Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 10:10
Rokem počátku výroby cecečka , rokem 2008 se začíná psát nová historie aut. Volkswagen (jako vždy) stojí na čelní příčce, definuje svou dobu, a spolu s Mercedesem udává směr. Při pohledu na šaramantního Apoštola mi na mysl vytanula až úsměvná scéna z filmu Casino Royale… co by Bond, James Bond dal tehdy za to, kdyby ke golfovému klubu mohl přijet v novém volkswagenu CC…

I přes značnou šíři estetického koridoru, který vymezuje vizualitu současných aut, zůstává i nadále požadavek na eleganci jakýmsi středobodem designových zájmů všech automobilek. Jistě, elegance, nadčasovost, optické harmonie, pohledům libé křivky, nikoliv nepodobné dokonalým křivkám krásných žen… to vše odráží soustavný zájem jak designérů, tak kupců aut. Jeli tedy středobodem krásy elegance, pak středobodem aut je střední třída. Kategorie, jejíž reprezentant pohodlně odveze čtyři dospělé osoby, reprezentant, který velikostí navozuje důstojnost, dominanci, tedy synonyma věrně svět aut doprovázející.

Čas od času se světovým designérům zdaří stvořit ikonu. Ikonu elegance, ikonu stylu. Ikonu, která přesáhne meze své třídy, ikonu, která zatřese ustálenými hodnotovými měřítky. V tomto kontextu je zcela mimořádným, ojedinělým produktem vozidlo z produkce koncernu VOLKSWAGEN, totiž CC.

Pozorovatel užasne nad tím, jaké kouzlo dokázali tvůrci vtělit do tohoto vozu. Jde o takřka absolutní harmonii, absolutní dokonalost tvaru. V měřítku své třídy přesahuje CC do jiných světů. Přitom tohoto efektu dosáhli designéři poměrně jednoduchými “fintami” – zjemněním střechy, důsledným zaoblením záďi a zdominantněním tváře. Napohled přirozené, v praxi výjimečné.

CC v sobě koncentruje vše, po čem může řidič toužit – elegantní základní tóny linií karoserie jsou dramatizovány akcenty z říše dravců – nízká stavba a široký rozchod. Panovačný pohled je pak vyvažován jemnou zádí s geniální kompozicí zadních světel.

Ve střednětřídním mainstreamu jistě dnes není přitažlivější vůz, než-li CC. Vůz na silnicích celé Evropy působí jako démant, popírá svůj třídní původ a směle se tak řadí k designové ikoně, jakou je z prémiového segmentu Mercedes-Benz CLS.

Elegance vnějšku je doprovázena (to u VW tradičně) také vysokou elegancí vnitřku.

Kokpit, přístrojová deska, kompozice středového tunelu, volant, sedadla, to vše je vyvedeno v nejkvalitnějších materiálech a s akcentem té nejnáročnější automobilové estetiky. Doplníme-li tuto charakteristiku ještě o klasickou volkswagenovskou ergonomii, stává se model CC objektem zájmu nejen řidičů, sedlajících tradičně střední třídu v mainstreamu, nýbrž i řidičů ze segmentu prémie.

Volkswagen tímto modelem (tak jako v případě Phaetonu či Touaregu) naplňuje svůj status, co evropské automobilové jedničky, jakož i status automobilky, která se z mainstreamu přesouvá do vyšší sféry. Jistě ne nadarmo naplňuje v Evropě termín supermainstream než právě automobilka Volkswagen.

Tedy závěr – Volkswagen vytvořil v modelu CC auto, které buďto máš v garáži, nebo o něm sníš. Jiná možnost dnes vlastně ani neexistuje.

VOLKSWAGEN CC - Král třídy.

Nelze, prostě nelze než připojit – BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :yes: :-!
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 10:21
Ale samozřejmě že existuje jiná možnost: v garáži ho nemám a ani o něm v žádném případě nesním.....
Avatar - Kjirka
CC APOŠTOL
| 12. 3. 2013 22:31
Taky o něm v žádném případě nesním, protože ho v garáži mám. A už druhýho. ;-)
Avatar - rohYpnol
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 10:27
k tvému závěru - slepice je taky přesvědčena, že jediný možný způsob pohybu je chůze/běh, protože létat prostě evidentně nelze a o plavání nemá ani ponětí >:-[] :-!
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 10:32
až svůj zájem přesuneš od plakátů k autům, věř mi, "jemná zád s geniální kompozicí zadních světel" bude to poslední, kde se bude koncentrovat tvá řidičská touha
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 10:33
No a teď to tady, prosím, po sobě utři. Jestli v sobě máš alespoň špetku vkusu, tak to totiž musíš vidět taky. Ještě bych možná doporučil psychologa nebo si najít práci. Pak třeba, až na takové nové auto svýma rukama nebo lépe hlavou vyděláš, zjistíš, že je to jen poměrně předražené lidové vozidlo. Pokoj tvé těžce zkoušené duši.

Ovšem pokud je tvůj příspěvek čirá recese, tak potom hluboce smekám a :yes: :yes: :yes: ;-)
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 11:46
Recese to není. I když vlastně je, ale nechtěná. :yes:
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 12:16
Ovšem že to JE recese a v podstatě dobrá, jen už trochu ohraná...
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 15:23
29 tisíckrát stejná recese? ten chlapec je spíš nemocný.
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 16:14
Tak se podívej na to, co GTI (pravda, už po stopadesáté) nakopíroval dolů o "Chrámu passátní víry" ( >:D ). To by nemohl vážně napsat nikdo ani vzdáleně příčetný, tím spíš o tak nezajímavém autě jako je passat.

Samozřejmě, že to GTI od začátku myslí jako extrémní karikaturu zaslepených bojovníků za tu "svou" značku. Jen se mu holt poslední dobou už nedostává inspirace, tak recykluje, no.
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 17:34
tak vono je to jedno, žejo? nikomu neškodí, vo nic nejde. já sem vlastně chodím jenom kvůli němu, poněvač někdy dovede bejt i zábavnej, i když spíš nechtěně. je to pořád dokola to samý, jenže vono taky co pořád psát o polu, golfu a pasátu, žejo? škoda, že si nedělá prču, pak bych to bral všema desetma, jenže on si prču nedělá, takže je to dost chorobný, až úchylný, ale co?-jsou horší věci na světě. BRAVO, SPASITEL!! >:D >:D
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 18:43
No ano, s některými lidmi se tu dá diskutovat, od některých se tu můžeš něco nového dozvědět a nad GTI-ho litaniemi se tu člověk zasměje. Od každého něco. :yes:
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 11:19
Chce to očaře a psychiatra...jen si nejsem jistý v jakém pořadí ;-)
CC APOŠTOL
| 30. 7. 2012 12:11
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 13:23
Zmier sa s tym ze tvoj Volkswagen okopiroval inovativny Mercedes CLS.

No samozrejme VW setril ako je mu vlastne napr. "premiovy" VW CC ma predny nahon, plastovy interier (napr. volant skoro ako z Golfu), motor nad prednou napravou (ci dokonca pred napravou).

To ze tvojim snom je dieslovy (dokonca iba 4 valcovy) sedan s plastovym interierom je uz na zamyslenie.
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 14:00
Ty jsi mě na něj tak nadržel, že uvažuju, kdo si ode mě ten stávající vůz nehodný mé garáže koupí >:-[]
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 14:14
>:D Ono popravdě musíme uznat, že tohle je opravdu mistrovskej mainstreamovej kousek. Již jsem to tu psal, chce to vzít na letní měsíce CC a na zimu passata v allroadu. Dokonalá garážová kombinace :-)
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 14:43
Pokud by jsi chtěl skončit na střední a rezignovat na lepší motor proč ne ;-)
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 14:50
:-) nejde o mně, jde o princip. Upřesním tedy - je to střednětřídní (super)mainstreamový ideál. A na tom trvám ;-)
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 14:57
>:D to je pro střednětřídní rodinnej kovboskej budget už trochu moc ;-)
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:16
Možná... ;-)
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:23
Zcela jistě ;-) a to se tu ještě neobjevil dnes žádnej militantní socialista s tím, že střední třída v ČR neexistuje a kdo má ten i krade :-)
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:26
:-)
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:26
Ty taky?!!! 8-s :-! >:-[]
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:33
>:D
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 14:48
Tak timhle jsi to cele dokonale zazdil. Vubec ta myslenka, koupit jedno auto pro radost a jedno na praci (prip. zimni jezdeni) je, vzhledem k rozdilum mezi vozidly, naprosto zcestna. Prave karosarska varianta ctyrdverove kupe byla stvorena pro lidi, kteri touzi po elegantnim kupe, ci celkove po spise designove zamerenem voze, avsak nemohou si dovolit kompromisy v pouzitelnosti a prakticnosti
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 14:54
Myslím, žes to tak úplně nedomyslel. Právě ta dvojjedinost předmětných modelů je přesně to, co by mohlo movitějšího zákazníka přilákat. Přes letní měsíce jezdit v překrásném CC a na zimu přesednout (aniž by ses musel znovu učit ovládat radio a navigaci) do modelu kombi a hurá do Alp. Zde vzhledem k hornímu testu jen upřesním, že CC samozřejmě jako dvoukolku a na silném benzínu, Allroada v naftě a samozřejmě 4x4.

