Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Videotest ojetiny: BMW řady 3 (E 90/E91)

V dalším pokračování testů ojetin jsme se zaměřili na auto, které jste sami vybrali hlasováním na Facebooku. Většina e90ek v bazarech je z dovozu a pocházejí ze zahraničních firemních flotil.
Zpět na článek
28. 8. 2012 08:19
28. 8. 2012 23:45
28. 8. 2012 22:29
28. 8. 2012 23:01
29. 8. 2012 16:06
28. 8. 2012 08:28
28. 8. 2012 09:20
28. 8. 2012 09:44
28. 8. 2012 09:53
28. 8. 2012 10:04
28. 8. 2012 10:04
28. 8. 2012 10:15
28. 8. 2012 10:36
28. 8. 2012 10:36
28. 8. 2012 12:20
28. 8. 2012 09:13
28. 8. 2012 09:32
28. 8. 2012 09:36
28. 8. 2012 09:56
28. 8. 2012 22:13
29. 8. 2012 16:02
28. 8. 2012 14:52
28. 8. 2012 10:05
28. 8. 2012 11:22
28. 8. 2012 11:23
28. 8. 2012 11:45
28. 8. 2012 14:18
28. 8. 2012 17:20
28. 8. 2012 14:55
2. 9. 2012 12:41
31. 12. 2014 16:58
Avatar - fOE
28. 8. 2012 08:19
Co si myslet
o testu kde ani do nazvu videa nejsou autori schopni dat spravne oznaceni (rada 3 v provedeni touring => E91)... ?
Rozbalit vlákno
11
28. 8. 2012 08:34
Re: Co si myslet
Už je to lepší? Informace ve videu platí pro generaci 9x obecně, proto jsme si mysleli, že E90 bude srozumitelné a dostačující. Ale hlas lidu, hlas boží ;-)
28. 8. 2012 23:45
Re: Co si myslet
Mě nevadí označení článku E90 i když jste měli E91, všeobecné problémy...ok, ale chybí mi tam zhodnocení konkrétního vozu. "U tohoto kusu nejde nastavit teplota topení, protože má ulomený spínač... podvozek má v perfektním stavu... ;-)"
Avatar - Parda71 (BMWfans)
28. 8. 2012 18:08
Re: Co si myslet
Taky si myslím, že zbytečně rýpeč. To měli mluvit o E9X? 8-s
Avatar - fOE
28. 8. 2012 22:29
Re: Co si myslet
Meli mluvit o E91 kdyz testuji E91 a kdyz uz tu to deleni na E90/E91/E92/E93 mame. Nevidim na tom nic rypaveho, spis naznak amaterizmu ktery u videa na auto.cz nespatruju jen u nazvu clanku, ale i u provedeni. To uz jsem ale hodnotil i jinde a psat to vsude a pod kazdy clanek pokadam za zbytecne.
Naopak dobre napsane clanky autorovi pochvalim a treba se na neco dalsiho zeptam => rejpani za tim nehledej. :-!
Avatar - Ham.
28. 8. 2012 23:01
Re: Co si myslet
Ale oni nic netestovali, vzali si prostě zástupce E9X (v tomto případě E91) jako předváděcího panáka a na něm demonstrovali problémy celé řady. Ano forma videí zde na serveru není ani průměrná co do formy, ale zrovna toto video je velmi dobré co do obsahu. Osobně je mi milejší vyčerpávající obsah než špičkově zpracované video, které ovšem bude obsahem na úrovni "skvělých" pořadů typu Autosalon.
Avatar - Hannu
29. 8. 2012 16:06
Re: Co si myslet
:yes: Musím souhlasit, že obsahově je toto video (alespoň pro mě) výborné. Kdybych o tomto konkrétním autě opravdu uvažoval a hledal po inzerátech, cenil bych takový test zlatem...
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2012 18:46
Re: Co si myslet
přesně tak :yes: Jedno z mála videí, které má vysokou inforamční hodnotu. Jestli je tam napsané to či ono...

