som podobneho nazoru... auto technicky dokonale spickove jazdne vlastnosti ale vo mne ziadne emocie nevyvolava a to by som od sportiaka cakal, takze presne ako pises: aston jaguar alebo maserati mclaren lotus... lepsie volby.... audi ostane vzdy len audi... suche audi....
Jistě, R8 je pro tebe suché Audi (ve kterém si zatím ani neseděl o jeho řízení nemluvě), za to jakýkoli H/K je pro tebe naopak mokrým snem... >:-[] >:D
Tak McLaren je přísně účelný, což se podepsalo na jeho dramatičnosti. Pokud dojde na jízdu, tak v tomhle případě skutečně platí, že za víc peněz máš víc muziky. Efektivita toho auta je zdrcující.
Já mu docela rozumím a chápu ho. Nedostatek testosteronu způsobí něco jako mužský přechod. Muzika je moc nahlas, nepotřebuješ rychlou káru, ženský tě už tak moc nezajímají...
Ovšem vzhledem k jeho velmi nízkému intelektuálnímu věku se jedná o velmi předčasný přechod, případně se o přechod nejedná vůbec, protože vlastně ani není "odkud přejít"...
Mícháš jablka a hrušky. :-) Jaguar, takže XK, ale to je GT, nehledě na to, jak je XKR-S rychlé. Aston Martin, tedy V8 Vantage. R8 není žádná žiletka, ale ani Vantage S ti stačit nebude. Pokud uživíš dvanáctiválec a chceš menší sportovní GT, pak je zajímavou volbou V12 Vantage, ale sporťák s motorem uprostřed to není. McLaren, tak tady jsi prostě o milion až dva vedle, ale to auto za to stojí. Pokud na něj máš, není moc co řešit. Zatím co R8 je stavěná spíš na denní ježdění, MP4-12C je spíš sporťák, který zvládá silnice překvapivě dobře. Nevýhody, které má proti Ferrari, proti Audi nefungují. Maximálně by ti mohl chybět pohon všech kol. ;-) 911 je možná největší konkurent R8. Tady už pak záleží, co vlastně od auta chceš. Mám slabost pro desetiválce a nevypadá vůbec špatně, takže mi tak trochu hraje do noty. Kdyby ve hře nebyl desetiválec, tak v porovnání s 991 asi ani váhat nebudu.
Po pravdě, nějak jsem z toho tvého výběru nepochopil, co vlastně v autě hledáš. Tedy pokud McLarena nepovažuješ za alternativu ke GT. >:-[]