Podívej se na to realisticky, pro toho, kdo nechce či nemusí nutně jezdit vyšší střední či lux, přesto má jisté garážové požadavky, by to mohla být poměrně realistická volba.
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:27
Copak CC te do alp neodveze? Tvoje uvaha dava smysl v pripade scirocca, ale takhle ne.
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:32
Mám o něco málo větší vůz než CC s podobným využitím vnitřního prostoru a...neuveze ;-)
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:37
Rakev na strechu si zkousel?
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:49
Ani jsem nemusel, dal jsem to na MPV a jel;-)

Jo a věci na běžky se pak už vešly :-)
Avatar - rohYpnol
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 16:26
diesel na zimu? abych řešil zamrzlou naftu, pomalý ohřev dieselu atp 8-s ? Skvělé, je pravda, že na tohle se druhž vůz v benzinu opravdu hodí >:D
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 16:45
Zamrzla ti někdy? Mě asi před 15-ti lety v půjčeným Transitu... :-)
Avatar - rohYpnol
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 20:42
nezamrzla, protože nechhrochtám. Ale jsem si jistý, že mít diesel, tak v zimě aditivuji až se ze mě kouří :-!
VW okopiroval Mercedes CLS
| 31. 7. 2012 07:43
??? Nikdy jsem nic podobnýho nepoužil...nikdy
Avatar - JDM
VW okopiroval Mercedes CLS
| 15. 11. 2012 21:12
a vozíš taky karton před chladičem ?? aby se ti motor aspoň po 15km ohřál >:D
VW okopiroval Mercedes CLS
| 2. 8. 2012 17:35
Na šumavě tuto a minulou zimu zamrzlo tolik dieslu :D: Mercedesy Gecka 2x, jedno X5 a obyc autech ani nepovidam :-? >:D Fuj, ze muj benzin stal vedle a naskocil a udelal hned teplo ;)
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 21:51
ja ti neviem, mam v sucasnosti naftak, predtym som mal benzinak (sukromne aj firemne vozidla) a v alpach som nezamrzol so ziadnym z nich ;-)
Avatar - Ronault.
VW okopiroval Mercedes CLS
| 15. 11. 2012 19:25
Mluvíš o Alpách v létě nebo v zimě? >:-[]
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:29
Popravdě jsem při představení CC psal, že takhle mohl klidně vypadat i normální Passat a většina automobilek by se mohla jít zahrabat... tehdá to hezky shrnul Dinar...nebýt pašík, není tse-tse.
Jen ten kukuč po FL není už tak poutavej. obecně na většině aut by byl, ale ve vztahu k nádherný lince mi prostě nesedí.
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:15
GTI, že ty to máš už nachystaný dopředu, jinak pěkná óda :-)
VW okopiroval Mercedes CLS
| 30. 7. 2012 15:18
:-) Jsou to články, které jsem napsal na blog. Díky za pochvalu :yes:
co ta spořeba?
| 30. 7. 2012 10:11
moje 1,9 s klasickym automatem jezdí za totéž 8-s
co ta spořeba?
| 30. 7. 2012 10:18
moje Uno 1,3D jezdí i za míň
Avatar - Pekelná Micinka
co ta spořeba?
| 30. 7. 2012 12:38
>:-[]
co ta spořeba?
| 30. 7. 2012 10:24
vsetky auta meriate pri realnej 100/130kmh len passat ma vynimku??
co ta spořeba?
| 30. 7. 2012 10:25
to mě taky zarazilo :yes:
co ta spořeba?
| 30. 7. 2012 12:07
Pokud vím, vždy berou rychlost podle rychloměru, nepoužívají ani satelitní, ani inerciální systém. Jen tady to výjimečně napsali přímo do článku. Už se to tu řešilo. Stejně tak spotřeba je odečtená z palubního počítače.
co ta spořeba?
| 30. 7. 2012 13:22
to je blbost... nie, vsak test hned pod tymto: "Při reálných 100 km/h CX-5 s pohonem všech kol spálí pouhých 4,5 l/100 km"
alebo tomu zle rozumiem a "reálných 100 km/h" je v skutocnosti 94kmh?
a BMW320 - Jízda reálnou rychlostí 130 km/h přinesla při 2050 otáčkách za minutu spotřebu 5,2 litru na 100 kilometrů
co ta spořeba?
| 30. 7. 2012 14:16
Nechce se mi to hledat, ale v diskuzi to už někdo z redakce, tuším pan Vaverka, napsal. Okamžitá spotřeba v obou směrech, výsledkem je pak průměr. Je možné, že si to špatně pamatuji, nebo že něco změnili, ale mám zafixováno, že používají rychloměr. Utkvělo mi to v hlavě, protože změřit rychlost přesně na desetinu kilometru v hodině dnes není vůbec problém, takže mi to připadalo jako zbytečná nepřesnost.

Ve skutečnosti o nic nejde. Jde o hodnoty z palubního počítače, nikde se nerozebírá obutí, povětrnostní podmínky, teplota, tlak, ať už atmosférický, nebo pneumatik, atd. Nedá se tomu pomalu říkat ani orientační.
Avatar - Ronault.
co ta spořeba?
| 15. 11. 2012 19:27
Ono to je tak vždy, jen tentokrát to šéfredaktor napsal férově, když na rovinu zmínil, že při vlastně 122-5 km/h si Passat CC s nízkou aerodynamickou karoserii veme ne zrovna nejmenších 6 a něco litrů.
Avatar - rohYpnol
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 10:35
zvláštní, jak němci dokáží i do názvu a označení vměstnat pocit něčeho vyjimečného >:D Jinde to jde např. G37x AT - nuda, že...
No k CC samotnému není moc co dodávat. Jen v závěru poznámka o příbuznosti s nižší střední třídou (zatím pro tuto generaci) je podle mě lichý. Platforma CC je totožná s Passatem a není totožná s Golfem :-!
Podle mě právě tento model měl být TOP model VW, model Phaeton je pouhopouhý přešlap.
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 10:41
Ten název je výbornej, M550d xDrive konečně našel přemožitele. Umíš si představit ten humbuk v hospodě, až jim řekneš, že máš vévé cécé dvanula tédéí déesgé dépéef béemté ve formoušnu? Hospodskej snad i rozšíří parkoviště, delegace nedorazí každej den. 8-s
Avatar - rohYpnol
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 10:54
no bude následovat dotaz, kde na tolik aut vzal love >:D . Když pak řekne, že voe to je jen jedna kára, tak nebudou věřit, že fauvé dokázal tolik techniky nacpat do kupé >:-[]

Jinak nic proti CC, jen ten název si myslím zasloužil lepší 8-s
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 12:12
Ad název. Souhlasím. Passat CC ještě jakž takž dával smysl, ale VW CC? To se jim moc nevyvedlo.
Avatar - Mangalica
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 15:01
Možná V WC C???
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 11:37
>:D :yes:
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 12:28
>:D :yes:
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 10:59
No ono je to totiž tak, že i Passat nebo třeba Superb stojí na mírně prodloužené platformě Golfu. VW žádnou vyšší platformu pro motory uložené napříč nemá. I v dalších letech bude jen jedna platforma pro Golf a Passat, akorát že MQB umožní na rozdíl od PQ35 měnit více rozměrů, rozvor, rozchod apod., takže příští generace Superbu snad nebude tak strašně úzká.
Avatar - rohYpnol
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 11:06
"...V současné době Volkswagen využívá tři konstrukční řady platforem: PQ25 pro Polo, PQ35 pro Golf a další modely a PQ46 pro Passat..."

Superb je na prodloužené PQ35...tedy něco jako "PQ45": "...Po technické stránce zůstalo vše při starém včetně použité platformy A5 (PQ35). Tu Superb sdílí trochu překvapivě s celou řadou kompaktních vozů koncernu VW, Golfem V a VI počínaje a Octavií II konče..." :-!
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 12:21
Pokud vím, Superb má PQ46.
Avatar - rohYpnol
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 13:10
pokud vím já, tak má jakoby PQ45, prostě PQ35, jen prodloužená.
[odkaz]
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 14:02
Vždyť to tam přímo je:

Current PQ46 platform cars (Typ numbers in brackets):
Volkswagen Passat (3C)
Volkswagen Passat CC (35)
Volkswagen Sharan & SEAT Alhambra (7N)
Škoda Superb (3T)

Ta šestka na konci místo pětky znamená, že jde o další generaci. Takže nejde jen o natažení a vyřešení problémů s tím spojených. Prodlužovalo se u staré PL45, ze které udělali PL45+, kterou pak dostala předchozí generace Superbu (B5/ typ 3U).

