Novinky
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Prostě se s tím neumíš vyrovnat, otázkou je, jestli někdy budeš schopen... ale takových lidí, kteří na to nemají, je hodně.
souhlasím, moc se poved, docela se renault odvázal, a opravdu se mi líbí, vážný kandidát na mé příští auto.
Ale no tak, stačí se jen mrknout, bohužel už 3x tolik co si napsal, ale tento "ozdobný" prvek mi na tom autě prostě vadí. Sám jsem měl jako první Clio 1G, kde byl znak decentní a ještě ne tak vycizelovaný a nevadil. Auto je to pěkné, ale takto provedený znak renaultu ten design kazí, tj prostě bych ho nekoupil :no:
Poprvé mně to napadlo při pohledu na tehdy novou Alfu 156 - není lepší při tvarování přídě rovnou myslet i na umístění SPZ, než udělat pěknou příď a tu SPZ tam pak někam "nalepit"?
posledna 19tka teda podla mojho nazoru bol dizajnovy grc ale ono dizjan je vec vkusu takze v pohode chapem.... kazdemu sa paci nieco ine.....
mne sa nove clio paci a vyvolalo vo mne emocie ake som naposledy zazil este ako maly chlapec za cias prveho twinga a to uz je pekne davno :yes😒br />
mne sa clio paci ale za mna vravim : jedine P208 , ten je bohovsky :yes:
mne sa nove clio paci a vyvolalo vo mne emocie ake som naposledy zazil este ako maly chlapec za cias prveho twinga a to uz je pekne davno :yes😒br />
mne sa clio paci ale za mna vravim : jedine P208 , ten je bohovsky :yes:
Nemám na mysli angeleyes, ale vlastní světlomety, vlevo je klasický bixenon (studený), vpravo teplé denní světlo, které si myslím (ruku do ohně bych za to nedal), že bylo realizováno nejprve klasickou žárovkou a později ledkama v teplém spektru podobně jako u S8
[odkaz]
[odkaz]
BMW používalo (např. U E39) u tzv. "angeleyes" (kruhové obrysovky) "světelné vodiče" s teplou (nažloutlou) barvu světla a k tomu xenon pro potkávací světla, kombinovaný s halogenem pro světla dálková.
Ano, můj barvocit není z nevytříbenějších, mě to přišlo jako žluté/denní světlo z běžné žárovky, ale i s rozsvíceným xenonem se to dalo (myslím, že tuto kombinaci používalo i BMW někde u X3 nebo X5, teď nevím přesně kdy), ty studené "pichláky" u A6/C6 při denním svícení byly proti tomu přímá rána na solar.
Ale proti klasické žárovce, včetně běžné halogenky , svítily znatelně více "bíle"..., ten odkaz v tomto směru trochu klame, realita byla o poznání svítivější/bělejší/studenější.
Třeba tu je ta barva světla vidět reálněji😒br /> [odkaz]
Mimochodem už tehdy ty ledky nebyly výměnné a počítalo se s nimi na celou životnost reflektoru.
Třeba tu je ta barva světla vidět reálněji😒br /> [odkaz]
Mimochodem už tehdy ty ledky nebyly výměnné a počítalo se s nimi na celou životnost reflektoru.
Což pokud to vedle byl xenon, vyvolávalo docela rozporuplné pocity, že jedno světlo svítí hůř. U nějakého auta, myslím, že to bylo Audi, si vzpomínám, jak jedno bylo do modrozelena a druhé takové narůžovělé.
Aha. Tak zde si nezahrávali a raději to umně skryli. Tak to co jsem viděl bylo buď samodomo, nebo jsem si to v hlavě zaměnil s A6 (více pravděpodobné).
A navíc ty ledky byly v teplém spektru, takže to z nějaké vzdálenosti 5m plus vypadalo jako svícení normální žárovkou.
Už to jde. Ale bacha, antivir mi hlásí trojskýho koně! Jinak mě tohle neva tolik, co na tý A3. Zde to je prostě aspoň jednoduchá, nic neříkající čára. Takže přesně to, co někteří od Audi čekají. 😉 >😁
Měla ho minulá S8, to bylo vůbec první sériové denní LED svícení a bylo celkem v pohodě.
