Také Mexiko zavede šrotovné, ovšem v jiné podobě, než na co jsme v Evropě zvyklí. Podmínkou pro získání státní podpory 1100 dolarů (necelých 20 tisíc Kč) je kromě stáří šrotovaného auta také fakt, že to nové bude vyrobené v Mexiku.
Mi ty továrny VW v tomhle regionu trochu splývají, pardon. Takže "Krosí liška k Mexico City" :-) Ale těch se asi tolik neprodá :-) Mně se hrozně líbí Gol jako pikap, ten se v Mexiku nabízí (nebo i vyrábí :-)
Je docela zajímavé, že Chevy Aveo (je to jen provedení sedan), stojí v Mexiku jak v nejnižší, tak nevyšší výbavě výrazně víc jak ten zmíněný VW. To asi znamená, že jenom v Evropě ze sebe zákazníci nechají dělat pitomce. ;-) Jinak myslím, že zmíněná auta v článku terno ve šrotovném v Mexiku nebudou, tím bude nejspíš Matiz, který se v Mexiku vyrábí jako Pontiac G2 (a který stojí samozřejmě ještě o dost méně než Gol), případně taky ještě Pontiac G3 (Aveo sedan i HB) anebo Hyundai (resp. Dodge) Atos, který stojí ještě méně než Matiz, ale ten se asi přímo v Mexiku nevyrábí, takže favoritem zůstává zřejmě ten Matiz (u nás známý jako Spark). :-)