A proč by to Fiat dělal? Určině ne kvůli tomu, že zrovna Vás to rozčiluje. Jiné důvody asi nemá. Zatímco konkurence k Pandě 4WD neexistuje žádná, k Pandě CNC také jen slabá, tak v segmentu rodinných vozů, je aut jako sra.cek a pro mnohé automobilky je právě tento segment ztrátový kvůli současné konkurenční cenové válce. Navíc Fiat vyrábí alternativu Suzuki SX4 - a to je coby rodinné auto použitelné taky - a opět s možností 4WD za cenu dostupnou i pro normální rodiny. Proč by se tedy cpal do segmentu, kde je hodně těsno, když má výrobu tradičních modelů v segmentu, kde má jen malou konkurenci?
Dnes si místo drahého SUV v ceně nejméně 600 000 můžete koupit běžné auto nižší střední třídy i za poloviční cenu a k tomu Pandu 4WD, jako druhé auto, které vám bude sloužit, coby postrkovadlo do města a do práce a máte jistotu, že se tam dostanete za každého počasí i v zimě. A celkem bez obav s ním můžete vyrazit i na trochu delší cestu na hory nebo na chalupu. Nezapomeňte, že sever Itálie jsou Alpy.
... jak FIAT pořád vymýšlí úpravy stávajících modelů, popř. vyrábí nové modely segmentu mini a malých vozů a není schopen (až na převzatý FREEMONT) udělat pořádné rodinné auto. Pořádného kufráka za rozumné peníze s rozumným motorem. Linea podle mě není ani jedno... Sedan s levnou 1,4, nebo předraženou 1,4T. Chybí tu nějaká obdoba kdysi úspěšného Bravo Combi, popř. Stilo MW. Až něco takového bude, FIAT možná zase začne v Evropě něco prodávat...
prave z duvodu obavy o cenu bych pro terenniho prcka volil prece jen vetsi praktictejsi a mene nacancanou SX4ku od Suzuki, kdyz uz by mi rodinna rada zatrhla Jimnyho. ;-)
Co to plácáš?!!! Naopak Panda v terénu na exceluje! Není to offroad, ale díky přejezdovým a nájezdovým úhlům které snese tento krátký rozvor, pokračuje Panda dál, kde jiní Scouti leží na pupku nebo urvou nárazník... nemluvě o tlumič výfuku který je u Pandy napříč.
tady se asi někdo nebyl s pandou 4x4 projet ;-) pokud někdo nepotřebuje velký auto do horských oblastí naprosto ideál,a výhodu to má i že když už zapadne dá se díky váze poměrně dobře vytáhnout či odhrabat,samozřejmě na ježdění po praze to význam nemá :-)
V Pandě jsem seděl, cca před 4mi lety. Nicméně nereagoval jsem na Tebe, anóbrž na 2. větu jossalitovu. No ale chápu - on se člověk někdy v té struktuře příspěvků a reakcí trochen ztratí ...
hm, kdysi to tak byvalo v tovarnach s parnim strojem, byl parni stroj, od neho prevod remenem na transmisni hridel vedeny pod stropem podel cele vyrobni haly a z neho zas remeny na kazdou vrtacku, soustruh atd.. .
Bylo to nebezpecne, protoze kozene remeny zachycovaly vlasy a odev a nasledne delnikum mrzacily ruce a hlavy, tak se preslo na stlaceny vzduch a elektrinu...
Jeden nekde slovo transmise slysel a prislo mu to cool, tak se zaclo rikat transmise misto prevodovka. Typicky projev polovzdelancu, jimiz novinari v drtive vetsine jsou... prece jen nemivaji technicke vzdelani ani vseobecny rozhled, aby rozumeli kazdemu detailu...
vypada to jako nalicena dvacitka v kostymku s brylkama a laptopem.
stejne jako dvacitky na 99% jsou spise na okrasu nez holky do byznysu, tak i tahle panda je spise pro paradu nez pro poradne vyuziti.
nechapu lidi, kterym se to libi... ;-\
nova panda uz nie je ziadna lacna zalezitost to je pravda ale ak mam byt uprimny tak som tomu aj rad... panda je uz legenda a ma zasluzeny imidz a kvalitku a meno vo svojej triede.... tak preco si nepriplatit.... myslim ze za taketo auticko si majitel rad zaplati.... kto chce lacne miniauto nech si kupi spark alebo twingo..... panda je momentalne uz drahsia pomaly ako punto ktore ma uz sice svoje roky ale je podstatne vacsie. Panda dospela zvaznela opeknela motory posilnili... aj cena musela ist vyssie... tak ci tak za tie peniaze dostane clovek auto so srdcom a dusou auto ktoreho smrnc a charakter su vacsie ako v pripade mnohych vacsich aut zvucnejsich znaciek.... panda je proste dokonale miniauto :yes: a v stvorkolke uz presiahla limit bezne chapajucich miniaut, teraz sa uz nikto sa na nu nehrabe :yes:
No akademický slovník cizích slov to vykládá jako zařízení k přenosu hnací síly z hnacího stroje na ostatní stroje, tak to třeba bude jezdit ve vláčku... >:D
.... je to opravdu mimořádně pěkné auto :yes: Bral bych to klíďo v té barevné kombinaci viz foto.... Jen ty ceny budou asi pořádně vysoké, ale pokud to lidi kupují, tak co....
Není to patvar, je to slovo zcela jiného významu, zjednodušeně "řemenový rozvod hnací síly".
Ale co, třeba jen Fiat okopíroval podle nové Hondy Accord >:-[]
Z anglického slova "transmission", ale pro češtinu je to šílený patvar - byť kodifikovaný. Hodilo by se to možná tak k reklamám na nový auris, tam transky jedou... >:-[]
škoda, že chybí podrobnosti k systému pohonu všech kol; předchozí generace snad měla pouze jednoduchou viskózní spojku, ta elektronika mě trochu děsí - no uvidíme...
Dříve, než přistoupíme k otázkám z prospěchu, ráda bych vás upozornila, že se tu mezi dětmi objevil takový nešvar. Děti velice často opakují sprostá slovíčka. Hlavně jedno. Je to slovíčko "transmise"!