Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
zlysoused
je obludný. :no:
Mne sa aj trocha páči, ale myslím, že tam mali dať predok ako má nové Mondeo (Fusion) alebo koncept Evos a svetlá ako má KIA ceed. Toto je moja fotomontáž 😒br />
[odkaz]
Je to však robené na rýchlo a nieje to úplne ideálne, najlepšie by bolo naskenovať a zverejniť moju kresbu...
Najkrajším kompaktným HotHatchom je podľa mňa nová Astra OPC. Všade ju chvália, dizajn je podľa mňa super, akurát vyzerá byť trochu dlhá... Dnes, keď sme šli po D2-ke som o nej otcovi rozprával, keď sa o pár minút v zpetnom zrkadle objavilo žlté GTC. Krásne sme si ho obzreli zo všetkých strán... Ale priznám sa, páči sa mi aj Veloster...
Je to však robené na rýchlo a nieje to úplne ideálne, najlepšie by bolo naskenovať a zverejniť moju kresbu...
Najkrajším kompaktným HotHatchom je podľa mňa nová Astra OPC. Všade ju chvália, dizajn je podľa mňa super, akurát vyzerá byť trochu dlhá... Dnes, keď sme šli po D2-ke som o nej otcovi rozprával, keď sa o pár minút v zpetnom zrkadle objavilo žlté GTC. Krásne sme si ho obzreli zo všetkých strán... Ale priznám sa, páči sa mi aj Veloster...
Veloster je pro mě nějvětší obludnost na trhu, Focus ST má ten předek děsný (ještě horší než "civilní"), a to už ani Photoshop nezachrání. Naopak minulá generace vypadala skvěle a GTC není špatné, to souhlasím...Ale to je zase jen můj názor, lidé jsou holt různí. 😄
Jeste ze se nezivis designem, tohle je obludnost radoby otevrene tlamy implantovana na rodinne vozitko (a´la Peugeot) dotazena do absurdnosti.
Astra ani ve verzi OPC mi treba nic nerika, takova barokni kulata obluda, dnesni prefoukana auta stredni tridy snazici se tvarit jako H-H me za srdce nechytaji.
Astra ani ve verzi OPC mi treba nic nerika, takova barokni kulata obluda, dnesni prefoukana auta stredni tridy snazici se tvarit jako H-H me za srdce nechytaji.
No mě se taky nelíbí, obzvlášť interiér je velká bída ale na to to auto nejezdí. Těch 184 kW a 360 torque, by mě asi přesvědčilo o jeho skrytých krásách 😄
Jo, jízdně to může být hodně zajímavý hh (možná v lecčems lepší, než FoFoIIST). Ale to uvidím, až se s ním svezu. 😉
Tohle už nená s hot hatchem moc společného, hot hatch má být lehký, kompaktní a umět kosnout. S autem plné elektroniky a falešných diferenciálů dokáže jet rychle i průměrný řidič, hot hatch je pro nadšené řidiče, kteří se rádi poperou s tahajícím volantem, přenosem váhy v zatáčkách a ustřelující lehkou zádí! Jako alternativu ke krátké verzi vidím Golfa GTI a ke kombíku Fabii RS, kombíky Audi RS.
Alternativa k Focusu ST je především benzínová Octavia RS, i když je o poznání slabší, tak aspoň není o třídu menší jako Fabia RS. Prémiové Audi RS jsou trošku jinde/"výš".
Pepis
Troubové, co ST naživo nikdy neviděli, se vyjadřují jen a pouze k jeho designu. No co, česká klasika 😄
Přesně 😄 když se objevily fotky 3 generace taky sem si řikal nic moc ale schváálně sem čekal až to uvidim naživo 😄 a naživo je hezčíí a líbíí se mi,hodně se mi líbí. A ten kombik v ST je parádní 😄
Focus III jsem naživo viděl nejednou, hezké auto to pro mě není stále. A nepředpokládám, že by tomu bylo výrazně jinak u tohoto "sumce".
Tak nějak, základní Focus tu jezdí už několik měsíců a to že někde změní přední nárazník, přidají kryty prahů a křídlo + difuzor automaticky neznamená, že auto bude vypadat o 100% lépe 😉 Základ prostě nezměníš a ten je obvzlášť v HB opravdu tragický. Jediné na co se dá koukat je kombi v tmavé barvě >😁
Ten sumec sedí... >😒]
Tak sumec jsem říkal už S-MAXu, ale nějak se to neujalo.
Asi myslis C-max, lebo S-max je nadherny, hlavne ten po facelifte
Ne. Myslím starší S-max. [odkaz] Ten sumec tam prostě je, zejména ty dva kulaté reflektory vytváří dojem, že to jsou kořeny těch dvou "fousů", co sumec má.
JJ, tiež je to sumec.
No Jo, pořád je proti současnému Focusu parádní a dokázal bach si ho představit v garáži :yes:
Mne sa ale aj vďaka tomu S-Max páči, narozdiel od Galaxy.
S-Max má pěknou siluetu, také se mi líbí ten zatočený výstup vzduchu za přední nápravou. [odkaz]
Jo, poslední S-Max (po face) je nejhezčí běžný Ford a nejhezčí MPV vůcec za posledních x let. :yes:
Souhlas, začal se mi líbit víc a víc.. Příjde mi, že hodně záleží na barvě, tato oranžádu mu prostě nesedí a třeba v bílé je fakt super. :yes: Navíc je to jediné ostřejší auto v této kategorii s verzí kombi. Jen tou cenou je opravdu odsouzen k neprodejnosti. Focus ST kombi nebo BMW 320i.... To hodně přestřelili.
JDM
dnes během jízdy kontroluje málokdo?? tak člověk kterej ani neví k čemu to slouží a proč to tam je to kontrolovat asi nebude, u sportovně laděnýho auta je to vždy plus
Jo, hezky to vypadá, ale v dnešní době už budíky ukazujou jen to, co jim dovolí řídicí jednotka.
Tedy tak nějak zprůměrované a upravené údaje, jen aby se řidič moc nelekal. Mě ukazuje budík teploměru jen minimum, 90 a maximum - nic mezi tím. To samé teploměr oleje...
Takže stačí blbá kontrolka.
Ano, je to důležitý kontrolovat, ale budík na palubku chci jen za předpokladu, že ukazuje skutečné údaje neprotažené počítačem. Jinak je tam k ničemu.
Tedy tak nějak zprůměrované a upravené údaje, jen aby se řidič moc nelekal. Mě ukazuje budík teploměru jen minimum, 90 a maximum - nic mezi tím. To samé teploměr oleje...
Takže stačí blbá kontrolka.
Ano, je to důležitý kontrolovat, ale budík na palubku chci jen za předpokladu, že ukazuje skutečné údaje neprotažené počítačem. Jinak je tam k ničemu.
To je nesmysl, protože dneska jsou všechny údaje protažený počítačem.
Záleží akorát na SW.
Podle vás Odane, byste neměl ani tachometr..
Záleží akorát na SW.
Podle vás Odane, byste neměl ani tachometr..
To není nesmysl, určitá míra diference byla u aut vždy, u moderních aut už je ta diference opravdu obludná (cca +- 30°C), aby se ručička vůbec pohla.
Ono to je uživatelsky žádoucí, aby budík nereagoval na každý "pík", protože teplota všech kapalin se mění neustále a běžného řidiče by to jen velmi znervózňovalo - současý systém on/off je ale asi ještě horší... a tak nějak poplatný době 😜
Ono to je uživatelsky žádoucí, aby budík nereagoval na každý "pík", protože teplota všech kapalin se mění neustále a běžného řidiče by to jen velmi znervózňovalo - současý systém on/off je ale asi ještě horší... a tak nějak poplatný době 😜
pepem
[odkaz]
To srovnání s Astrou je trochu mimo. Dle testu je nové ST čistokrevný HH stejně jako jeho předchůdci narozdíl od ostře vyhraněným HH OPC, RS (Focus, Megane). Osobně jsem těm ostrým HH na chuť moc nepřišel. Na naše okresky je vhodnější EVO nebo STI, na okruhy zase stejně výkonné zadokolky. Takže je beru spíš jako levnější alternativu...
A k designu Focusu. Mně se taky nijak nelíbí, ale když se podívám na prodeje za první pololetí letošního roku😒br /> Evropa: 139 tis. ks
USA: 131 tis. ks
Čína: 129 tis. ks
tak jeho globální design slaví úspěch a naše nářky můžou být Fordu u zadnice 😄
A k designu Focusu. Mně se taky nijak nelíbí, ale když se podívám na prodeje za první pololetí letošního roku😒br /> Evropa: 139 tis. ks
USA: 131 tis. ks
Čína: 129 tis. ks
tak jeho globální design slaví úspěch a naše nářky můžou být Fordu u zadnice 😄
DonVito
Pro mě je Focus snad nejhzčí HB všech dob.