A tady je záznam přímo k PQ46: [odkaz] I když se podíváš na německou wiki (která je většinou u "německých" aut nejlepší), tak u Superbu mají PQ46, doslova stejně jako Passat.
Avatar - rohYpnol
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 16:34
hm máš pravdu, toho jsem si nevšiml, ale myslím si, že to je chyba. neslučuje se to s jinými informačními zdroji.
Každopádně moje jistota je pryč a je fajn, že jsem si ji rozbořil vlastními odkazy >:D ;-)
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 21:15
Také jsem míval za to, že Superb má nataženou PQ35, tedy jakousi PQ45, a Passat PQ46, sice odvozenou, ale modernější platformu. Tak se to alespoň většinou prezentovalo. To by musel objasnit někdo z vývoje, kdo bude mít přehled o takových "hloupostech." :-)
CC TDI BMT DSG 4x4
| 30. 7. 2012 12:19
Jak píše rohYpnol, Passat (a CC, Sharan/ Alhambra, Superb) má šestou generaci, zbytek má pátou. A i když jsou odvozené, tak nejsou stejné. Superb není úzký kvůli tomu, že by musel být, je úzký, protože ho tak udělali.
Ačkoli VW příliš nemusím...za 1.
| 30. 7. 2012 10:45
Nebyl jsem přiznivcem koncernu a asi ani nebudu, ale tohle auto je velmi povedené! Už před modernizací to byl můj nej VW a nutno říci, že po "uhlazení" je to vyjímečný vůz. Skutečně i přes vysokou cenu, tak nějak člověk cití, že platí (tyto vysoké peníze) oprávněně za auto, které se prostě povedlo. Po produktech značky BMW, je (alespoň pro mne) CC určitě auto s největší porcí elegance, síly (nespojovat s prostou řečí čísel vypovídající o síle motoru) a preciznosti.
1.8 tsi x 2.0 tdi
| 30. 7. 2012 10:52
Na začátku testu byla zmínka o srovnání těchto dvou motorizací, ale až do konce textu jsem hodnocení testmanů na téma srovnání 1.8 tsi a 2.0 tdi nikde nezaznamenal. Škoda.
1.8 tsi x 2.0 tdi
| 30. 7. 2012 11:46
Já myslím, že je to celkem jednoduché - pokud ti nevadí vyšší provozní náklady, tak je 1.8TSI jasná volba, protože je v úplně jiné lize. Mám s tímto motorem zkušenosti a musím říci, že až na poněkud divný zvuk pod plynem je to skutečně vynikající motor. Točivý moment je k dispozici ve širokém spektru otáček a když zastavíš na světlech, tak je v autě absolutní ticho - jako by byl vypnutý motor.
TDI je prostě, jak naznačuje text výrazem "fleetová volba" motor pro lidi, kteří najedou tolik kilometru ročně, že je pro ně každý litr na sto kilometrů velkým rozdílem. Jiný důvod pro jeho pořízení si (kromě toho, že daný jedinec nikdy vůz s 1.8TSI nebo 2.0TSI neřídil) nedovedu představit.
1.8 tsi x 2.0 tdi
| 30. 7. 2012 12:33
TDI je pro lidi, kteří najedou tolik kilometru ročně, že je pro ně každý litr na sto kilometrů velkým rozdílem...
Jestli jsem to pochopis správně, tak je to vlastně pro socky, který nemají na pořádný bezinový motor, a musejí jezdit traktorem.
1.8 tsi x 2.0 tdi
| 30. 7. 2012 13:22
Myslim, že jsi mě trochu vzal za slovo. Prostě jsem chtěl říci, že kromě spotřeby nevidím na dieselových motorech žádné větší výhody v porovnání s motory TSI. Toto porovnání je o to zajímavější, vezmeme-li v potaz, že mají TSI řetězové rozvody, takže navíc padá investice nějakých 15 000Kč ve 100k kilometrech. Klidný chod TSIček je taky nesmírně návykový a TDI pak v porovnání opravdu trochu jako traktor působí.
1.8 tsi x 2.0 tdi
| 30. 7. 2012 22:42
Dovolím si zareagovat. Mám 1.8TSI v OII a 2.0 D3 Common Rail ve V60. Volvo je v porovnání s OII mnohem tišší. Jasně, je to "jen" Škodovka, ale záleží na odhlučnění - a tady 1.8TSI prohrává. V průběhu 100t km jsem na 1.8T měnil ve 40t rozvody, v 60t celý motor. Možná je to náhoda,ale podobných uživatelů je tu víc (jedním z nich můj kolega se stejnou motorizací v A4 - a stejným problémem). A požitek z jízdy je diskutabilní - 1.8TSI je fajn motor a dá se krásně točit ale v nízkých otáčkách mu to moc nejde. Jasně, je to vlastnost a klasický rozdíl mezi benzinem/dieselem, ale na rozjezdy, do města a i na naši skvělou D1 dálnici, kde trávím většinu času, vítám spíš níže položený krouťák a pohodovou jízdu než možnost někoho předjíždět ve 170km/h a výše (kde se naplno projeví rozdíl mezi 1.8TSI a 2.0 D3 potažmo 2.0TDI, co jsem měl možnost řídit).
1.8 tsi x 2.0 tdi
| 2. 8. 2012 17:45
no alke to by spise sluselo porovnat pak 2,0Tsi.....s 2,0 dieslem.....protoze mezi 1,8tsi a 2,0tdi je obrovsky cenovy rozdil...chm :-) a to jak jsou moderni benziny tiche..tomu se porad dieskum jen zda...potom rychlost prohrati motoru a auta.....nebe a dudy....a to, ze obcas si muzu benzin vytocit temer do 7 tis....a uzit si trocchu sportovniho ducha....to taky s 2,0 tdi nezaziju...ani omylem :-) teda mluvim ze sve zkusenosti...
1.8 tsi x 2.0 tdi
| 15. 11. 2012 21:49
Musím přiznat, že té vyšší hlučnosti 1,8 TSI proti chrochtáku D3 mám velký problém uvěřit. Může být, že Octavia jako přece jen low-endové auto nižší střední třídy má špatné odhlučnění (nemám s ní nic najeto), ale chrochták je prostě chrochták, byť ve volvu. Jezdím celý život jen benzíny, takže mám sluch hodně navyklý na kultivovaný chod. Když jsem měl jeden týden půjčené Volvo XC 90 s D5, musel jsem se až smát, jak to chrchlalo. Moc dobře si vzpomínám, jak mě právě to Volvo znovu ujistilo, že celoživotní preference benzínu byla správná.
1.8 tsi x 2.0 tdi
| 15. 11. 2012 22:02
Teď mě napadá, že bych to měl upřesnit. Nafta je podle mého přijatelná za podmínky, že berete šest válců a výš. Šestiválce od BMW - možno.
1.8 tsi x 2.0 tdi
| 30. 7. 2012 12:28
Pochopil jsem to tak, že chtěli porovnat, o co přijdeš/ co získáš, nikoli samotné motorizace, které jsou celkem dobře známé.
Nenalhávejme si,
| 30. 7. 2012 11:42
že běžného zákazníka nějak extra zajímá nastavitelnost předních sedaček nebo charakteristika DSG. Mám podezření, že klíčové jsou dnes pro výběr vozu 2, možná tři vlastnosti - vzhled (nikdo nechce jezdit v ošlivém autě, bez ohledu na to, jak skvělé možná je), motor (výkon, točivý moment, pro někoho spotřeba) a jízdní vlastnosti. Pokud je pak zákazník opravdu jednoduchý, prostě si do auta sedne na prodejně a za chvíli odjíždí.

Nové CC je skutečně nádherné auto. Doba experimentování je zřejmě pryč a VW se po letech katastrofických slátanin vrátil k jednoduchým a čistým liniím. Míra elegance tohoto auta byla vysoká už u minulé generace, ale teprve teď to je to pravé - až bych skoro řekl, že takhle mělo CC vypadat od začátku. Co však bohůžel alespoň mě udeří do oka pokaždé, když na nový Passat a nové CC koukám, je ta palubní deska. Po sedmi letech už by byl skoro čas na změnu. Jinak však musím chválit. VW se náznaku prémie nebojí.
Avatar - PeterLuk
Páči, ale...
| 30. 7. 2012 11:42
Páči sa mi, až na interiér. Maska chladiča však bola podľa mňa krajšia pred fl.
Avatar - Pekelná Micinka
ReCCenze
| 30. 7. 2012 12:02
Pěkné fotky. Tentokrát musím pochválit. :yes:
ReCCenze
| 30. 7. 2012 15:21
:yes:
Avatar - wladyk
neutrál
| 30. 7. 2012 12:32
Doufám, že jde to samovolné vyřazování na neutrál vypnout? Pochybuji, že ta zanedbatelná "úspora" zaplatí novou sadu brzd. O stylu jízdy bez brzdění motorem nebo se hlídat a myslet na ťukání do plyn. pedálu ani mluvím. 8-s
neutrál
| 30. 7. 2012 12:44
Ano, v palubním počítači.
neutrál
| 30. 7. 2012 13:07
Asi dalsi "ridic", jehoz snem je auto ovladane myslenkou >:D
Avatar - Kolouš
neutrál
| 31. 7. 2012 02:18
od ceho mas radicku a moznost si podradit? auto nema oci...
auto pouze nabizi dalsi potencialni usporu pomoci "tzv" volnobezky. Je uz jen na tobe jak se s tim naucis jezdit a vyuzivat to. Odsudky vznikaji nepochopenim veci a neznalosti, ty jsi toho jasnym prikladem.
desing
| 30. 7. 2012 13:29
je to prostě krásné, elegantní auto, za kterým bych se určitě ohlédl. Musím říct že VW prostě umí. Nové bavoráky proti tumuto vypadají jako špatný vtip. Jejich desingová těžkopádnost je až zarážející.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 14:48
Člověka na diskusi vždy potěší, když má možnost se setkat s názory jezdců formule Modena, s názory festovních jezdců, kteří ostentativně krčí nosy nad naftovou motorizací. Dají se tu najít i vskutku kuriozní názory, a sice, že jezdci naftových motorů jsou jakési silniční socky, které nemají ani na základní hatepečko. Vskutku objevná diskuse... Možná by nebylo od věci si právě o tomhle něco napsat.

Jezdci se nedělí do dvou základních skupin (nafta x benzín) proto, že jedni jsou za benzínovou vodou a druzí z musu lokají naftu, nýbrž proto, že jedni chtějí jezdit motory benzínové a druzí (podrž se, teď to příjde) - proto, že chtějí jezdit motory naftové. Já vím, reálným šoférům nyní nosím pověstné šroubováky do garáže, ale napsat jsem to musel, neboť brajgl, jaký mají zdejší plakáti a gallardi v mozkovnách, by dokázal rozkolísat i výroční zasedání kapitánů automobilového průmyslu.

A tedy speciálně pro předznačenou plakátovou čeleď - rozdíl v jízdě mezi naftou a benzínem je natolik specifický, že generuje dvě centrální šoférské větve, přičemž přechod z jedné roky zažité motorizace na druhou vyžaduje mnohý tisíc kilometrů, než ti do krve přejde jiný způsob jízdy, jiný způsob ovládání vozu. Tohle je samozřejmě výraznější u manuálního zaření, automat dané rozdíly poměrně úspěšně stírá.

Samozřejmě, že k pláči jsou všichni malolitrážní benzínoví nepřeplňovaní kovbojové, tedy... bohužel jde současně o skupinu z níž se právě rekrutují kritici nafty. je to známí garážový mindrák. Jezdci na benzínech přeplňovaných, ti se (moderním přeplňovaným) nafťákům nesmějí, respektují je, neboť cítí v zádech dokonalé stopaře, dokonce časté vítěze jízdních soubojů.

Z hlediska elit, tedy benzínových šestiválců (a výše) je samozřejmě věc jasná, ale právě tohle jistě není důvod proč naftu paušálně zatracovat. V zprůměrovaném rámci, v silničním garážovém těžišti je dnešní nafta regulerním silničním spoluhráčem benzínu. Výběr aut tomu také odpovídá - někdo kupuje benzín, někdo naftu.

