Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lada Largus Van míří na ruský trh

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 11. 9. 2012 • 12:20
23
7
Zobrazit náhledy (23)
Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli) Lada (Vaz/Žiguli)

Užitkové dvojče Dacie Logan MCV bylo k vidění již před rokem. Na podzim se konečně začne v Rusku prodávat.

Lada Largus je plodem částečného kapitálového propojení s Renaultem. Kombi na základě Loganu MCV se představilo loni v srpnu na autosalonu v Moskvě, na trh se ale dostalo až letos v červenci. Užitkové provedení Van, které mělo premiéru loni na stejném místě, ji bude následovat v říjnu. Připomeňme, že „Projekt R90“ už je dva roky starý. I když se jedná o klon dlouhou dobu vyráběného auta, trvaly přípravy poněkud delší dobu.

Užitkový Largus má pod kapotou dvojici zážehových čtyřválců objemu 1,6 l od Renaultu. Základní agregát MPI s dvouventilovou technikou dává 62 kW (85 k), výkonnější 1,6i 16V pak 77 kW (105 k). S turbodieselem 1,5 dCi se nepočítá. Až na drobné detaily (konkrétně jinou přední masku) se od Loganu Van Largus neliší. Dražší verze budou mít vpředu chromované podélné žebro, levnějším zůstane černé. Ty nemají v základní výbavě skoro nic: chybí elektrická okna, posilovač řízení, ABS, klimatizace i rádio. Jsou potřeba, když se jedná hlavně o pracanta?

Pouze dvoumístný užitkový vůz samozřejmě zdědil po původní Dacii Logan MCV/Van nejen počet sedadel, ale i megarozvor 2,9 m. Má rovněž zaplechované boky a hlavně klasicky otevírané zadní dveře, což jsou jeho hlavní nevýhody. Přehlednost při couvání a přístup do nákladového prostoru tak nejsou úplně nejzdařilejší.

Largus v „pracovním oděvu“ se tedy začne nabízet v Rusku letos v říjnu, ceník startuje částkou 319.000 rublů (zhruba 193 tisíc korun). Podle informací španělského Autoblogu se dostane i na další, zatím blíže neurčené trhy. My Češi si stále můžeme koupit originál za necelých 160 tisíc korun bez daně. Zda se na východě objeví i pickup, není v tuto chvíli jasné.

Témata
Avatar - chetoos
8. 3. 2013 10:53
Ruský Logan
Je to určitě prostorné auto, které bude levné a hlavně odolné na ruské silnice. Přesto si myslím, že kvalita montáže bude na horší úrovni než Logan, ikdyž se jedná v podstatě o stejný vůz. Interíér Lady mi přijde sympatičtější než v Loganu. Ale mohla by Lada přijít se svým autem, než vzít cizí model.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 9. 2012 09:17
Re: Logan
:yes:
12. 9. 2012 10:31
Re: Logan
to je jasný, jenom je zajímavá ta rozdílnost trhů :-)
Avatar - Papír1
12. 9. 2012 10:10
Re: Logan
Super auto pro řemesllníky. Levné, tím že nemá žádnou výbavu, tak tam není co by se rozbilo, motor v 1,6 zvládne ruský benzín i zimu.
To že zněj udělali Ladu logický krok. Ladu si koupí víc lidí, než Rencka či Dacii. např. Fledu *-up VW prodával také pod svou značkou.
12. 9. 2012 09:32
Re: Logan
je to vtipný - v Evropě se první Logan v sedanu v podstatě neprodává, kombi se spíš doprodává a čeká se na novou generaci. V Rusku je automobilová revoluce, že jim Renault místo klasického žigulíka umožní vyrábět starou generaci Logana a Nissana Almeru, který dle fotek vychází také z výběhové generace Dacií >:-[]

btw Logan existuje také jako Nissan NP200 a Mahindra Verito. Rumuni za pomoci Renaultu tak trochu dobyli svět dá se říct >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku