Novinky
Ale veď túto skicu ste uverejnili aj v prípade informácie o novom aute väčšom od Passatu, výhradne pre Ameriku.
[odkaz]
A teraz to má byť nástupca Jetty, ktorý je menší model od Passatu?
[odkaz]
A teraz to má byť nástupca Jetty, ktorý je menší model od Passatu?
Borci mají sedany, potencionální prohledávači popelnic mají .. pětidvířka >😒] :-!
Ty už to tu shrnuješ jak na smeťáku... 8-s >😒]
P.S. Já teda osobně HH zásadně 3dveř... :-!
P.S. Já teda osobně HH zásadně 3dveř... :-!
Ty... na shrnovačku je to nějak krátký >😁
jsem pojišťovací právník, abych se vykecával? Nemám čas, musím robit! :-!
kecale... >😒] :-!
tož to shrň, ty plantale! 😄
je mi strašně horko a nějak mě opustilo to správné doktorské střevo... ale něco by to asi chtělo...
Na střeva je nejlepší Gutalax, večer chutná a ráno seš zes*any >😒]
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jediný zmysel existencie tohto sedanu by som videl na severoamerickom trhu,kde sedany dominujú. Ale i tu sa obávam o konkurencieschopnosť, keď za porovnateľnú cenu ako Jetta 1,6 MPI človek v USA kúpi auto vyššej strednej (v USA middle size car) so šesťvalcom. A to sa ťažko zdôvodňuje iba imidžom "supermainstreamu".
Inak ja osobne okrem mozno elegantnejsích línií sedanu oproti HB nevidím reálne výhody.
Do sedanu dám vše co tam dát potřebuji, i ten velký kočárek jsem tam naskládal, když švagrová potřebovala odvoz.
Můj strýc si kdysi koupil hned po Golfu Boru a k vůli přístupu a využitelnosti kufru toho potom hodně litoval...navíc tyhle karosářské varianty mají zpravidla také nevýhodu v menším prostoru pro hlavy "zadních" cestujících...
Druha vec je pristup do kufra, tam ma liftback predsa len o nieco navrch nad sedanom. Viezol som v mojom aute uz aj 2 nerozobrate bicykle, a neviem, ci by som ich dnu narval, kebych mal sedan. Mozno hej, ale podstatne tazsie...