..jo, a preto, ze za nic nestoja, tak ich nikto necita.
..Bystre ocko Herr Topper, .. po pravde, v technickych veciach sa spolieham na iny zdroj, a asi to tak bude aj s mohohymi inymi. Toto je autoserver, a nie technicke oddelenie ... Ako nic by sa nestalo, keby sa dalo spolahnut na tech.info i na motoristickych strankach ;-) , to je asi fakt.
Nojo, tak já holt na to "čipnutí" nějak NEjsem.. :-)
.."spokojím" se s ... no to ještě uvidíme (současná - "stará" - 6.3 AMG zatím "více než uspokojuje" ;-)
:-)
PS: Ještě k té HMOTNOSTi - když vynecháme budoucí (a hlavně "jinam řazené") BMW M1, tak slovo VYNIKAJÍCÍ by asi pasovalo k (jen 1600 kg těžkému) Ferrari California V8 :yes:;-)
Nikdy se mi ještě nestalo aby mě dealer buzeroval za to že to mám upravený, záruka je u nás 2 roky (bohužel v USA mají 4 myslím) a zjistit se to nedá, jedině tak, že to daj na brzdu. Každej z těch tunerů dává záruku a někteří dokonce delší než je záruka tovární!!!! Navíc se dostaneš na 630 koní, to ti PP nedá a stejně ji musíš upravit aby těch 630 měla....
Takže si vemeš PP za 180 000.- a k tomu dáš ještě 80 000 za úpravu aby si měla stejnej výkon jako když si koupíš normální verzi a tu čipneš... Ušetříš 100 000.-..... jediné mínus je, že nebudeš mít červené brzdy >:D:D...jo a karbonové křidélko..
:yes: Dodám jen,že čím je auto dražší,tím tohle tvrzení má větší význam... U SL samozřejmě není co řešit... Nehledě na jiné nastavení auta pro US trh atd.atd...
To je FAKT - mám katalogy ojetin a testy v AutoBild docela "načtené" a "DĚSIVĚJŠí" závadu poruchu problém, než je prasklá žárovička v zadním světle (po 60ti tisících km) snad NEpamatuji... (kdyby to byl třeba "rozvodový řetěz", nebo tak, ale ŽÁROVIČKA??
..to víte, Citroën :-)
Myslíš roli v procentech hmotnosti, nebo tuhosti karoserie. Já její hmotnost odhaduji na takových 120 kg, to je řekněme asi 7% hmotnosti. Plá(š)ťenka na Jaguaru bude asi lehčí.
Bubost... je spíš "ušetřit/řešit" (při nákupu SL 63 AMG!) 4 t. € a přijít o ofic. záruku - bych (zase) řekla já ;-)
PS: A verzi 65 AMG do toho OPRAVDU asi raději zatahovat NEbudem, že? :-)
(v minulé verzi mne - asi vzhledem k té převodovce - vůůůbec NEbrala. Tentokrát, přes poněkud "šíííílenou" cenu, by snad i "stála za hřích" ;-)
PPS: NEvíte náhodou (někdo) KDY bude 9G - Tronic (a jestli půjde "ke všem motorům"/či "ke kterým" má jít/být...? :-)
Blbost.... AMG Performance paket se nevyplatí, za tu šílenou cenu dotaneš akorát tak tovární chiptuning v podobně zvýšeného tlaku a posunutí omezovače na 300... Lepší je si koupit klasiku a tu upravit, dostaneš se na stejnej výkon a zbyde ti 100 000.-... jediná výhoda je tovární záruka, kterou ti zase přebere tuner.
:yes::-)
PS: Tak u mne je to "auto (levných) snů" (ale - obzvláště na delších trasách - budete spíš "příjemně překvapen" ;-)
Pro ty "ostatní" mám jiná auta. A s tou výměnou "na 599%" NEsouhlasím... :-)
No my to máme spíš "2 : 2" (také jsme 2 ;-)
Burřtík nejvíc jezdí MLkem, já C5, spolu SLkem :-)
..no a právě proto mne teď "ukecává" abychom "vyměnili" (vaše auto snů ;-)
Není špatná, ale ani vynikající. Jaguar je na tom při větších rozměrech a asi těžší pohonné jednotce hmotnostně stejně, SL má zas pevnou střechu, ale je i novější, takže si nemají co vyčítat, resp. Jag je na tom o "něco" LÉPE, torzní tuhost při zatažené střeše bude pravděpodobně lepší u MB.
