Novinky
Ale já chcu toho Golfa, ne Todle do. >😁
Mne sa čím ďalej tým viac javí, že nové Toledo je skôr ideovým nástupcom Cordoby, než pôvodného Toleda (rozumej generácie pred MPV omylom zvaným Toledo). Lacné nenáročné auto klamúce telom, že ide o niečo viac, to bola už spomínaná Cordoba, svojho času u nás nesmierne populárna; v tomto duchu a v ústrety rovnakým zákazníkom ide aj nové Toledo. Že sa auto hrá na niečo viac/väčšie, ako v skutočnosti je (a ako by k tomu mohli zvádzať "Passatovské" proporcie: [odkaz] ), pekne ukazuje táto fotka: [odkaz] , čo je na prvý i druhý pohľad veľkostná trieda Fabie.
Zdá sa, že toto je to správne auto pre záchranu Seatu a zrejme jeho posledná šanca. Tak snáď bude využitá.
Zdá sa, že toto je to správne auto pre záchranu Seatu a zrejme jeho posledná šanca. Tak snáď bude využitá.
Přesně. Na fotce zepředu je Toled👋Rapid vidět takříkajíc odkopaně... Je zcela zřejmé, jak se dva lidi vepředu budou cítit. Asi jako ve Fábii 1.gen.
Výbava si myslím není špatná a za cenu 350000 s motorem 1.2 TSI snad i ano..jsem zvědav, za kolik to bude s motorem 1.2 HTP....za mě ale jedině výbava Style a 1.6 TDI..
No podla mna to je aj celkom dost. Na to, ze vw/skodovka isla vyrabat nejake lacne ludove vozitko kde slo v prvom rade o cenu sa mi zda 14 tisic eur za zakladny model celkom dost.
Neviem teda aky je rozdiel medzi rapidom a toledom, ale asi to bude len v dizajne, vsetko ostatne bude spolocne.
Neviem teda aky je rozdiel medzi rapidom a toledom, ale asi to bude len v dizajne, vsetko ostatne bude spolocne.
Jasně, ale zas nezapomínat, že tohle není motor 1.2 HTP...a hlavně ještě nevím cenu Rapidu..
Je možné, že Toledo nebude mít motor HTP.
to by asi v spanielsku nerozdychali keby tam montovali aj trojvalec >😁
na druhej strane pri sucasnej tazkej ekonomickej situacii v spanielsku neviem kto si auto s takou cenou kupi, asi len ti najvacsi patrioti.
na druhej strane pri sucasnej tazkej ekonomickej situacii v spanielsku neviem kto si auto s takou cenou kupi, asi len ti najvacsi patrioti.
Určite sa bude menej kradnúť , pritom to bude koncepčne to isté auto 😄
Základní výbava😒br />
Standardem pro Toledo Reference bude ABS, EBD, ESP, TCS, šestice airbagů, ISOFIX, denní svícení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, multifunkční volant, palubní počítač, klimatizace, elektricky ovládaná přední okna, rádio s CD i MP3 přehrávačem a vstupem AUX, osvětlenou schránku před spolujezdcem, výškově stavitelné sedadlo řidiče, dělená a sklopná zadní sedadla, zadní stěrač, nárazníky, vnější kliky dveří i kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě karoserie
A v bratru za 350 000 ve Španělsku s 1,2 TSI.
Jsem zvědavý na ceny u nás.
A v bratru za 350 000 ve Španělsku s 1,2 TSI.
Jsem zvědavý na ceny u nás.
Ta přístrojovka je jedna velká koncernová NUDA! Kam se ztratilo ono pověstné auto emoción!? :no:
Nic proti Seatu, ale tohle je fádní, nudné, snad až nehezké - zvláště v oné modré (pro mě); prostě virtuálně identický Rapid... Určitě bych se vydal vybírat jiným směrem... Jinak ve stříbřité šedi a z jistých úhlů je to stravitelnější... [odkaz]
To vypadá, že VW chce být věčně dvojkou a začne dělat stejná auta ve více značkách. Začlo to tím pidi autem, teď tohle a příště bude asi Fabia, Polo a Ibiza sjíždět ze stejné linky a nakonec i Passat a Superb. Bravo :no:
na tom neco pravdy bude...pomale sblizeni, tzn. naklady dolu a lisit se budou znackem a dvema prolisy navic😞
Jinak z fotek je to auto docela pekny, pro me hezci nez rapid
Jinak z fotek je to auto docela pekny, pro me hezci nez rapid
No s tim bych nesouhlasil, nova VW platforma je udelana prave tak aby se modely mohly vice lisit pri zachovani ceny (tzn pol👋ibiza/fabia nebo golf/octavia/leon nebudou muste mit identicke podvozky a lisit se jen kastli, ale bude moznost udela ty auta vice odlisne, pri zachovani nizkych nakladu...