Stejně jako video o Passatu skvělá rada při koupi. Když je správný autor, tak je vidět, že jdou věci správným směrem. Jen škoda, ymslím, že právě takovíto lidé, autoři a jejich výtvory (jako např. autoojetiny) jsou u nás válcovány komercí jako AutoBlesk, Svět kočárů (i když s ním myslím autor začal spolupracovat a vcelku se úroveň zvedla...) apod 8-s
Avatar - Parda71 (BMWfans)
29. 8. 2012 18:58
Re: Co si myslet
:yes: Přesně tak, pan Vaculík je opravdový znalec a autům rozumí. Každý týden se o tom přesvědčuji ve Světě Motorů, který je zde mimořádně "oblíbený".
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2012 20:07
Re: Co si myslet
tak ono se není čemu divit. SM šel ale v článcích, pod kterými je podepsán p. Vaculík, rapidně nahoru. Jako celek jsem ale vysoce jsem hodnotil Autoojetiny nebo jak se to jmenovalo, který celý spadal pod p. Vaculíka (hlavní šéfredaktor myslím)... Takto je SM tak na půli cesty, alesoň co jsem jej koupil posledně...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 8. 2012 21:35
Re: Co si myslet
Nějaké speciály o ojetinách vychází pod hlavičkou SM dále, jen nejsou k sehnání všude.
p. Vaculík navíc nepíše v SM jen rubriku bazar (kde vlastně ani ji nedělá vždy jen on), ale má své vsuvky do testů o technice, kterou jsou nesmírně zajímavé, a dále testuje motorky. Celkově jeho příchod do redakce časopisu velice pomohl.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
29. 8. 2012 19:01
Re: Co si myslet
Já taky nemám rád, když se mrví kódy a různé poznávací znaky, ale takhle to bylo srozumitelné pro všechny. Ne každý ovládá kódy modelů BMW jako ty nebo já. Navíc kdyby do videa měli zahrnout i třeba cabrio E93, které má určitě specifické, problémy, tak by to bylo ještě zamotanější.
Zkrátka to udělali srozumitelně a všichni co ví o co jde to pochopili :yes: včetně tebe ;-)
28. 8. 2012 08:28
sedacky
nedavno som si kupil 330xd so zakladnymi sedackami (polokoza - koza na bokoch, v strede latka) prejazdil som uz niekolko tisic km a nemozem povedat ze by sa na nich nedalo sediet, alebo boli horsie ako vo felicii...
Rozbalit vlákno
9
28. 8. 2012 09:20
Re: sedacky
Tak to určitě nemáš ty základní. Základní (které autor myslí) jsou jenom látkové. A jsou fakt strašné - tedy pokud se na to koukáš tak, že byli v takto drahém autě.
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 09:44
Re: sedacky
Nejde o potah, ale o tvar, základní sedačky může mít i v celokůži. Vyjádření redaktora, že jsou horší než ve felicii, je třeba brát jako expresivní, faktem je, že proti těm sportovním jsou o dost horší, míněno, co do bočního vedení. BMW dělá základní sedačky s hodně placatým sedákem, některým lidem to vyhovuje, většině, která chce s bmw jezdit dynamičtěji, ne, protože zvlášť v kůži na těch sedácích zadek dost klouže. Nemluvě o nemožnosti prodloužit sedák, většinou absenci bederní opěrky atd. Jinými slovy, s felicií bych to nesrovnával, ale konkurence má základní sedačky lepší.
28. 8. 2012 09:53
Re: sedacky
To že jsou horší než ve Felicii dost silně pochybuju. Horší než ve Felicii jsem totiž ještě neviděl. Pochybuju, že by se v BMW něco takovýho povedlo vyrobit. >:D
28. 8. 2012 10:04
Re: sedacky
Přesně jak říkáš, problém je v plochým a neprodloužitelným sedáku, opěradla jsou vysoký, ale bez vedení. Pokud základně sitzny, tak jedině v látce. Kůže je vstupenkou na klouzačku.
28. 8. 2012 10:04
Re: sedacky
no urcite sa mi neda predlzovat sedak, takze to budu zrejme tie zakladne. Je pravda ze som sedel aj v lepsich (napriklad na celokozene perforovane odvetravane z bmw 5 to urcite nema :-) ) ale nemam z nich az taky zly pocit. Aj bocne vedenie mi pomerne dostacuje, aj ked je pravda ze nejako rychlo s nim v zakrutach nejazdim. Len tak mimochodom pri rychlejsich prejazdoch sa mi zda skor velmi limitujuca prilnavost pneumatik ako bocne vedenie sedacky. Mam dunlop sp sport fastresponse 225 45 r17 ale trosku rychlejsie na kruhaci alebo v ostrejsej zakrute a uz sa to vali predkom mimo cesty...trosku plynu to vzdy vyrovna ale aj tak som cakal trosku lepsie vlastnosti :-)
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 10:15
Re: sedacky
Jo, sedačky máš základní. A k té nedotáčivosti, pamatuj, pomalu dovnitř, rychle ven, je to zadokolka. :-) ;-)
28. 8. 2012 10:36
Re: sedacky
jojo, taky mi to trvalo chvíli než jsem se přemiklíkoval zpátky na zadokolku. Teď už mám víc sjetý zadní :-)
28. 8. 2012 10:36
Re: sedacky
mam xdrive takze nie je az tak uplne citatelny ten rychly prejazd zakrutou...bez xdrivu by to bola zrejme vacsia zabava, takto je auto dost nepredvidatelne a citit velku vahu vpredu.
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 12:20
Re: sedacky
No, xdrive je u e90 nebo e60 velmi znát, s ním ta auta ztrácí kouzlo BMW. Ale principielně způsob jízdy stejný, jen do zatáčky ještě o něco pomaleji.
28. 8. 2012 09:13
Super
Ještě tomu dodat trochu štávy a je to dobrý ;-) Taky bych úplně vypustil ten komentář v pozadí. Samotný recenzent by to určitě zvládl. Je na něm sice trochu vidět prkenost, ale to se zlepší. Taky by nemusel pořád běhat kolem auta. Ale jinak o mnoho lepší než to porše :-)
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2012 09:16
sprasi octavii RS TDI kdykoli
Ha tak toto potrebovali zavodnici na octavkach tdi pocut >:D
teraz ma polovica cechov a slovakov hlavu v smutku ;-)
Rozbalit vlákno
12
28. 8. 2012 09:20
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
To jo, to muselo zabolet >:D
28. 8. 2012 09:55
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
Myslíš, že má polovina čechů a slováků RS TDI? >:D
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 10:01
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
Já myslím, že bude fajn, až za pár dní začne škola. ;-) :-)
28. 8. 2012 10:57
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
:yes: >:D
28. 8. 2012 11:14
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
Nie nema, ale je to ich sen ako o dokonalom nedohonitelnom aute. ;-)
Avatar - rarsch
28. 8. 2012 13:32
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
dneska mě jedna slepice tlačila metr za kufrem mé X5 svojí nedostižnou Octavií, ve 100 km/h na státní silnici, chápu, na takovou superkáru to je fakt málo, ani to nebylo RSo. Obávám se, že recenzent žije v jiné zemi, ani s mojí ex. E91 320d s litinovym blokem bych to děvče nedal :-(
nejsem totiž K-O-K-O-T !!
28. 8. 2012 14:36
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
To mě zas minulý týden za obrovského vypětí motoru a řidičovi nohy na plynu předjela ve stoupání u Turnova X5, kterou jsem chvilku před tím předjížděl. Řidič evidentně neskousl, že ho předjela taková popelnice, tak prokop nohu skrz podlahu a ohromným rozdílem rychlostí asi 2 km/h (protože víc motor s tou "aerodynamickou" karosérií nedal) se přede mě vecpal. Pominu to že za ním nebylo v tu chvíli vidět jak šel motor na plnej céres. Hrozně jsem se ale jeho uraženou ješitností bavil. Některý řidiče fakt nechápu >:D
Avatar - ZiP2150
28. 8. 2012 16:34
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
Pravda svata... Nehadzme vodicov do jedneho vreca podla auta... vacsinou je to pravda ;-)
Avatar - ZiP2150
28. 8. 2012 16:33
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
Nuz, tak to uz je tvoje rozhodnutie. Ak mas X5 30d tak tej tej RSe len tazko nad 100km/h "utecies". A osobne, mam rad ked sa na mna niekto lepi, najma ked idem v obci/meste 50km/h... Za to, ze vikendy jazdim auto z roku 1997 neznamena, ze mam povinnost "naraznikoveho" hraca neobehnut...