(tak to) GRATULUJI :yes: - také občas jedu dražším (i RYCHLEJŠíM) vozem než Buřtík ;-)
PS: Zrovna ale přišla nabídka na jeho "výměnu" (já jsem spíš PROTi, Buřtík to docela ZVAŽUJE :-)
Já zas jednu co tu (až na vzááááácné VÝJÍMKY) zmiňuje hlavně vůz (kterým nejen jezdí, ale má ho i na SEBE napsaný) Citroën C5 V6 Eclusive :yes::-)
PS: Mimochodem ČÍM (nejvíc) jezdíte vy (a jaký vůz/vozy na sebe máte napsané VY? ;-)
Ano - je to celkem "běžné" (jak i Mig 35 jistě sám VELMi DOBŘE Ví ;-)
PS: Jen je asi typ co by (kdyby na to měl a měl třeba Mercedes SL) manželku nechal jezdit max. tak v Citi-go (ojetém, nové je "moc ..." :-)
..a na to SL by mohla sáhnout leda tak při blýskání karoserie (a možná ani to ne.. ;-)
..nicméně to BY musel mít to auto a BY musel mít ty peníze na něj a BY musel mít tu partnerku/manželku - on NEvypadá "ani na jedno" :-)
PPS: Tak a teď mne bude "miblovat" jistě ještě (MNOHEM) víc ;-)
Ne broučku - když už chcete být "pedant", tak C5 V6 Exclusive má v "techničáku" napsáno Kylie... ;-)
PS: Jestli to měla být "pojistka" aby vám (když chcete být ten PEDANT) Buřtík NEpůjčil vaše "auto snů", tak SE POVEDLO :-)
Napsala jsem "VELMi slušná", ale máte-li potřebu popsat jí jako "perfektní", tak "no problem" ;-)
PS: Já si označení "perfektní" schovávám pro BMW M1 :yes::-)
No, takže ty fámy a obecné povídačky o texasanech jsou tak trochu pravdivé. Ještě že USA jsou víc, než jen Texas. Někdo si rád připlatí, jinej má slámu v botách a hlavně se tak i chová.
Jak zni ten clanek?Jak sladke je zit >:D ale jo kup to za 3.2 MIL >:-[] Sladce
Hale tohle neni ten typ aut ktery by me zajimal ale v texasu jich par jezdi a zrovna nahodou muj syn je prodejce zrovna teto znacky.
Ja vim ze se moc nepotatil farma mu nic nerika bohuzel ale aspon ze zustal u aut. >:D
Takze asi neni model v kterem bych nejel migu 35 >:-[] ale to takovej internetovej supak a letecky modelar s migem35 na polici jako ty asi nepochopi.
Ze u nas prodavame 63 amg za 140 000 babek je proste fakt a jestli jste ochotni platit si nesmyslne ceny tak je vyndejte na stul a nereste to.
Jinak mate tu Denker,Simix .Impextu ktery vam daji spolehlive 3 roky zaruku a i oservisuji.
Takze za 3.3 tady muzes mit MB 63 AMG a to je o svetelny rok jinde nez ten sladky zivot s 3.5 V 6 a formule zvuk od mistniho testera.Co by asi rikal ve ferrari 458.
Jestli TEBE TADY berou na hul a bastis jim to ME nevadi.Ale treba jini takovy nejsou.a proc jim nenpsat ze jinde muzi usetrit. Tak hodne stesti a uspechu.
Jj. :-) Musím říct, že interiér SL se mi líbí víc, byť z dlouhodobého pohledu bych raději nevolil tu červenou, ale stejně bych dal přednost Jaguaru, i třeba základní atmosferické verzi. Že je větší jsem se ani nevšiml, asi to bude jen v číslech. EDIT: No jo, na délku skoro o 20 cm, na šířku o 15 a na výšku sice také, ale jen o centimetr a půl (asi coupé), takže celkový dojem je "placatější", což se u sportovního auta "počítá".
jéžišmarjá teď se chudák asi nejspíš voběsí... p.s. hrozně rád bych viděl techničák ve kterým se píše, že Kylie má SL 63 AMG - jenomže nic takovýho není
Co to jsou za zásady? :-):-):-):-):-) Auto si koupím, kde mi ho prodávají levnějc a opravit ho nechám tam, kde to mám nejblíž... Dicky má naprostou pravdu, když se prodává totéž zboží v USA o 40% levněji tak něco kua není v pořádku a ždímají nás jako ovce... no a šestiválec do takového auta nepatří, a k tomu cena 3,5 M to je úlet...
Jen stručná poznámka k prvnímu odstavci: ano, na druhou stranu zase Maserati GranCabrio je jako jediné čtyřmístné a to plnohodnotně, nikoliv 2+2 a má pod kapotou výhradně osmiválec. To se samozřejmě odráží na rozměrech a pak i hmotnosti. Ostatně SLK, Z4 ani GranCabrio nejsou přímí konkurenti SL, tím je nejspíš Jaguar XK...