Pět ledek v jedné "žárovce" uspořádaných do tvaru ala hrací kostka😒br /> [odkaz]
Pět ledek v jedné "žárovce" uspořádaných do tvaru ala hrací kostka😒br /> [odkaz]
Já ti nevím, zkus si koupit průmyslový balení medvědího h*vna a zkus se k němu při prasklé žárovce přitulit. >😁 >😒]
[odkaz] Sorry, ještě jsem to editoval. Ten tvůj odkaz/neodkaz taky nejde. Chtěl jsem ještě připojit omluvu za dezinformaci, aspoň tedy z toho co jsem našel, či spíš nenašel, minulá A8 diodové svícení neměla.
No jo, to bude hlavně proto, že jsi taky zapomněl rozsvítit! >😒]
https😐/fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/h…
https😐/fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/h…
Nejvíc na hlavu mi přijde, že to místo tam na to je, třeba ta mezera pod hlavníma světlama. Nevím, jestli konstrukčně, ale z hlediska designu by to tam nijak zvlášť nerušilo, mohlo to mít i lehce zatmavený překryt, mohla z toho být taková linka pod světlem. Ale ideálně opravdu zakomponovat do hlavních.
Přesně, mít to ještě modrou barva, tak to může jít do "krizovéh👋úsporného" konkurzu s dálničními Passaty R36.
[odkaz] >😁
P.S. To už i u těch nových dostali rozum a dali to níž do nárazníku😒br /> [odkaz] 😉
[odkaz] >😁
P.S. To už i u těch nových dostali rozum a dali to níž do nárazníku😒br /> [odkaz] 😉
Už tohle umístění v nárazníku vypadá podstatně přijatelněji, než nahoře v masce, mezi světlem a logem.
Lesklý plast používá celou dobu např. Ford, ale viděl jsem to nově i u jiných automobilek (myslím, že to má mít i nový Golf, ale to si nejsem opravdu jistý, možná se pletu). Holt je to teď v módě. Vypadá to hezky, ale kdo to má pořád leštit 😡
Jestli myslíš Golfa VII, tak tam je to vyřešeno optimálně, ale i ne zrovna designově ideální řešení u Golfa 6, nebo současného Pola, mi přijde lepší, než tohle "vnitřní" a jakoby dodělávané...
Clio RS bude mít LEDky pod nárazníkem. Viz foto😒br />
Foto zamaskovaného RS: [odkaz]
Foto z festivalu v Goodwoodu: [odkaz]
Počítačová animace modelu: [odkaz]
Foto zamaskovaného RS: [odkaz]
Foto z festivalu v Goodwoodu: [odkaz]
Počítačová animace modelu: [odkaz]
Zkus to porovnat s subkompaktní konkurencí a oceníš alespoň jednoduchost tohoto řešení. Asi by to bylo lepší udělat jako u Golfa, ale na druhou stranu by to mohlo skončit jako u korálkového Pola. A takový cirkus by si Clio nezasloužilo.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tak celkový dojem/závěr si u nového Clia nechávám taky až naživo, zrovna v tomto případě si to podle fotek si to nějak naživo nedovedu úplně představit...
Co se týká toho Audi, tak jasně nejhorší to bylo u mnou vzpomínaného face A6/C6, proti tomu byla tahle A3 i někdejší A8 ještě v pohodě. 😉
Co se týká toho Audi, tak jasně nejhorší to bylo u mnou vzpomínaného face A6/C6, proti tomu byla tahle A3 i někdejší A8 ještě v pohodě. 😉
No... ono takhle, Renaultu bych to odpustil, u Audi nějak nemůžu. Chápu, že to udělali z nutnosti, ale A3 mi nikdy úplně nesedla, zvlášť ne ta generace postižená tímhle dodělaným LED svícením. Neslušelo to ani jednomu ze zasažených modelů, měla to šestka i osma, u čtyřky si to nepamatuju, ale bude to stejný. Ale u tý A3ky to dostalo ještě tenhle blbej tvar, ono to je ošklivý, i zhasnutý. To zas u toho Clia, když to nesvítí, jakoby nebylo. Tím ale neříkám, že to je dobře, tomu autu to docela ublížilo, ačkoli uvidíme naživo, třeba to má nějakou zvláštní sílu, když je mezi tím ten "diamant". 😉 >😒]
No nebylo to "bůhvíco", ale ty LEDky kolem diamantu nového Clia vypadají ještě tuzingověji, zvlášť na dnešní dobu.
