A to byl rok 1938, autobahn A5 Frankfurt-Darmstadt. Veyron či Konig tento rekord prostě těžko překonají ;-) Ono při té rychlosti podjíždět přemostení nebyla žádná vselice :-!
Tím jsem si vzpoměl na dokument o stavbě dráhy z východu na západ USA. Tam společnost málem dojela na zlatou horečku. Dělníci se nechali najmout, vzali krumpáč a lopatu a odešli hledat zlato. Nebýt neúrody v Číně a následného příjezdu lodí s prácechtivými dělníky, těžko by dráhu společnost dokončila.
4h pracuju tak vo sne.
Degesi sa dostavia o pol9rano a o 9 odchadzaju k doktorovi, k opatere starej matere, z dovodu choroby, hladu a vsetkeho mozneho, co ti len moze napadnut.
Vacsina sa ani nedostavi a dalsie dni nosi ospravedlnenky.
Problem budu len krompace a lopaty. Zberne suroviny by boli hned plne zeleza z nich.
Ony ty totalitní režimy (Hitler, komunisti a spol..) mají společné to, že se rádi chlubí něčím, na co neměli a rádi si přivlastňují cizí peří.....tady je to popsáno perfektně.
..Rekordwagen je postaveny na zaklade W125, ..oba web-odkaz su spravne. Pravdou, ale je ze udavany rekord ako sa tam aj pise urobila upravena verzia W125 s nazvom 'Rekordwagen' s upravenym motor-om M25, ..s ktorym mimochodom 'standard' w125 letala cez 300km/h ..v tom case je to na velke WOW ;-)
The Sportmotors words MB's s tych cias, tazky pani.., za ma klobuk dole !
P.S.: ..ked si prepnes odkaz do nemeckej mutacie prehodi ta na odkaz o W125 ;-), jo a mimochodom, k tvojmu smiechu... Napada ma jedno prislovie, ale naco... :-!
u nas by som nahnal vsetkych nezamestnanych s krompacmi a lopatami na stavbu nasich dialnic, polovica z nich by si nasla pracu do tyzdna a zbytok do mesiaca. a tych par stovak co by ostalo by si aspon svoje davky zasluzilo!