Jak zvenku tak hlavně zevnitř. A ST se mi líbí ještě víc.
Pětiválce škoda není byl dost nespolehlivej. Znam případ zadřenýho motoru se 120i tis. km.
Chci ho.
Jak zvenku tak hlavně zevnitř. A ST se mi líbí ještě víc.
Pětiválce škoda není byl dost nespolehlivej. Znam případ zadřenýho motoru se 120i tis. km.
Chci ho.
maro-01
rovnako tak Astra OPC a Megane RS. Bez dvojspojky ako alternativnej ponuky k manualu je to bieda.
Souhlas, zvlášť, když si člověk uvědomí, že ten "technicky zaostalý" koncern nabízel dvojspojku v hh už v r. 2003.
Ale s tímto argumentem tu neuspěješ, pro zdejší skutečné řidiče-chlapáky existuje výhradně a pouze manuál. 😉
Ale s tímto argumentem tu neuspěješ, pro zdejší skutečné řidiče-chlapáky existuje výhradně a pouze manuál. 😉
v podstate mas pravdu ale myslis asi ten "zaostaly" koncern co zacal pouzivat CR az v 2008 ze? Nie je vsetko take ruzove.
To je sice hezké, že sis dal konečně předsevzetí diskutovat i o autech, ale nejdřív se pokus o nich něco dozvědět. Tady nechodí jen peetové a toppeři, ale i lidi, co něco o autech skutečně vědí. První koncernoooovwý TDI CR přišel už v roce 1999! (tedy o devět let dříve, než by sis přál ty) a už tehdy měl 8 válců a 32 ventilů. A co se týká samotného prosazení přímovstřikových turbodieselů v osobních vozech vůbec, tak právě v tom nemá koncern obdoby, podobně jako u prosazení dvojspojky v běžné/sériové produkci . 😲 :😉 😉
Niekto je prvý v tom, niekto v inom. Nech je ale tento Focus na úrovni akej chce, vkus európskeho užívateľa je niekde trochu inde. Nie že by ho sem nemali ani voziť, ale žiadna sláva to, ako sa píše aj v titulku, asi nebude. Holt obal predáva, a ten mu tentoraz viac škodí ako pomáha. Ktovie, ako mu to pôjde v Kanade a inde.
lenze u toho V8 to aj vtedy skoncilo. VW sa dlho drzal zastaralej technologie PD az to dotiahol do toho najvacsieho failu v podobe 2.0TDI PD, co sam dobre vies. Cize pisat tu o motore co sa daval do mozno 1% predanych aut aj to len u jednej automobilky je smiesne 😉
Tvoja veta "než by sis přál ty" nema zmysel, lebo ja tu nepisem proti koncernu ako takemu ale proti ultras ako si ty a dalsie 2-3 nicky. Zatial co ty si silny prokoncernista, ja nie som antikoncernista, lebo jedneho zastupcu uz manzelka jazdi skoro 2 tyzdne. Ja nemam problem uznat, ze koncern ma aj dobre veci, no ty mas problem pochvalit mimokoncern. Slusne diskutovat sa tu da ale nie s tebou, co tu uz zistilo viac uzivatelov, ja tu na rozdiel od teba sa hadam len s tebou 😉 len co cakat od takeho vycapnika ako si, ze? 8-s
Tvoja veta "než by sis přál ty" nema zmysel, lebo ja tu nepisem proti koncernu ako takemu ale proti ultras ako si ty a dalsie 2-3 nicky. Zatial co ty si silny prokoncernista, ja nie som antikoncernista, lebo jedneho zastupcu uz manzelka jazdi skoro 2 tyzdne. Ja nemam problem uznat, ze koncern ma aj dobre veci, no ty mas problem pochvalit mimokoncern. Slusne diskutovat sa tu da ale nie s tebou, co tu uz zistilo viac uzivatelov, ja tu na rozdiel od teba sa hadam len s tebou 😉 len co cakat od takeho vycapnika ako si, ze? 8-s
Co lenže..., napsal jsi prostě objektivně blbost a teď máš problém to přznat, tak radši honem točíš o něčem úplně jiném. V8 TDI CR nic neskončilo (naopak začalo), 2004 V6 TDI CR, 2007 R4 TDI CR.
