Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda chystá Rapid ‚‚Sportback‘‘

Ani kombi, ani sedan. Podle našich informací doplní základní verzi Škody Rapid stylový hatchback, zatím označovaný jako „sportback“.
Zpět na článek
13. 8. 2012 07:02
13. 8. 2012 07:47
13. 8. 2012 07:48
13. 8. 2012 07:48
13. 8. 2012 09:21
13. 8. 2012 11:10
14. 8. 2012 08:49
13. 8. 2012 07:27
13. 8. 2012 07:45
13. 8. 2012 08:25
13. 8. 2012 08:40
13. 8. 2012 09:00
13. 8. 2012 10:48
13. 8. 2012 12:45
13. 8. 2012 08:40
13. 8. 2012 09:45
13. 8. 2012 09:48
13. 8. 2012 11:27
13. 8. 2012 11:21
13. 8. 2012 19:55
13. 8. 2012 20:27
13. 8. 2012 20:29
14. 8. 2012 07:38
14. 8. 2012 08:05
14. 8. 2012 11:31
14. 8. 2012 12:14
14. 8. 2012 14:42
14. 8. 2012 15:11
14. 8. 2012 16:01
14. 8. 2012 19:58
14. 8. 2012 15:14
14. 8. 2012 16:29
14. 8. 2012 19:59
14. 8. 2012 12:16
14. 8. 2012 14:41
14. 8. 2012 15:09
13. 8. 2012 08:37
13. 8. 2012 08:47
13. 8. 2012 09:57
13. 8. 2012 08:52
13. 8. 2012 09:03
13. 8. 2012 09:30
13. 8. 2012 09:36
13. 8. 2012 09:46
13. 8. 2012 09:57
13. 8. 2012 10:06
13. 8. 2012 10:14
13. 8. 2012 10:27
13. 8. 2012 10:42
13. 8. 2012 10:49
13. 8. 2012 11:33
13. 8. 2012 13:40
13. 8. 2012 09:10
13. 8. 2012 09:39
13. 8. 2012 10:12
13. 8. 2012 11:32
13. 8. 2012 09:17
13. 8. 2012 08:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2012 08:53
13. 8. 2012 08:59
13. 8. 2012 09:34
13. 8. 2012 11:00
13. 8. 2012 17:26
13. 8. 2012 13:44
13. 8. 2012 14:55
13. 8. 2012 15:43
13. 8. 2012 17:39
14. 8. 2012 09:42
14. 8. 2012 10:06
14. 8. 2012 16:52
14. 8. 2012 19:51
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2012 07:02
hatch
rapid mal byt kupe alebo hatch, ziadny liftback , na hatch sa tesim aj ked auto je podla mna velmi uzke a otesane na zlych miestach..... skoda ;-\ , pritom to mohla byt celkom pekna imidzova skodovka.... a oni z legendarneho nazvu rapid spravia lowend.... :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - kari.laz
13. 8. 2012 07:47
Re: hatch
Felicia byla taky cabrio a nevadí ti, že nástupce byl hb a combi. A vesele s ní jezdíš a ještě jí vychvaluješ
Avatar - Choochoo
13. 8. 2012 07:48
Re: hatch
"pekna imidzova skodovka"
Se ti tam vloudila asi jina automobilka, ne? To zni skoro jako imidzova Dacie? ;-)
Liftback je pro Sade to pravy, Sade je prakticka znacka. Je to velky, neni to tezkopadny jako kombik. Jak dopadla Fabia sedan? ;-)
Avatar - twistedTSD
13. 8. 2012 09:21
Re: hatch
Jenže zákazníci od Škody neočekávají nic "imidžového". Liftback rozhodně dává větší logiku (i když by se mi taky líbilo kupé). Název si nicméně asi mohli vybrat jiný.
13. 8. 2012 11:10
Re: hatch
Co bylo na jménu Rapid legendárního?
14. 8. 2012 08:49
Re: hatch
[odkaz] - kupé nebo hatchback jako víno, takový je legendární rapid.
Avatar - Blue Sun
13. 8. 2012 07:27
sport
To by hralo,abychom ten sport neprotlacili i do lowendu... je preci vseobecne znamo,ze jen samotne prizvisko "sport" pridava kazdemu koni 20% vykonu.
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Choochoo
13. 8. 2012 07:45
Re: sport
Nadpis se sportbackem uz pak vypada ze se mluvi skoro o BMW. Si predstav nabubrelej kombik s trihrnkem a majitel pak vysype z rukavu, ze ma sportbacka a ne skoro felinu v kombiku. Nezni to nadherne ;-) >:-[]
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 08:25
Re: sport
Je to prosté, milý Watsone, sportbackem ti chtějí říct, že tvar zádě není typicky kombíkovitý, resp. svažuje se pozvolněji. Nebo ty skutečně na tom obrázku vidíš "nabubřelý kombík"? Jinak souhlas, označení "sport", "sportovní" je dnes značně zprofanované, ale určitě mě méně irituje hezký kombík, byť s názvem sportback, praktického modelu škodovky s tříhrnkem, než ryze sportovní (resp. automobilkou takto označovaný) model s vydechlou patnáctistovkou a elektromotorem, ve kterém můžeš akorát sbírat zelené kytičky celých jedenáct vteřin, než se tahle karikatura malého sporťáku druhdy sportovní značky doplazí za hrubě nesportovního vytí svého hybridopohonu z nuly na sto. ;-) >:D
Avatar - Blue Sun
13. 8. 2012 08:40
Re: sport
Tvar netvar,porad je to jen kombik, navic z lowendu. Stare Audi A100 taky nemely tradicni kombitvary a nikdo nemudroval o sportu. Totez donedavna s BMW.
A zbytek tveho prispevku... komentovat blaboly z neznalosti nema smysl.
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 09:00
Re: sport
>:D copak, kuří cr-z voko?
Avatar - Blue Sun
13. 8. 2012 10:48
Re: sport
Spis tve skoda-vwoko.
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 12:45
Re: sport
Jistě, jsem nekritický obdivovatel, protože tu nebuším do klávesnice kvůli hypotetickému názvu a je mi šumák, jestli škodovka svůj model nazve sportback nebo turboback, zejména, když je tento název v článku uveden v uvozovkách jako pracovní. Hlavní je, že ty máš ten zdravy.rozum. :-) ;-)
13. 8. 2012 08:40
Re: sport
V době nedávno minulé, by to na obrázku bylo jasně označeno jako liftback. Mít u modelu 2 karosářské varianty a oba LB, to by byl asi unikát.
Podle mne by Rapid měl bát klasický kombík. Když si nebudou konkurovat základní LB Rapidu a Octavie III., proč by měly kombíky?
Spíše, kdyby Rapid přišel i jako HB s dostatečným kufrem, ztrácí smysl Fabia Combi, možná, s ohledem na Citigo, i Fabia vůbec.
13. 8. 2012 09:45
Re: sport
Vzhledem k tomu, že jde o označení Audi, ho podle mne nepoužijí.
13. 8. 2012 09:48
Re: sport
V autobranži (tedy u osobáků) je in skutečněš jenom sport, sportovní......slova jako užitečný, pohodlný, praktický se nenosí. Je to stejně komické, jako když v módě je všechno sexy, i kdyby to byla kolekce vaťáků do arktické zimy....

