Jednoznačně práce ESP. Vždyť po tom prvním smyku nedal ani kontra, je vidět, že kola má stále natočené vlevo.... takhle by skončil pěkně v hodinách... ;-)
Ano, je to klasický LC 100 (cca 2002), má ho dlouho můj kámoš, něco jsem s ním i najel. Od té doby LC s ničím lepším (na svou dobu) nepřišel, nemluvě o designu . Tohle byl poslední designově povedený LC, tedy pokud se z něho hned sundaly ty nalepené zlaté linky z výroby.
Mě to taky přijde jako zásah elektroniky, stejně se chová moje RAV4 při zásahu VSC (ESP) na sněhu. Velký smyk doprava, pak poloviční smyk doleva, čtvrtinový doprava, osminový doleva a tak dále dokud se auto úplně nesrovná... přesně jako na tomhle videu akorát na suché cestě >:-[]
řidič navíc zareagoval chladnokrevně a přesně - do poslední chvíle plná brzda, esp už si mezitím s autem hraje a auto prakticky nereaguje na volant a jen drží stopu, půl sekundy před srážkou pustit brzdu a v té chvíli se LC vydal za koly stočenými doprava.... tuhle situaci už jsem bohužel taky zažil.
My máme r.v. 2003 a ESP nemá, to měli jen ty co neměli ani vzadu uzávěrku diferenciálu a pochybuju že by si v Rusku někdo koupil auto co nemá ani vzadu uzávěrku...
Uz ten sedan je typicka ruska jazda na Berlin. Klapky na ociach, nevidim do vedlajsieho pruhu, nevidim 10m pred seba, ale noha na plyne. Takto sa naposledy lietalo do kozmu z Kozmodromu. Zatiahnut paku a zavriet oci.
V LC se neorientuju, ale mrknul jsem na net, tohle by měl být model někde kolem roku 2000, a jak jsem se dočetl, ESP měl. Tahle situace by bez ESP dopadla naprosto jinak.
Nechcem sa hadat ,ale podla mna to praveze vyzera ze tam esp ma. Pri tom naklone a takom vyboceni by sa auto bez esp tak rozkmitalo, ze ani kontra volantom by to hned nezastavila...
Mel to ale na chlup, vpravo nechal projet bilej sedan a v levo uz ho mijela Land Cruiser, kterej ji docela slusne valil. Jestli to videl v zrcatku, tak si myslim ze mel i sevrenou zadnici, jestli to do nej nenabori ;-)