Já ani nevím, ale měl jsem z toho osypky. >😁 Ano, to je asi ono. Tvar nad se k Audi nehodí a naživo jsou vidět ty jednotlivé diody.
Já jsem to viděl na nových A8 ve Varech a protože jsem to dřív nikde neviděl, tak jsem z toho byl trochu mimo. Možná to bylo i tím, že s tím jezdili po chodníku. Ale to už je hodně dávno. 😄
Souhlas. Ty LEDky jsou na novém Cliu na dnešní dobu příliš tuzingové (ale s tím mají problémy Francouzi i na některých aktuálních Peugeotech a Citroenech), jako dovoz z Polska dodělaný v garáži, navíc i k vůli bezpečnosti má býti denní svícení blíž k okraji karoserie a taky to opticky zužuje. :no:
P.S. Nepovedené LEDky u Audi jsou na face předchozí A6 (C6), ale tohle je snad ještě horší případ.
P.S. Nepovedené LEDky u Audi jsou na face předchozí A6 (C6), ale tohle je snad ještě horší případ.
Souhlas, jestli si ty bodovky do světlometů navrtá tuner v garáži nebo výrobce je jedno, obojí vypadá jak od Kočky z matějský.
Ty můžeš snívat o tom, že já budu někdy snívat o čemkoli v souvislosti s Rapidem.
Počkej si "chvíli" na prodeje Rapidu u nás a srovnej je s jeho přímou konkurencí.
Počkej si "chvíli" na prodeje Rapidu u nás a srovnej je s jeho přímou konkurencí.
Tak to já zase nemám rád ty první aplikace co u Audi bastlili na facelifty starších generací. Co se mi líbí a je to hodně výrazné a z dálky rozpoznatelné je A5 v současném provedení.
Oops :yes:
Naopak ty větší světla mi sedí, připomínají starší generace a jsou dobře zakomponovaná
Naopak ty větší světla mi sedí, připomínají starší generace a jsou dobře zakomponovaná
Pozor, nemá to kliku u zadních dveří, asi ve sloupku. To se někomu líbit nebude. Co se nelíbí mě, je dělení toho dílu zadního nárazníku a světla vypadají docela hodně "deutsch". Ale uvidíme, konečně to vypadá, že se Renault tak nějak našel. Důležitý bude, jakej bude novej Megane, snad to nepřestřelí a bude to jen variace v tomto duchu s malou špetkou té "avantgardní naivity".
Máš pravdu, že Clio RS bude mít ledky jinde a necháme se překvapit, kam je dají.
[odkaz]
Já bych tipoval křídlo, ale řešení alá Golf by bylo ideální. Ještě by mohli trochu zmenšit světla.
[odkaz]
[odkaz]
Já bych tipoval křídlo, ale řešení alá Golf by bylo ideální. Ještě by mohli trochu zmenšit světla.
[odkaz]
Pokud už to nemohli dát do společného krytu s hlavními světlomety, pak se řešení přímo nabízí - udělat tu chromovou lištu o něco širší a její vnější konec nahradit právě tímto. Jediný problém je asi v tom, že u některých výbav je ta lišta v barvě karoserie. Takhle to působí, že je to navíc, problém hlavně je, že jsou umístěny příliš ke středu auta, což je škoda. PS. odkazy nefungují, jinak dobrý tip na web, dík.[odkaz]
To samozřejmě lze. Ale čistě teoreticky, kdyby si měl "lištu" tlustou 5 čísel, ideálně z nějaké tvrdé gumy, tak můžeš těma dveřma třeba mlátit o zeď a zůstanou netknutý. Ve skutečnosti by takto vystupující lišta byla krajně neestetická. Řešení by pak mohl být prvek se zdánlivě jinou funkcí, u nějž by větší tloušťka na pohled nerušila. A ano, jsou situace, kdy ani tak nejde zabránit poškození dveří. Lišty mají zejména efekt jako ochrana před vlastní blbostí/nepozorností.