JInak mně osobně je Rapid sympatickej, právě proto, že se podle všeho jedná o jednoduché, praktické a přiměřeně pohodlné auto. Žádné bláboly o tom že je úzký neobstojí, párkrát jsme ho viděl naživo a musím konstatovat, že to auto je proporčně bez chyby a hlavně asi bude větší než vypadá....

No a když jsme u toho sportbacku, když jsme viděl první fotky Rapida HB v bílé, napapdlo mně, že je to Audi pro chudší (bez posměšků a urážek), v katzegorii těchto levných aut (Dacie, PSA, Renault - srovnávejme srovnatelné) to tak vypadá. No a tenhle Sportback mně evokuje AUDI A3 Sportback. Proč ne? Hezký, jednoduchá auto, co má na rozdíl od konkurence šmrnc. Nic víc, ale zase to není zas tak málo.
Avatar - Choochoo
13. 8. 2012 11:27
Re: sport
No tak tahle fotka, je fakt sportkback
[odkaz]
Predek kratoucky a zadek nabubrely jak bus
[odkaz]
Byt to klasicky kombik, tak se to snad postavi na zadni ;-)
13. 8. 2012 11:21
Re: sport
Lowend máš v hlavě >:D .
Avatar - Katikakus
13. 8. 2012 19:55
Re: sport
Porad lepsi, nez tam nemit vubec nic, vid Peto! >:-[]

I male dite dnes jiz vi, jakym modelem Rapid je a jakou roli v portfoliu Skody bude plnit. :-!
13. 8. 2012 20:27
Re: sport
Možná ti to ještě nedošlo ale nejseš ani trochu v tipnej děláš ze sebe jen čím dál většího * ;-)
13. 8. 2012 20:29
Re: sport
PS: hlavně že to víš ty kterej o autech neví vůbec, ale vůbec nic. Dokazuješ to zde svými názory ;-)
Avatar - Katikakus
14. 8. 2012 07:38
Re: sport
Peto, necham se od tebe rad poucit. Hlavne co se zamereni Rapidu tyce.

Btw. co ta zmena nicku, vcera jsi jeste byl "Petr" a dnes uz "NP". Potom, co jsi tady v poslednich dnech predvedl se ti vlastne ani moc nedivim - jeste jsem tady nepotkal nikoho, kdo by verejne priznal, ze by radsi prejel male dite, nez aby mu uhnul... 8-s :no:
14. 8. 2012 08:05
Re: sport
Vážně nejseš zdravej. Určitě by ti ale dokázali někde pomoct. Stačí jen chtít ;-) Kdyby jsi byl alespoň trochu inteligentní zjistil by jsi že zůstalo vše při starém krom toho NP, ale to bych toho chtěl moc co? Počkej si na novou Fabii a Octavku a pochopíš kam se bude řadit se řadí rapid. To že ty by jsi ho nechtěl neznamená že jej nemůže chtít někdo jiný, stejně jako že tví vysněný auto nemusí chtít každý. Musel jsi mít vlemi krušný dětství co? Tady si své mindráky jen těžko vyléčíš ;-) To že někdo nepotřebuje k jízdě tvé vysněné ESP aby se v 50 vyhnul překážce a nezabil se ještě neznamená že je stejný kopyto za volantem jako Ty. >:D
Avatar - Katikakus
14. 8. 2012 11:31
Re: sport
Precti si nektery z clanku o Rapidu tady na auto.cz a pak mudruj, Peto. Rapid je low-end model urceny jako odpoved na levne modely jako Fluence, Cruze, castecne i Thalia a produkce Dacie.

Ja o ESP snit nemusim, protoze ho mam. To u tebe uz na nej nezbyly penize... :-!
Promin ja zapomnel, ze ty ho vlastne nepotrebujes, ty se zasadne nevyhybas, pouze brzdis a nevahal bys prejet i dite, pokud by to proste ubrzdit neslo. 8-s :no:
14. 8. 2012 12:14
Re: sport
Přestaň už s tím vyhýbáním nevyhýbáním jseš už fakt trapnej. Sám víš že jsem nic takového nenaspal akorát se to zrodilo ve tvé ubohé hlavičce ;-\ . Ne ESP nemám a nepotřebuji, na to abych se něčemu vyhnul nepotřebuji pomoc elektroniky na to mi stačí volant víš >:D Strašně rád bych tě viděl při nějaké krizovce >:D. Chytráčci jako ty jsou totiž nejlepší u klávesnice jsou mystři a za volantem sevřená * >:D
Avatar - Katikakus
14. 8. 2012 14:42
Re: sport
Ty jsi uplnej Fittipaldi... v umastenych monterkach. >:D
14. 8. 2012 15:11
Re: sport
Ty jseš tak trpňoučkej ježiši. Já se za to vůbec nestydím ;-)
Avatar - Katikakus
14. 8. 2012 16:01
Re: sport
A proc si odkaz na tu dilnu vymazal z profilu, kdyz se nestydis? 8-s
14. 8. 2012 19:58
Re: sport
Nic jsem nemazal, pouze jsem přepnul s firemního na osobní účet ;-\
14. 8. 2012 15:14
Re: sport
Každýmu normálnímu řidiči tedy těm zbylým 10% stačí volant a max. ABS aby s dokázali vyhnout, jen ťulpasové jako ty potřebují ESP i na bezpečné projetí kruháče. A jediné co dokáží stejně jako ty je kasat tím jak si mohl dovolit si za něj připlatit tudíž jsem king :-!
Avatar - Katikakus
14. 8. 2012 16:29
Re: sport
Chapu, ze je nad tve sily napsat prispevek napoprve, proto je tady ovsem tlacitko editovat, ktere slouzi k uprave uz napsaneho prispevku. Zkus ho nekdy pouzit...nemusis pokazde zakladat prispevek novy. ;-)
14. 8. 2012 12:16
Re: sport
A co se týče toho rapidu nechápu proč tě to tak trápí? Nějaký druh vnitřní nevyrovnanosti? Navíc je to vůz přesně pro tebe bude mít ESP v základu!!!!!!!! >:D
Avatar - Katikakus
14. 8. 2012 14:41
Re: sport
Jako kazdy novy model homologovany po 1.11.2011, odkdy je ESP povinne.
14. 8. 2012 15:09
Re: sport
Oooo nezklamal >:D >:D >:D a víš už taky jak funguje?
Avatar - Emel
13. 8. 2012 08:37
Smysl
Sportback mi moc smysl nedává. Rapid má být primárně "hodně plechu za málo peněz", k tomu by daleko spíš pasovalo klasické kombi. Nebo možná dokonce nějaké überkombi typu Dacia Logan MCV. Nu což, však uvidíme.. asi si začnu ty prognózy redakce někam psát a dělat statistiku :-).
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Blue Sun
13. 8. 2012 08:47
Re: Smysl
Takovehle polokombi zabije dve mouchy jednou ranou,takze bych ho uplne tak neodsuzoval. Vezmi si,ze uz samotny Rapid bude mit obrovsky kufr a tohle za minimalni cenu zlepsi jeho vyuzitelnost. Vlastne je to tak trochu recyklat prvni Octavie,tam taky bylo kombi stejne dlouhe jako lift a melo o trosicku vetsi,ale lepe vyuzitelny kufr. Takze se nam oklikou vraci prvni Octavia Tour. :-)
13. 8. 2012 09:57
Re: Smysl
To zní celkem logicky. Pokud by udělali klasické kombi, tak by na zadku už byla asi moc velká masa plechu. Tak ho trochu useknou a bude vypadat líp. Je to levnější než udělat HB, kde by museli udělat kratší podlahu a spoustu jinejch věcí. Takhle skoro všechno zůstane stejné a kombík je pro mnoho lidí vždy lepší než lift, který by si nikdy nekoupili. Já taky smysl liftu, stejně jako sedanu, moc nechápu.
13. 8. 2012 08:52
Re: Smysl
A co takhle bráška, který nabídne něco, co druhej brácha "nebude" mit.Ono se vše třídně bude přibližovat a jedinej důležitej výsledek je počet prodaných kůsů s co největší nadhodnotou.Kde bude nejvíce v současné krizi zákazníků?No jasně že v téhle cenové relaci.Holt kdysi se taky Adidas rozhodl že bude pro "všechny". >:D
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 09:03
Re: Smysl
Jo, o smyslu další karos. verze se dá určitě diskutovat, bohužel diskuse v zajetí hologramistů se jako vždy točí kolem nepodstatností ohledně názvu.
Taky si myslím, že kombík je zbytečný, žádnou přidanou hodnotu nepřinese, dnes už ani to dph. Možná HB, byl-li by levnější. ;-)
Avatar - Emel
13. 8. 2012 09:30
Re: Smysl
Mě kombi smysl dává, ale jen za předpokladu výrazně vyšší užitné hodnoty než má lift - tedy ideálně s větší celkovou délkou a krabice jak od Volva (před 20 lety).

