...napadá mě jediný. Proč sakra výrobci dodávají multifunkční volant, když ho novináři stejně nepoužívají.
Aleši, mám jednu málou využivanou A4, půjčím ti jí, ať vidíš i jiný auta s malými ovladači kolem klimy...
hned ta prvni fotka v galerii ukazuje, ze cestujici vzadu si moc mista pro nohy neuziji, radsi bych klasicke zadni dvere a o 5 cm vic mista pro kolena...
Já teda nevím, ale v článku se píše něco jiného a osmá fotka potvrzuje, že na kolena je tam poměrně hodně místa...já bych si počkal na živé setkání, než tady vyášet zbytečné soudy... :-!
Tez maji predni sedadla soupnuta dost dopredu a operadla dost nakolmo.
Ale stejne me tak trosku nechapes. 330tis neni dneska zas tak malo za ekonomickou volbu motor/vybava v pomerne malem aute (20cm kratsi jak Roomster). Takze pokud z tehle castky Ford obetoval dost na ty vysokopevnostni dvere a jejich mechanismus, tak osobne bych radeji vetsi auto s klasickymi dvermi a sloupkem.
Bezsloupkova kastle se brzo okouka a prakticke to moc neni.. pracku tam asi denne prevazet nebudes.. ze? A pokud ano, nebylo by na to lepsi Berlingo, ktere stoji o nejakych 30 tisic mene a je to mnohem ucelnejsi auto, kde se ti nikdo vzadu rozhodne mackat nebude ?
porovnavat vseto cez cenu je scestne, vseobecne je mpv drahsie ako jeho surodenec z danej kategorie. Berlingo bude pazravejsie, hlucnejsie, bude mat horsie jazdne vlastnosti
njn, za krasu se plati. B max vypada bezesporu lip jak Berlingo, s tou spotrebou uz to takovy rozdil nebude, ale i to muze byt argument.
Co ale neberu je ta prezentace Bmaxu jako supr praktickeho auta.
K cemu je vam obrovsky vstupni prostor, kdyz vede do relativne stisneneho interieru :-! .
A aby to bylo prakticke, chtelo by to vic mista a hlavne mit ty zadni dvere v elektrice, pasaz o zavirani zadnich dveri zevnitr rucne mi prisla jako dost spatny vtip. V tehle cene...
elektrika na zavirani by to prodrazila ....spise jde to , ze opravdu je lepsi pristup dozadu...ale dokud si to sam nevyzkousim.....tak......zatim to vsude mozne chvali.
....nejlepsi byvaji vety o remeslnicich..aby sejim tam asi lepe vesly stafle >:D
Podle me se ford, co se designu tyce vydal spatnou cestou. Posledni s-max, minuly focus,.. byla auta, dle meho, mnohem hezci. Tvarove agresivni, sebejista... U noveho mondea svitla nadeje... s prichodem ecosportu zase zhasla...
B-max je dizajnova katastrofa, tato katastrofa zacala uz novym focusom tiahne sa cez spominany B-max a uz chytila aj mondeo.... skoda co uz... kedysi fordy za cias stareho focusu alebo mondea boli nahodou pekne auta... dnes? Amorfne beztvare vajcia.... ten B max vyzera katastrofalne, pri pohlade zboku je to doslova tragedia.... zvnutra opat nestravitelne... to aj keby som fandil fordu neviem ako toto sa neda zakryt....dizajnovy grc a mackopes. Modus od renaultu je vedla B-maxu nadhera na kolesach a to vsetci vieme ze nie je ziadny krasavec....
navyse vdaka "super" systemu bez bocneho stlpika s posuvnymi dverami to bude aj drahe, tie posuvne dvere si mensie dieta ani nebude vediet otvorit a ani ich po sebe zavriet.... no parada.... opat neprakticka stranka vyhrala....
uvidime kolko B-Maxov sa bude predavat v cechach a na slovensku ale tipnem si ze to bude velmi malo.... to uz radsej nejaky praktickejsi crossover nieco ako trax alebo SX4, ford ide zlym smerom......
Tak tak...ale přidaná kvalita..jízdy materiálu....použité techniky..ta už se v těhle krajinách hodnotí hlř..než jen cena cena cena....např Fusion byl takhle úspěšný jen zde....ale v zahraničí až tak ne :-)
A pro Toppera....že by jsme začali blít nad vzhledem a vším ostatním u Hyundai a Kiii? proč? buďme rádi , že je na výběr...jeden rád tohle..druhý tam to.....omezenost non plus ultra
to niektori slabsi jedinci nepochopia 8-s . Hovorit o dizajnovej katastrofe v pripade Toppera je scestne, vzhladom k jeho oslavnym odam na kiu a hyundai
Nu že ho tobaví...vždy jak je článek o "novém" Fordu...tak honem aby byl první a aby tady hanil urážel atd....ok nemusí se mu to líbit...ale to co předvádí >:D
Jinak řekl bych že B-Max přivádí do tohodle pidi segmentu trošku puncu premiovosti :-) jak řešením...tak materiály...tak jízdně..tak technologiemi.
pokud se nemylim, tak toto auto ma za ukol nahradit Fusiona....ale vzhledem k cene a celkovemu pojeti auta mam velkou obavu, ze se mu to ani omylem nepodari. Ano, Fusion je svym zpusobem krabice na kolech, ale dle statistik silne nadprumerne spolehliva, s robusnim podvozkem a obstojnymi atmosferickymi motory a za smesnou cenu. B max mi nejak nedava smysl....je to az tak prevratny model, ze podle me zustane nepochopen. To je muj nazor, nic vic.
- velkou modou vacsiny europskych znaciek je vyrabat nezmyselne auta a potom bude ich modou bedakanie a stazovanie sa ze sa rutia do bankrotu a ako vyhovorka posluzia korejci a japonci ktori budu opat ti zli ktori za vsetko mozu .... keby boli niektore europske znacky aspon z polovice take sikovne ako azijske znacky tak si tu aziati ani nepipnu ( lenze europske znacky maju problem sa presadit aj doma v eu nie to este niekde v usa alebo v azii, to by sme uz vela chceli )........ - sami sa europania hubia a umoznuju konkurencii presadit sa .... tak im treba ked su blbi....... fandim azii a dufam ze B max pojde na smetisko dejin za par rockov , venga je oproti B Maxu kralovna krasy :yes:
Okrem toho, ze si zradca Europy tak keby vsetky Europske automobilky presunuli vyrobu do CR a SR, dostali zdarma pozemky, obrovske dotacie, ulavy a keby otrokarcili zamestnancov ako Kia/Hyundai tak tiez by mali lacnejsie modely.
Okrem tochto nekale praktiky Kia/Hyundai ako bezcolny import z JK, i20 3.dverove z Indie a i20 5. dverove CKD z Indie, i10 z Indie za smiesne 10% clo. Naopak India ma dovozne cla na EU auta 100%.
Treba konecne vypovedat zmluvu z JK o bezcolnom importe a nahodit korejskym autam z JK 25% cla ako dovoluje WTO. A zamestnanci K/H by mali v Europe strajkovat za vyssie mzdy a to sa tyka hlavne Korejskych subdodavatelov, ktory na 3 smeny platia Slovakom 330 euro v cistom!
cena je uvadzacia, tieto nareky pocuvame pri kazdom novom modely. Po kratkej dobe pojde dole. Ked das cenu nezmyselne nizko, nemas potom z coho zlavovat. Uz som to pisal vyssie, primarnym trhom pre toto auto nie je SK a CZ
Jj, on taky ten prodejní boom Fusiona v Česku nastal až po radikálním zlevňování. Uvidíme, s cenou Focuse například zatím moc nehýbali, přestože nebezpečně atakuje "výprodejové" Mondeo a počty prodaných kusů se (logicky) o dost snížily.
Ano, ale uz som to pisal vyssie, na nasich trhoch je velmi podstatna cena vs. hodnota vo vacsine pripadov nakupu sukromneho vozidla. Zatial nedokazeme ocenit male ato. Staci pozriet kazdu diskusiu o lepsie vybavenom mensiom aute - 1/2 prispevkov znie: sa zblaznili, za to si kupim o dve triedy vyssie/vacsie auto xy
jj, presne tak to je ;) sam se hrde hlasim k teto skupine prispevatelu.