Jojo,presne tohle rikali sefove Fiatu,Peugeotu,Citroenu,Renaultu a Opelu o VW jiz pred 18 lety,kdyz s tim Ferdinand Piech zacal. Dnes si je vsechny muze VW koupit z rocniho zisku... 😉
..a vic dodavat nemusim. Snad jim to pomuze dostat se zase na nohy, klukum spanelskym.
Jen me trochu mrzi, pokud se designova predloha skutecne zrodila v CR resp. u Kabane, ze maji spanele tu hezci variantu. Ostatne design je parketou jizanu, nic moc dalsiho automobilovemu svetu nenabidnou, pokud teda nepocitam italske supersporty a luxusni znacky typu Maserati apod.😊
Jen me trochu mrzi, pokud se designova predloha skutecne zrodila v CR resp. u Kabane, ze maji spanele tu hezci variantu. Ostatne design je parketou jizanu, nic moc dalsiho automobilovemu svetu nenabidnou, pokud teda nepocitam italske supersporty a luxusni znacky typu Maserati apod.😊
To je pravda, pokud to navrhli v CR, je skoda, ze hezčí varianta je od "kolegů"...ale tady si myslím se to dalo čekat, Seat obecně si z mého pohledu dokáže s designem exteriéru pohrát víc, než VW a o Škodě ani nemluvit...
Jestli toto auto má být posledním nádechem Seatu. Říkam, zavřete brány.
a k tomu jeste mizerna kvalita z boleslavi. no to je na mokrej hadr
Konečne návrat Toleda ako má byť! Kvalitný, cenovo dostupný "držiak" pre široké spektrum zákazníkov. Pri týchto plusoch je dáka nudná prístrojovka, pre niekoho možno aj fádny dizajn absolútne nepodstatný...Keby to tak nebolo, dopadnú asi ako pri poslednom Tolede.
Verím, že za tie peniaze to bude veľký hit na Pyrenejskom polostrove. :yes:
A pozerám, že konečne tam prilepili aj USB vstup, hurá! >😁
Verím, že za tie peniaze to bude veľký hit na Pyrenejskom polostrove. :yes:
A pozerám, že konečne tam prilepili aj USB vstup, hurá! >😁
nevím kam s tím, ale tohle je nový Golf
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
:yes: popravdě čekal jsem větší extériérovou revoluci, ale interiér se docela povedl...
ejha, čo tie miniatúrne okienka pri spätných?? to je ale "vodvaz"! >😁
ale musím uznať že je to veľmi dôstojná evolúcia. treba si to detailne porovnať so šiestou generáciou. 😉
čo však už na prvý pohľad udrie do očí, sú rovnaké, alebo len minimálne zmenené diely. Najviac asi svieti zadný stierač, anténa a všeobecne archaický tvar kľučiek. To je ale dizajnový problém všetkých nemcov tie kľučky.
edit😒br /> už všetci spolu
[odkaz]
ale musím uznať že je to veľmi dôstojná evolúcia. treba si to detailne porovnať so šiestou generáciou. 😉
čo však už na prvý pohľad udrie do očí, sú rovnaké, alebo len minimálne zmenené diely. Najviac asi svieti zadný stierač, anténa a všeobecne archaický tvar kľučiek. To je ale dizajnový problém všetkých nemcov tie kľučky.
edit😒br /> už všetci spolu
[odkaz]
Interiér hodně dobře! Zvenku je to takovej důkladnější facelift
vypadá to stejně ale není to stejné, co je to? Nová generace Golfu 😉
Za mě musím říct, že přední část není úplně podle mého a celkově mi přijde současná generace lepší, vlastně jako jedna z nejlepších, co kdy byla. Golf IV a Golf VI jsou po vzhledové stráne to nej. Vlastně mi přijde. že je to ob generaci, takže se můžu těšit na Golf VIII coby facelift Golfu VII >😁
Za mě musím říct, že přední část není úplně podle mého a celkově mi přijde současná generace lepší, vlastně jako jedna z nejlepších, co kdy byla. Golf IV a Golf VI jsou po vzhledové stráne to nej. Vlastně mi přijde. že je to ob generaci, takže se můžu těšit na Golf VIII coby facelift Golfu VII >😁
K vozu samotnému nelze než :yes: To, co u Škody nedopadlo dobře s ohledem na cenu, Seat dokázal dotáhnout do lepšího výsledku. Potud je to naprosto v pořádku.
