Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další premiéra na soukromé party: Porsche 918 Spyder

Porsche 918 Spyder už není tajemstvím: vybraní hosté už měli možnost jej vidět. A z této akce bylo pořízeno i video.
Zpět na článek
4. 8. 2012 15:42
Re: Poslední Porsche
Porsche by na tom mělo být ještě líp než Audi, co se nezávislosti týče. Spíš je to otázka toho, že Wiedeking odešel.

Dnes už je uhlíkovo-keramický kompozit skutečnou alternativou. Starší generace byly celkem kousavé na běžné jezdění.
4. 8. 2012 11:41
Re: Video
Špatně jsi mě s těmi turby pochopil, psal jsem, že turbem nedosáhneš takového snížení spotřeby, jako u KERS, u kterýho si můžeš navíc vybrat, jesli energii získanou při brzdění využiješ ke snížení spotřeby nebo ke zvýšení výkonu. Takto jsem to myslel.

U těch F1 bych to zas nepodceňoval, pokud by využili všechnu energii získanou při brzdění z 300km/h, tak pak můžou mít po dobu 5s k dispozici 460 kW. A nebo po 1s 2300 kW >:D ;-)
Ale na F1 bez zvuku by se nikdo asi dívat nechtěl. :-) Tak taky doufám, že to zůstane maximálně u stávající podoby.
4. 8. 2012 07:51
Re: Video
:-)
ekoterorerista se nazere, potud souhlas. Jakoze si nedovedu predstavit mene ekologicke auto nez je 918ka, ale to je celkem jedno, pri tech vyrobenych kusech.
S tim turbem absolutne nemas pravdu, Treba Cosworth mel patnactistovku turbenou s vykonem pres 1000 koni uz v roce 1987. Takze ne, ze s tim zvysenim vykonu by mohl konkurovat turbu KERS nebo cokoliv jineho elektrickeho, je to jen veci pravidel, co vsecko se u turbomotoru zakaze. Technologicky strop turba a elektriky ve sportaku je jako porovnavat himalaje s ceskou pahorkatinou. A to uz vubec nemluvim treba o tom, ze Ferrari experimentovalo se vstrikem paliva primo do turba, cimz ho de facto menili na spalovaci turbinu a co se tyce maximalniho vykonu takoveho agregatu, tak ten nezna asi nikdo, protoze to okamzite zakazali.

s cim se naprosto nemuzu smirit je ten posun mysleni ... supersport plus elektrika pod vlajeckou zlepseni vykonu.
U BMW zkouseji uplne totez, takze pujde asi o vic, nez jen vystrelek mody.
Uz to doslo tak daleko, ze se bez elektrickych hracicek neobejde ani F1 ani LeMans a to v F1 chteji zavest sesnactistovky a posilit KERS 10x . Pred 15ti lety by si vsichni klepali na celo. V dnesnim zblblem svete to projde bez sebemensich problemu. I kdyz zadny realny duvod pro tak drasticky downsizing v F1 neni.
Jen se to bude majitelum Priusu hrozne libit, ze maji stejny objem jak F1 a ze i F1 cky budou jezdit do boxu naprosto potichu na elektrinu se chciplym spalovacim motorem.

To quze:

ja ani zdaleka nenadavam na vsechno, akorat v dnesni dobe aby clovek hledal ciste inzenyrske reseni auta s rozsvicenou lampou v prave poledne.
I kdyz pri trose dobre vule se da neco najit i tak. Treba najdi jediny clanek, kde nadavam na Ferrari anebo kdyz to vemu z druheho konce treba na Pandu nebo Logana...
4. 8. 2012 00:05
Re: Video
Vysoká cena je dána hlavně díky ceně vývoje a tím, že u F1 šlo o kusovou výrobu. Náklady na samotnou výrobu zas tak astronomický nejsou, budou sahat maximálně do desítek tisíc Eur (konkrétně u KERS, o kterým je řeč, tedy se setrvačníkem).

Hmotnost zařízení taky nebude nijak závratná, jestli je to u F1 25 kg, zde to nebude o moc víc.
Navíc primární účelem zde nebude nárůst výkonu, ale snížení spotřeby, a že takový zařízení umí ušetřit až 35% paliva. Toho s turby rozhodně nedosáhneš. A pokud nebudeš chtít zrovna šetřit palivo, tak k tomu zvýšení výkonu to taky pěkně pomůže. Ekoterorista se nažere a radost zůstane celá. A ještě s třešničkou na dortu.
Avatar - PlugIN
3. 8. 2012 22:55
Re: Poslední Porsche
Souhlasím s milanSUV. To co tu píší lidé jako SomeSpecial jsou pitomosti, lidem z jasným rozumem je jasné že VW tím myslel že rozšíří své portfolio (v podstatě protože je vlastník) o sportovní vozy. Také jinak že Porsche bude vyráběť dále tyto vozy. Bude to podobné jako v případě Audi, tomu do rozhodování VW také skoro nezasahuje a vzhledem k tomu že Porsche má v plánu postavit nový supersport, máme se na co těšit.

Jinak k těm brzdám, přidej 300 000 za keramický kompozity a ty jen tak neopotřebíš. >:D >:D
Avatar - guze
3. 8. 2012 22:24
Re: Video
Ty pokaždý když něco napíšeš, tak jenom na všechno nadáváš a furt se ti něco nelíbí...komplexy, život na prd?
3. 8. 2012 22:18
Re: Poslední Porsche
proč pořád lidi plácaj takové nesmysly jako je diesel v 911. Základní Carrera stojí 2.5míče a když dá někdo tolik za auto, tak mu je jedno za kolik jezdí. A to nemluvím ani o spotřebě oleje, opotřebení brzd, tlumičů a pneumatik, atd...!!!
3. 8. 2012 20:46
Re: Video
nekde cist znamena houby vedet.

F1 cky pri vsi ucte KERSem (dle wikipedie cena 40mil eur za kus) do sveta zadnou diru neudelaly a to u nich ten bazmek vazi pouhopouhych 25 kilo navic diky pravidlum.
Kdyby tech 25 kilo navic investovaly do turba, tak by hrave dosahly dvojnasobneho vykonu nez maji tedka ;-)

Mezi teamy se suska o tom, ze KERS je hodne nepopularni technologie a bezpecnost je take velmi diskutabilni...

[odkaz]

Vazne pochybuju, ze do 918 spyderu namontuji system, ktery by jen po paty sahal KERSu v F1. Minimalne vzhledem k te silene cene a k problemum s bezpecnosti se da ocekavat nejaka o hodne "civilnejsi" verze ala Prius a tim to ztraci puvab uplne.

Cele to je jedna velka saskarna, kdy F1 se tvari, ze je buhvijak eko a elektricka a pribuzna produkcnim autum a na oplatku se zase hybridy tvari, jsou pokrokova a "sportovni" technologie pribuzna F1, i kdyz F1 a hybridy spolu nemaji spolecneho ani zblo a o ekologii tu jde az na poslednim miste ;-)

Takze si spise myslim, ze 918ka predvede impotenci celeho systemu v plne nahote a bude zarazena do dejin automobilove historie jako omyl a slepa ulicka vyvoje.
Anebo se kolem toho udela jedno velke imagologicke BlaBlaBla, nameri se tomu nejake epochalni emise CO2 ve specialne upravenem testu podle specialni metodiky a trosicku se zfalsuji vykony na nejake vhodne zavodni trati, aby to vypadalo, jako ze to jede.

o tom ze by tu limitku nahodou neprodali si po te medialni masazi kterou kolem toho delaji nedelam nejmensi obavy.
Avatar - PlugIN
3. 8. 2012 20:28
Re: Video
Jo ještě někde jsem četl že je to na Nordschleife rychlejší než Carrera GT, čili rychlejší něž jakékoli Ferrari a asi i než Aventador takže ...
Avatar - PlugIN
3. 8. 2012 20:23
Re: Video
No vzhledem k tomu že stovku udělá pod 3 sekundy tak bych řekl že moc pomalé nebude.
3. 8. 2012 20:22
Poslední Porsche
Tak asi poslední Porsche než to převzal VW definitivně. Teď už zbejvá jen počkat na ty další super Porsche co VW sliboval.... buď bude příští TDI boxer nebo 911 TDI....
Avatar - Ham.
3. 8. 2012 20:08
Re: Král supersportů přichází!
:yes:

Sice je to hybrid zaměřený na sport, ale elektromotory mě stále neberou, takže bych uvítal i klasickou verzi :-), to by pak bylo teprve maso.
Avatar - Martin911Turbo
3. 8. 2012 19:48
Král supersportů přichází!
Král supersportů přichází!
Jedinečný design, špičkové technologie a výkon jak má být!

BRAVO PORSCHE!!!
3. 8. 2012 19:17
Re: Video
tak sundani plachty a reklama na Mobil1 a Michelin jim celkem sla.
Ted je jeste otazka, jestli to bude taky v realu jezdit lip, nez nejaky klasicky 10 roku stary sportak .. o cemz velmi velmi velmi vazne pochybuju.
Naopak si myslim, ze diky vsem tem elektrickym blbinkam to bude jezdit mnohem hur.

ale treba se to uz od dob konceptu trochu zlepsilo >:-[]

[odkaz]
3. 8. 2012 18:13
Video
Video ke zhlédnutí třeba zde:
[odkaz]
3. 8. 2012 17:27
Re: Dokonalé
sasci, uz to video stahli...

myslel jsem, ze vetsi traparna jak to udelal rapid uz udelat nejde a hele, u VW maji novou fintu ;-)
Avatar - PlugIN
3. 8. 2012 16:44
Dokonalé
Proboha to auto vypadá úžasně :-)
3. 8. 2012 14:28
To podle mě
není blinkr, ale oranžové odrazky, které jsou povinné pro americký trh - udájně pomáhají na 90 stupňových křižovatkách zabraňovat střetům. Podle mě chtělo Porsche na jedné půlce vozu ukázat verzi pro Americký trh a na druhé tu pro Evropský.