Nové Clio se bezesporu povedlo, jeden problém by tu ale byl - naprosto nevyrovnaná velikost plochy světlometů a zadních svítilen. Světlomety obrovské, zatímco zadní svítilny maličké - to jsou prostě dva nápadné extrémy na jednom autě a to mi moc nesedí...
Souhlas, je to moc pěkné auto, je tam vidět určitá návaznost na minulé modely, ale zároveň je vidět velký skok dopředu oproti současnému modelu, hlavně v interiéru. Myslím si, že se nové Clio designérovi van den Ackerovi povedlo. Jsem zvědavý, jak bude vypadat Grandtour a hlavně verze Sport.
Cena bude samozřejmě trochu vyšší než u současné generace, ale nemyslím si, že by dovozce Renaultu nasadil vysokou cenu, za jakou se bude prodávat Clio v Německu nebo ve Francii.
Už se těším na první testy nového Clia v naší kotlině, zajímavý by určitě byl i test dvou nových soupeřů ze země galského kohouta, tedy Clio vs. 208.
Cena bude samozřejmě trochu vyšší než u současné generace, ale nemyslím si, že by dovozce Renaultu nasadil vysokou cenu, za jakou se bude prodávat Clio v Německu nebo ve Francii.
Už se těším na první testy nového Clia v naší kotlině, zajímavý by určitě byl i test dvou nových soupeřů ze země galského kohouta, tedy Clio vs. 208.
Tohle vypadá výtečně, ne tak dobře, jak Megane, ale paráda... Jestli bude jezdit tak dobře, jak jezdil na svou dobu předchůdce... :yes:
No kdyby tam pokračovala místo ledek černá mřížka tak by se nic nedělo. A hlavní světlomety mi přijdou přímo ideální na řešení alá nový Golf, jsou dostatečně rozměrné a tak jako tak jsou tam naznačené dvě "poloúčka", ty kdyby udělali ze světelné trubice tak by to bylo dokonalé. Když jsou ty diody zhasnuté a splývají s maskou takže ten černý pruh je skoro nepřerušený tak je ten předek super.
[odkaz]
Jakmile diody svítí tak jsou rušivý element ostatně jako na všech autech kde jsou bodovky použité, zvláště při použití takto studeného světla.
[odkaz]
Pokud budou dělat nějakou verzi Gordini a nabídnou xenony tak bych skoro řekl, že tam ty trubice zaintegrují, přijde mi, že design těch světlometů je na to připravený.
[odkaz]
Jakmile diody svítí tak jsou rušivý element ostatně jako na všech autech kde jsou bodovky použité, zvláště při použití takto studeného světla.
[odkaz]
Pokud budou dělat nějakou verzi Gordini a nabídnou xenony tak bych skoro řekl, že tam ty trubice zaintegrují, přijde mi, že design těch světlometů je na to připravený.
Řekl bych, že zrovna u Clia asi o cenu nešlo. Není to auto na kterém by nějaké šetření bylo vidět. Umístění ledek je dáno celkovým designem auta a určitě se neřešilo až když se ladila optika auta. S umístěním ledek se počítalo hned od začátku a snad i proto jsou pod předními i zadními světly plastové lemy, na které plynule navazují ledky. Možná to nepůsobí moc moderně, ale pro mě je to lepší řešení než nějaké svítící obloučky. Možná by Cliu slušelo řešení z nového Golfu, ale co pak s tím prázdným místem mezi světly a diamantem.
[odkaz]
[odkaz]
Říkám dnes, Polo je staré a má to vyřešené právě těmi hnusnými bodovkami.
Nové modely
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A pokud se některému výrobci taková světla zdají drahá tak je lepší vrazit obyč. žárovku do hlavních světel.
Nové modely
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A pokud se některému výrobci taková světla zdají drahá tak je lepší vrazit obyč. žárovku do hlavních světel.
O užitečnosti bočních ochranných lišt, jakkoliv umístěných, z jakéhokoliv materiálu, jakkoliv vypadajících a jakkoliv konstruovaných, lze diskutovat celé dny. 😐
Souhlas, 208 je přeplácaná a má řadu rušivých prvků které "nepasují", předek je stálé hledání identity, které se zase nepovedlo😒br />
[odkaz]
Boční profil je proti Renckovi vyloženě slabý, divný prolis, protažena světla do boku, jakási lízátka do strany od mlhovek, zadní nárazník jako nakynutý, zadní vykousnuté lampy působí také divně
[odkaz]
V interiéru snaha o odlišení za každou cenu vyvýšenou kapličkou pod kterou je slepá plocha mi také přijde hodně divná
[odkaz]
Prostě u mě je to 5:0 pro Clio.
Boční profil je proti Renckovi vyloženě slabý, divný prolis, protažena světla do boku, jakási lízátka do strany od mlhovek, zadní nárazník jako nakynutý, zadní vykousnuté lampy působí také divně
[odkaz]
V interiéru snaha o odlišení za každou cenu vyvýšenou kapličkou pod kterou je slepá plocha mi také přijde hodně divná
[odkaz]
Prostě u mě je to 5:0 pro Clio.
Dnes už má většina nových modelů denní svícení vkusně zakomponované do světlometů a používá trubice, nikoliv bodové zdroje které se mi nelíbí především v rozsvíceném stavu bez ohledu zda jsou single nebo ve světlometech..
Podle mě jsou ty ledky v pohodě. Clio díky nim dostává trochu ostřejší výraz a navíc ledky ve světlech se málokdy podaří. Většinou to končí nějakými svítícími obloučky. U prvních audin to ještě šlo, ale časem je to pořád horší. Na mě to působí trochu kýčovitě.
No jo, už vidím ty vtipy, že když se čelně střetnou dvě Clia, že to řídily lesby...
Tak ty LEDky jsou jedna z věcí, co mi taky úplně nesedí. Prostě tam vypadají "navíc". Jinak to video hovoří ve prospěch Clia, oproti P208.
Zde jsou právě ty "lišty" až dole, to eliminuje ten problém, co popisuješ na konci příspěvku.
Až uvidím naživo, udělám si definitvní názor, zatím můžu říct, že 208 mě nijak nezaujala a Clio vypadá nadějně, viz níže v tom odkazu na video.
Další člověk nechápající rozdíl v cenách v různých zemích >😁 To je zde už evergreen každé diskuze pod novým modelem s cenami z Německa nebo Francie 8-s
Nemám nic proti ochranným lištám, když dobře vypadají. I když o jejich užitku lze diskutovat.
Pokud se nebude P208 prodávat za výrazně nižší ceny než Clio, tak ho Clio pohřbí. Clio ukázalo, že design může být jednoduchý, dotažený do posledního detailu a zároveň nemusí vypadat levně. P208 chybí nápad a výsledkem je nevyvážený design se mišmašem náhodných cingrlátek, které mají navodit luxusnější dojem.
Promiň mici, ale 208 vypadá líp 😉 Hlavně nemá tu obrovskou stylizovanou číču mezi předními i zadními světly >😁 Prý diamant :no:
Bohužel těch pseudo tereňaku jezdi docela dost. Ja třeba u auta nemam žadne bočni lišty a po vice než 2 letem uživani žaden "tesko" ťukanec s čimž jsem nepočital. Takže jsem samozřejmě rad i mile překvapen. Naopak je vidět dost aut kdy lišty jsou netknute a pod a nad něma napachana škoda.
Já bych se spíš pozastavil nad konkurencí, která v rámci úspor na ochranné lišty na dveřích rezignovala.
Podle mě jsou ledky ideálně zakomponované. Žádně kolotočářské korálkové obloučky přímo ve světlech. Ta anténa je jen na některých fotkách. Možná bude jen u některých výbav.
Lepší než fotky je video z provozu😒br /> [odkaz]
Lepší než fotky je video z provozu😒br /> [odkaz]
1.je tam aj celokozeny volant bez plastovych blbosti....
2.skor sa mi nepac ten cierny leskly plast na stredovej konzole,prach a mastne otisky palcov budu vidiet jedna radost.... :no:
2.skor sa mi nepac ten cierny leskly plast na stredovej konzole,prach a mastne otisky palcov budu vidiet jedna radost.... :no:
Megane má jiné řešení, počkejme, jak to bude naživo. Ale tu funkci to má, je to takový předsunutý doraz. Problém snad bude jen tehdy, pokud zaparkuješ vedle nějakýho hodně vysokýho teréňáku, že by si dveřma vrazil do nějakého bočního rámu, stupačky apod. Ale tam by ti nepomohla ani klasická lišt.
Tak z boku je to vyboulené směrem ven takže jak píše Micinka jakousi funkci ochranné lišty to asi plní a opticky to neprzní boční profil.
No nevim ale na Meganu to zrovna pohledně nevypada a o praktičnosti se moc mluvit taky neda.
Osobne hodnotim design exterieru a interieru velmi pozitivne. S finalnym verdiktom pockam do momentu, az ked to uvidim na zivo. Su ale dve veci, ktore sa mi uz teraz "nepozdavaju".
1. Farebne kombinacie plastovych elementov v interieri vyzeraju mozno vkusne, ale pokial na volante, ktory sa uvadza, ze je kozeny, je plast v miestach kde sa drzi volant, tak neviem, ci to bude prijemne v dotyku. 😲
2. Z dokumentacie, ktora sa da stiahnut z francuszkej alebo nemeckej stranky renaultu, vynika, ze objem nadrze je "len" 45 litroch (dokonca iba 40 v pripade eco verzie 99g). Je to o 10 litrov menej nez aktualne clio. Mozno drobnost, ale dojazd nebude asi silnou strankou noveho clia 😄
1. Farebne kombinacie plastovych elementov v interieri vyzeraju mozno vkusne, ale pokial na volante, ktory sa uvadza, ze je kozeny, je plast v miestach kde sa drzi volant, tak neviem, ci to bude prijemne v dotyku. 😲
2. Z dokumentacie, ktora sa da stiahnut z francuszkej alebo nemeckej stranky renaultu, vynika, ze objem nadrze je "len" 45 litroch (dokonca iba 40 v pripade eco verzie 99g). Je to o 10 litrov menej nez aktualne clio. Mozno drobnost, ale dojazd nebude asi silnou strankou noveho clia 😄
Uvidíme, určitě je to lepší než P208, obavu mám, jak bude naživo fungovat ten čumák, jinak zadek je konečně umírněná klasika na úrovni doby. Třeba Twingo, to nefunguje a zezadu je nekoukatelný. Zde je hezky vidět ta návaznost na předchozí modely, jak si zmínil. Ten prvek na boku se odvážím hodnotit až po delší době, co budou v provozu. Na fotkách mi nevadí a svůj smysl má, myslím i praktický, předpokládám, že zastane funkci ochranné lišty.
No je to Francouz a nějaká ta serepetička navíc se dá očekávat u každého modelu. Ale tady si osobně myslím, že je to vkusné a nijak mě to neruší. Určitě je to s přehledem nejlepší "vyslanec" Francie v této třídě.
......a zase nádhera na spodní části bočních dveří [odkaz] [odkaz] , proto raději bez hvězdičky.
A jedničku ? Možná, věc názoru.
A jedničku ? Možná, věc názoru.
je myslím velmi povedený. Poprvé mám pocit, že Renault nevyhazuje to co v minulosti budoval a do exteriéru zahrnul to nejlepší z minulých modelů a celé to pěkně sladil do harmonického celku. Kdyby ještě vylepšili dva nebo tři detaily (diody od tunera v přední masce, nepříliš sofistikovaná anténa) tak exteriér má 1*.