Novinky
Ronault.
0
Tak to bude Zastava >😒]
Přejít do diskuze
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
je mi strašně horko a nějak mě opustilo to správné doktorské střevo... ale něco by to asi chtělo...
Ty už to tu shrnuješ jak na smeťáku... 8-s >😒]
P.S. Já teda osobně HH zásadně 3dveř... :-!
P.S. Já teda osobně HH zásadně 3dveř... :-!
Ale veď túto skicu ste uverejnili aj v prípade informácie o novom aute väčšom od Passatu, výhradne pre Ameriku.
[odkaz]
A teraz to má byť nástupca Jetty, ktorý je menší model od Passatu?
[odkaz]
A teraz to má byť nástupca Jetty, ktorý je menší model od Passatu?
I to je určitá forma logiky... 😉
Ale já mám taky hatch..., heč...! >😒]
P.S. Nejtěžší to mají ti nešikovní co si to ani neumí přiznat a koupí si sedan... :-!
Ale já mám taky hatch..., heč...! >😒]
P.S. Nejtěžší to mají ti nešikovní co si to ani neumí přiznat a koupí si sedan... :-!
Nemám potřebu se utěšovat, zatím jsem do něj narval vše co bylo potřeba. 😉
Kdybych měl uvažovat co budu dělat až někdy na něco na trefím, tak si koupím Hilux 😉
Kdybych měl uvažovat co budu dělat až někdy na něco na trefím, tak si koupím Hilux 😉
Ja ako ideálny kompromis vidím liftback (skoda, ze Fous sa nevyrába ako LB 😄 , ktorý zachováva základné elegantné línie skoro trojpriestorovej karosérie a ponúka vyuzitelnost kufru skoro ako kombi. Je skoda, ze akosi odozneli do zabudnutia (cest jednému z mála zástupcov Octavii, ktorej je zase o to viac). Preto ma velmi potesila A5 Sportback, ktorej pekný príklad snád inspiruje aj ostatných.
Presne tak, ono nejde ani o celkový objem (tam sú sedany nominálne blízke kombíkom), ale práve o ten vstupný otvor. Daleko praktickejsí je 370 litrový kufor hatchbacku, ktorý má vstupný otvor siroký 1,1 m ako sedan s 500 l, ktorého otvor je 1 m. Nik samozrejme nehovorí, ze bezné auto je urcené na stahovanie, ide skor o tie bezné praktické zálezitosti, ked kúpis v Metre trebárs záhradné lezadlo, ale nenarves ho do kufra, hoci by tam objemovo voslo. A pri kúpe jediného lezadla si predsa nechces objednávat dodávku.
Promiň, ale vedle si sekl evidentně ty Teddy, srovnával jsem hatchback se sedanem (Golf vs. Bora) v nižší střední, liftback sis tam "dosadil" ty sám... 😉
když ho miluješ, není co řešit 😉
souhlasím, já taky kromě pár fakt velkých kousků jsem tam vždycky nakonec dostal co jsem potřeboval. Někdy mi z kufru sice trčí jenom zadek jak jsem v něm zahrabaný a urovnávám >😒] , ale jinak jsem spokojený.
Jak ale říkám, kdo stěhuje lednici častěji, ať mrkne rovnou na kobmíka >😒]
souhlasím, já taky kromě pár fakt velkých kousků jsem tam vždycky nakonec dostal co jsem potřeboval. Někdy mi z kufru sice trčí jenom zadek jak jsem v něm zahrabaný a urovnávám >😒] , ale jinak jsem spokojený.
Jak ale říkám, kdo stěhuje lednici častěji, ať mrkne rovnou na kobmíka >😒]
Já si nic nenalhávám, je mi jasné, že hatch/liftback praktičtější je, ale mi se tyhle typy karoserii nelibí, ja jsem prostě na sedany. Zatím v 99 % případů sedan splnil mé potřeby, a v tom 1 % by asi ani hatch/liftback nepomohl.
taky jsem hrdým vlastníkem sedanu nižší střední a před cca 2 měsíci jsem s ním absolvoval už druhé (a doufám, že alespoň na dalších 15let) poslední stěhování >😒] + dovolenou v Jugoslávii
Nic si hoši nenalhávejme - lift vs. sedan, co se týče praktičnosti, lift vyhrává, možná ne KO, ale bez problémů :-!
když jsou ty věci malé, tak tam toho naskládám hafo. Omezující je hlavně😒br /> 1. přístup - víku kufru je vetšinou relativně úzké a malé
2. já nemám zadní sedačky po sklopení v rovině s kufrem, takže některé dlouhé věci tam prostě nenarvu
3. na objemný věci bych někdy uvítal více širokou ložnou plochu, která by nesměla být omezena výškově, dekl pod zadním sklem prostě nevybereš
Řešením je samozřejmě kombík >😒] >😒]
Nic si hoši nenalhávejme - lift vs. sedan, co se týče praktičnosti, lift vyhrává, možná ne KO, ale bez problémů :-!
když jsou ty věci malé, tak tam toho naskládám hafo. Omezující je hlavně😒br /> 1. přístup - víku kufru je vetšinou relativně úzké a malé
2. já nemám zadní sedačky po sklopení v rovině s kufrem, takže některé dlouhé věci tam prostě nenarvu
3. na objemný věci bych někdy uvítal více širokou ložnou plochu, která by nesměla být omezena výškově, dekl pod zadním sklem prostě nevybereš
Řešením je samozřejmě kombík >😒] >😒]
Povedal by som, ze tu si sekol vedla. U verzie liftback obvykle klesa strecha vzadu viac, ako u sednu (co je aj logicke, kedze zadne okno a zadne veko by malo byt +/- v rovine). Takze cestujuci vzadu maju zvycajne viac miesta nad hlavou skor v sedanie, ako v liftbacku...
