Nerikam ze je to zabavne a urcite nelze srovnavat s CRX, ale porad tady slysis jak staci nizkoobjemovy turbobenzin s podobnym kroutakem dole a nizsim vykonem a horsim zrychlenim. Skoro to vypada ze to nejen staci, ze je to ale i zabavne ;-) Jak rikam, dle me to jde, ale melo to byt o sekundu az dve lepsi na 100 ;-) Hlavne stavis proti sobe Octavku skoro s nejvykonejsim motorem a maly hybridni "sportacek", kde slo hlavne o spotrebu, proste to nejde moc porovnat.
91 kW vypadá na papíru dobře, ale pro tak těžkou mrchu je to málo. Doby super lehkého a zábavného CRX jsou bohužel dávno pryč. 10 s z 0 na 100 je pro sportovně se tvářící auto ostuda, rychlejší je i Oktávka, např. 1.8 turbo klidně v kombajnu, která si rozhodně na sporťák nehraje.
Úsporný sporťák je stejný nesmysl jako studený oheň nebo suchá voda.
Skala plus >:D:yes:
Tem 9,7 verim, pac u Hondy jsem se nesetkal s hodnotami vycucanymi s prstu. I tak je to ale trochu ostuda. Mela tam byt hodnota pod 9,mozna 8s. Ikdyz ono udelat neco co jede,ale nezere to je problem, proto na usporny motor 1,5 zrychleni pod 10s neni zas tak spatne. Vykon 91kW s tahem vocpoda 174Nm pri 1000-1500 ot. neni az tak spatne za akcnich 399tis;-)