Popravdě však napišme, že nebýt Volkswagenu a jeho maloobjemových přeplňovaných benzínů, museli by benzináčci zalézt před potupou snad někde u silnice do stohu slámy, neboť dnešní vysoce kvalitní naftová, dokonce dvojitě či trojitě přeplňovaná nafta, to je extraliga silnic, proti níž uvedení vystrašení benziňáčci na nějaké atmosféře v objemu kolem jednačtyři nemají vůbec, ale vůbec šanci. Klaka, pinokiové silnic.

Tedy zapomeň na to, že jezdec v naftové BMW 5 si jí pořídil proto, že nedokázal na benzín nastřádat tak, jako ty na svůj pikantní benzínový sen za dvě stovky. Tobě sice nic jiného, než to pikanto nezbývá, ale věz, že ten v BMW 5 ví moc dobře, proč právě BMW a proč právě v naftě. Ostatně můžeš si to vyzkoušet, popros je u BMW, ať tě svezou v té pětkové naftě. Budeš o tom psát ještě i maturitní slohovku. Tak si tu nehraj na vyslance z Modeny a něco se o o naftových motorech napřed nauč.

BRAVO BENZÍN - BRAVO NAFTA :yes: :-!
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 14:59
Předpokládám, že tímhle trochu reaguješ i na můj příspěvek výše. Mé porovnání nebylo striktně porovnáním naftových motorů s benzínovými. Bylo to porovnání motorů TSI s motory TDI. S oběma mám zkušenosti a opravdu mezi nimi jako základní rozdíl vidím provozní náklady. Točivý moment je sice u dieselů zajímavý, ale se zkvalitňováním přeplňování benzínových motorů tento argument klesá na relevantnosti. Možná by stálo za to, udělat nějakou anketu mezi členy auto.cz, jaké auto by si vybrali, kdyby nezáleželo na penězích. Mám podezření, že nafta by se neobjevila ani v první padesátce nejžádanějších vozů. Není na tom nic špatného a výraz "socka" nepoužívám a nepoužíval bych ho ani v této diskuzi. Je to prostě ekonomická úvaha, která dává smysl, spočívající nejen v menších nákladech na provoz, ale i lepší pozici při prodeji vozu. Jiné ( neekonomické) argumenty pro diesel neznám. Rád si je však vyslechnu.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:04
Problém je, že vždy záleží na penězích, jen počet nul se může lišit a typ produktu...

Nic jinýho v tom nehledej...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:12
Nereaguji horním příspěvkem umanutě jen na tebe, vyjadřuji se spíše ke zdejšímu plakátovému obecnému povědomí, že nafta je něco jízdně méněcenného.

No, myslím, že bys pohořel s tím testem. O tom právě píšu. Doby, kdy se kupovala nafta proto, že majitel si "fasoval" kanystry z buldozéru, ta je už dávno za námi. Dnes má nafta přitažlivost v jiných a naštěstí jezdecky pozitivních aspektech.

Za důležitý klad nafty lze považovat
- delší dojezd a tomu úměrně nižší počet nutných návštěv u čerpaček, dojezdy přes tisíc kilometrů jsou běžnou skutečností.
- účinné pásmo otáček ve velmi "sympatickém" rozpětí.
- vysoký kroutící moment a jeho přínos pro jízdu.
- životnost motoru.

Ta ekonomika je jevem doprovodným a samozřejmě milým. V souhrnu pak tohle všechno vygeneruje velké procento příznivců nafty.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:30
Budu ti trochu oponovat, na uvod ale souhlasim, nafta i benzin maji sve misto na slunci, zalezi na konkretnim kupujicim, ridici, ucelu i penezence.

Zasadne nesouhlasim s jednim z tebou uvedenych kladu nafty, konkretne "účinné pásmo otáček ve velmi "sympatickém" rozpětí". Ano, za posledni roky se naftakum smysluplnej rozsah otacek rozsiril, obecne jsou proti benzinu porad maximalne polovicni. Reci (prumernych) cisel 1500 - 3500 u nafty vs. 1500 - 6500 u benzinu.

Prevedeno do praxe, tohle je jeden z duvodu, proc opravdovi ridici porad principielne preferuji benzin pred dyzlem, jizdni styl muze byt mnohem pestrejsi a zajimavejsi :-)
Avatar - JDM
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:43
i dnešní přeplňovaný benzíny mají kroutící momenty hodně vysoko a jejich výhodou je jejich průběh který je taky v celémspektru otáček srovnatelný diesel má možná o 100nm víc ale taky má o 50koní míň a všechno končí kolem 4000ot\m ,
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 17:20
No, sám jsem tu anketu vytáhl, sám ji zatáhnu - asi nemá cenu spekulovat nad anketou, která se neodehrála. Mohla by dopadnout jakkoliv. Co se týče těch výhod, tak ten dojezd jakoby beru, ale na druhou stranu by mi (pokud se nebude jednat o žíznivý osmiválec, se kterým budu stavět každých 400km) častější zastavování až tak nevadilo. Stejně musím někde občas zastavit a dát si přestávku a třeba něco k jídlu. Tak si k tomu natankuju. Lidi, kterým to vadí moc nechápu. Vyšší kroutící moment je evergreen hospodských a internetových diskuzí. Já osobně samozřejmě jsem rád zatlačen do sedaček, ale ten pocit by také mohl trvat déle než 4 se***. Jinak u 1.8 TSI je možné zrychlovat prakticky na libovolný převod s vyjímkou 6ky a rychlosti pod 30 km/h, ale to se moc často nestává. Časem toho Passata na svém blogu zrecenzuji (ale není to moje auto, mám něco jiného). Obecně mám pocit, že TSI vlastně drtí ty hlavní dieselové argumenty a degradují diesely na pouhá ekonomická řešení. Jsou to motory, za které musím Volkswagen nesmírně pochválit. Pokud se někdo sveze s TSI a zvolí naftu z jiných než ekonomických důvodů, opravdu už mu nemám co říci. Apropo ekonomické důvody. Na 1.8TSI (pěkně zaběhnutém) mám 6.9l/100km. Pokud toto, klidný běh, absence nutnosti měnit rozvodové řemeny v dohledném horizontu a nižší cena nestačí dané osobě k pořízení tohoto motoru, tak to už musí najíždět minimálně 50k ročně. Snad jen pak se ten diesel vlastně vyplatí. Ohledně životnosti motoru toho mnoho říci nemohu - jistě je to validní argument, ale kladu si otázku, zda toto není podstatné spíše až pro kupujícího ojetin, než pro někoho, kdo kupuje auto nové (pokud ho nechce na déle než 200k km).

Co se týče BMW, tak já bych rád podotkl, že i bohatí lidé se nechovají vyloženě neekonomicky. Podle mě si silné benzíny (550i, 540i, 535i atd.) kupují jen automobiloví entuziasti (ty bych tady na tomto fóru očekával), fotbalisti a kolotočáři. Bankéř ví, že auto je jedna z nejhorších investic a zároveň ví, že žije v ropákově. Jemu možná spotřeba tak moc neřiká, ale až bude auto za dva roky prodávat, bude muset počítat s protaženým ksichtem bazaristy, který v jeho autě uvidí ležák, o který ani údržbář jeho plácku za Prahou neopře hrábě. Pak bude muset jít s cenou tak dolů, že i jeho relativně nadité peněžence to bude nepříjemné.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 18:22
Ty to všechno příliš nepřehledně mícháš. Stále hledáš negativa nafty, výhody dané motorizace, náklady na kilometr atd. Ona však nejsou JEN negativa či JEN pozitiva. Jsou jen dva druhy motorů - nafta a benzín. Nejde vůbec o to, říci, který druh motoru je lepší, nýbrž jde výhradně o to, jaký motor je danému naturelu jezdce bližší, jaká motorizace daného šoféra více uspokojí. Přitom oba dva systémy jsou si rovnocenné.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 12:14
Má zkušenost je v podstatě shodná s tvou. Mám třílitrový benzín s automatem, 2,0 TD (boxer - který právě prodávám) a čerstvě 1,6 turbobenzín (200k, 275Nm) pro manželku, obojí manuál. Boxer diesel, přestože podle mě patří ve své katetegorii k tomu nejlepšímu, má oproti benzínu 1,6 turbo jedinou výhodu - spotřebu. Srovnávat s třílitrovým benzínem ho raději vůbec nebudu, nemá to podle mne smysl. Lepší pružnost diesel oproti 1,6 turbo subjektivně vnímáno nemá, ale i kdyby, tak je snad relevatní jen pro ty, kteří neumí u benzínu podřadit nebo nemají automat. Mě naopak otravuje, že diesel má "všechno dole" - zrychlí, člověk očekává nějaký vývoj dál, otáčky sice stoupají, ale ono v podstatě nic. Benzín je zejména s manuální převodovkou po všech stránkách uživatelsky příjemnější.

S těmi přestávkami na tankování máš naprostou pravdu, jezdím docela často trasy 1500 - 2000 km a výhodu, že nenatankuješ, vidím jen v tom, že český střádal nezaplatí dálniční přirážku oproti své oblíbené pumpě i Lídlu nebo když nakupuje naftu načerno od Franty z JZD. A zase jsme u těch peněz, protože přestávky na dlouhých cestách nedělají jen sebevrazi a ti, kteří neprodukují moč.

Prostě většina si kupuje jen to, na co má a to pro řadu lidí není benzín, ale nafta. Přestože kdyby si to skutečně spočítali, zjistili by, že i ekonomicky je to často nesmysl (poruchovost, problémy s českou naftou, zimní provoz, údržba, vyšší pořizovací cena...), zářným příkladem budiž pořízení malého dieselu místo atmo benzínu do malého auta, které jezdí hlavně krátké trasy po městě. Znám pár takových lidí, kteří se pak moc diví jak to, že ten diesel má neustále nějaké problémy).