28. 8. 2012 19:13
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
jasne ze nema ani tretina, len som chcel vidiet tu reakciu a horlivu diskusiu o RSke jak vyprasi Lambo alebo Porsche hocikde na krizovatke alebo najmä na dialnici >:D
Ako ide 270 km/h pri spotrebe 3,1l voe a dokopca. Ale celkom je to klud :-)
Avatar - Sysoj Psojič
28. 8. 2012 21:13
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
Ne, ale sní o ni :-)
Avatar - deliqent4
29. 8. 2012 15:32
Re: sprasi octavii RS TDI kdykoli
Kdo by to byl čekal že ? >:D Škody RS nejsou závodní auta a je mnohem více alternativ které bych bral raději než třeba Octavii RS. Pak záleží na prioritách jestli chci víc místa nebo lepší svezení. Já pokud bych chtěl víc místa koupím si obyč Octavii s 2.0 TDI a nic neskazím a nepotřebuji žádné RS. Pokud chci perfektní svezení koupím si třeba lehce ojetý Lancer EVO VIII nebo IX a jse s cenou zhruba stejně ale svezení je podstatně něco jinačího ale takových aut je :-)
28. 8. 2012 09:32
desing
tohle auto se vážně někomu líbí ?? Mě teda celkem není jedno včem jedu a sprášená RS TDI vypadá stokrát líp.
Rozbalit vlákno
6
28. 8. 2012 09:36
Re: desing
však ti to auto nikdo nenutí ;-)
28. 8. 2012 09:56
Re: desing
Kombi se mi nelíbí ale v sedanu je to moc pěkný auto. Rozhodně hezčí než nová RS.
28. 8. 2012 22:13
Re: desing
uznávám poslední facelift není nic moc, ale všechny předchozí RS octavie rozhodně nevypadali špatně. Tadle E90 má hrozně nevyvážený tvary kdyby se ztoho sundaly znaky BMW a zeptaly by se mě coto je za auto řekl bych nějaký levný noname korejec.
29. 8. 2012 16:02
Re: desing
To jo stará jedničková RS. To je pořád pěkný auto co má šmrnc. Obzvlášť ve žlutý barvě vypadá fakt dobře ;-)
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2012 14:52
Re: desing
Mně se celkem líbí. Hlavně sedan. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
28. 8. 2012 18:14
Re: desing
Je pravda, že sedan nebo kombi na základních kolech a bez M-Paketu před faceliftem vypadají tak nějak neadekvátně ceně a poměrně rychle první E9X zastaraly. Po faceliftu je to ale úplně jiná káva a tam je M-Paket snad i zbytečností, protože s ním jsou vždy velké kola a tvrdší podvozek, jež je na našich cestách nesnesitelný. Po faceliftu už ale nekoupíš benzín R6 bez problémového přímého vstřiku... Babo raď.
Avatar - ZiP2150
28. 8. 2012 09:42
Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamics)
Test ojetiny je v skutku poctivy a pravdivy. S prevedenim interieru je to dost smutne... co sa ale kvality tyka, zatial by som nechcel ine auto. Aktualne nasa 320d (130kW) oslavuje 260.000km... ako som tu uz pisal, bez servisu: ziadna spojka, ziadne tlmice, vybojky, brzdove oblozenie, nic. Vymena oleja a filtrov. O to viac dana skutocnost prekvapi, ak sa jednak nesetri na cestach auto (firemne) ako ani na servise (nikdy by som nepodcenil vymenu oblozenia+ kotucov+ spojka atd...).

S 0-100km/h za 8,1s, celkovou priemerkou pod 7litrov pri dynamickej jazde na 255mm pneu (18") a aj po vsetkych kilometroch interierom, ktory "nevrze", by som o inej jazdenke (v dobrom stave) ani neuvazoval.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 09:48
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Podle motoru máš už facelift, tam je to s kvalitou vnitřku o dost lepší, mechanicky je E90 odolná, neměla nějaké extra problémy, a zvlášť méně vybavené verze jsou docela držáky.
Avatar - ZiP2150
28. 8. 2012 09:51
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Nie je to facelift, ročník 2008: v danom roku prišiel len 130kW ED motor. Interiér trpí všetkým, čo bolo spomenuté. Auto som skladal na firemné účely, tj navigácia, xenóny, pár paketov, iDrive a v podstate séria... zlé sedačký + žiadne odkladacie priestory. Máš pravdu v mechanike.