Což nic nemění na tom, že ca. 1.700 kg u SL je solidní výsledek.
Máte "hezké motto" ;-)
..ale to co jste napsal moc "hezké" NEbylo (a to mám občas k p. Vaverkovi také "připomínky" - tentokrát ale NEeee.. :-)
NEvím kdo vám (na chvíli) půjčil SL 63 AMG (já bych vám po přečtení těchto řádků to své NEpůjčila..
Pěkný den ;-)
Při nákupu nejen drahých aut cti jedno...kupuj tam, kde budeš servisovat. Koupí navazuješ dlouhodobější partnerskej vztah a ten je potřeba pěstovat.
Nikdy bych si nový auto nekoupil tam, kde bych ho nechtěl nechat spravovat (nejen zpravovat).
Panove kdo chce toto auto za 3.4 mil ve verzi zebrak at si ho zde u vas koupi ve statech za 2.8 mil mate SL 63 AMG a to je trochu jina trida V8 jine svezeni nez v totalne predrazene zakladni verzi.
A dovoz uz nevyjde draz.
Buhvi jestli autor nekdy 63 amg ridil..Jak se rozplyva nad sestivalcem hihi
Takze kdo chce skutecne sl a skutecne je jen s V8 nechte se svezt v 63 amg a pak si dejte dovezt a nedelejte si ostudu nekupujte si nahrazku pro chude se sestivalcem i kdyz se ho zdejsi reklamni oddeleni snazi propagovat co muze .
>:-[]
Je uzasne jakou nesmyslnou cenu si MB v evrope dovoli dat za tyhle auta a jeste uzasnejsi ze evropan to da..
Holt kdo se necha oskubat tak se holt necha >:D
:yes: Přesně tohle jsem chtěl napsat! Ve srovnání s konkurenci je váha více nez dobra, takovy aston volante, maserati vazej o x set kg víc. Navíc dost podstatná věc, narozdíl od výše zmíněných konkurentů SL ma PEVNOU STŘECHU!!
V8 M278 s tím cvičí neskutečné, nema moc velkej smysl uvažovat o verzi 63 AMG pro normální používání...pouze z hlediska prestiže atd. Továrních 435 a 700Nm a 4.6 akcelerace je na úrovni odcházejícího AMG při nesrovnatelné pružnosti a spotřebě...komu to nestačí (jako mě:-))) tak je tu Brabus kleemann vaeth mkb lorinser...a 520 a 800Nm uz mluvi za VŠE. Nutno říct ze použitelnost tohoto výkonu je při sebemenší vlhkosti znacne problematická- vlastni zkušenost.
No na fotkách to vyniká asi víc než ve skutečnosti, ale při předobočních pohledech docela nepěkně upoutá ta ploška mezi světlometem a maskou. Škoda, že XK také nemá pevnou skládací střechu. Aá, koukám, že čumák je zmíněn i v mínusech, tak nejsem jediný, komu až tak úplně nesedí.
tohle bych si dovedl představit, kdybych žil v nějaké normální zemi, tedy v zemi s normálním počasím, třeba v itálii, u nás by mi to příšlo, trochu zbytečný, na těch čtrnáct hezkých dnů v roce, tak prémiový člověk zase nejsem, ale jinak krása. hlavně mi to nepřijde prvoplánovitě okázalý a trapně cirkusácký jako hodně drahých aut. má to styl a eleganci, ale nedělá to na mě dojem bezva vytuněný kárky pražského radního za ods. :yes:
Například SLK 350 má se stejným motorem 1540 kg, ale taky je o dost menší a hůř vybavené, BMW Z4 sDrive35i je na rovných 1600 kg. A když se podíváme na opačný extrém a přejdeme z kategorie roadsterů mezi kabriolety, tak třeba Maserati GranCabrio váží 2050 kg. Takže podle mě Mercedes odvedl (nejen v tomto směru) opravdu dobrou práci.
ale prosím ťa, toto je ako v diskusii pod astrou alebo insigniou >:D , dôležité je ako to auto jazdí, tiež netreba zabúdať že musí byť dostatočne tuhé, bezpečné a má kopec modernej výbavy čo nejaké tie kilá stojí
Oni sa samozrejme pochvalia s tym, ze sa pouzil hlinik, horcik a vysokopevnostna ocel, ktora autu znizuje hmotnost, Ale aby s kabrioletom zaroven dosiahli na najvyssie stupienky v NCAP, tak podvozok bude poskladany z granitu a ramy dveri a karoserie z olova :-)
Ta hmotnost je sialena. A nad tvrdenim ze skoro 1700kg je pre 2miestny roadster "velmi slušný výsledek" mi zostava rozum stat. Kazdopadne zozadu vyzera nove SLko velmi pekne a motor je zjavne skvely.