Úplně souhlasím s tím, že kdyby lidi nemuseli hledět na peníze při koupi a pak u pump, brali by mnohem častěji benzín. Velký atmo V8 nebo kvalitní 3,0 turbo benzín, ale samozřejmě i 2,0 turbo atd. je podle mě objektivně i subjektivně lepší než turbodiesel srovnatelného objemu.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:14
Jenze ta nafta v petce je take tou pomyslnou elitou. Kdyz se ale bavime o klasickem ctyrvalcovem TDIcku, tak to neni nic jineho, nez znouzectnost. Chrochta to, smrdi to, skodi to a je to nachylnejsi k porucham (ano stara TDIcka maji pul milionu a jsou jak nova, ale soudobe MPIcko to da take). A jedinci nalhavajici sami sobe kterak jim zatah s monstroznim turbo efektem lahodi, kterak je chrochtani dieselu rajska balada a ze no smoke znamena no fun, jsou smutnejsi, nez jezdci picanta, ci HTPcek. Secteno a potrzeno - jedinou vyhodou je spotreba. Smrad, hluk a emise nikdo neresi.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:19
To ale nyní hodně přeháníš, vyzkoušej si běžnou mainstreamovou naftu kolem dvou litrů, to je přece dobrá motorizace.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:39
Ale jiste ze je dobra, nicmene bezny mainstreamovy benzin kolem dvou litru je prece lepsi ;-)
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:45
Jak pro koho ;-) Ale o tom přece GTI psal... :-)
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 21:59
zober si v sucasnej dobe atmosfericky benzinovy dvojliter, ktory je dobre priduseny emisnymi limitmi a daj vediet ci je lepsi benzin, alebo nafta ;-)
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 22:19
A kolik takovych benzinu se dnes dela? Bud to jsou vykonne atmosfery s vyssim objemem, nebo turba s nizsim. To je stejne, jako kdybych ti rekl, at si vezmes felicii 1.9D a superba 3.6 a srovnas, co je lepsi.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 23:57
Jednoznačně ta Felicia 1,9D! Jel jsi někdy 3,6 Superbem? Nuda,nuda,šeď,šeď... 1,8 TSI je zábavnější a pocitově i rychlejší... Ale na poklidnou jízdu pohoda. Jen nuda... Samozřejmě s Felicií 1,9D si té zábavy víc neužiješ :-) Ale příklad jsi nedal zrovna dobrý :-)
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 07:14
v beznej produkcii uz takmer ziaden. Tvoje zrovnanie je extremne
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 15:23
Aha, vidis. A proc bych tedy mel srovnavat prakticky zaniklou motorizaci (slaba atmosfera) s motorizaci, ktera je naopak na vzestupu a to modernim dieselem?
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 16:35
Dvoulitrový atmosferický benzín rozhodně není zaniklá motorizace ... to se může zdát pouze tomu, kdo vidí vše optikou autmobilového trhu EU. Ale auta se vyrábí a prodávají i jinde.
Dám příklad globálního auta - Ford Focus. Na trzích EU atmosferický dvoulitr opravdu nenajdeme. Ale v USA či v Austrálii se Focus nabízí právě s atmosferickým dvoulitrem, a tím je 2.0L Duratec GDI 125 kW. Takových příkladů je možné najít víc. Seat Ibiza nabízený v EU má benznové motory 1.2 až 1.6 (přeplňované i nepřeplňované). V Mexiku však je kromě 1.6 v nabídce i 2.0 (ano, koncern VW stále vyrábí 85 kW osmiventilový dvoulitr).
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 16:39
Proboha, ja ale nikde netvrdim, ze je atmosfericky dvoulitr zanikla motorizace, ja tvrdim, ze "atmosfericky benzinovy dvojliter, ktory je dobre priduseny emisnymi limitmi" je tezke nalezt, jelikoz moderni atmosfery pridusene rozhodne nejsou. Sice je potreba vyssiho objemu, ale turbo motorum se vyrovnaji. Celou dobu jsem se snazil poukazat na to, ze je srovnani, ktere po me pozaduje kolega kyklop absurdni.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 16:55
Aha, nečetl jsem celé vlákno.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 2. 8. 2012 17:57
tak si vem atmo 2,O diesl a porovnavej :D:d sice uz takovy nanajdes...ale tyhle porovnavacky...to je des..
Avatar - Ronault.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 15. 11. 2012 19:32
2,0 TDI zrovna žádná velká hvězda není, dosti hlučná a nekultivovaná... této nectnosti se VW neumí zbavit už delší dobu. Takový 2,0 HDI/TDCi, 2,0 dCi nebo i "konkurence" 1,7 CRDi jsou podstně tišší, sametovější... a spotřeba přes 6 litrů při 122-5 km/h u hodně nízkého auta mi nepříjde nikterak výborná, ani průměrná...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:22
Na čtyřválcových "TDI, d" apod. jsem najezdil za posledních cca 8 let něco přes 400k, všechno byly motory moderní, při pravidelný údržbě a správným zacházení nezačoudí a ani jinak neotravují.
Jak si sám umíš spočítat, od určitýho náletu se prostě nafta vyplatí a rozdíl mezi diesely z 90-tých let nebo nyní je tak obrovskej, že žádný jiný spalovací, hybridní a podobný pohony neudělaly takovej pokrok...

Pokud toto nechceš vidět, pak je to špatný...

Jen tak mimochodem, i do pětky koupíš čtyřválcovou naftu, ne neopiješ se krásným zvukem, ale taky ve srovnání s jiným pohonem nezničíš víc kapradiny...

BTW: není tu nikdo, kdo by velebil zvuk čtyřválcový nafty...jen se dočteš, že komfort ať už akustickej nebo užívání je o galaxii dál než cca před 15-ti lety.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:47
Ten pokrok tam je, to je jasne, nicmene 120 koni z litroveho motoru mi taky prijde velmi pokrokove. O opijeni krasnym zvukem tu samozrejme nejde, TSI taky nezni nijak zvlast, ale tady je vyhodou spise tichy projev, coz moderni TDI stale jaksi nabidnout nemuze. Zrovna nedavno jsem poslouchal stojici superb laurin a klement, dle vsechno uplne novy a to auto proste chrochtalo, common-rail, necommon-rail. A priklad za vsechny - obcas se projdi kolem stanoviste taxikaru na I.P. Pavlova. Vetsina vozu spada do tebou jezdene kategorie, tj. ctyrvalce mladsi osmi let. A i tak nic moc. A o jizde do kopce za podobnym vozem ani nemluve.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:54
120koní z litru je fajn, když chceš 200koní, už jsi na 1,6-2,0 litru a chca nechca ekonomika je jinde.
Spíš se bavím o vnitřním komfortu, při stání poznáš i osmiválcovou naftu, to se nedá nic dělat. Při jízdě (pokud nesklouzneme do roviny...ale při rozjezdu..) je to už taky fuk.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:02
Možná ještě jinak, na firmě mám benzíny i nafty... U jednoho typu to je atmo 1.8 a 2.0d (jediný auto, který tu v kombi verzi zadupalo ve srovnávačce Passat do země :-) )
A čísla jsou jasný...po cca 45kkm na každým autě je benzín špatně. Ne snad, že by nebyl spolehlivej, ale jednoduše při stejných nárocích na jízdní režim spálí podstatně víc a to, že na křižovatce vypadá, že má start-stop systém jak je tichej to nevyváží.
Určitě se tu najde někde v historii ten frajer, co si koupil CC s TSI, dal na něj o palec menší kola, aby to nežralo a jezdím s ním jak s babi v neděli ráno do kostela. Realita u služebních aut (většina prodejů střední třídy v ČR) je ale jiná...nejlepší sporťák, off-road, stěhovák atd. je vždy služebák...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:17
No počkej, Passata ve srovnávacích testech porazilo hodně aut, a to i tady na auto.cz i jinde. A minimálně dvě z toho existují v motorizacích 1.8 benzín a 2.0 nafta.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:24
...ne ovál to není :-)
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:34
Takže ovál s dalšími oválky tvořícími písmenko uvnitř ;-)
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:39
Olé, ne do firmy auto na větší nájezd ať ho vyrobí Trubka san, Chirac nebo Helmudt je lepší na naftu...
Avatar - Slavek-TDM
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:48
Skoda, ze se zatim vyrobcum modernich naftaku nepodarilo potlacit ten smrad zaparenyho podpazi, ktery se line z vyfuku...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:52
...když se pálí nafta, tak lítaj... ;-)

Co deodorant?
Avatar - m.z.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:28
XTad: Toto je kvalitní názor >:D
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 15:42
:yes:
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:00
:yes:
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:13
Nemám zas moc velké zkušenosti (můžu srovnávat pouze čtyřválcovou kategorii, konkrétně Fabii 1.2 TSI, 1.6 TDI CR a 2.0 MPI ... zanedbám 1.2 HTP, to je třáválcová kategorie sama pro sebe), ale těžko mě někdo přesvědčí, že nafťák je na úrovni benzíňáku. Co mi u nafťáků vadí nejvíce, je úzký roszah využitelných otáček. Čili musí se častěji řadit. A v tu chvíli nastává druhý problém a tím je větší odpor spojky i tužší chod řazení. Elegantně to vyřeší jen automatická převodovka. Dále tu máme vyšší hlučnost a vyšší hmotnost, to se opět projeví zejména u menších aut nižších kategorií. Dále musím zmínit ekologické hledisko, nafťáky prostě "víc smrdí". No a nakonec problémy se zimními vlastnostmi nafty.
Čili chápu, že někdo u BMW 5 preferuje šestiválcového nafťáka ... vysoká hmotnost samotného auta, automatická převodovka a dobré odhlučnění víceméně zastíní hlavní nevýhody dieselu. Ale u menších aut bez automatu ... nic moc.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:19
O šestiválcích v tomto případě netřeba uvažovat, Passat ani jeho rádobykupé-mutant nikdy větší naftu než čtyřválec 2.0 neměl a nemá.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:26
Šestiválec kamna nemá už kromě C5 nikdo z mainstreamu...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:33
Tak tak, pro šestivál už musí kupec (kromě té C5) sáhnout do prémie a to jsme na úplně jiné úrovni než Passat a 2.0 TDI.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:46
Ano, bohužel CC nahrazuje ve střední to, čím měla a mohla být AR159...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:59
Promiň, ale to jsi hodně mimo. CC má být o stylu a komfortu (o výsledku můžeme diskutovat), kterákoliv Alfa je především sportovně laděná a řidičsky zábavná, což CC není a na podvozku Passatu ani být nemůže.

