Ovšem vzhledem k jeho velmi nízkému intelektuálnímu věku se jedná o velmi předčasný přechod, případně se o přechod nejedná vůbec, protože vlastně ani není "odkud přejít"...
Já mu docela rozumím a chápu ho. Nedostatek testosteronu způsobí něco jako mužský přechod. Muzika je moc nahlas, nepotřebuješ rychlou káru, ženský tě už tak moc nezajímají...
Tak McLaren je přísně účelný, což se podepsalo na jeho dramatičnosti. Pokud dojde na jízdu, tak v tomhle případě skutečně platí, že za víc peněz máš víc muziky. Efektivita toho auta je zdrcující.
Mícháš jablka a hrušky. :-) Jaguar, takže XK, ale to je GT, nehledě na to, jak je XKR-S rychlé. Aston Martin, tedy V8 Vantage. R8 není žádná žiletka, ale ani Vantage S ti stačit nebude. Pokud uživíš dvanáctiválec a chceš menší sportovní GT, pak je zajímavou volbou V12 Vantage, ale sporťák s motorem uprostřed to není. McLaren, tak tady jsi prostě o milion až dva vedle, ale to auto za to stojí. Pokud na něj máš, není moc co řešit. Zatím co R8 je stavěná spíš na denní ježdění, MP4-12C je spíš sporťák, který zvládá silnice překvapivě dobře. Nevýhody, které má proti Ferrari, proti Audi nefungují. Maximálně by ti mohl chybět pohon všech kol. ;-) 911 je možná největší konkurent R8. Tady už pak záleží, co vlastně od auta chceš. Mám slabost pro desetiválce a nevypadá vůbec špatně, takže mi tak trochu hraje do noty. Kdyby ve hře nebyl desetiválec, tak v porovnání s 991 asi ani váhat nebudu.
Po pravdě, nějak jsem z toho tvého výběru nepochopil, co vlastně v autě hledáš. Tedy pokud McLarena nepovažuješ za alternativu ke GT. >:-[]
Jistě, R8 je pro tebe suché Audi (ve kterém si zatím ani neseděl o jeho řízení nemluvě), za to jakýkoli H/K je pro tebe naopak mokrým snem... >:-[] >:D
som podobneho nazoru... auto technicky dokonale spickove jazdne vlastnosti ale vo mne ziadne emocie nevyvolava a to by som od sportiaka cakal, takze presne ako pises: aston jaguar alebo maserati mclaren lotus... lepsie volby.... audi ostane vzdy len audi... suche audi....