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 10:07
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Aha, tak to je škoda, facelift je o notný kus lepší právě v těch věcech, na které člověk sahá, jak materiály tak např. sw v idrive. Každopádně gratulace k evidentně dobrému kusu. ;-)
Avatar - ZiP2150
28. 8. 2012 10:10
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Keby existovala moznost cakat na facelift... ;-) V podstate ide najma o to (pocitovo - interier) ako sa k nemu stavia uzivatel: po mechanickej stranke sice nic nespravi, ale olupane pogumovane plasty tiez nehrozia. Jedina citliva cast je hlinikovy dekor interieru. A dakujem... snazime sa ;-)
Avatar - boost.
28. 8. 2012 18:33
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
To si nejsem moc jist. Mozna ze mame vyrobniho zmetka, neb si neumim vysvetlit, proc se odlupuje lak z M volantu a dalsich x veci vrze. Panorama uz si - zda se - sedlo, ale kdyz si sesteluju sedacku do optimalni polohy, tak vrze a nemuzu prijit kde... Akorat jsme jeste se menilo cidlo, ktere je za zadni napravou a zpusobovalo to, ze xenony byly rozstelovane a svitily kam nemely. A doporucuji sestivalec, bude jezdit za obdobnou spotrebu a hlavne je kultivovanejsi nez bestseller 20d. :-)
28. 8. 2012 22:55
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
No jo, olupující se volant to je klasika. Loupe se jak v jedničce, tak ve trojce (ostatně je stejnej). V servisu říkali, že to byl nějaký super patent, akorát autor toho patentu zapomněl, že se lidem budou potit ruce. :-) Hezký, ale nepraktický.
Avatar - ZiP2150
29. 8. 2012 09:38
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
X5 ma na sportovom volante rovnaky problem - a nie je to len BMW. A patent to tiez nebude, kedze to iste robilo aj A4, A6 rocnikov 2002 (po facelifte ako aj pred). X5 po facelifte napriklad pogumovane plasty na volante uz nema.
Avatar - PlugIN
28. 8. 2012 09:59
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Měnil jsi po koupi runflaty? Protože bez nich je to auto o mnoho lepší a více vydrží. Tak se ptám jestli to neni třeba tím.
Avatar - ZiP2150
28. 8. 2012 10:04
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Po prvej sezóne. Aktuálne obúva Dunlop SP Sport MAXX - variantu si nespomínam. Určite, auto je ovládatelnejšie a komfortnejšie. Sedí na sériovom podvozku. (pred 225, zad 255/40/R18).
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 10:10
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Rozumné, já jsem na E60 shodil RFT po příjezdu z autosalonu, když jsem pak po skoro čtyřech letech denního ježdění auto s 200 tis. prodával, tak z hlediska stavu opotřebení podvozku a pazvuků v interieru bylo o sto procent lepší, než auta ježděná v našich podmínkách na RFT.
Avatar - ZiP2150
28. 8. 2012 10:57
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Mas pravdu, je to obrovsky rozdiel, ktory urcite neprinasa benefity, ktore za to stoja. Podobny swap nasledoval aj na X5. Jazdit zapad, budis, ale nase "krasne" cesty...
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 12:27
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
U X5 to nevidím jako problém, tedy má-li adaptive drive, pak je komfort i s rft naprosto bez problémů. A naopak tady je rft výhoda. Moc si neumím představit, jak někde v dešti u silnice cpu na to auto těžkou rezervu, nemluvě o ženách. SUV se vzduchem to mají vyřešeno dojezdovkou, která se dofoukne kompresorem, ale to u bmw logicky odpadá.
Avatar - PlugIN
28. 8. 2012 12:55
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Jj. :-) Takže dík za odpovědi, dověděl jsem se pro mě příjemnou informaci že až dojde ke koupi tak to hned sezuju. :-)
Avatar - ZiP2150
28. 8. 2012 16:38
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Keby som v roku 2008 vedel, ze S a BEZ adaptive drive to bude taky rozdiel... tak tam je. Neskor som mal moznost jazdu porovnat na 21" s adaptive a na firemnej 20" bez... uff ;-\

Pri meneni pneu, prezuvani na 18" (rezervu) zimne kolesa som nepocitil vyraznejsie obmedzenie. Vsak sme chlapi >:D ...i ked cim dalej ty viac zien vidat za volantom X5.
