Je to určitě prostorné auto, které bude levné a hlavně odolné na ruské silnice. Přesto si myslím, že kvalita montáže bude na horší úrovni než Logan, ikdyž se jedná v podstatě o stejný vůz. Interíér Lady mi přijde sympatičtější než v Loganu. Ale mohla by Lada přijít se svým autem, než vzít cizí model.
Super auto pro řemesllníky. Levné, tím že nemá žádnou výbavu, tak tam není co by se rozbilo, motor v 1,6 zvládne ruský benzín i zimu.
To že zněj udělali Ladu logický krok. Ladu si koupí víc lidí, než Rencka či Dacii. např. Fledu *-up VW prodával také pod svou značkou.
je to vtipný - v Evropě se první Logan v sedanu v podstatě neprodává, kombi se spíš doprodává a čeká se na novou generaci. V Rusku je automobilová revoluce, že jim Renault místo klasického žigulíka umožní vyrábět starou generaci Logana a Nissana Almeru, který dle fotek vychází také z výběhové generace Dacií >:-[]
btw Logan existuje také jako Nissan NP200 a Mahindra Verito. Rumuni za pomoci Renaultu tak trochu dobyli svět dá se říct >:D
Takže to shrňme- Logan existuje jako Dacia, Renault, Lada Largus a Nissan Almera. Docela dobré >:-[]:yes: A že už i postkomunistické Rumunsko vyrábí lepší auto než samotná matka SSSR je vševypovídající o ruských schopnostech 8-s