Jenže Seat za tento model si nezaslouží ani eurocent. Ze Škody se nám poněkud stala prodejná děva a španělé si ji přivlastnili coby Toledo, v Číně nám Rapida přebouchali na All New VW Jetta... Přitom vývoj? On vlastně nějaký vývoj byl >😒] ? Jen se poupravily linie Octavie a technika... O té Škoda mluvit. Staré známé díly.
Pro VW báječný tah, výrobně a vývojově levný model, který dokáží marketingově prodat jako kokurenta nižší střední třídy.
Je zvláštní, že u Seatu se zatím nějak tají simply clever řešeními, na tohle jsem byl hodně zvědavý. Vlastně tedy nevím, co má být na Toledu takový trhák? Už vím, že Rapid se kupuje kvůli škrabce a že v tom není žádný háček >😒]
Ale Toledo? Auto EMOCION se nám nějak vytratilo a máme co? Nevím, jako zákaznk zcela nechápu, nedokážu identifikovat cílovou skupinu. Snad kromě rodinného vozu pro Španěly, jenže tam to nebude asi zrovna výhra v loterii, tedy pokud nenasadí akci 1/10 za 10 let, zbylých 9/10 Angela Merkel >😒] >😁
Jenže Seat za tento model si nezaslouží ani eurocent. Ze Škody se nám poněkud stala prodejná děva a španělé si ji přivlastnili coby Toledo, v Číně nám Rapida přebouchali na All New VW Jetta... Přitom vývoj? On vlastně nějaký vývoj byl >😒] ? Jen se poupravily linie Octavie a technika... O té Škoda mluvit. Staré známé díly.
Pro VW báječný tah, výrobně a vývojově levný model, který dokáží marketingově prodat jako kokurenta nižší střední třídy.
Je zvláštní, že u Seatu se zatím nějak tají simply clever řešeními, na tohle jsem byl hodně zvědavý. Vlastně tedy nevím, co má být na Toledu takový trhák? Už vím, že Rapid se kupuje kvůli škrabce a že v tom není žádný háček >😒]
Ale Toledo? Auto EMOCION se nám nějak vytratilo a máme co? Nevím, jako zákaznk zcela nechápu, nedokážu identifikovat cílovou skupinu. Snad kromě rodinného vozu pro Španěly, jenže tam to nebude asi zrovna výhra v loterii, tedy pokud nenasadí akci 1/10 za 10 let, zbylých 9/10 Angela Merkel >😒] >😁
Pokud bych takové autíčko kupoval, určitě raději Toledo, než Rapida. Dívat se u Škodovky celé hodiny na čísla vzhůru nohama je frustrující :no😒br />
Proč nemůže mít Rapid stejný tachometr a otáčkoměr jako Toledo?
Proč nemůže mít Rapid stejný tachometr a otáčkoměr jako Toledo?
to máš pravdu. Řidič obvykle celé hodiny kouká na vozovku před sebou, provoz kolem sebe, a na semaforech po sukních >😁 >😒] Ale koukat celé hodiny na tachometr, to musí být opravdu hrůůůůza >😒] :-!
No nevím jak ty, ale ja se namísto hledání sukní někde na semaforech dívám raději na to, jak mají děvčata hezky vypasované džíny :-!
Nicméně když člověk jako já najezdí 50 tisíc km ročně, tak když to sečteš, tak i na ten tachometr hledíš dohromady několik hodin. A pokud při letmém pohledu nevíš jak rychle jedeš, protože čísla jsou vzhůru nohama, hodně to řidiče ŠkodoVWky může naštvat!
Nicméně když člověk jako já najezdí 50 tisíc km ročně, tak když to sečteš, tak i na ten tachometr hledíš dohromady několik hodin. A pokud při letmém pohledu nevíš jak rychle jedeš, protože čísla jsou vzhůru nohama, hodně to řidiče ŠkodoVWky může naštvat!
...ale i stejné designové nedostatky - příliš úzká stavba, příliš malá kola a škoda toho dozadu padajícího bočního prolisu. Mně se nejvíc stejně líbilo Toledo I po faceliftu s nějakými pěknými koly a nejlépe v Tornádo červené... No, to byl ale Ital Design, pan maestro Giugiaro. A druhá generace byla také moc hezká. Nynější nové Toledo je alespoň pěkné zepředu a zezadu.
Ma to skrabku? 😄
Líbit se píše s měkkým i.