Pokud nevidim auto na desetinasobne AAAAAAAACH kdy jde rozum stranou, tak prvni co resim je pomer cena/hodnota ;-)
ci uz pri pohlade spredu zboku zozadu.... vsetko strasne pohlady.... 8-s , este k tomu chybajuci B stlpik a podivne posuvne dvere, interier tiez akysi zvlastny ...... cele to bude oturbene minimotorom, no neviem... dovod na kupu tohoto auta vie niekto? Mna teda absolutne nezaujalo asi ako kazdy ford teda.... to uz radsej aj modus od renaultu
hrozny pohlad: [odkaz] [odkaz]
nastastie mame na vyber: [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
ja si to nemyslim, porad je co zlepsovat. Mazda si napriklad i bez turba vede docela fajn, hlavne nesmeji byt auta prilis obtloustla a s priserne dlouhymi prevody. Dej do MX5ky turbo -i kdyz nejake nizkotlake turbo oficialne delane fabrikou uz tusim bylo - a zabijes charakter auta.
Asi tak. Výhodou B-Maxe budou pravděpodobně jízdní vlastnosti a pro Vengu a ix20 zase hovoří větší vnitřní prostor a nižší ceny. Ale designově je to prašť jako uhoď. Já už mám dlouho podezření, že kinetický a fluidní design jsou dva názvy pro tentýž tvarovej bordel... >:D
u vengy a ix20 je cena zaujimava, len ak chces zakladnu, alebo nizsiu vybavu. Rok naspat som jedno auto do rodiny (nie priamo u mna) riesil a realita dopadla velmi zle pre korejcov. ESP nebolo ani v tretiom stupni vybavy, viac pytlov znamenalo vysoky priplatok, atd..., cena auta s atmo 1.6 benzin sa prehupla vysoko cez 15k €.Bola zrovnatelna, alebo vyssia ako u europskej konkurencie
Jistě, konkrétně Hyundai v ČR svým příplatkovým systémem - celkem slušná výbava Trikolor včetně 6 bagů, ESP apod. + pakety za 15.000, 75.000 a 115.000 Kč - takové situaci vyloženě nahrává. Takže celkový prodej ix20 je zhruba z 95 % !!! tvořen právě touto výbavou. Přičemž určité zajímavé opce (např. parkovací kamera) nebo dokonce motory jsou vázány nákupem zmíněných paketů. Porovnat nabídku H/K s evropskou konkurenci se určitě vyplatí a často jak píšeš to pro korejce nevypadá zrovna dobře.
Tak dá se třeba pro ženský....ať mají lepší výhled..nebo tomu koho zlobějí kolena...pár cm navýšku a hned se lépe vystupuje a nastupuje..a každý nemá na SUV
S hodnocením B-Maxe posečkám až po živém setkání. Když mě nejmenovaný dealer Fordu přesvědčoval k objednávce na základě 2D kartónového modelu a ceníku, musel jsem se smát. Nicméně jsem čekal, že tímto způsobem nalákají víc než nějakých dvacet zájemců. Jó, Fusion byl prostě jinej cenovej trhák. ;-)
..mě to přijde ok....jsou tam běžná tlačítka.....a navíc přidané vyhřívání předních sedadel...předního a zadního okna..jinak nic :))) standartní velikost....jen pořád problém :-) dělá se z toho věda...přitom někdo raději na každou funkci tlačítko..někdo se zas rád proklikává nějakým systémem.
Pro mě je nej ovládání na volantu základních funkcí..zbytek se stejnak tolik nepoužívá :-)
Já s tebou souhlasím, ale na druhou stranu chápu, že si někdo "ujíždí" i na dokonalém umístění, tvaru a chodu tlačítka, které použije jednou za rok a to ještě po víkendovém studování manuálu. :-) Čistému vše čisté, ať každý má co rád....
Tak tak..ono navíc dnesak ten počet tlačítek je plus mínus u všech stejný...pokud není interiér řešený hlavně dotykovou obrazovkou.....když vezmeme kolik funkcí a nutných ovládačů je...tak nakonec najdeme podobné číslo. To že někdo má jednu věc skrytou ..znamená že se k tomu musím proklikat >:D
Může mi někdo vysvětlit, co je tak zajímavého na tom, že chybí B-sloupek ? ;-\ K čemu ta šířka metr a půl je dobrá ? Přitom, když se neotevřou přední dveře je šířka nástupního otvoru poněkud úzká
Tak chybejici B-sloupek je z konstrukcniho hlediska opravdu zajimavej. Nicmene toto reseni se mi libilo jen do chvile kdyz jsem videl zminenou sirku otvoru se zavrenymi prednimi dvermi:
[odkaz]
Tam zkratka chybi minimalne 10cm... :no: Asi by pri vetsi celkove delce byl problem s kroucenim karoserie nebo by auto bylo celkove delsi nez bylo zadani...