Podle obrázků tomu chybí všechna "simply Kabaň clever" vychytávky (škrabka ve dvířkách nádrže, držák na parkovací lístek, atd...), čímž mě tedy seat hodně zklamal >:-[] >:-[]
ono tam obyčejně je maxidot, kde máš rychlost velikostí min. 72 p. >:D takže je to poněkud "blbuvzdorné".
Navíc tam jsou takové ty červené puntíky, při vjezdu do vesnice na tebe obvykle bliká "ZPOMAL", a na dálnici se jezdí na tempomat, takže rychloměr je mi vcelku ukradený :-!
Ty budeš nějakej drsnej 17letej bijec, co? To víš, mohli to taky dělat ve Španělsku, to je nekompromisní kvalitou svých montáží proslulé... Ach bože, ty to vidíš! Co jsme těmhle rozkaceným mladým mužům bez znalostí udělali, že tolik přispívají?
No nevím jak ty, ale ja se namísto hledání sukní někde na semaforech dívám raději na to, jak mají děvčata hezky vypasované džíny :-!
Nicméně když člověk jako já najezdí 50 tisíc km ročně, tak když to sečteš, tak i na ten tachometr hledíš dohromady několik hodin. A pokud při letmém pohledu nevíš jak rychle jedeš, protože čísla jsou vzhůru nohama, hodně to řidiče ŠkodoVWky může naštvat!
...ale i stejné designové nedostatky - příliš úzká stavba, příliš malá kola a škoda toho dozadu padajícího bočního prolisu. Mně se nejvíc stejně líbilo Toledo I po faceliftu s nějakými pěknými koly a nejlépe v Tornádo červené... No, to byl ale Ital Design, pan maestro Giugiaro. A druhá generace byla také moc hezká. Nynější nové Toledo je alespoň pěkné zepředu a zezadu.
No nevim, mě Rapid přijde daleko zajímavější. Tohle je prostě jen kopie s jinými světly a mřížkou chladiče. S tímhle to Seat moc nevytrhne a to ani asi ve Španělsku. :no:
No nic počkáme si, jak se mu povede a uvidíme, jestli to byla záchrana nebo další pověstný "hřebík do rakve" ;-)
Díky, jsem opravdu nadprůměrně chytrý >:D
Jestli si dobře pamatuju, naměřili Rapidu (jistě i Toledu) šířku vepředu 139cm. Fábie I má naměřeno 138cm. Takže asi tak. Samozřejmě, jsou to jen čísla, ale když má člověk oči...[odkaz]
to máš pravdu. Řidič obvykle celé hodiny kouká na vozovku před sebou, provoz kolem sebe, a na semaforech po sukních >:D >:-[] Ale koukat celé hodiny na tachometr, to musí být opravdu hrůůůůza >:-[]:-!
Jojo,presne tohle rikali sefove Fiatu,Peugeotu,Citroenu,Renaultu a Opelu o VW jiz pred 18 lety,kdyz s tim Ferdinand Piech zacal. Dnes si je vsechny muze VW koupit z rocniho zisku... ;-)
vypadá to stejně ale není to stejné, co je to? Nová generace Golfu ;-)
Za mě musím říct, že přední část není úplně podle mého a celkově mi přijde současná generace lepší, vlastně jako jedna z nejlepších, co kdy byla. Golf IV a Golf VI jsou po vzhledové stráne to nej. Vlastně mi přijde. že je to ob generaci, takže se můžu těšit na Golf VIII coby facelift Golfu VII >:D
K vozu samotnému nelze než :yes: To, co u Škody nedopadlo dobře s ohledem na cenu, Seat dokázal dotáhnout do lepšího výsledku. Potud je to naprosto v pořádku.
Jenže Seat za tento model si nezaslouží ani eurocent. Ze Škody se nám poněkud stala prodejná děva a španělé si ji přivlastnili coby Toledo, v Číně nám Rapida přebouchali na All New VW Jetta... Přitom vývoj? On vlastně nějaký vývoj byl >:-[] ? Jen se poupravily linie Octavie a technika... O té Škoda mluvit. Staré známé díly.
Pro VW báječný tah, výrobně a vývojově levný model, který dokáží marketingově prodat jako kokurenta nižší střední třídy.
Je zvláštní, že u Seatu se zatím nějak tají simply clever řešeními, na tohle jsem byl hodně zvědavý. Vlastně tedy nevím, co má být na Toledu takový trhák? Už vím, že Rapid se kupuje kvůli škrabce a že v tom není žádný háček >:-[]
Ale Toledo? Auto EMOCION se nám nějak vytratilo a máme co? Nevím, jako zákaznk zcela nechápu, nedokážu identifikovat cílovou skupinu. Snad kromě rodinného vozu pro Španěly, jenže tam to nebude asi zrovna výhra v loterii, tedy pokud nenasadí akci 1/10 za 10 let, zbylých 9/10 Angela Merkel >:-[] >:D
No s tim bych nesouhlasil, nova VW platforma je udelana prave tak aby se modely mohly vice lisit pri zachovani ceny (tzn polo/ibiza/fabia nebo golf/octavia/leon nebudou muste mit identicke podvozky a lisit se jen kastli, ale bude moznost udela ty auta vice odlisne, pri zachovani nizkych nakladu...
ejha, čo tie miniatúrne okienka pri spätných?? to je ale "vodvaz"! >:D
ale musím uznať že je to veľmi dôstojná evolúcia. treba si to detailne porovnať so šiestou generáciou. ;-)
čo však už na prvý pohľad udrie do očí, sú rovnaké, alebo len minimálne zmenené diely. Najviac asi svieti zadný stierač, anténa a všeobecne archaický tvar kľučiek. To je ale dizajnový problém všetkých nemcov tie kľučky.
Konečne návrat Toleda ako má byť! Kvalitný, cenovo dostupný "držiak" pre široké spektrum zákazníkov. Pri týchto plusoch je dáka nudná prístrojovka, pre niekoho možno aj fádny dizajn absolútne nepodstatný...Keby to tak nebolo, dopadnú asi ako pri poslednom Tolede.
Verím, že za tie peniaze to bude veľký hit na Pyrenejskom polostrove. :yes:
A pozerám, že konečne tam prilepili aj USB vstup, hurá! >:D
To je pravda, pokud to navrhli v CR, je skoda, ze hezčí varianta je od "kolegů"...ale tady si myslím se to dalo čekat, Seat obecně si z mého pohledu dokáže s designem exteriéru pohrát víc, než VW a o Škodě ani nemluvit...
To vypadá, že VW chce být věčně dvojkou a začne dělat stejná auta ve více značkách. Začlo to tím pidi autem, teď tohle a příště bude asi Fabia, Polo a Ibiza sjíždět ze stejné linky a nakonec i Passat a Superb. Bravo :no:
..a vic dodavat nemusim. Snad jim to pomuze dostat se zase na nohy, klukum spanelskym.
Jen me trochu mrzi, pokud se designova predloha skutecne zrodila v CR resp. u Kabane, ze maji spanele tu hezci variantu. Ostatne design je parketou jizanu, nic moc dalsiho automobilovemu svetu nenabidnou, pokud teda nepocitam italske supersporty a luxusni znacky typu Maserati apod.:)
Tak se podívej, kolik stojí ve Španělsku jiná auta. Základní cena pod 14 000,- Euro je samozřejmě velmi dobrá. Za tu cenu tam s podobným motorem zdaleka nekoupíš ani o třídu menší auta jako je Ibiza. Fluence začíná na 15 600,-
Nic proti Seatu, ale tohle je fádní, nudné, snad až nehezké - zvláště v oné modré (pro mě); prostě virtuálně identický Rapid... Určitě bych se vydal vybírat jiným směrem... Jinak ve stříbřité šedi a z jistých úhlů je to stravitelnější... [odkaz]
Ve Španělsku se teď nové auto neprodá aspoň rok, at je to co je to. Za tři dny se tam rozebralo 15000 aut kvůli zvednutí daně a čekám, že po zvednutí tam budou mít ve všech autosalonech pavučiny.
Ale jinak mi ta cena nepřijde špatná. Vzhledem k základní výbavě to docela jde.
Základní výbava:
Standardem pro Toledo Reference bude ABS, EBD, ESP, TCS, šestice airbagů, ISOFIX, denní svícení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, multifunkční volant, palubní počítač, klimatizace, elektricky ovládaná přední okna, rádio s CD i MP3 přehrávačem a vstupem AUX, osvětlenou schránku před spolujezdcem, výškově stavitelné sedadlo řidiče, dělená a sklopná zadní sedadla, zadní stěrač, nárazníky, vnější kliky dveří i kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě karoserie
to by asi v spanielsku nerozdychali keby tam montovali aj trojvalec >:D
na druhej strane pri sucasnej tazkej ekonomickej situacii v spanielsku neviem kto si auto s takou cenou kupi, asi len ti najvacsi patrioti.
No podla mna to je aj celkom dost. Na to, ze vw/skodovka isla vyrabat nejake lacne ludove vozitko kde slo v prvom rade o cenu sa mi zda 14 tisic eur za zakladny model celkom dost.
Neviem teda aky je rozdiel medzi rapidom a toledom, ale asi to bude len v dizajne, vsetko ostatne bude spolocne.
Výbava si myslím není špatná a za cenu 350000 s motorem 1.2 TSI snad i ano..jsem zvědav, za kolik to bude s motorem 1.2 HTP....za mě ale jedině výbava Style a 1.6 TDI..
Mne sa čím ďalej tým viac javí, že nové Toledo je skôr ideovým nástupcom Cordoby, než pôvodného Toleda (rozumej generácie pred MPV omylom zvaným Toledo). Lacné nenáročné auto klamúce telom, že ide o niečo viac, to bola už spomínaná Cordoba, svojho času u nás nesmierne populárna; v tomto duchu a v ústrety rovnakým zákazníkom ide aj nové Toledo. Že sa auto hrá na niečo viac/väčšie, ako v skutočnosti je (a ako by k tomu mohli zvádzať "Passatovské" proporcie: [odkaz] ), pekne ukazuje táto fotka: [odkaz] , čo je na prvý i druhý pohľad veľkostná trieda Fabie.
Zdá sa, že toto je to správne auto pre záchranu Seatu a zrejme jeho posledná šanca. Tak snáď bude využitá.