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 21:54
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
V 2008 bys ho tam stejně nedal, adaptive drive dostala x5 až při faceliftu. Před fl verzi si osobně umím představit max. na 18kách a nesměly by to být rft, radši bych to risknul s lepící sadou. ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
28. 8. 2012 21:20
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Nevím, jestli se neopakuju, ale stejně :-)
RFT nové generace (P Zero) jsou nesrovnatelně komfortnější než starší (Bridgestone Dueler H/P a Dunlop Sport Maxx - původní OEMka na BMW X5-X6)
Já se nestačil divit, po té, co jsem po létě stráveném na nových P Zerech 20" přezul na zimní 19" Bridgestone Blizaak a auto se stalo cca o 30% tvrdší (X6 adaptive drive).
Takže RFT není ve všech případech špatný, jen se musí najít fabrika, která je umí.
BTW pro zajímavost na GT-R jsou OEM Bridgestony RE070R s trojtou bočnicí fakt jako šutr, zatím co letošní léto na nonRFT slicích Toyo R888 mi až na zvuk hoblovky připadalo jako v peří.
Ale abych nezapomněl myšlenku, RFT je pro auto na cestování přínos hlavně bezpečnostní a z toho důvodu je nikdy nesundám :-!
Avatar - ZiP2150
28. 8. 2012 21:33
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Uprimne, prestal som sledovat trh a vyvoj RFT od doby, kedy som s nimi nebol spokojny ako na X5, tak na rade 3. Urcite mate pravdu, predsa vyvoj nemoze zaostavat na tom istom mieste ako pred 4 rokmi.

Dodatocne na opacnu stranu, o R888 som mal zaujem aj ja... ale pomer vykon/zivotnost mi prisiel, no, nevyhodny :-)

RFT je dolezity LEN pre bezpecnost a v konecnom dosledku aj komfort... ale ten len pri uniku tlaku z pneu ;-)
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 21:49
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Sysoj má recht, on je vývoj cítit i v těch rft gumách, to, co dávají na ta auta dnes, se s obručemi z roku 2004 nedá srovnat, f10 i f30 se dají s rft používat celkem v pohodě. Jenže bez nich se i tahle auta chovají lépe.

R888 jsou fajn gumy, ale ne na auto pro denní používání, jednak pro ten randál, jednak paradoxně pro vysokou míru gripu, kterou autu dají ve srovnání s jakoukoliv klasickou silniční gumou. Prostě tlačíš víc a víc na pilu a až přijde překonání limitu nabývá děj na spádu mnohem rychleji než na normální gumě, v takový moment je lepší být někde na okruhu než na silnici, je tam víc místa. :-) ;-)
Avatar - ZiP2150
28. 8. 2012 21:54
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Urcite suhlasim so Sysojom. Len ako som spominal, vyvoj RFT nesledujem. Urcite 888 patria na auto na vikendy... to iste som mal na mysli aj pre moju vikendovku. Bral som Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 ... najma pre ich zivotnost a na cestne gumy velmi slusne vlastnosti (i ked stale snivam o 888 ;-) ).
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 22:00
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Záleží, co s tou víkendovkou chceš dělat, já používám toya jen na okruh, jsou to gumy na čistou stopu, na vyblbnutí na okreskách jsou lepší obyč gumy, rád se sklouznu. ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
29. 8. 2012 01:19
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Nevím, co je Vaší víkendovkou (nevykám, myslím Vás oba :-) ), ale GT-R si s těmi sliky rozumí a při 620PS pohodí bokem i tak, jakkoliv to zní nepatřičně a lehce šíleně, protože Dinár má absolutní pravdu v tom, že na okresky je vhodnější klouzat v 50 na pohodu několik dlouhých sekund, než se v 90 snažit vytvořit 1,5G, aby se vůbec něco stalo pak to stejně trvá asi 0,4vteřiny >:D
Nicméně k technopovaze GT-R a naladění jeho "R" módu VDC mi R888 příjdou jako podařený upgrade. Už to pak ale není Godzila, spíš to připomíná Válku světů :yes:
Věřím, že bych si líp zajezdil s 350Z (nebo Z4 3.0i, když už jsme u těch "Z") na 225 obyč pneu, protože bych měl radost z běžných krás našeho provozu, ale už by tam nebyl ten pocit, že ovládám kosmickou bitevní loď, která může v klidu zničit pouhým mrknutím xenonu menší solární systém :-! Když mi při lehkém udriftnutí ukáže graf přetížení kolem 1,5G, je to spíš o divném vzdání holdu vztahu člověk - stroj, než o pocitu opravdové sportovní jízdy >:D
28. 8. 2012 13:22
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
Pokud ti jde o benefity, zvaž samozacelující se pneumatiky. Sice ti nepomohou u velkých defektů, ale hřebíky a podobné věci tě nezastaví. Jediná nevýhoda je, že musíš pneumatiky čas od času kontrolovat. Můžeš z nich mít jehelníček a ničeho si nevšimnout. A ještě o něco větší hmotnost oproti klasice.
Avatar - ZiP2150
28. 8. 2012 16:35
Re: Kvalita s osobnou skusenostou (E91 20d Efficient Dynamic
V podstate som sa ani pri RFT nestretol so zavaznym problemom... takze ostavam pri klasike ;-)
28. 8. 2012 09:45
nejak jsem propas hlasovani
udelejte me radost a postavte proti sobe bazarove Audi A8 (D3) a BMW 7 (E65/E66) a nejlip benziny, tyhle auta se vyplati dat do LPG :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
28. 8. 2012 09:50
Re: nejak jsem propas hlasovani
Jsem jednoznačně pro!
Avatar - Johny.Rico
28. 8. 2012 09:50
Pěkný test.
Líbil se mi, chválím :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2012 10:05
Swirl klapky
Prvně musím mimořádně pochválit, že vám nejsou názory čtenářů lhostejné :yes: Čímž narážím na moji lehce škodolibou připomínku v minulé diskuzi skrz nasátí výřivých klapek do motoru.
Znám případ z 320D z roku 2006, takže informaci, že se jedná pouze po první rok výroby, bych bral trošku z nadhledem. ;-)

Jinak pěkný test. Netušil jsem, že E9x má tolik problémů a šetřících přešlapů :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Parda71 (BMWfans)
28. 8. 2012 18:19
Re: Swirl klapky
Tak ono to jde vidět skoro na první pohled. Pokud znáš E46 dobře, tak ti taková podobná základní E9X, která je v testu, přijde nějaká podezřelá... 8-s Bohužel, je to obraz doby.
28. 8. 2012 11:22
Super video
Chválím, jen houšť taková videa.
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2012 11:23
Videotesty
Videotesty, které otevírají oči. :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2012 11:45
Skvělé
Také se přidávám k pochvalným reakcím. Pokračujte, videotesty jsou super :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2012 14:18
Videotesty?
Já nevím... na videotesty je tu televize a jejich online verze pořadů... když jdu na internet, tak si chci počíst nebo rychle proletět článek a ne vysedávat u videa a čekat, jestli se něco dozvím... mi se tenhle trend moc nelíbí.... :no: kdyby k tomu aspoň bylo textové shrnutí...
Rozbalit vlákno
1
28. 8. 2012 17:20
Re: Videotesty?
nechci ti kazit naladu jeste vic, ale televize se na interent postupne presouvaj stejne, a psana media nato reaguji aby neprisli o ctenare/divaky
Avatar - KANKUNEN
28. 8. 2012 14:34
Parádní test
Tenhle model se mi mi jeví neskutečně povedený po faceliftu, kdy došlo k výměně zadních světel. Na parkovišti umí vypadat prémiově, jen se člověk nesmí dívat dovnitř. Nemilou poviností jsou obrovská kola, jinak to auto zezadu vypadá jako tramvaj.
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2012 14:50
Test dobrý, ale museli jste vybrat člověka, který ráčkuje?
Test se mi moc líbí, ale ne už to, že redaktor ráčkuje a nosí naušnice. Určitě má chlapík ze Světa Motorů hodně zkušeností, ale i tak si myslím, že mohli vybrat někoho jiného. :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Sysoj Psojič
28. 8. 2012 21:23
Re: Test dobrý, ale museli jste vybrat člověka, který ráčkuj
Nechápu pointu. Je to profík, který mluví k věci. Jestli chceš onanovat, nahraj si na kazetu do auta Moravce nebo Hemalu. Tohle bylo o autě a pán tomu fakt rozumí...
28. 8. 2012 22:03
Re: Test dobrý, ale museli jste vybrat člověka, který ráčkuj
Vono to není jen tak přijít před kameru a natočit něco pěkného. Já teda osobně ráčkujícího ,,nerda,, (v dobrým) co tomu rozumí a může se o tom rozmluvit. Než nějakého vyumělkovaného blba co o tom nic neví a mluví jen to co mu někdo napsal.
29. 8. 2012 07:45
Re: Test dobrý, ale museli jste vybrat člověka, který ráčkuj
Furt lepší odborník než nějaká nafintěná blondýna s pěkným hlasem, která neum ani otevřít kapotu.
29. 8. 2012 20:40
Re: Test dobrý, ale museli jste vybrat člověka, který ráčkuj
To je Martin Vaculík!!!!!!! Ty neznáš legendu, křupane?
28. 8. 2012 14:55
chvalim
super, pokracujte v tom, aj s videotestami novych aut
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2012 22:10
Zapujčeny vuz
Proč berou k testu auto s AAA a ještě k tomu po havárce?? Kdyby si vzali něaké pekné bmw s něakou výbavou a ne tuhle social edition tak test vyjde o něco lépe.
A hlavně nesouhlasím s názorem nebrat 330d..to je nejlepší co muže být. 320d nejede,žere,je to traktor a je poruchovější..
Rozbalit vlákno
2
29. 8. 2012 07:51
Re: Zapujčeny vuz
Jasně, určitě by se našlo něco lepšího než kombík zohyzděný přestavbou na N1, s vylítaným turbodehtem a bez výbavy ...
Jenže když vyberou typické auto, které naše bazary nabízejí, je to pro zájemce o tento typ auta daleko objektivnější.
5. 9. 2012 12:06
Re: Zapujčeny vuz
Uz jsem si rikal, ze si toho snad nikdo nevsiml... Xenony bez ostriku? Takze bud dodelane svetla, nebo spise po vymene (minimalne) predniho narazniku, kdy se dotycny uz ostrikama svetel nezatezoval...
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2012 18:56
Prémiové problémy
v tomto světle vypadá minule hodnocený Passat vcelku bezproblémově s poměrně malichernými problémy >:-[]
Kdo chce levně jezdit, tak podle mě pečuje o svůj dostavník předešlé generace. Je vidět, že tyto vozy už trpí na šetření a myslím, že bude hůř. Až tu budou za pár let bazarové nyní aktuální generace, tak to bude dokonalá past pro budoucí majitele - nahoře huj, dole fuj.
No není lepší zvolit neprémii? Vždyť tohle je auto bez jakékoliv perspektivy bezproblémového bazarového provozu...

Jinak k testu - forma videa mi vlastně taky přijde poměrně zbytečná. Článek by mohl být podrobnější a video neukazuje nic jiného, než autora nebo "promo" záběry, kde stejně není rozebrána nějaká závada... Kdyby to bylo formou "videopohledu automechanika", který by se motal kolem vozu a vlastně na konkrétním voze ukázal, co je špatně, příp. co bývá špatně (a jak se to pozná), pak by video mělo smysl.

Ale i tak dávám jednoznačně :yes: Forma není dokonalá, ale respekt :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2012 12:41
Uprimnost
Chvalim za uprimnost ! Chapu, ze vetsina problemu se objevi az casem, ale mnoho z nich by mohlo byt zmineno uz pri testech noveho auta a pochybuju, ze se nekdo tenkrat odvazil ;)
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2012 08:43
Dr. Ráček / Dr. Logoped
Proč nepíšete články, když neumíte mluvit. Tady to Auto.cz jde od doby, co ho převzal Axel Springers pěkně do *...zlatá éra Zezulkova
Rozbalit vlákno
0
31. 12. 2014 16:58
Převodovka
Uvažuji o koupi E90tky ale nevím zda manuál nebo automat. Muže mi někdo poradit jak jsou na tom automaty s poruchovostí ? Nerad bych ho koupil a za pár měsíců ho za 60 menil...
Rozbalit vlákno
0