HB by levnější asi zásadně nebyl, myslím výrobně levnější.
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 09:36
Re: Smysl
Na téhle platformě už větší plochu neuděláš, a krabicovatěním při dostatečně nízkém dně kufru taky moc nezískáš, ano při extrémním využití po strop, ale kolikrát za rok to je, u auta v této třídě se základním objemem přes 500l je to dle mého docela zbytečné. Za úspěchem Oct.I v kombíku stojí hlavně odpočet dph, ale také fakt, že to bylo auto s ambicí přesáhnout prostorově svou třídu, ubrat trošku ze střední a v kombíku to dávalo ještě větší smysl a šance než v liftbacku. Rapid tyhle ambice celkem logicky mít nemůže a nemá.
13. 8. 2012 09:46
Re: Smysl
Já bych do toho zahrnul i marketing.To jestli to využití pak kulhá, případně je to vlastně stejné, je věc druhá.Zákazník má možnost výběru a vzhled "combi" se hodně lidem líbí, plní i zadání fleetu.Taky berte v úvahu, že ne každý řeší věci do podrobna a při nákupu se zamyslí.Široká nabídka je velké + koncernu, je irelevantní pak zde řešit že prostor je vlastně stejný.Pro spousty zákazníků je to tak, že vždycky jsem měl (příklad) Škodovku, tak si ji koupim zase.To samé je v combi.Jak se uvažuje zde a diskutér může mít i pravdu, je věc druhá.Spousta lidí si koupilo kdysi video, pračku,televizi atd s 30 funkcemi a pak používá jen 3-4 funkce a je to pořád dokola. >:D ;-)
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 09:57
Re: Smysl
Jasně, takhle se na to dá taky nahlížet, z hlediska automobilky je podstatné, o kolik ks se přidáním další karos. varianty zvýší prodej ve vztahu k dodatečným nákladům. Změna liftbacku na kombi znamená jiné karos. panely od Bsloupku. Ale je fakt, že marketing ve škodovce umí, samotný rapid je toho nejlepším důkazem, tak přesnou odpověď na poptávku trhu umí svým produktem dát málokterá automobilka, a jestli si ve Škodovce myslí, že i kombi jim v tomto kontextu bude dávat smysl, pak asi vědí, co dělají. ;-)
13. 8. 2012 10:06
Re: Smysl
Pravdu díš....klidně ale lze i napsat, že prodeje se nemusí zvýšit, dnes je doba na to, že je potřeba je"aspoň" udržet.Růst nejde do nekonečna.Držet pozice, to je gró dnešní doby.Něco ve smyslu, ani muže ze závodu, či ani zrno nazmar.Jiné věty stejný význam. >:D ;-)
Avatar - Emel
13. 8. 2012 10:14
Re: Smysl
Proč bys neudělal větší plochu? Prodloužíš zadní převis o 5cm a bude.

Krabicovatění ti může pomoci s převozem skříně, nebo třeba psa. Jestli to má smysl nevím... určitě to má větší smysl, než stylové kombi, které se od liftbacku liší minimálně.

Co se Octavie I týče, úspěch stavěl také na tom, že bylo kombi hezčí než liftback. Plus takové kravinky jako že liftback dlouho neměl zadní stěrač a hůř se s ním couvalo...
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 10:27
Re: Smysl
Náklady, prodloužit převis není jen tak, nemyslím, že by u rapida někdo uvažoval o konstrukci kombíku ve stylu např. astry větší rozchod, převis. Myslím, že koncepce bude stejná jako u OI, stejné auto, podlaha vč. zadní přepážky, takže naprosto stejné rozměry, jen panely od Bsloupku se změní.

Rapid, podobně jako OI, má dno poměrně hluboko, to je jeho výhoda a tam jsou ty litry, na druhou stranu je ta díra dolů omezením právě pro skříně, protože pořádně nesklopíš zadní sedačky výškový rozdíl je moc velký skříň nezasuneš dovnitř, takže to, že budeš mít místo vzadu pod střechou, ti moc nepomůže. No, a psa odvezeš, právě díky hlubokému dnu, v tomhle liftbacku lépe než v leckerém kombíku.

Ano, to je pravda, kombík OI líp vypadal, taky jeden z podstatných důvodů, rapid ale u liftbacku zdaleka tolik netrpí na dlouhý zadní převis, je to pohledné auto. ;-)
13. 8. 2012 10:42
Re: Smysl
Taky se zde nabízí otázka, jak bude pevná karoserie proti "zkrutu"....tam bych si tipnul, že nic moc, čímž netvrdím že to nebude stačit.Jsem taky zvědav na bourací testík.
13. 8. 2012 10:49
Re: Smysl
Lift se bude kroutit vždycky víc než ostatní karosářské varianty.
13. 8. 2012 11:33
Re: Smysl
Jasně, teď jde o to, jak moc....se bude kroutit.
Avatar - Emel
13. 8. 2012 13:40
Re: Smysl
Prodloužený převis zase tak velký boj není. Jasně, nutí tě to řešit umístění nádrže, musíš mít jiný díl výfuku, lehce to rozhodí jízdní vlastnosti... ale nic co by se nedalo zvládnout. Na druhou stranu, dávalo by to lepší smysl než dvě uživatelsky prakticky totožné varianty.

Psa odvezeš, ale komplikací je, že nejlépe mu bude u zadních sedaček kde má místo na hlavu... zatímco v kombíku můžeš klidně naložit zavazadla k sedačkám a vzadu bude ještě místo pro psa, což je asi lepší než tam toho psa zarovnat. Ale budiž, na této úrovni o tom zřejmě ve Škodovce nepřemýšlejí...
13. 8. 2012 09:10
Re: Smysl
přiznám se že vůbec netuším rozdíl mezi sportback a kombi. Kdyby mi tohle někdo ukázal a neřekl mi, že to nazvali sportback budu přesvědčený, že je to kombi ;-\
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 09:39
Re: Smysl
Tak on je to hlavně příklad dělání velblouda z komára. Obsahem sdělení je, že se ve škodovce zvažuje varianta kombi s pozvolněji klesajícím víkem, zatím, podle podobně pojaté A3 označovaná jako "sportback", no a tady už se řeší sport/nesport a bla, bla. Jak se to bude jmenovat, je naprosto nepodstatné, že se to bude jmenovat nutně sportback nikde nečtu.
13. 8. 2012 10:12
Re: Smysl
Já bych to zase řadil např. k tomuto:
[odkaz]
, což je typický liftback z doby, kdy patvary jako sportback, čtyřdveřové kupé, apod. ještě nebyly vynalezeny.
Avatar - twistedTSD
13. 8. 2012 09:17
Re: Smysl
:yes: Ani mně to nedává příliš smysl. Ale jsem zvědavý, jak bude vypadat.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2012 08:49
Pokracovanie skodovackej tradicie
Dnes je to Sportback... Kedysi Skoda pridavala k nazvu auta skratku GLS, grand luxus super, a tiez kazdy vedel, ze je to "naprosta pitomost" ....
Rozbalit vlákno
1
13. 8. 2012 08:55
Re: Pokracovanie skodovackej tradicie
No tak v dané době bylo vše jinak....rozdíl mezi 120/120L/120LS/120GLS přeci jenom nějaký byl.Slogan budeme lidem říkat pravdu, by se asi neujal. >:D
13. 8. 2012 08:53
hehe
na tom obrazku to uz prepiskli. to je kombi a nie hatchback. a inak sa cudujem, ze tu je o tom sprava az tak neskoro... ja som o hatchbacku vedel uz par dni dozadu, ale nepamatam si uz kde som to cital. a tu na rapidofilnom portali sa to objavuje az teraz...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - bubucci
13. 8. 2012 08:59
sportback?
Když se podívám na tu úvodní, a vlastně jedinou fotku, tak sportback je to poslední slovo, co by mě napadlo. Vybavím si např. Lancer, A5 nebo starší Imprezu kombi, ale určitě ne tady ten paskvil, který působí dost těžkopádně. Podle mě se měli vydat spíš cestou hatbacku, který vycházel z Vision D...
Rozbalit vlákno
1
13. 8. 2012 09:34
Re: sportback?
ved to tak aj bude. ten obrazok je len nepodarok nejakeho redakcneho grafika...
13. 8. 2012 09:32
Konkurencia MB CLS
No podla prvej fotky by som povedal ze sportback bude konkurenciou hlavne pre Mercedes CLS Shooting Brake.

A co si budeme hovorit, vzhladom k cene bude tahat MB za kratsi koniec >:D
Rozbalit vlákno
1
13. 8. 2012 09:35
Re: Konkurencia MB CLS
nebude to vobec vyzerat tak ako na fotke. proporcne sa to bude skor blizit fabii. proste normalny hatchback a nie kombi s trosku viac skosenym zadnym sklom.
Avatar - Well-being
13. 8. 2012 10:35
Jsou i lidé ...
... kterým je to úplně jedno, zda bude Rapid také sportbek či wagon. Jednoduše proto, že nesnáší úzká dlouhá auta typu jezevčík, kde řidič při každém řazení rychlosti pošťuchuje loktem spolujezdce ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2012 11:00
Obrázek
To jako vážně má vypadat jako na tom obrázku? Trochu jsem se leknul. Snad nebude tak zle.
Rozbalit vlákno
1
13. 8. 2012 17:26
Re: Obrázek
Dalsi iluzionizmus, a to len preto, aby tu nestala rec. Este tazne dozadu a hura osidlovat nove obzory. O tyzden nezabudnite "zmontovat" Rapid Scout a zase bude o com.
Avatar - jozephko
13. 8. 2012 11:20
Otázka stojí inak - bude bočné okno alebo nie?
Otázka ohľadne ďalšej verzie stojí inak - bude mať bočné okno za zadnými dverami (ako kombíky alebo niektoré hatchbacky-Astra, Focus), alebo nebude mať (ako Golf alebo Fabia)?. Je jasné, že ak tam to okno bude, nebude mini ako v novom hyundaii i30 alebo C4-ke. A potom celé auto bude vyzerať ako polokombík. Ak ďalší variant Rapidu bočné okno mať nebude, tak to bude klasický hatchback.
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2012 13:44
fotka k článku
no ovšem když to má bejt hatch, tak to bude mít tu p-r-d-e-l kratší ... spíš jako tady [odkaz] a ne jako fotomontáž co máte u článku
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2012 14:55
Sportback
Pokud pujde takhle do výroby tak to bude super už se těším :-)
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2012 15:43
Proč ne...
líbí se mi to.

Další jezevčík v portfoliu zbožňované ŠKODY... ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cerrbion
13. 8. 2012 16:20
Re: Proč ne...
navrhuji název Rapid BáglnakozervydochorvatskaBack.
13. 8. 2012 17:39
omg
vy musite byt vsetci padnuti na hlavu... niekto, kto ani nevie ako vyzera karoseria sportback pozliepa v malovani obrazok nejakeho kombiku a vy nielenze si myslite, ze to je prakticky seriova verzia, ale uz diskutujete aky len zaujimavy model... ja byt redaktorom, tak sem zajtra slahnem rapid s vyssie vytiahnutou strechou, napisem par dristov k tomu a uz sa tu budete tesit na minivan
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 18:37
Já četla..
..pVWán na dobytí Evropy (i sVWěta) - bude zaRAPIDováno :-|
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2012 09:42
Blbost
Proc by to delali. Low-cost model (samozrejme jen vzhledem ke skodovackym cenam) by mel byt radoby sportovni variantu, a Skodovka by se vzdala moznosti nabidnout kufr jak krava na stany, karimatky, pastiky, konzervy, lednicky, pracky, psa, kocku, rozporcovanou tchyni atd...?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - LEGOPARK
14. 8. 2012 10:06
Kombi?
Dalsi render. Ale to uz je moc! Ten Sportback vyzera ovela lepsie.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2012 12:12
Blbost čtenářů...
Oukej, tenhle článek je v zásadě o tom, že si nejaký novinář ve photoshopu vybájil podobu rapida v jiné karosářské verzi, než je liftback. A vy tady o tom vzrušeně diskutujete:-D Jinak mně pobavila možnost kabrioletu:-D to by škodárna všem vytřela zrak a rendlík by byl nucen odpovědět thalií CC:-D a proběhl by lítý boj o osm zákazníku, kteří by si to byli ochotni si to koupit:-D
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2012 16:52
Sportback
Asi tezko. To na fotomontazi je rapid kombi se zadkem superba kombi. Takze spis shooting-brake/break. Na druhou stranu je pravda, ze by rapidu nejaky pseudo kombik slusel. Na klasickych kombicich moc parazitovat nebude, ale par novych zakazniku by zlakat mohl. Je ale potreba si ujasnit kam vlastne rapid patri. Od zacatku je koncipovan jako auto na pomezi malych vozu a nizsi stredni, tj. mezi fabii a octavii, nebo mezi cliem a meganem, ci mezi aveem a cruzem, nikoli jako konkurent uvedenych vozidel.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2012 19:51
dnes
mě na dálnici dva maskovaní předjeli, takže něco na tom bude
Rozbalit vlákno
0