Schválně ponechávám stranou diskuzi mainstreamový VW vs. (podle mého) prémiová Alfa, to už jsme řešili x-krát.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 17:04
Ale prd, 99% lidí nepozná rozdíl mezi skvělým a perfektním podvozkem, zajímá je styl a technologie...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 17:20
V tom máš (bohužel) naprostou pravdu. Ostatně proto se Alfa 159 prodávala mizerně a VW CC dobře - špičkový podvozek Alfy ocení málokdo, většině stačí průměr CC.

Naopak mizerná síť prodejců a servisů je zřejmě velký problém Alfy, podobné stesky jsem slyšel z více stran. ;-\ Na druhou stranu v poslední době se prý situace zlepšuje, ale opět je to info z druhé ruky.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 05:30
Technologie, tedy výrobní postup, fakt nikoho nezajímá. Když už, tak technika. Proč lidi, kteří neznaí správný význam cizích slov, je používaí a snaží se být in?
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 07:38
Proč se ti podaří nemít pravdu a ještě se takhle pokopat?

Zkus inovační techniku...technologii, zjednodušování, zdokonalování. Nemusí se nutně týkat jen výrobních postupů, ale taky užívání.

A nestartuj tak po ránu...zkus klid a kafe ;-)
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 17:08
Btw...před 4-mi lety jsem byl rozhodnutej si koupit 159SW 2.4Q4...strašlivej přístup prodejce, neochota, lajdáckost, diletantství a technická nevědomost mě absolutně odradily. A to měli skvěle nakonfigurovanou skladovku s navi, v černý barvě a červený kůži...
Kdybych tenkrát nechtěl kombíka, klidně bych si CC vzal...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 17:25
A proč jsi nezkusil jiného dealera?
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 07:42
Jsou v každým městě? V Brně jsem taky nebyl spokojenej...to není můj problém. To nemá co dělat ani se zájmem o Alfu. Je to v lidech.
Když chci prodávat prémiový auta, musím mít prémiovej personál...z tohoto pohledu a stylem přístupu AR prémií nikdy nebude.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 09:22
V každém městě samozřejmě ne, ale běžný servis by měl zvládnout každý dealer Fiatu a ti jsou skoro všude.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 09:27
Prémiovej brand nebudu servisovat vedle Pandy. Prémie pro mě znamená, že si pro auto přijedou, odvezou a dovezou vypiglovaný zpátky...nebo ho dovezu a někdo se o mě a moje auto opravdu stará. To jsem nezažil u Fiatu, VW, Opelu, Toyotě...nikde. A pokud ano tak jednou a dost.
To prostě není přístup k prodeji vozu za tehdejších 1,2mio.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 09:57
Rozumím, byť sám podobné požadavky nemám - ovšem taky nejezdím v prémiovce. A nemohu než zopakovat, že jsem těch stesků na dealery Alfy v Česku už slyšel víc.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:23
Naopak, díky síle krouťáku neřadíš tolik jako u většiny benzínových modelů (navíc dnes běžně mezi 1500-4500ot/min). Uvnitř auta při běžný jízdě netrpíš jako v pekle, jak se tu mnozí snažili tvrdit a to, že něco smrdí není nic o ekologii, i když samozřejmě nějakej ten eko problém tam je (globálně menší než u hybridu).

A automat? Ten bereme nyní jako naprostou samozřejmost u vyšší střední a za pár let i ve střední třídě...to bezesporu.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:38
Krouťák nekrouťák, tak s benzíňákem můžu jet od 1200 od 6000 ot/min, čili řadím méně a často si můžu dovolit některý převod "přeskočit". Dám příklad ... jedu obcí dle předpisů (55 km/h dle tacho) na nejvyšší převodový stupeň, za obcí jenom šlápnu na plyn a zrychlím na cestovní rychlost, nemusím řadit. S čtyřválcovým dieselem to zpravidla nejde.
Neříkám, že je to peklo, ale jsou tam prostě určité kompromisy.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:41
Než se se čtyřválcem bez turba dostaneš ze 60 na 6° na 100 jsou vánoce i kdyby jsi na to šlápnul 2. ledna ;-)
U nafty v klidu můžeš přeskočit taky a hlavně při potřebě předjet nescházíš 3 kvalty dolů...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 18:01
Já mám jen "pětikvalt" (Fabia 2.0 MPI), v tom je právě ten "fígl", ta pětka je optimálně zpřevodovaná tak, aby se na ni dalo jet v obci (cca 1500 ot/min při 55 km/h tacho), mimo obec i na dálnici (cca 3700 ot/min při 140 km/h tacho). A to zrychlení "Vánoce" netrvá. A o tři stupně dolů ? To neznám, já spíše řadím o tři stupně nahoru (2->5) :-)
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 07:44
To nejsi zrovna typickej příklad. Dvouventilovej motor, neseškrcenej emisema v malým autě... :-)
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 08:21
Jak neškrcený emisema ? Plní emisní normu Euro 4, což je pro benzíňáky dost tvrdá norma. Aby to splnil, musel dostat druhý katalyzátor s druhou lambda sondou a systém sekundárního vzduchu - v 80. a 90.letech jej tohle "neškrtilo". Pravda, obejde se bez EGR ventilu.
Nedávno jsem četl test Mondea 2.0 Duratec (16V motor, plní ještě přísnější Euro 5) a tam taky konstatovali, že na nejvyšší stupeň (pětku) lze jet v obci i mimo ní a že je to v podstatě "poloautomat".
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 09:02
Kolik to má hmotnost? 1200kilo?

Mondeo s dvoulitrem je dynamická tragédie, nečetl jsem test, jel jsem v něm...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 09:34
Výrobce uvádí provozní hmotnost v rozmezí 1220-1310 kg, pokud si pamatuju. Vzhledem k bohatší výbavě to bude blíže té vyšší hodnotě, čili dejme tomu 1300 kg (s řidičem) a 1215 kg bez něj.

Zrychlení toho Mondea z 0 na 100 je 9,9s a maximálka 210 km/h, takže "tragédie" to asi nebude. Zázrak ale taky ne. Vždyť i ten Duratec je na dnešní dobu skoro už "dědeček", takže existují i modernější dvoulitry, třeba od Hondy nebo Toyoty.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 10:48
Od toyoty znám jen 1,8i a ačkoliv je hlaďoulinkej, nedá výkon zdarma, prostě pořád řadíš..
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 2. 8. 2012 18:03
Než se se čtyřválcem diesl bez turba............................ >:D
Avatar - JDM
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:38
ale víš proč někteří jezdci chtějí jezdit s naftou??? protože míň žere !!! i člověk v BMW 5 je šetřílek a u BMW mu nakukali jak je diesel tou pravou správnou machr sport volnou ! ale i tak opravdu existují lidé kteří chtějí naftu ne jen kvůli spotřebě ale také kvůli jejich nesmyslné víře v kroutící moment a právě v přeplňování potom jsou tu další naprosté nesmysly jako BI(sexual)-Turbo nebo dokonce TRI-turbo diesely = extraliga silnic (veyron = 4 turba a do toho to má hodně daleko) co je jasný že je dneska moderní mít v motoru turbo( diesel ho mít musí jinak by se ani nerozjel) dřív lítali po silnících dvoulitrový benzínový atmosféry který tyhle učuzený přeplňovaný ropáky předjížděly na zpátečku a pokud měl někdo turbo benzín říkalo se mu colin mcrae , dneska je hra jiná, hraje se na spotřebu emise a další hovadiny co nám (prý) ničí planetu a tak musíme do každýho motůrku nacpat mini turbíčko který nám ale nezajistí první místo na nurbugringu ale sníží spotřebu a zachrání svět , dneska není problém aby jedna pětka diesel tlačil 2 bary , budiž zem lehká všem poctivejm neekologickejm motorům
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 16:44
Projeď se dvoulitrem nesešněrovaným emisními předpisy ze začátku devadesátých let a teď...
Pak si dej lehkou početní úlohu a vyjde ti, proč...

Tvoje slovní úloha je krásnou filozofickou otázkou, ale ve vztahu k aktuálnímu trendu a vývoji bohužel takovou jen zůstane...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 18:01
Na naftu se jezdí z musu. Kde maj benzín lacinej - UAE, US, postsovětské státy - tam nechce o naftě nikdo ani slyšet... nikomu neberu, že chce šetřit, ale ať si z nouze nečiní ctnost... P.S. a ten ohraný argument, že nemusím tak často k pumpě - pché, vsadím se, že u ní zastavíš za ten čas dvakrát - třikrát zbytečně - třeba na chcaní, na kafe, jen tak si odpočinout...
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 07:46
Nežiju ani v jednom ze států nebo území co jsi psal, takže se mě podobný uvažování netýká. Nikdo z nafty nedělá ctnost, ale vem si motorový nabídky výrobců a spousta z nich v některých výkonových kategoriích ani nic jinýho než naftu nemá...
Avatar - JDM
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 19:26
to je teda výmluva : koupil jsem si diesel protože neměli benzín s takovým výkonem jakým se si představoval >:D
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 1. 8. 2012 10:37
To není výmluva, ale konstatování...jinak bychom všichni desetilitrový šestiválce...ale ony jsou jaksi souvislosti, který všechno určují...
Avatar - Barrichello
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 2. 8. 2012 14:10
desetiltrový šestiválce? Hned si napsat šestilitrový desetiválce ne >:-[] >:-[]
Avatar - rohYpnol
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 20:49
je tam jeden zásadní rozdíl - nafta se dá pěstovat na poli a říká se tomu řepka >:-[] Proto je Evropská mumie...tedy omluva, vlastně unie, zemí naftě zaslíbenou :-!
Avatar - Barrichello
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 2. 8. 2012 14:10
Kukuřice se dá taky pěstovat na poli a vyrábět z ní Ethanol >:D :-)
Avatar - rohYpnol
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 2. 8. 2012 17:06
ethanol se pije, né lije >:D
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 2. 8. 2012 18:06
:yes: :yes:
Avatar - Barrichello
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 3. 8. 2012 09:30
Když si to myslíš >:D E85 se vcelku rozmahá
Avatar - Ham.
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 30. 7. 2012 18:29
:yes: :yes: :yes:
BENZÍNOVÁ NAFTA
| 31. 7. 2012 00:15
:yes:
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 30. 7. 2012 16:06
Ty, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOL, naše ikona, naše spása. Ty ses vrátil, Šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragán.

Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní. Jakož i znaveným údům poutníků ulevit nechá, a žíznivým vláze na rtech spočinout dá.

Tys PASSAT, tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. SVWé tělo - sVWou víru - sVWůj zmar :-!
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 30. 7. 2012 16:26
...no to mě chybělo >:-[]

Buď tý lásky a hoď nějakou modlitbu za Fiat a PSA. VW to aktuálně nepotřebuje, pastýři :-)
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 30. 7. 2012 17:16
:-)
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 30. 7. 2012 17:42
Ono samozřejmě, diesel bude mít nižší spotřebu vždycky, ale i s benzinem se dá jezdit s poměrně výraznou úsporou, jen by člověk nesměl jezdit jak h*vado. Když člověk potkává na dálnici ta fleetová auta, tak většina řidičů v nich jsou strašní "závodníci." Jinými slovy, spousta těch aut by mohla mít ještě nižší spotřebu než mají, ale idiot bude jezdit vždy jako idiot, lhostejno tomu, zda je to diesel nebo benzin. Myslím, že z hlediska nákladů bude pro firmy stále aktuálnější CNG, pokud se jeho užívání nějak nesmyslně nezdaní.
Avatar - woody-alien
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 31. 7. 2012 12:00
Jo, a když už v tom budeš, tak taky za Ford. Momentálně mám k téhle "dobrodružné" značce >:D (copyright by webpaja) lehké citové pouto... ;-)
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 2. 8. 2012 09:25
:-) dobrodruzne v com?
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 30. 7. 2012 16:27
tento prispevok si zasluzi jedine...
poslat ho na analyzu do [odkaz] a nasledne zbavenie ta svojpravnosti...

chudata tvoje deti...
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 30. 7. 2012 17:36
Hele, moc bych nedal za to, že právě odtamtud nás těmi chorobnými kydy zásobuje, že je to část terapie, možná si myslí, že je motoristický novinář. Kdo si hraje, nezlobí. Pohoda. >:D >:D >:D >:D
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 30. 7. 2012 21:26
A odkud nás zásobuješ ty, jež sám o sobě nevíš, jestlis neseremed, nebo seremed?
Avatar - Barrichello
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 2. 8. 2012 14:11
>:D >:D >:D >:D
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
| 31. 7. 2012 17:55
Co je moc, to je moc. :no: 8-s
Nelíbí se mi...
| 30. 7. 2012 19:00
Jakože mi VW nikterak nevadí, neb jsem jich hodně měl a stále mám, tak předchozí generace měla úžasnej předek. Tohle je takový nemastný neslaný, taková ta elegantní agresivnost se zcela vytratila. Ve vnitř to samo sebou nebude špatný ale jak jsem po CC pokukoval a vždy pokukuju když jede kolem, tak tohle (FL) mi za to otočení nestojí. Za mě tedy :no: aneb méně je někdy více!

PS: to samé Phaeton, před FL jednoduchý a krásný elegán, dneska je to takový na můj vkus přechromovaný, přehranatělý atd. Ale to je jen můj názor, že....
Len Passat
| 30. 7. 2012 19:16
Nemci sa mozu aj rozkrajat, aj tak to bude len trochu lepsi Passat... >:D
Len Passat
| 31. 7. 2012 07:38
Nemá to bejt a ani není v ničem lepší Passat tos nepochopil? Odlišné je pouze karosářské provedení.
přístrojovka
| 30. 7. 2012 21:44
Ta přístrojovka je děsná!! Zlatej Superb!!!
přístrojovka
| 31. 7. 2012 07:37
Mě se naopak přístrojovka v S2 hnusí, ty dva kelímky jsou strašný. >:D
přístrojovka
| 31. 7. 2012 21:15
Kelímky?? ty dva podle Tebe kelímky jsou nádherný ;-)
Už jen kvůli čitelnosti na slunci třeba ;-)
přístrojovka
| 1. 8. 2012 12:04
Mám stejně čitelnou palubku i bez kelímků. No a že se ti líbí a mě nelíbí... hmm co na to říct? ;-)
přístrojovka
| 1. 8. 2012 19:31
Co na to říct?? >:D
Mě stačí že se to líbí spousty lidem a Tebe přestávam řešit >:D
Ale co je jako fakt že ten Prasat mu např. tim interiérem nesáhá ani po kotníky >:D
Avatar - Kolouš
dotaz pro GTI-ho
| 30. 7. 2012 21:51
GTI, prosim, proc Apostol?
nemyslim to nijak posmesne, pouze me zajima proc ve spojeni s timhle aute od Tebe uz ponekolikate ctu tohle pojmenovani.

CC je hezky auto, na to jak je VW nemecky technicistne chladnej, tak tohle je opravdu hezky auto. Skoda jen ze ma pohanenou spatnou napravu... :-)

jinak k ty diskuzi nahore: kazdej ma svoji pravdu. pravdou ale je, ze valna vetsina diskuteru by si mohla vobliznout vsech deset, kdyby jiim tohle auto rikalo pane. At uz jsou odpurci benzinu, nafty, koncernu ci cehokoliv jinyho...
dotaz pro GTI-ho
| 31. 7. 2012 00:20
Kolouši, Apoštol, zde ve významu garážového věrozvěsta je notorické passátní synonymum, skloňované jak v laické, tak odborné veřejnosti a přiřazené tomu, kdo nese ve třídě prapor pravé, neposkvrněné třídní víry, tedy aktuálně model PASSAT sedmý, zvaný sličný. Apoštolský charakter má pak samozřejmě i model CC, o tom snad sporu není...

Hele, to nahoře má poháněné nápravy obě...

Souhlas, na to voblizování by tu plakáti mohli utvořit i poměrně dlouhou frontu.

P.S. Chválím auto :yes:
Avatar - Kolouš
dotaz pro GTI-ho
| 31. 7. 2012 02:01
Na rovinu, nejsem obdivovatelem passatu, ta auta me proste neoslovila. to ale neznamena, ze bych byl jejich odpurcem, nebo dokonce ze bych kazdeho jejich majitele mel zatracovat. Nelze jim uprit vyzralost, solidnost a nadcasovost. Nemyslim si, ze pokud se cloveku libi /a ze CC se libi i me/, tak ze koupi sahne vedle.
Kazdy vidi toho sveho "Apostola" v necem jinem a je hezke, kdyz kus neziveho kovu dokaze cloveka okouzlit. At je to jakekoliv auto.

1: mistnim diskuterum:
Nekupovat si auto na ktery nemam je rozumny
Hanit a pomlouvat auto na ktery nemam jsou...... "kysely hrozny"...

2: napravy - omlouvam se, utkvela mi v hlave recenze benzinove predokolky
Mozna to podle fotky na me karte nevypada, ale na bezny silnici se mi jevi ideal pohon na zadek. Za celou dobu co jezdim me "dvoukolka" nikde nenechala a kvuli tomu abych se vez na vlne ctyrkolek do mesta zase nejsem tak "trendy" :-)
Joooo bahynko nebo pisek, to je jinaaaa. >:D >:D >:D
dotaz pro GTI-ho
| 31. 7. 2012 07:45
Díky za názor, bohužel lidí, kteří jsou zfanatizovaní a vidí jen a jen černobíle je tu dost a své soudy vynáší jen a jen na základě tohoto aniž by v daném autě kdy jeli nebo ho dokonce vlastnili. Je to smutná věc nicméně je to typický příklad české malosti.

V některé předešlé diskusi jsem se dozvěděl, že proto že je VW vlastníkem Lamborghini, tak by se dotyčný diskutér "Lambem (Aventador) nikdy neztrapňoval. Ano, nemusí se líbit atd, ale neztrapňoval? Je to smutný celý tohle, nikde jsem tolik plivajících lidí nenašel (UK, D. A. USA) jako zde v CZ.
Už to začíná...
| 30. 7. 2012 22:10
Mám CC necelý týden a dnes při mytí jsem zjistil,že víko kufru je špatně slícovaný(je hozený do prava a to dost). Jenom nechápu,proč barva na šroubech(panty)je stržená pouze na jedný straně.A ještě budu reklamovat jeden xenon(na čočce xenonu je ňákej opatlanej flek a drápanec.Jsem docela dost ...
Avatar - 3_diamanty
Už to začíná...
| 30. 7. 2012 22:31
no ta nemecka kvalita uz nie je co byvavalo.... furt to vravim.... to uz su len rozpravky, dnes je XY lepsich aut od VW a kvalitnejsich.... ;-) , boh chran ked sa ti tento CC porucha.... v servise preplatis pol auta...
Avatar - Kolouš
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 02:09
..........Toppere, prosimtě........... :-(
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 07:47
Kolik jsi vlastnil německých aut od funglovky? Jo aha, já jsem zapoměl, kromě rodičovské Felicie je počet aut "0".
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 07:50
Co je kvalitnější auto? Že má kvalitnější výrobní postupy, že bylo líp naprojektovaný, že je líp postavený, že má lepší materiály, že není poruchový???

Sám nevíš co to je a píšeš nesmysly...a víš co je záruka???