Druha vec je pristup do kufra, tam ma liftback predsa len o nieco navrch nad sedanom. Viezol som v mojom aute uz aj 2 nerozobrate bicykle, a neviem, ci by som ich dnu narval, kebych mal sedan. Mozno hej, ale podstatne tazsie...
Druha vec je pristup do kufra, tam ma liftback predsa len o nieco navrch nad sedanom. Viezol som v mojom aute uz aj 2 nerozobrate bicykle, a neviem, ci by som ich dnu narval, kebych mal sedan. Mozno hej, ale podstatne tazsie...
Nevím, jak je to u jiných aut, ale v Toyote Carina E je víc místa v sedanu než v liftbacku, a to jak nad hlavou, tak v podélném směru.
Taky mám sedan, je to sice střední třída, ale v porovnání se současnými auty menší než sedany v nižší střední. Pokud jde o praktičnost, tak žádné problémy nepociťuji, je to jenom o tom jinak naskládat zavazadla do kufru. Pět lidi se zavazadly jsem zatím vždy bez problému naložil, pokud jde o jiný náklad, ledničky či televize nevozím, sem tam převážím vybavení spřátelené kapely. V tomto případě opravdu o něco méně praktické, ale stejně musíme dvěma auty, takže beru to, co se vleze, zbytek nakládáme do kamarádovy Octavie. Jinak sedany obecně se mi prostě líbí víc než hatchbacky (nevím proč, ale třeba Jetta je jedním z mých favoritů a to zrovna moc VW neholduji), nějak si nedokážu sám sebe představit v HB.
Tak já osobně nevidím u sedanů v nižší střední ani tu eleganci (myslím obecně), ale to je věc osobního vkusu...
Můj strýc si kdysi koupil hned po Golfu Boru a k vůli přístupu a využitelnosti kufru toho potom hodně litoval...navíc tyhle karosářské varianty mají zpravidla také nevýhodu v menším prostoru pro hlavy "zadních" cestujících...
Můj strýc si kdysi koupil hned po Golfu Boru a k vůli přístupu a využitelnosti kufru toho potom hodně litoval...navíc tyhle karosářské varianty mají zpravidla také nevýhodu v menším prostoru pro hlavy "zadních" cestujících...
já jsem zas neviděl nijak velké reálné výhody hatche oproti sedanu, a když jsem k tomu přičetl jeho okoukanost, tak jsem měl jasno.
Do sedanu dám vše co tam dát potřebuji, i ten velký kočárek jsem tam naskládal, když švagrová potřebovala odvoz.
Do sedanu dám vše co tam dát potřebuji, i ten velký kočárek jsem tam naskládal, když švagrová potřebovala odvoz.
Tak Tatra má Focus??? Prekvapujúce. 😲 A co ta viedlo k tomu uprednostnit sedan pre HB (kombi)?
Inak ja osobne okrem mozno elegantnejsích línií sedanu oproti HB nevidím reálne výhody.
Inak ja osobne okrem mozno elegantnejsích línií sedanu oproti HB nevidím reálne výhody.
mám FoFo sedan a nějak jsem si té menší praktičnosti nevšiml. Tedy pokud nechceš převážet každý týden ledničku..
Zrejme nie som jediný, komu zmysel sedanu nižšej strednej triedy celkom uniká; osobitne keď nejde iba o pridaný kufor k hatchbacku, ale o "samostatný" model s väčšími nákladmi. Neviem ako v Európe, ale u nás vídavam Jettu velmi sporadicky. A niet sa čo čudovať: technika zhodná s Golfom, kufor síce väčší, ale oproti sesterskej Octavii ďaleko horiše využiteľný. A cenovo sa približuje viac Passatu ako Octavii. Potenciálny záujemca si podľa mňa kúpi buď lacnejšiu a praktickejšiu Octaviu, alebo o niečo drahší Passat, kde dostane zase o kus "viac auta".
Jediný zmysel existencie tohto sedanu by som videl na severoamerickom trhu,kde sedany dominujú. Ale i tu sa obávam o konkurencieschopnosť, keď za porovnateľnú cenu ako Jetta 1,6 MPI človek v USA kúpi auto vyššej strednej (v USA middle size car) so šesťvalcom. A to sa ťažko zdôvodňuje iba imidžom "supermainstreamu".
Jediný zmysel existencie tohto sedanu by som videl na severoamerickom trhu,kde sedany dominujú. Ale i tu sa obávam o konkurencieschopnosť, keď za porovnateľnú cenu ako Jetta 1,6 MPI človek v USA kúpi auto vyššej strednej (v USA middle size car) so šesťvalcom. A to sa ťažko zdôvodňuje iba imidžom "supermainstreamu".