Jak silný jsem prokoncernista se může každý přesvědčit třeba v mé reakci z 23:41, kde v podstatě píšu, že S-MAX vypadá líp, než Sharan/Alhambra, takže svoje soudy si piš za sebe a neoháněj se tu zbaběle diskusním davem (taky tu nepíšu, co si o tvé inteligenci myslí většina normálních uživatelů tady). Samozřejmě, že když tu někdo napíše podobnou blbost jako ty (ohledně koncernu a jeho prvního CR), tak se ozvu. Prostě jsem tě zase tradičně zahnal do diskusního kouta a ty opět nevíš jak z něho ven. :😉 😉
Jak silný jsem prokoncernista se může každý přesvědčit třeba v mé reakci z 23:41, kde v podstatě píšu, že S-MAX vypadá líp, než Sharan/Alhambra, takže svoje soudy si piš za sebe a neoháněj se tu zbaběle diskusním davem (taky tu nepíšu, co si o tvé inteligenci myslí většina normálních uživatelů tady). Samozřejmě, že když tu někdo napíše podobnou blbost jako ty (ohledně koncernu a jeho prvního CR), tak se ozvu. Prostě jsem tě zase tradičně zahnal do diskusního kouta a ty opět nevíš jak z něho ven. :😉 😉
To s tou reakciou ze nie si prokoncernista beriem od teba ako vtip, inak sa to neda >😒]
co sa tyka CR, ano, koncern hadzal CR do menej frekventovanych motorov a veru o tej V6 by som bol radsej ticho lebo to bol dalsi fail... A do najpouzivanejsieho a najpredavanejsieho motora R4 furt trepal PD, na com zlyhal aj v teste na 100000. Trepal to posrate PD do svojich najpredavanejsich modelov tak neviem cim sa tu ohanas. A prehlasit ze koncern je nejaky technologicky inovator, to je uz silne kafe. VW tazi na niecom uplne inom, co vie lepsie ako ostatni, no nove technologie to nie su. DSG je jedina svetla vynimka. Wajte, pochop ze do kuta mozes zahnat len seba, ja sa tu nemusim schovavat za dav, hadas sa tu s kde s kym, nielen so mnou. Robis zo seba osla, este aj s tym GTIm ci s jossalitom sa da normalnejsie porozpravat ako s tebou. Zjavne ti lezim dost v nervoch ked o mne pises aj na inych forach bez mojho vedomia, to uz svedci o tvojej ubohosti... >😒] Na dnes tchuss,odebírat reakce emailem ostane uz nezaskrtnute. A nezabudni, ked ma budes zase niekde na inych forach ci uz v MACZ ci inde spominat, tak to znamena ze na mna myslis :😉 >😁 >😒]
co sa tyka CR, ano, koncern hadzal CR do menej frekventovanych motorov a veru o tej V6 by som bol radsej ticho lebo to bol dalsi fail... A do najpouzivanejsieho a najpredavanejsieho motora R4 furt trepal PD, na com zlyhal aj v teste na 100000. Trepal to posrate PD do svojich najpredavanejsich modelov tak neviem cim sa tu ohanas. A prehlasit ze koncern je nejaky technologicky inovator, to je uz silne kafe. VW tazi na niecom uplne inom, co vie lepsie ako ostatni, no nove technologie to nie su. DSG je jedina svetla vynimka. Wajte, pochop ze do kuta mozes zahnat len seba, ja sa tu nemusim schovavat za dav, hadas sa tu s kde s kym, nielen so mnou. Robis zo seba osla, este aj s tym GTIm ci s jossalitom sa da normalnejsie porozpravat ako s tebou. Zjavne ti lezim dost v nervoch ked o mne pises aj na inych forach bez mojho vedomia, to uz svedci o tvojej ubohosti... >😒] Na dnes tchuss,odebírat reakce emailem ostane uz nezaskrtnute. A nezabudni, ked ma budes zase niekde na inych forach ci uz v MACZ ci inde spominat, tak to znamena ze na mna myslis :😉 >😁 >😒]
"...a veru o tej V6 by som bol radsej ticho lebo to bol dalsi fail... " >😁
Ty jsi opravdu "znalec", já věděl, že tě můžu s klidem hodit do jednoho pytle s topperem, i když možná ani on by si nespletl starší V6 TDI 2,5 s rotačkou s novodobým V6 TDI CR 3,0, který je mimořádně úspěšný prakticky až dodnes (nabízí jej i Porsche), ty faile, nebo spíš neználku. :😉 >😒]
Jinak tvá schyzofrenie zřejmě postupuje mílovými kroky, kdes vzal falešnou představu, že mám potřebu psát zrovna o tvé maličkosti (dokonce na jiných fórech) netuším, zřejmě (marné) přání otcem myšlenky. 😉
Ale diskutovat s tebou o autech (o kterých toho evidentně moc nevíš) je snad ještě větší pr.del, než ty diskuse s tebou "o ničem".