Ty tomu dáváš na frak :-)
Avatar - woody-alien
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 12:02
Toppera nejspíš rozladilo, že i40ka nesmázla v testu SM Mondeo, a to a ni se svým nejsilnějším (a taky jediným) dieselem... ;-)
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 12:15
Akorát jsem si dnes zapůjčil potenciální druhý auto místo Aurise...S Max 2,2 s aut. Tak když jsem mazal kolem Kolowrat vzpomněl jsem si :-)
Avatar - woody-alien
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 12:20
To tak toužíš po dobrodružství, že uvažuješ o "dobrodružné" značce...? >:-[]
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 12:25
Ford mi byl vždy sympatickej. Původně jsem si říkal, že vezmu nějaký střední SUV, ale většina je uvnitř menší než potřebuju, takže finále S-Max a nová Zafira. ;-)
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 13:00
S max je hooodně pěknej, u nás tady jezdí jeden s nějakym (asi) sportovním poaketem a fakt moc pěkný!!!! :yes: Ale ještě jsem s tím teda nikdy nejel, Alhambra/Sharan/Galaxy mě hodně zklamali ;-\
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 13:09
Oproti C-Maxu je vidět už zastarávající interiér, v tomto případě je klasickej automat a Ford už umí vyladit dvouspojku líp, takže si to chce pohrát uvnitř a nebát se jít do benzínovýho turba nebo se spokojit se 160hp v TDCi.
Jinak jízdně slušný a auto zvenku pořád vypadá moc pěkně...nicméně, já s tím toho moc nenajezdím a výběr bude na ženě...
Avatar - woody-alien
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 14:12
S-Max je docela fešák, tedy až na ty "sportovní" výdechy...to už je přes míru. ;-) Švagr ho má už nějaký tři roky a zatím mu "nekleknul". Ale jak by řekl Ronault : To je jen otázka času. >:D Jinak ale zajímavej duel s novou Zafirou. Když budeš mít chuť a čas, napiš nějaký dojmy do SZ.
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 14:29
Je tam ;-)
Avatar - Kolouš
Už to začíná...
| 31. 7. 2012 02:08
byt tebou, zajimal bych se o dobu co s autem bylo po vyjeti z fabriky do tveho predani.
fabrika ma na na montaz presne dany rutiny, ktery podobny veci /opatlanej xenon atd/ z vyroby vylucujou. Spoustu veci se stane u dealera na dvore, nebo behem prevozu. A ne vse se resi tak jak by melo a jak fabrika narizuje...
Už to začíná...
| 2. 8. 2012 18:19
To je ta uber kvalita VW....dneska v koloně na D1 vedle mě poskakoval ve steném tepmu nový passat....a předtím nova S60....nebudu probírat vzhled...který je jasný...ale obě auta měla chormování kolem bočních oken nahoře.....jen u Passatu byl odskok mezi předními dveřmi a zadními cca 1 cm :D:D:D takový hezký zub ...podotýkám že dveře byly zavřené ;)))
rozdiel tsi vs tdi?
neregistrovaný "SR20"
| 30. 7. 2012 22:40
Clanok pekny, avsak nejaky nedokonceny.
Cakal som porovnanie tsi vs tdi, teda, ci je nejaky iny logicky dovod, okrem spotreby, kupovat kompikovanejsi, poruchovejsi, tazsi a hlucnejsi motor s nevyrovnanym priebehom momentu a vykonu.
Toto mi nejako uniklo. Co pri rocnom najazde do 20k km?
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO
| 31. 7. 2012 00:31
Nový PASSAT, antracitem v roucho oděný, lunou na čtyřech svých stříbrných kotoučích operlen do tmy, září všem stranám nebeskostí svou.

Klíč tě hřeje v dlani. Vsuň ho horce dovnitř a tlačítkem pak do noci vykřičte společně tu symfonii tympánů. V šeru plující noci ti blednoucí měsíc na chromu rámečků vykrouží dvě polokoule, to abys nezapomněl co je život, co je láska, a co je žena... Pevně tě svírá bok sedadla, je obšitý stehem a na dotek je to ten steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši...

Řadička trčí k nebi jako věčný falický maják. Rozechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku, svojí první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při tanci života. Lehce tlačíš akcelerátor do centra Země a tvé tělo se noří do závoje opojení. Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Točíš plnou tři, svět se zavírá, před sebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání.

Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem, je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi. Pak v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale doslova celý vesmír, brzdíš a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna.

Ano ano, to je on - Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, zvaný sličný. Neboť na kůru dvojité Cé ti zní, toť anděl tvůj a osudem jeho bytí, rájem obtěžkán, slunce ti přec v garáží svítí... :-!
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO
| 31. 7. 2012 00:54
Stať nad kterou nezdráhalo by se zaplesat snad i srdce Havlíčkovo-), jsme svědky snad až jemného "erotického" nádechu, autorovo zanícení prostě musíš ocenit, neb jsi tím správným eurodrzkem, tím, kdo dokáže vytříbenost CC ocenit. >:-[]
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO
| 31. 7. 2012 11:49
>:D ;-)
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO
| 31. 7. 2012 10:17
a teraz to tu po sebe poutieraj...

ani som to neprecital cele___stacilo mi zahliadnut par slov a je jasne, ze si sa prave pomiloval s cc-kom...
to je vazne uchylne, az chore, aby si mal taky vztah k veciam a predmetom ako takym...

si clovek, ktory si ocividne zaklada na materializme a nie na duchovnych hodnotach...
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO
| 31. 7. 2012 10:26
Ty vole..."falický maják rozechvěle přijme tvou horkou dlaň" ... >:D >:D Tak za tohle by se nestyděl ani JARO SLÁVIK!! >:D >:D
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO
| 31. 7. 2012 12:52
Opakování je matkou moudrosti. Viď? Btw. kašli na Passat napíš něco o CC.
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO
| 31. 7. 2012 16:00
Máš to tam, je to v poslední větě, když píši o CC, nemohu než též psát o VWelkém otci, o Passatovi.
Avatar - Barrichello
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO
| 2. 8. 2012 14:14
Velý Mao CE Tung >:D
císařovy nové šaty
| 31. 7. 2012 00:49
Aneb něco taky pro děti:)
Jenž si na nebesích...
| 31. 7. 2012 14:05
Tady je to samej VW"otčenáš" a hodně nevěřících. >:D
Jenž si na nebesích...
| 31. 7. 2012 15:03
:-)
No jo, sdílet GTI-ho vwíru (tedy přesněji řečeno jeho vwantazie) by bylo podobné jako věřit na Marťany: ten kdo v(w)ěří si tím dokáže vysvětlit skoro všechno, ale okolí je pro smích nebo pro soucit...
Jenž si na nebesích...
| 31. 7. 2012 16:05
Máš recht, jedině laguna, to je ten pravý grál... Speciálně pro tebe jednu větu - adidasky by sis ušoupal... Neboť na plakátu kosočtverčí moudí, však garážový semafor dští než červenou... >:-[] ;-)
Jenž si na nebesích...
| 31. 7. 2012 16:15
Inu, pokud opravdu musíš hledat nějaké "grály" mezi auty a pokud tvoje fantazie přitom nesahá dál než k průměru mainstreamu jako jsou Passat a Laguna, tak si to užij...

Jinak souhlas, Laguně bych dal před Passatem přednost, ale nic "grálovského" na ní tedy nevidím ;-)
Jenž si na nebesích...
| 31. 7. 2012 16:20
Mylně si vysvětluješ má slova, to pro tebe je tím grálem, a samozřejmě pro každého, kdo jezdí střední mainstream (včetně supermainstreamu). Ty to příznačně nevíš, ale model CC je dnes absolutním králem třídy, žádný jíný vůz ve třídě se mu nemůže postavit. Jen to vědět. Avšak já tvé plakátové představy plně chápu. Co si vylepíš, to si vylepíš, na papíru jsou si všichni rovni...
Jenž si na nebesích...
| 31. 7. 2012 16:25
Na plakátech mám hodně jiná auta než střední mainstream. Zato ho mám v garáži a není to ani kosočtverec, ani zkřížené motyky.
Jenž si na nebesích...
| 31. 7. 2012 18:30
Velmi zřetelná pochvala za přiznání plakátové reality :yes:
Avatar - PlumJelinek
Jenž si na nebesích...
| 25. 8. 2012 19:36
Asi jsi moc současných aut střední třídy osobně nepoznal, leda tak podle obrázků...
Jenž si na nebesích...
| 31. 7. 2012 16:26
ty co si vcera pojedol basnicku tlacenku? >:D
Jenž si na nebesích...
| 31. 7. 2012 16:27
Spíš snědl něco zkaženého a teď blouzní na záchodě - vidí mísu, blábolí o grálech >:D
Jenž si na nebesích...
| 31. 7. 2012 16:09
>:D Garážoví bezvěrci, gallárdi, tramvajáci, všechny berem, však apoštolským udělem jest přec světlo věčné do garáží nést, jakož i plakáty pekelné do temnoty dát... ;-)
V NDR by se divili
| 31. 7. 2012 22:44
že by VW čerpalo inspiraci v Eisenachu nebo ve Zwickau? Volnoběžka byla fzákladu už asi před 40ti lety >:D Trabant ji měl pouze na čtyřce stálou a Wartburg na všech kvaltech a vypínatelnou.Teď jen zbývá doufat,že VW pochopí že největší úspora je moderní 2T motor s přímým vstřikem a odděleným mazáním...
V NDR by se divili
| 26. 8. 2012 14:07
:yes:
Avatar - Barrichello
Písen o GTIm :o)))
| 2. 8. 2012 14:17
ş 3:38ş 3:38

www.youtube.com/watch?…
bouraný?
| 15. 11. 2012 20:55
[odkaz]

to auto bylo bouraný? nebo proč tak nesedí kufr? a nárazník na blatník? Odmítám uvěřit, že by to byla na überwagenu od lidovozu vlastnost... dyk je to DAS AUTO. Archetypálně megadokonalé nadauto....

Btw ten interiér je otřesnej... prémiový dojem? Opravdu? Mi normálně houplo, když jsem si tu fotku rozklikl... to je prostě děs...
Rozumná volba
| 16. 11. 2012 00:33
Konečně nějaká rozumné volba. :-) Myslím, že tento motor se k tomuto vozidlu hodí asi nejvíce. :-) I když mě asi budou stíhat frajírci, kteří sesadili můj komentář k passatu TSI jako vrak a soc. motor, tak si uvědomte, že velice spolehlivá >:D soc. 1.4 TSI nikdy nenatočí tolik jako 2.0 TDi.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku