:-) Ano psali že má auto 3000 nových dílů,ale nevěřím že to je přibližně polovina!!! 8-s Možná je to myšleno že upravili 3000 dílů jako celků.Někde jsem snad četl že běžný vůz má 20000 součástek,no nevím kde je pravda, může být míň.Takže já to chápu ,jako že spojka je díl ,ale sestává zhruba z 200 dílků.Ložisko má samo třeba 50 kuliček.Takže změnili 3000 komponentů ,které sestávají z více dílů ,něco nechali něco předělali. >:-[] >:-[] Ale je to hezké,uvidí se jak zabere ta nová maska.Je to původně vůz pro ameriku. :-!
Ta tlama vpredu se mi hnusi na prvni pohled. Na druhej jeste vic. Na tak usedlou znacku je to ale odvaha, se musi nechat. Designer si patrne oblibil Darth Vadera.
... predná maska je doslova hnusná, je to môj subjektívny názor, ale jednoducho sa mi nepáči. Podľa mňa kazí dojem z celkovo inak veľmi vyváženého auta. Z bočného alebo zadného pohľadu niet autu čo vytknúť.
Interiér je celkom pekný.
... a po piatich rokoch si stačí zaplatiť jednorázovo tzv. "BMW Repair Inclusive" (BMW Rozšírený balík opráv).
Najlacnejšia varianta 3 roky / 100 000km stojí 387 EUR bez DPH. ;-)
Sice je na trhu relativne dlouho, na druhou stranu treba S-klasse taky, a driv nez v roce 2013 se na silnicich neobjevi nova generace, LS se v americe a taky na tradicnich lexusovskych trzich zrejme prodava porad slusne, tak faceliftem ziskali cas, a v pozadi muzou klidne testovat a vyvyjet dal novej model, aspon za rok-dva uz budou vedet jestli a jak prijali zakaznici novy unifikovany predek Lexusu...
Tohle není žádný facelift v obvyklém měřítku. Auto má 3000 nových součástek, tedy přibližně polovinu z celkového počtu. Od aktuálního provedení se liší také zpevněnou konstrukcí a úpravou prakticky každé skupiny, počínaje podvozkem, brzdami a konče např. klimatizací se 14 senzory. Přibyly také dva systémy sledování slepých úhlů, BSM a RCTA, zvláště ten druhý (sledování prostoru kolem zadní části vozidla) dnes ještě není příliš rozšířený (pokud vím, kromě LS a ES ho má ho také Infinity). Změn je opravdu hodně, nejde o žádné kosmetické úpravy. Není to sice pátá generace, ale možná by se dala označit jako jako 4,5 nebo snad i 4,75... Mimochodem, interiér F Sport v kombinaci kůže, Alcantary a hliníku vypadá skvostně, stejně jako nové kombinace dřeva a kůže ve standardních modelech. Kromě bambusu (viz např. CT 200h nebo GS 450h) je nově dodáváno také typicky japonské pruhované dřevo Shimamoku, jehož výroba sestává z 67 kroků během 38 dnů. Nádhera! Japonci se konečně zbavili dřev, která vypadala jako obarvený plast.
Lexus je hezkej i když ty budíky, dejme tomu, stejně tak BMW 7 je moc pěknej sedan.
O tom co je nejlepší rozhodně nebudeš rozhodovat ty, protože tvoje zkušenosti a praxe pramení pouze a jen z plakátů a článků popřípadně z užívání rodinné Felicie... (nic proti Felicii)
PS: před delší dobou jsi velmi silně kritizoval umístění analogových hodin u VW Passat, tady se nad nimi de-facto rozplýváš. Tomu se říká nestranný a objektivní názor :yes:
:yes: Myslím že to byl celkem slušný tah .Velké halo za málo peněz.Ale je fakt že LS asi ještě nový model nepotřebovalo.Nikdy jsem v LS460 nejel a asi ani nepojedu.Ovšem na toyotu a japonce,kteří design u aut mají vždy trochu jiný.Asi je to těma očima.Je to kus krásného auta ,nabušeného mega technologíí,která kupodivu funguje a to hodně dlouho a spolehlivě.Narozdíl od německé konkurence,která má super auta.Možná i v něčem lepší.Má Lexus jedno plus-kvalitu.MB,BMW,AUDI. ty všechna jsem jako ojetiny chtěl.Ale každé má něco.Audi-trpí na quattro a dsg,bmw na vanos V8,MB komand a vzduchový podvozek a keyless. Tvrdí to i spotřebitelé v J.D.Power. Za mě 10 hvězdiček.Jak interiér,exteriér tak pověst spolehlivosti.A ta je u každého auta nejdůležitější. >:D
Ted ale mluvíš o tom Lexusu ne? Facelift BMW je taky nová technika (motory, led světla, nový budíky) a ty výměny oleje - servisní prohlídky máš zdarma narozdíl od Lexusu!
Myslim, že LS takovýto facelift bohatě stačí, protože od začátku je nesmírně elegantní a má šmrnc. Ikdyž nové interiery (GS a LS) mají trošku německý styl..... Ale i přesto LS pořád dokonalý! :-)
Musím s tebou súhlasiť , autíčko bude vo svojej triede určite v TOP 5 .
BMW 7 je celkovo nudné a obyčajné , technicky je to to isté už pár rokov jediné čo sa mení je Software a iné modely tiež nevyzerajú revolučne , ale držia si svoj prémiový štandard tj. výmena oleja za cenu mesačného platu :-):-)
zvnutra aj zvonku, nadherne vkusne a dizajnovo ciste auticko :yes:
pamatam este na stary lexus LS ktory sa podobal este na stare Sko....no ale tento lexus je uz skutocne ine kafe a som rad ze lexus sa za tie roky uz zlepsil a vytvoril si svoju pravu tvar a image.... a je sam sebou
aj ked treba priznat ze interier lexu mi je stale blizky interieru mercedesu.... co ale nie je zle :yes:
skutocne velmi pekny interier:
[odkaz]
skvely zaber
mne sa paci.... vidim to tak ze spolu s novym S-kom to budu dve najlepsie auta triedy :yes:
cele auto je zvonku aj zvnutra ciste elegantne velmi vkusne .... sympaticke pohladne auto... nadhera.... interier takisto.... musim lexus pochvalit.... takto sa robia limuziny :yes:
toto ma opat neuchvatilo:
[odkaz]
lexus moze kludne spavat...