Ekonomika
Hyundai i40 a Kia Optima su nekale bezcolne importy - Made in Korea. Dufam, ze ked EU zavedie zas cla na Korejske auta tak sa ich preda v CR ovela menej.
Skoda Superb Bravo :yes:
Skoda Superb Bravo :yes:
A je to jistý skok u i40! Je to skvělý výsledek a skvělé auto... :yes: Hyundai! "Možná zde budete muset omluvit mou Hyundai-zabedněnost, ale doteď jsem V ŠOKU z toho, o JAK DOBRÉ auto jde. A to ne „na to, že je to Hyundai”, ale zcela absolutně." !!! - Autoforum.cz - [odkaz]
>😒] >😒] :yes:
>😒] >😒] :yes:
Předčítej nám o motoru (2. strana toho testu) :-!
Jistě, 2. strana: "1,7 CRDi 100 kW je nesporně povedený naftový motor dnešní doby - je relativně tichý, kultivovaný, odpouští si větší kopance a spotřebuje tak málo paliva, jak to jen jde." 😉
Citace z testu.
Motor se totiž vzhledem ke svému objemu a velikosti auta chová jako diesel ze starých časů - do 2 000 ot. nedělá nic. A když říkám nic, myslím opravdu úplné nic, nulu. >😁
Motor se totiž vzhledem ke svému objemu a velikosti auta chová jako diesel ze starých časů - do 2 000 ot. nedělá nic. A když říkám nic, myslím opravdu úplné nic, nulu. >😁
A tak je to motor poněkud specifický; to ano, ale celkově je i40 (1,7) velmi dobrou volbou, např. lepší než Octavie Combi 2,0 TDI s dvouspojkovým DSG. [odkaz]
"Závěr: Vítězem je i40. Korejské kombi ve většině klíčových oblastí zřetelně vede..." 😉
"Závěr: Vítězem je i40. Korejské kombi ve většině klíčových oblastí zřetelně vede..." 😉
Máš už hodně pidlovoky oči. Oni ty šikmé oči dělají asi svoje. Dověděli jsme se, že motor v octavii je mnohem lepsi, jak v pružnosti, tak v utlumení, tak ve spotřebě. A že u i40 je to lehce jezditelny jen mezi 2000-3000 ot. Je smutné že korejská novinka střední třídy se pomeruje s osm let strym autem nižší stredni.
tak ono v niektorych statoch eu predava i40 lepsie ako superb, nie je to nic neobvykle... tam ludia nie su skazeni skodovkami..... a ani netrpia historickymi predsudkami a podobnymi uchylkami 😉
osobní kontakt s Hyundaiem ve mě nijak pozitivní dojmy nezanechal. Ne že by se o něm nevyplatilo uvažovat za jistých podmínek - a tou zásadní je nižší cena než u konkurence. Jinak i30 je opět o krok dál než první generace, to bezpochyby. Kvalita výroby je ale zcela stejná jako u první generace, vyrábí se to totiž na stejné lince...
Když to srovnám se zavedenou evropskou ligou, tak ano, i30/i40 již snese srovnání. Nic víc, nic míň. Materiálově interiér na VW ztrácí světelný rok a použitá technika je ryzí "lowend".
Třeba Mégane je zpracováním interiéru a materiály mnohem lepší mež i30, ta bohužel kontruje prostorností...
Pro i40 platí v rámci třídy to samé. Snese srovnání, ale tím to končí :-!
Když to srovnám se zavedenou evropskou ligou, tak ano, i30/i40 již snese srovnání. Nic víc, nic míň. Materiálově interiér na VW ztrácí světelný rok a použitá technika je ryzí "lowend".
Třeba Mégane je zpracováním interiéru a materiály mnohem lepší mež i30, ta bohužel kontruje prostorností...
Pro i40 platí v rámci třídy to samé. Snese srovnání, ale tím to končí :-!
Tak já myslím, že nejen snese srovnání, ale tím to nekončí, jde to dál... je např. lepší volbou než Octavie Combi 2,0 TDI s dvouspojkovým DSG. - [odkaz]
"Závěr: Vítězem je i40. Korejské kombi ve VĚTŠINĚ klíčových oblastí ZŘETELNĚ vede..." 😉
"Závěr: Vítězem je i40. Korejské kombi ve VĚTŠINĚ klíčových oblastí ZŘETELNĚ vede..." 😉
Výborně, už dokonce překoná 8 let starou a o třídu menší Octavii...
Je poctou Octavii, že je srovnávána s údajně povedeným i40, ačkoliv patří o třídu níž!!! Vzpamatuj se! A doporučuju jedno...BĚŽ SI TO AUTO PROJET! Pak vem přítelkyn (přítele)i, projdi se venku a začni myslet samostatně...používej svůj vlastní mozek, ne hlouposti, který ti našeptávají v práci, nebo jsi někde vyčetl.
Nebo je sladkým tajemstvím, že auta porovnávat neumíš, protože nemáš papíry???
Nebo je sladkým tajemstvím, že auta porovnávat neumíš, protože nemáš papíry???
Není poctou Ocvtavii, že je srovnávána s i40. To srovnání bylo učiněno jen pro podobnou cenu.
Zjednodušeně, je ta Octavia tak dobrá, když si dovolí nasadit tat kosmickou cenovku? Není. Za stejnou cenu dostanete lepší auto u Hyundaie. Třídy s tím v tomto případě nemají co dělat. :-!
Zjednodušeně, je ta Octavia tak dobrá, když si dovolí nasadit tat kosmickou cenovku? Není. Za stejnou cenu dostanete lepší auto u Hyundaie. Třídy s tím v tomto případě nemají co dělat. :-!
Jsi se nechal unést ? 😉 >😁 Icescentovy nadšené ódy a útržky z testů (samozřejmě že zrovínka ty lichotivé) vyčtených na webu nemá vůbec cenu komentovat. S realitou to nemá společného nic. Nedávno mu tady Ronault podobným způsobem předložil "výcuc" z testu neznámého auta - takto vytrháno z kontextu šlo vlastně o bezbřehou chválu na všechny možné vlastnosti toho auta. Otázka zněla - o jaké auto se jedná ? A odpověď byla - Dacia Logan. >😁 >😒]
Nevím jestli z toho Icescent někdy vyroste, ale zatím se chová jako zaslepenej fanoušek SK Nudle. Zkušenosti veškeré žádné, srovnání pouze vyčtené, ale ten můj mančaft je zaručeně nejlepší. 😉
Nevím jestli z toho Icescent někdy vyroste, ale zatím se chová jako zaslepenej fanoušek SK Nudle. Zkušenosti veškeré žádné, srovnání pouze vyčtené, ale ten můj mančaft je zaručeně nejlepší. 😉
a do konca roka da aj pezota...... to bude sranda >😁 :yes: , z trapasu z ktoreho si mnohi robili srandu bude nakoniec trhak... tesim sa
optima ma prioritu inde.... v eu je to iba kusovka... jej dizajn viac sedi americkym zakaznikom, v USA a kanade je to besteseller :yes: kia na nej pekne ryzuje :yes: blbi stredodoeuropania sa mozu smiat akurat so svojej hluposti
optima ma prioritu inde.... v eu je to iba kusovka... jej dizajn viac sedi americkym zakaznikom, v USA a kanade je to besteseller :yes: kia na nej pekne ryzuje :yes: blbi stredodoeuropania sa mozu smiat akurat so svojej hluposti
No, nechci ti brát estetické iluze, ale design Optimy je na míle daleko od i40. Takže by měl sedět i evropanům mnohem víc.
PS: hezky zvolené sloveso rýžuje a označení sám sebe za blba 😉
PS: hezky zvolené sloveso rýžuje a označení sám sebe za blba 😉
"blbi stredodoeuropania sa mozu smiat akurat "so" svojej hluposti" neviem či vedome alebo nevedome ale práve touto vetou si sa k nim práve priradil >😒]
Tak to je opravdu úspěch. Značka, které se v ČR velice daří porazila značku, které se v ČR naopak daří velice špatně.
Rozhodně důvod k oslavě >😁
Rozhodně důvod k oslavě >😁
BMW 3 hned za tradičními top 3? To je slušný výsledek. A taky Avensis se prodává celkem slušně. Ještě Legacy na tom není zle a zbytek Japonců nějak...nic. ;-\
U Mazdy se čeká na novou M6. Mimimálně podle designu bude novinka velkým kvalitativním posunem :yes:
Mně právě design současné šestky připadá skvělý. 😄 Nicméně, jsem zvědavý, zda nová generace prodeje opravdu zvedne...
Ano, je pěkná. Já doufám, že jo, bude záležet na ceně. Ale teď už bude většina čekat na novou m6, nebo na slevy na končící generaci.
Většina čeká na novou M6, menšina na Auris. Japonci to mají přesně rozdělené >😒]
Já dnes potkal jednoho Aurise v metru. Ten ale neklamal tělem, to byl prostě Auris Grande. 😉 >😒] Ale on byl vážně vysokej jako dveře, a to neměl podpatky, asi je v devětačtyřícítce neměli. >😁
Já to vidím dost zkresleně, nefungoval pořádně registr vozidel a byl chaos a taky prázdniny. Počkal bych na další měsíc. No a taky začíná autosalon za měsíc, takže se vyplatí s nákupem počkat...Superb čeká na facelift( nové přední světla a překopaný kompletně zadek už to nebude vypadat jak R. Megane 😉 a pak nastane zase nadvláda Superbu ve střední třídě. Čekám taky :-!
1. VW Passat
2. BMW 3
3. Mercedes C
4. Audi A4
5. Opel Insignia
6. Peugeot 508
7. Ford Mondeo
8. Volvo V60, S60
9. Toyota Avensis
10. Skoda Superb
11. Renault Laguna
12. Hyundai i40
Hodně vypovídající tabulka.
Nájezd Korejců se dle očekávání v Evropě nekoná. Absence image, tradice, motorů, "evropského" designu (platí hlavně pro i40) řadí Korejce na chvost, ze kterého se budou těžko zvedat 😄
2. BMW 3
3. Mercedes C
4. Audi A4
5. Opel Insignia
6. Peugeot 508
7. Ford Mondeo
8. Volvo V60, S60
9. Toyota Avensis
10. Skoda Superb
11. Renault Laguna
12. Hyundai i40
Hodně vypovídající tabulka.
Nájezd Korejců se dle očekávání v Evropě nekoná. Absence image, tradice, motorů, "evropského" designu (platí hlavně pro i40) řadí Korejce na chvost, ze kterého se budou těžko zvedat 😄
Ale i40 se přece teprve rozjíždí. >😒]
Hoď sem třidní čísla směrem pod tuto kategorii, ty chvoste. >😁
Před měsícem se tu parta chytráků skládala trojce na věnec a ejhle ono je to jinak. 😉
Na zamyšlenou je 508, bohužel 😐