Jediné srovnání se Ceedem je u toho posilovače, který je prý u Rapidu lepší. Jediné srovnání podvozku tam je Lodgy vs Rapid kde je Rapid lepší.
Když to shrnu, o věcech ve kterých je Ceed lepší tam není téměř ani slovo (přímé srovnání), ale jestliže je Rapid v něčem lepší, tak to tam samozřejmě je 😉
Když to shrnu, o věcech ve kterých je Ceed lepší tam není téměř ani slovo (přímé srovnání), ale jestliže je Rapid v něčem lepší, tak to tam samozřejmě je 😉
Ham.
Ať čtu jak čtu tak v článku AutoTipu tato hodnocení nejsou. A přirovnání Kia k Audi a BMW už vůbec ne.
[odkaz]
[odkaz]
Ronault.
Prostě typický alibismus... zvyknete si na to, že se vám to poškrábe... 8-s :no:
Saab
Ještě text k interiéru😒br />
Jenže zvyklí jsou jsou také na měkčené plasty v kokpitu, kterých se u rapidu nedočkají. Ale klid, prvotní lacinější dojem vás po pár dnech soužití opustí a díky střízlivému, robustnímu a funkčnímu kokpitu na pocitové negativum zapomenete. Jen pozor na poškrábání, tvrdé plochy vám žádný šrám neodpustí.
Kokpit cee'du se vedle rapidu tváří jako z jiného světa - k řidiči nakloněná středová konzola jako u BMW, sportovní tříramenný volant s tlačítky, přístroje v samostatných tubusech, nízký posaz za bytelnou palubní deskou a měkčenými povrchy i příjemnými ovladači, slušným audiosystémem ... V kie se bydlí náramně a její důraz na řidiče se nezapře, prémií budiž dostatek odkládacích prostor a sériová loketní opěrka."
Jenže zvyklí jsou jsou také na měkčené plasty v kokpitu, kterých se u rapidu nedočkají. Ale klid, prvotní lacinější dojem vás po pár dnech soužití opustí a díky střízlivému, robustnímu a funkčnímu kokpitu na pocitové negativum zapomenete. Jen pozor na poškrábání, tvrdé plochy vám žádný šrám neodpustí.
Kokpit cee'du se vedle rapidu tváří jako z jiného světa - k řidiči nakloněná středová konzola jako u BMW, sportovní tříramenný volant s tlačítky, přístroje v samostatných tubusech, nízký posaz za bytelnou palubní deskou a měkčenými povrchy i příjemnými ovladači, slušným audiosystémem ... V kie se bydlí náramně a její důraz na řidiče se nezapře, prémií budiž dostatek odkládacích prostor a sériová loketní opěrka."
Saab
Rapid vyhrál hlavně díky velkému kufru, doporučuji přečíst závěrečné hodnocení Ceedu😒br />
"Dobývání Evropy půjde s novým cee'dem zase o něco lépe, "korejský golf" skvěle vypadá, výborně jezdí a stojí rozumné peníze, jen do něj tolik nenaložíte. Kombi dorazí až v září."
"Rapid je z našich tří konkurentů nejkomplexnějším autem a nepřipouští tolik kompromisů jako fešná a moderní, leč pro rodinu nepříliš praktická Kia Cee'd nebo velká, ale v detailech ošizená Dacia Lodgy."
"Dobývání Evropy půjde s novým cee'dem zase o něco lépe, "korejský golf" skvěle vypadá, výborně jezdí a stojí rozumné peníze, jen do něj tolik nenaložíte. Kombi dorazí až v září."
"Rapid je z našich tří konkurentů nejkomplexnějším autem a nepřipouští tolik kompromisů jako fešná a moderní, leč pro rodinu nepříliš praktická Kia Cee'd nebo velká, ale v detailech ošizená Dacia Lodgy."
Saab
Rapid neměl lepší jízdní vlastnosti, měl jen lepší řízení resp. posilovač (hydraulický vs. elektrický).
Ronault.
Němečtí a poněmčtělí novináři postaví proti sobě😒br />
Výborný plnohodnotný kompakt nižší střední třídy s vyspělým podvozkem
Lowendový MPV pro 7 lidí
Lowendový liftback od mainstreamové značky
??
To jako někdo, kdo jde pro MPV protože má početnou rodinu nebo živnost skončí u Ceedu nebo Rapidu? To jako Rapid je lepší koupě pro sedmičlennou rodinu, když dva členové rodiny musí jet vlakem?
Novinařina je poslední dobou jen o senzacích a čteností... můžeme si za to sami, co kupujeme a na co klikáme, to ano, ale to se nenajde někdo seriózní? 8-s
Lowendový MPV pro 7 lidí
Lowendový liftback od mainstreamové značky
??
To jako někdo, kdo jde pro MPV protože má početnou rodinu nebo živnost skončí u Ceedu nebo Rapidu? To jako Rapid je lepší koupě pro sedmičlennou rodinu, když dva členové rodiny musí jet vlakem?
Novinařina je poslední dobou jen o senzacích a čteností... můžeme si za to sami, co kupujeme a na co klikáme, to ano, ale to se nenajde někdo seriózní? 8-s
Autoservis
Srovnávání jablek a hrušek. Každé ze tří aut si nejde svého kupce, je to pouze otázkou co se komu líbí, co potřebuje a co komu vyhovuje.
Saab
Zabodoval, ale na Ceed neměl. Interiér Ceedu tam přirovnávají k prémiovému Audi.
Ronault.
Jestli má Rapid lepší jízdní vlastnosti než Ceed, tak to se VW podařila torzní příčka naladit lépe než multilink u jeho Golfu, protože Ceedův podvozek je bez jakýchkoliv problémů srovnatelný s Golfem.
Ronault.
Nevím, jestli jsi v tom Ceedu alespoň seděl než jsi tady nahodil fotky, ale pokud má Rapid lepší interiér než Ceed, tak to znamená, že Lowendový rapid má lepší ne-li srovnatelný interiér se současným Golfem.
Autoservis
Ty už jsi v něm seděl nebo dokonce jel? Vysvětli pojem "obyčejná" náparva ;-\
XTad
...Původně měl řidič rapidu dostat tlačítka stahování všech čtyř oken k ruce podle informací iDNES.cz od příštího roku. Nakonec se v Mladé Boleslavi rozhodli jednat rychleji...
igorvrazic
Neskutocne,na to v skodovke nedosli sami a museli im to najskor skritizovat novinari? 😄
Ham.
Tak to jsi četl jiný test. V testu Autobildu z kterého přebírá články AutoTip i přes tvrdé plasty interiér Rapidu zabodoval a jízdní vlastnosti jakbysmet.
Saab
Tak kvůli interiéru to Rapid nevyhrál, ten mu naopak vytýkali (tvrdé neměkčené plasty velmi náchylné na poškrábání). Taky Rapidu vytýkali, že je strašně úzký a náchylný na boční vítr. Hmm, tak nějak nechápu jak mohl vyhrát, asi si to budu muset přečíst ještě jednou 😄
megacruiser
je úplně jinde než konkurenti, 7 lidí se vejde do Rapidu jedině když se započítají 2 mrtvoly v kufru (pokud se tam vejdou). V Lodgy se naprosto bez problémů sedí i na 3. řadě sedadel. Co nabídne Rapid? Zvučnější značku a větší závist sousedů? Tak na to nehraju, auto kupuju pro sebe, ne pro sousedy. Spíš mě jako uživatele zajímá, jestli bude mít Rapid ovládání zadních elektrických oken od řidiče jako to má Lodgy.
Ham.
Sociálním vozům určitě daleko lépe sluší jednoduchost a v rámci možností kvalitní zpracování
[odkaz]
než plastické hrůzy levných hi-fi věží dálněvýchodního původu.
[odkaz]
[odkaz]
než plastické hrůzy levných hi-fi věží dálněvýchodního původu.
[odkaz]
boost.
No vidíš, kdybys to takhle napsal, bylo by to hned lepší.
A já ti nevím, většina těch ďábelských trojhrnků je řízena důchodci-nedělními jezdci. Když vidím červenou fabii na parkovišti, radši dám auto na druhou stranu.
A já ti nevím, většina těch ďábelských trojhrnků je řízena důchodci-nedělními jezdci. Když vidím červenou fabii na parkovišti, radši dám auto na druhou stranu.
boost.
Pravda, ale jen když jsou ty materiály, ze kterých je ten účelový interiér sestaven, kvalitní.
rohYpnol
hloupost. Lodgy má myslím přes 800 l, takže tady i Rapid je o dvě kola pozadu. Na měkčené plasty to tentokrát taky neuhrajou a cenu v ČR neznají. Takže vlastně srovnání o ničem.
Prostornost - jednoznačně Lodgy
Komfort a odhlučnění, jízdní vlastnosti - Ceed
Motor, převodovka - Škoda (pokud bude TSI nebo TDI)
Myslím, že vítězství Škody postaví na kvalitách motoru a "simply never" řešeních...
Prostornost - jednoznačně Lodgy
Komfort a odhlučnění, jízdní vlastnosti - Ceed
Motor, převodovka - Škoda (pokud bude TSI nebo TDI)
Myslím, že vítězství Škody postaví na kvalitách motoru a "simply never" řešeních...
rohYpnol
Existují mlhová světla. Pravda, pro majitele Fabie obvyle nevídaný příplatkový prvek 8-s Ale je mi jasné, že ty máš Eleganci, takže je třeba přítomnost mlhovek vyzdvihnout >😁
Jinak třeba Octavie I měla mlhovky (když si člověk připlatil) v hlavních světlometech, takže efekt "podsvícení mlhy" naprosto nula. Dnešní světlomety jsou tak výkonné, že mlhovky víceméně nejsou třeba a jsou víc pro efekt než k užitku.
Jinak třeba Octavie I měla mlhovky (když si člověk připlatil) v hlavních světlometech, takže efekt "podsvícení mlhy" naprosto nula. Dnešní světlomety jsou tak výkonné, že mlhovky víceméně nejsou třeba a jsou víc pro efekt než k užitku.
igorvrazic
Ked to nema byt k veci,tak nech je to prosim aspon vtipne...ne trapne...
igorvrazic
no ten spartansky interier je teda jak hovorite mazec >😁
A to porovnavali najlacnejsie verzie,tj 1,2HTP
A to porovnavali najlacnejsie verzie,tj 1,2HTP
Ham.
Očekáváš tak nějak správně, je to převzatý test z Německa a Škoda jej s přehledem vyhrála. Ovšem nikoliv kvůli kufru, ten má s náskokem největší Dacia, ale kvůli nejlepšímu podvozku a nejkvalitnějšímu interiéru. 😉
3_diamanty
a skrabku vo vicku 😉
treba pozerat testy na zahranicnych weboch, mnohi by sa divili s akymi autami ceed porovnavaju a koho kazdeho ceed v teste porazil :yes😒br />
ale tento test je skor cieleny na nieco ine, lebo vsetky tri auta su rozdielnej koncepcie aj ceny... tu skor pojde o to ci je lepsi klasicky relativne lacnejsi hatch alebo lacnejsi liftback alebo ci sa oplati lacne mpv....samo o sebe su si tieto auta dost vzdialene ale jedno maju spolocne...su to kvalitne auta sa slusnu cenu s dobrou uzitkovou hodnotu a kazde je ine..... ze to vyhra rapid niet pochyb 😉
treba pozerat testy na zahranicnych weboch, mnohi by sa divili s akymi autami ceed porovnavaju a koho kazdeho ceed v teste porazil :yes😒br />
ale tento test je skor cieleny na nieco ine, lebo vsetky tri auta su rozdielnej koncepcie aj ceny... tu skor pojde o to ci je lepsi klasicky relativne lacnejsi hatch alebo lacnejsi liftback alebo ci sa oplati lacne mpv....samo o sebe su si tieto auta dost vzdialene ale jedno maju spolocne...su to kvalitne auta sa slusnu cenu s dobrou uzitkovou hodnotu a kazde je ine..... ze to vyhra rapid niet pochyb 😉
Pavko111
Tak nějak očekávám vítězství Rapidu. Má sice obyč.podvozek, mizerné sedadla, odbytý interiér, ale má veeeelkýýý kufr. 😉
[odkaz]
S tím Rapidem to přehnali stejně jako s CitiGo, kterému nedali ovládání okna spolujezdce do dosahu řidiče, takže elektrická okna tam úplně postrádají smysl. Líbí se mi ještě víc než Lodgy Dokker díky posuvným dveřím, je to zajímavá skládačka vysloužilých dílů a bude za dobrou cenu.