Ale vycouval jsi z toho opravdu "nenápadně" ("...odebírat reakce emailem ostane uz nezaskrtnute."), tak si běž o těch autech aspoň něco málo nastudovat, ať tu o nich můžeš diksutovat alespoň s tím topperem. >😁
Ty jsi opravdu "znalec", já věděl, že tě můžu s klidem hodit do jednoho pytle s topperem, i když možná ani on by si nespletl starší V6 TDI 2,5 s rotačkou s novodobým V6 TDI CR 3,0, který je mimořádně úspěšný prakticky až dodnes (nabízí jej i Porsche), ty faile, nebo spíš neználku. :😉 >😒]
Jinak tvá schyzofrenie zřejmě postupuje mílovými kroky, kdes vzal falešnou představu, že mám potřebu psát zrovna o tvé maličkosti (dokonce na jiných fórech) netuším, zřejmě (marné) přání otcem myšlenky. 😉
Ale diskutovat s tebou o autech (o kterých toho evidentně moc nevíš) je snad ještě větší pr.del, než ty diskuse s tebou "o ničem".
Ale vycouval jsi z toho opravdu "nenápadně" ("...odebírat reakce emailem ostane uz nezaskrtnute."), tak si běž o těch autech aspoň něco málo nastudovat, ať tu o nich můžeš diksutovat alespoň s tím topperem. >😁
igorvrazic
Diskusia na smiech...par ojedinelcov uplne hore sa tu predbihaju zosmiesnenim STčka,popri tom vezmu aj ine...no ked vysiel novy Rapid,tak tu takmer striekali z orgazmu. :-!
Že příznivce Hyundaie oslovuje design Focusu III nepoměrně více, než design ve stylu Rapidu je naprosto logické, viz i tvůj avatar, který je přesně v designovém duchu FoFoIII... 😉
Mna oslovili v zivote len 2 hyundaie...a jeden z nich je ix20...ten druhy dokonca nema ani Fluidny dizajn...tak smola 😉
Kebys spomenul Mazdu,tak si trafil 😄
PS: Patrim do skupiny,ktora tvrdi,ze FFII je krajsi ako FFIII ale netrufam si povedat,ze je skaredy a porovnavat ho z Multiplou a podobne.
Kebys spomenul Mazdu,tak si trafil 😄
PS: Patrim do skupiny,ktora tvrdi,ze FFII je krajsi ako FFIII ale netrufam si povedat,ze je skaredy a porovnavat ho z Multiplou a podobne.
Já neříkám, že se ti musí líbit vše od Hyundaie, ale ten avatar sis pravděpodobně nevybral úplnou náhodou a tam ta podoba se stylem FoFoIII prostě je.
Jinak je to hodně věc individuálního vkusu, jsou taky lidi pro které je třeba Multipla designově mnohem povedenější, než FoFoIII, takže s tím přímým srovnánín různých dvojic to může být dost ošemetné.
Jinak je to hodně věc individuálního vkusu, jsou taky lidi pro které je třeba Multipla designově mnohem povedenější, než FoFoIII, takže s tím přímým srovnánín různých dvojic to může být dost ošemetné.
Atlis
...ja teda pohrebaky nemusim, ale ST kombi v ciernej vyzera perfektne. :yes😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Ano, velmi sexy 😉
>😁
Tak jestli je zrovna Focus ST kombi "velmi sexy", pak to vypadá na docela vážnou úchylku. >😒]
Tak jestli je zrovna Focus ST kombi "velmi sexy", pak to vypadá na docela vážnou úchylku. >😒]
No, sumec jak vyšitý a jako bonus pěkně macatý zadek. >😒]
[odkaz]
[odkaz] - vskutku nevšední zážitek...
Nebo takhle😒br />
[odkaz]
Opravdu nádherné 2 až 3 brady, stačí si za to připlatit >😁
Ináč, niesú to športiaky, ale keď sme už pri novinkách 😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Ináč, k tomu Aurisu - spredu a z profilu zvečšený Yaris (asi sa inšpirovali v SEAT-e - Ibiza a nový Leon), zozadu nabúraný prototyp Hyundai-a i30. Čo k tomu dodať. Súčasná generácia má konzervatívny praktický dizajn, podobne ako Golf, nová oň prišla... Spredu je celkom pekná, ale zozadu... :no:
>😁
Focus :no: