Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Pro_Cee'd přijede i s 1,6 Turbo GDI (200 koní)

Vrcholnou verzí Pro_cee'du chce Kia konkurovat například Volkswagenu Golf GTI.
Zpět na článek
17. 9. 2012 08:42
17. 9. 2012 08:59
17. 9. 2012 08:59
17. 9. 2012 09:25
17. 9. 2012 09:39
17. 9. 2012 10:02
17. 9. 2012 21:31
17. 9. 2012 19:24
17. 9. 2012 09:22
17. 9. 2012 09:29
17. 9. 2012 09:38
17. 9. 2012 11:48
17. 9. 2012 21:54
17. 9. 2012 10:18
17. 9. 2012 10:39
17. 9. 2012 11:27
17. 9. 2012 15:22
17. 9. 2012 15:49
17. 9. 2012 11:13
17. 9. 2012 11:58
17. 9. 2012 13:11
17. 9. 2012 15:53
17. 9. 2012 16:31
17. 9. 2012 20:36
17. 9. 2012 10:14
17. 9. 2012 11:01
17. 9. 2012 12:51
17. 9. 2012 11:26
17. 9. 2012 09:28
17. 9. 2012 11:16
17. 9. 2012 11:34
17. 9. 2012 11:35
17. 9. 2012 16:33
17. 9. 2012 19:06
17. 9. 2012 19:24
17. 9. 2012 21:00
17. 9. 2012 11:55
17. 9. 2012 16:36
17. 9. 2012 11:59
17. 9. 2012 12:11
17. 9. 2012 12:20
17. 9. 2012 12:57
17. 9. 2012 13:36
17. 9. 2012 16:05
17. 9. 2012 16:29
17. 9. 2012 17:47
18. 9. 2012 09:34
17. 9. 2012 08:42
Seduuuuum
Konecne automobilka, ktera by me v kompaktech presvedcila ke koupi turbomotoru... :-) Seduuuuum :yes:

Snad tech 200k nezabijou spatnym sladenim ostatnich komponent ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
17. 9. 2012 08:47
Golf GTI...
Nyní je tady problém jak přesvědčit možné kupce GTI kudy vede nejbližší cesta do salonu KIA. Obávám se, že je to problém prakticky neřešitelný >:D O voslintávače výloh nouze nebude, viz kolega nahoře, jiste se přidá i tooper s incescentem... :yes:
Rozbalit vlákno
81
17. 9. 2012 08:59
Re: Golf GTI...
:yes: Jojo,někteří budou měnit plakáty v pokojíčku >:D
Avatar - matii
17. 9. 2012 08:59
Re: Golf GTI...
Jedině cenou, což je nereálné. Neb by musela být proklatě nízko a to jen o pár "šupů" navíc než běžná verze.

Já to vidím, že kdo u nás uvažuje o podobném autě, většinou si připlatí a jde do Golfa GTi nebo Octavie RS, pokud má omezené finance, skončí u ojetiny těchto modelů, nebo nové Fabii RS či Pola GTI.
17. 9. 2012 09:25
Re: Golf GTI...
Ti co chtějí Golfa GTI, tak si rozhodně nepůjdou koupit Kiu. Oni nekupují auto nižší střední s turbomotorem, ale image a hlavně legendu hothachů, což bezpochyby Golf GTI je ;-) :yes:
17. 9. 2012 22:54
Re: Golf GTI...
To funguje i obráceně. Ti, co chtějí dostupnou nižší střední s co nejsilnějším motorem, si nebudou připlácet desitky procent ceny za jakousi image a plky o VW legendách ;-)
Avatar - white label
17. 9. 2012 23:07
Re: Golf GTI...
Jakási image i plky se dají oželet poměrně snadno, těžší je oželet celkovou kvalitu...
Avatar - Choochoo
17. 9. 2012 09:31
Re: Golf GTI...
Jsem zvedav na cenu, ale ta by mohla byt klidne nekde okolo 500-550tis a to si myslim by byl docela slusny argument ke koupi ;-) Cena podobna jak za Fabii RS, coz si myslim je pak jasna volba.
17. 9. 2012 09:39
Re: Golf GTI...
Myslím že 500k to nebude, tipuji tak 580-590k ;-)
Avatar - strýček BOB
17. 9. 2012 09:50
Re: Golf GTI...
No jasně, za 550k korun bude tak MiTo Quadrifoglio + adaptivní podovozek. Sice rozměrově menší, než rejže, ale pojede to slušně, image jako bejk...tak proč vozdilo od neumětelů z východu, když si můžu koupit Alfu Romeo... >:D
Avatar - kari.laz
17. 9. 2012 09:57
Re: Golf GTI...
Peugeot 308 GTI jej nyní v akčním ceníku za 465 000.
17. 9. 2012 22:59
Re: Golf GTI...
:yes: Ale lidi si za ty peníze stejně radši poběží pro výběhovou O2 1.4 TSI v podobné výbavě.
Avatar - white label
17. 9. 2012 23:11
Re: Golf GTI...
To je každého svobodná volba, nebo tebe nějak negativně ovlivňuje to, jakému zboží, kde, kdy a proč dává většina lidí přednost před jiným?
Tak si toho P308 GTi kup ty, koupíš dobře a levně a ještě budeš díky těm výběhovým Octávkám originální. ;-)
17. 9. 2012 23:52
Re: Golf GTI...
To byl jen takový povzdech, že některá auta se prostě nebudou prodávat nehledě na sebelepší cenu. Ve FR je to možná naopak a nikdo zas nekupuje levnou ORS :-)

Jinak samozřejmě ta cena je nízka proto, že to nikdo nechce, takže tímto rozhodně nikoho nevyzývám, aby pro to hned běžel. ;-)
Avatar - white label
17. 9. 2012 23:58
Re: Golf GTI...
To jo, ještě by ti pak mohli zvednout cenu pro náhle zvýšený zájem... ;-)
17. 9. 2012 10:02
Re: Golf GTI...
Nebo trojkovou mazdu MPS za akčních 590k.
Avatar - Choochoo
17. 9. 2012 10:55
Re: Golf GTI...
Ac se mi Mazda libi, nevypada spatne, ale pokud by cena byla okolo 500tis, tak je tam rozdil cca 100tis a treba spotreba je v kazdem rezimu dle papiru o cca 50% vetsi u Mazdy. V dnesni dobe drahych paliv, bych dal prednost mensi oturbene 1,6 ;-) Na to obcasne zablbnuti o oturbene 1,6 take premyslim ;-)
17. 9. 2012 16:00
Re: Golf GTI...
U té Mazdy máš taky každopádně poněkud větší výkon - 260 koní z 2,3litru je 260 koní z 2,3 litru.
A vzhledem k dost dobře odladěnému podvozku - původem vlastně z Focusu - mi srovnání M3 MPS x korejec přijde stejně zcestné jako korejec x Golf GTI.
Blenhaim a bostonský teriér - znáš?
17. 9. 2012 21:31
Re: Golf GTI...
No jo, jak pořízení, tak provoz by byl dražší. To ale platí pro všechny ostatní HH v porovnání s procedníkem.
Avatar - Choochoo
17. 9. 2012 10:57
Re: Golf GTI...
Proc teda nejsou ty neumetelove tam kde dnes Alfa? Bychari Alfu moc nepodrzi, tak jako podrzi rejzi jeji prodeje po celem svete ;-) Kdo jsou potom Ti neumetelove?
17. 9. 2012 16:03
Re: Golf GTI...
Jojo, někdo auta umí dělat a někdo je umí prodávat.
A Alfa má rozhodně největší platonický fanklub na světě - poté, co padl Saab.
Avatar - JuckiCZ
17. 9. 2012 17:18
Re: Golf GTI...
Podobná auta Golf GTi a Octavia RS jsou, to je pravda, ale Kia je úplně něco jiného! Já bych si ty první dva nekoupil nikdy, nenabízejí totiž to, co by mělo každé auto, které není z rozumu, mít - duši. A pokud to je z rozumu, tak není důvod kupovat oturbené dvoulitry ;-) .
Pokud jde o klasickou verzi Golfu a Octávie, tak to ještě pochopím (posunovadlo, přesouvadlo z A do B, ikdyž Octávia je pekelně předražená), ale tyhle přemotorované verze my u tak sterilních, konzervativních, nudných a tuctových aut nesedí.
Ale vlastně to vidíš dobře - když někdo uvažuje o autě jako Golf GTi, Octavia RS, Fabia RS, či Polo GTi, tak si je koupí a nepůjde do této Kia (Kie, pokud to vůbec jde skloňovat), Astry OPC, Renaultu, či Mazdy, protože to jsou úpně jiné vozy ;-) .
Avatar - white label
17. 9. 2012 17:40
Re: Golf GTI...
Takže třeba ten Golf GTI podle tebe nemá duši, zatímco Ceed s 1.6 TGDI ji rozhodně mít bude, stejně jako ji musí mít hh od Opelu, Renaultu či Mazdy..., protože to jsou úplně "jiné" vozy, tedy jiné, rozuměj nekoncernové. >:D
Svatá prostoto... 8-s >:-[]
Avatar - JuckiCZ
17. 9. 2012 18:37
Re: Golf GTI...
Nejde o koncern, jde o to, jak ta auta vypadají a jak jezdí.
Všechna vapadají nudně, obyčejně, konzervativně. Žádné pokusy o výrazný a zajímavý exteriér, nic umělecky vytříbeného, či extravagantního. Proto tvrdím, že jako tuctovka ano, ale jako rychlík od a pro srdce ne.
Pak si vezměme například Octavii RS. Pohodní špatné, nedotáčivost extrémní, sportovní ambice a feeling = 0.
Nadupané Golfy zase poskytují rychlost zadarmo - i amatér zvládne poměrně rychlý čas, ale ten, kdo se chce za volantem bavit, tak se nudí a auto řidiče neposouvá nikam dál. Právě ta německá preciznost je to jediné, co mají a to je na auto od srdce málo.
Dalším negativem je fakt, že je to okoukané jak nic! Zastavit na parkovišti a jít od auta pryč, aniž bych se za ním otočil, tak nechci dopadnout (a pokud bych měl u Golfa touhu se otočit, tak bych ho ani na tom parkovišti nerozeznal od plejády stejně vypadajících Golfů. Copak vy chcete chodit ve stejné bundě, jako půjka města a když se Vám někdo bude divit, že vám to nevadí, tak hrdě odpovíte, že máte jinou velikost?).
Nevím, jestli bude Kia za něco stát, ale její vzhled mě nenudí a baví a její původ nebude čistě německý a to nám dává naději, že to auto bude mít i tendenci bavit.
A ještě zdůrazním, že tento segment není vybírán z rozumu, ale ze srdce, proto mi tam ta nuda tak vadí...
Avatar - white label
17. 9. 2012 19:08
Re: Golf GTI...
Tys zjevně nikdy nového Golfa GTI neměl, ručím ti za to, že za čistým, tuningem nesprzněným, Golfem GTI (5., nebo 6. g) se ohlédne znatelně více lidí, než např. za tou Mazdou 3 MPS (reálně osobně ověřeno) jejíž exterier (interier s GTI raději nesrovnávám vůbec) není o nic méně "nudný", než u Golfu GTI, nemluvě o image kde je rozdíl propastný (že to může být pro někoho nepodstatné je věc jiná). S novým GTIčkem můžeš klidně zaparkovat mezi prémii a přesto nebudeš opticky budit dojem "chudého příbuzného", jako v případě jiných HH, včetně MPS.
Tím chci naznačit, že osobně budu raději chodit "oblékaný" ve stylu "GTI", než "MPS"..., vypadat za každou cenu jinak, než většina, mívá mnohem častěji blíž k lacinému kýči (viz např. H/K), než ke skutečné a přirozené originalitě.
Podívej se třeba, jak se na jednu (pátou) z generací "nudného Golfu GTI bez duše" dívají ostatní, tohle je (nekompletní!) výběr ocenění pro pátou generaci Golfu týkající se jen verze GTI, obecná ocenění pro pátou generaci jsem tedy záměrně vynechal, všechny ocenění si pochopitelně můžeš ověřit:
2009 Car and Driver - Mezi deseti Best of the Year (GTI)
2009 Automobile Magazine - Mezi All Stars (GTI)
2008 CNN - Top Sportovní auto (GTI)
2008 AutoPacific vozidla Satisfaction Award (GTI)
2008 Automobilové Magazine - Mezi All Stars (GTI)
2008 Car and Driver - Mezi deseti nejlepšími roku (GTI)
2008 Drive - nejlepší výkon auta podle $ 60k AUS (GTI)
2007 Car and Driver - Mezi deseti nejlepšími roku (GTI)
2007 Automobile Magazine - Auto roku (GTI)
2007 Drive - nejlepší výkon auta podle $ 60k USA (GTI)
2006 Drive - nejlepší výkon auta podle $ 60k USA (GTI)
2006 australských Best Cars - Nejlepší sportovní auto (GTI)
2005 australských Best Cars - Nejlepší sportovní vůz pod 57.000 dolarů (GTI)
2005 Auto Express - Best Hot Hatch (GTI)
2005 Auto Express - Best Sporting Car (GTI)
2004 Fifth Gear - Auto roku (GTI)
2004 BBC Top Gear je - Auto roku (GTI)
Avatar - JuckiCZ
17. 9. 2012 20:58
Re: Golf GTI...
Tady jde o to, že někam jedu, tam vystoupím, zastavím, vystoupím z auta a odcházím od něj pryč a během toho mě něco nutí se otočit za tím strojem, kterým jsem přijel. Otočím se a na tváři se mi objeví široký úsměv.
Nejde o to, jak je auto dobré, či jakou má image, jde jen o to, co dané auto člověku předává ve formě emocí, jakou má to auto auru, jak působíí na řidiče během jízdy (jestli mu dá všechno zadarmo, nebo jestli se s ním pere),...
Nezajímá mě, jestli se za mým autem budou otáčet cizí lidé, nezajímá mě, jestli si budou majitelé luxusních aut o tom mém, mezi nimi stojícím autě říkat, že to je levný brak, když mě to moje auto přesvědčí, že je vyjímečné. V tom okamžiku se jen pousměju, protože oni o tom ví prd.
Chci říct, že masovost a konzervativnost Golfu (ta konzervativnost i v projevu směrem k řidiči) se nehodí k autu, které má zůstat praktické, ale přitom má řidiče co nejvíc bavit, vyvolávat v něm co nejvíc kladných emocí. HH si z rozumu nikdo nekupuje a Golfa (jakoukoliv verzi) bych si koupil jedině z rozumu.
S Golfem jsem několikrát jel (ne s GTI) a emoce jsem od něj nedostal nikdy, z žádného úhlu, ani pozice.
Pokud jde o první generace, ty byly skvělé, ale čím pozdější generace, tím víc to jde od srdce směrem k rozumu.
Takže stále tvrdím, že ty koncernové GTI a RS jsou jiná auta, než některé jiné HH a proto nejsou zas tak úplně přímou konkurencí.
Avatar - white label
17. 9. 2012 21:25
Re: Golf GTI...
Projdi si ty ocenění renomovaných časopisů, opravdu si myslíš, že ceny pro pětkové GTI jako "Best Hot Hatch", nebo "Best Sporting Car" jsou za nudu v rámci třídy HH?
To, že jsi zatím jel pouze s běžnou verzí Golfu přesně odpovídá tomu, o čem se tu snažíš ke Golfu GTI psát, jenže nemáš prakticky o čem, chybí ti totiž to nejpodstatnější k jeho hodnocení a tím je logicky osobní zkušenost s ním. I. II. a V. generace GTI jsou nezpochybnitelné ikony v rámci hh a vše co s tím souvisí.
Přečti si jakýkoli renomovaný test z doby, kdy se objevila I. II., ale i V. g. Golfu GTI (2004/2005) a najdeš tam plno superlativů včetně vzpomínaného "přiblblého" úsměvu od ucha k uchu za jeho volantem. Já ten pocit, kdy se za svým zaparkovaným hh s úsměvem otáčím moc dobře znám a o lidech, kteří si myslí, že jde jen o nudné koncernové vozidlo se jen pousměji, protože oni o tom ví evidentně prd, zvlíášť ti, kteří se s ním ani pořádně nesvezli. :*) ;-)
Avatar - JuckiCZ
17. 9. 2012 21:45
Re: Golf GTI...
Pěkě napsané ;-) . Dostal jsi mě a se studem to přiznávám >:D :yes: :yes: :yes:
V tomto pravdu asi máš, ale interiér a exteriér je odvětví, ve kterém trvám na svém.
A přeju Ti, že ten správný pocit ze svého auta máš! ;-)
Pro mě je prostě slupka a idea Golfu GTI (nové generace) nesourodá dvojice.
No a tohle všechno napsal člověk tak konzervativní, že jako jedno z nejhezčích aut vnímá Rover 75... ;-)
Avatar - white label
17. 9. 2012 21:58
Re: Golf GTI...
Mé další auto (prémiový rodinný crossover) ke GTI bylo prakticky třikrát dražší a rozhodně nelituju ani jeho výběru, ale poměrem cena/výkon (myšleno úplně vše od počtu PS, funfactoru, přes kvalitu zpracování, až po rozměry a prostornost) považuji (subjektivně) GGTI za to nejlepší, co člověk může za jeho cenu získat. Jestli někdy narazím na něco, co to celkově překoná, dám vědět. ;-)

P.S. Jinak pro mě existuje jasná podmínka sportovního vzhledu Golfu GTI, a tím je pouze jeden pár dveří, další pár mu dává příliš rodinný look, za zaparkovaným pětidveřovým GTI bych se tedy otáčel s podstatně méně širokým úsměvem, nemluvě o krátkých předních dveřích, kvůli kterým bych musel (se svými 193cm) při každém nastupování/vystupování "obcházet" B sloupek.
Avatar - JuckiCZ
17. 9. 2012 22:08
Re: Golf GTI...
To je pravdou, že součtem to může dát nejvíc, právě proto je všude tak vychvalován, ale priority má každý jiné, takže součet není (pro každého) všechno ;-) .
Jak říkám, neexistuje nejlepší auto (v absolutním slova smyslu), existují jen auta pro někoho dobrá a pro někoho ne a běda těm, co Ti vnucují opak.
P.S.: Dobré P.S. >:D
Avatar - white label
17. 9. 2012 22:21
Re: Golf GTI...
Jistě, každý to vidí subjektivně jinak, otázka je jestli má dotyčný informace/zkušenosti k tomu aspoň se přiblížit určité objektivitě. Proto jsem tu dal raději seznam těch ocenění, protože jen ode mě by podobné hodnocení to bylo bráno, jako nepřiměřená obhajoba vlastní garáže.
Tady je v zimě na horách na menších zimních 17", druhá fotka letní 18".
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - white label
17. 9. 2012 22:27
Re: Golf GTI...
Nuda, která mě baví...
Pár lidí tady z webu už jsem taky svezl a na nudu si zatím nikdo nestěžoval, spíš naopak..., pokrytci! :-O >:-[]
Avatar - JuckiCZ
18. 9. 2012 05:31
Re: Golf GTI...
Když nejsi zvyklý na rychlost, tak ta Tě sama o sobě baví ;-) .
Sám víš, že jsem to myslel jinak, než sedět na místě spolujezdce a koukat.
Avatar - white label
18. 9. 2012 13:24
Re: Golf GTI...
Jistě, ale já je nesvezl na "dálnici", ale po pořádně zakroucených, prázdných, horských okreskách (směrem nahoru), takže primárně o nějakou absolutní rychlost rozhodně nešlo... ;-)
Koho baví rychlost sama o sobě, ten dnes nutně nepotřebuje benzínový hh, ani jiné sportovnější auto.
Avatar - JuckiCZ
18. 9. 2012 15:49
Re: Golf GTI...
Já vím, ale pokud člověk neřídí, tak vnímá jen zrychení, rychost a zvuk, ale nemá ponětí o práci s plynem, informacích získaných přes volant, o praní se s přilnavostí, tak to bylo myšleno ;-) .
Avatar - white label
18. 9. 2012 16:03
Re: Golf GTI...
To určitě ano, přesto si troufám tvrdit, že po podobném svezení dokážu identifikovat nudné/nenudné auto i ze sedadla spolujezdce. :-)
Avatar - JuckiCZ
18. 9. 2012 16:33
Re: Golf GTI...
Rychlé a pomalejší určitě.
Toybaru vs Golf GTI - ze sedadla spolujezdce by se možná zdálo, že GTI je zábavnější (pojede rychleji), ale řidič by to asi viděl jinak.
Takže souhlasím, ale jen částečně ;-).
Avatar - white label
18. 9. 2012 20:16
Re: Golf GTI...
Rozdíl mezi jízdími vlastnostmi koncepčně tak rozdílných vozů, musí dobrý řidič poznat i z místa spolujezdce, rychlost-nerychlost. ;-)
17. 9. 2012 19:24
Re: Golf GTI...
Treba ja se za gtickem, nebo RSem otocim pokazde.
Avatar - kari.laz
17. 9. 2012 09:07
Re: Golf GTI...
Popravdě nevidím důvod proč dát procedníku přednost před zavedenými a léty prověřenými modely jiných značek.

Astra OPC, Golf GTI/R, Renault GT/RS, 308 GTI, DS4, Focus ST/RS, 3 MPS, Leon FR
Avatar - matii
17. 9. 2012 09:22
Re: Golf GTI...
Jako favorita vidím OPC pokud dodrží tu slibovanou cenu. Ve vínové vypadá doslova úchvatně.

[odkaz]
17. 9. 2012 09:29
Re: Golf GTI...
Jo Astra OPC je jedním z dlouhodobých rivalů pro GTI. Dříve to byl Kadett GSi, Astra GSi a teď OPC ;-) Tedy stejně jako Escort RS, Focus ST/RS...

Kdysi jsem měl Astru F GSi (r.92), jezdila skvěle, ale kvalita nic moc - hnila a byl jsem s ní každý druhý měsíc v servisu >:D No, to ale se současnou Astrou OPC nemá nic společného ;-)
Avatar - kari.laz
17. 9. 2012 09:31
Re: Golf GTI...
Hlavně jsem koukal na videotest porovnání OPC s novým ST a OPC vyšel lépe. Byl i rychlejší na okruhu. A pokud bude cena taková, jakou slibují, tak to bude super.
17. 9. 2012 09:38
Re: Golf GTI...
No je fakt, že rozdíl je více než 200k CZK a to je dost. Řekl bych, že pánové v Českém zatoupení Fordu se trošku sekli :no:
17. 9. 2012 11:48
Re: Golf GTI...
prý tu cenu dotali nařízenu z centrály.....trošku nechápu..když v GB a v Německu jsou ceny začínajíci na 600tis....
17. 9. 2012 21:54
Re: Golf GTI...
Fajn, tak ať si to přijdou páni s centrály přijedou koupit sem sami >:D Btw 100% je to blbost, řekl bych, že se tady v českém zastoupení pos*al a řekl si, tak a teď těm z centrály ukážu jak se to prodává. Prodá 3 za rok a dostane zhora pojeb >:D Chytří zákazníci si sjedou pár km za hranice a ušetří balík ;-)
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2012 09:30
Re: Golf GTI...
ja zase nevidim dovod preco by som mal dat prednost napriklad pezotu 308 GTI alebo leonu FR.... pred kiou pro ceed s turbom gdi.... ale ved kazdy si vyberie podla moznosti chuti a podla toho co sa mu paci....

nikde nie je povedane ani napisane ze kia s tymto autom ide porazat rokmi overenu europsku produkciu ale ako dalsi model do partie je to podla mna sympaticky pocin od kie, navyse nie kazdy kto chce sportove kupe potrebuje realne aj ten vykon vyuzivat... stejne ak sa chces vyblazit tak na to su okruhy nie bezna premavka takze riesit desatinky v zrychleni alebo ine prkotiny je nezmysel... kia :yes:
Avatar - Starfighter
17. 9. 2012 09:40
Re: Golf GTI...
"pred kiou pro ceed s turbom gdi"

A před pár minutami ve vedlejší diskuzi [odkaz] :

"jedna-trojka prezije tie vsetky dnesne turba s prehladom"

To jsou obraty >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - ZiP2150
17. 9. 2012 09:47
Re: Golf GTI...
A mimo iného sa dozvieme, že sa jedná o coupe :-) Neviem ako Topper, ale ak si kupujem "hot-hatch" s výkonom nad 200k, tak áno... počítam aj desatinky, keďže jazdnými vlastnosťami ma asi pro_cee'd neohúri.
17. 9. 2012 10:18
Re: Golf GTI...
No..a co tě v této třídě aut "ohúri"? Všechno předokolky s těžkým motorem vpředu napříč, otevřeným diferenciálem (čest výjímkám) a mnohé s torzkou vzadu. To není recept na skvělé jízdní vlastnosti a zážitky za volantem. Ovšem semaforoví kovbojové a pozéři jásaj 8-s
Avatar - ZiP2150
17. 9. 2012 10:24
Re: Golf GTI...
Fakt si to myslíš, alebo máš osobné skúsenosti? Pro_cee'd nebude ani mierený proti hot-hatchom, to sú len Topperove preferencie. Ak si skúsiš Renault Sport a sadneš do 200k Kie Cee'd a nepocítiš rozdiel... no :-)

Potenciálna klientela a ani semaforoví kovbojové ma fakt nezaujímajú o tom sa nebavíme.
17. 9. 2012 10:39
Re: Golf GTI...
S turbem od h/k zkušenosti nemám. Ale proč bych měl nutně předpokládat, že se bude jednat o propadákový motor? Když přišel s foukaným benzínem ford, opel, peugeot, všechno bylo v naprostém pořádku. Proč tomu tak není v případě kie? Jinak nejsem žádnej zastánce korejské produkce, pouze mě fascinuje tento "xenofobní" přístup k čemukoliv, co ztama pochází.

No a ke koncepci předohrabových hh. V zásadě proti nim nic nemám. Řidičské zkušenosti mám pouze s čipnutým čtyřkovým golfem GTI a pak spolujezdecké s ST. No a co jsem zjistil je, že to v zásadě nic extra nepřináší. To ovšem člověk, který se neprojel třeba v s2000 nebo nejsilnější mx5 nevidí.
Avatar - ZiP2150
17. 9. 2012 11:14
Re: Golf GTI...
Golf 4 GTI nebol GTI, ale len výbava. Určite nie som proti, Kia sa mi svojim designovým jazykom pozdáva (Hyundai nie), ale bavíme sa o tom, kde začala diskusia: Pro Ceed turbo vs HH. Myslím, že majú roky práce, aby podvozkovo dohnali auto na úroveň známych HH a nakoniec určite ani podobnú snahu nemajú, keďže v Kia vedia, že kto chce skutočný HH, do Ceedu nepôjde.

200k je super, motor bude tiež určite dobrý, ale pamätaj jedno, jedná sa o spôsob akým daný výkon prenesú cez prevodovku na cestu. Ake bude mať dynamické parametre, pružnosť, ochotu a celkový pocit z jazdy. To uvidíme časom... zatiaľ by som stále ostal u konkurencie... pri HH určite.
17. 9. 2012 11:27
Re: Golf GTI...
Ok, nejsme ve při.
Avatar - ZiP2150
17. 9. 2012 15:26
Re: Golf GTI...
Tak teda sme, či nie? :-)
17. 9. 2012 15:49
Re: Golf GTI...
Vepři určitě jsme, ve při nejsme :-)
17. 9. 2012 11:00
Re: Golf GTI...
V rámci třídy ze které vycházejí nabízejí to nejsportovnější svezení. To je fakt tak těžké to pochopit ? Ale jasně, hardcore plakátový závodník bere minimálně X-Bow.
17. 9. 2012 11:13
Re: Golf GTI...
Ano, souhlasím. Problém je ale rozřešen hned v první větě..třídy, ze které vycházejí.
17. 9. 2012 11:42
Re: Golf GTI...
Pokud ale nebudeme posuzovat jednotlivosti tříd, tak můžeme jako o sportovních autech hovořit pouze o lize vyjímečných
17. 9. 2012 11:58
Re: Golf GTI...
HH se na jednu stranu snaží tvářit hodně ambiciózně, na druhou stranu sportovní nikdy být nemůžou. Mají totiž všechno to, co sportovní auto mít nemá. Proto mi přijde někdy až úsměvné, jak tady čtu, že cedník bude křáp, motor nepotáhne a bude to děsně jezdit..to takové opc..hmmm. Tyto auta jezdí vícemeně všechny stejně (jako předokolky těžké na čumák s velice konvenční technikou) a prsat se tady, že takové gti, to je jiná liga, je směšné.
Avatar - ZiP2150
17. 9. 2012 12:15
Re: Golf GTI...
Ľudia, čo majú skúsenosť s dobrými hot hatch si to nevymysleli. To, že Ceed bude mať 200k, neznamená, že má čo i len štipku športových ambícií. Jazdím starou Hondou z roku 97, má síce vyšší výkon, predný náhon, ťažký motor, ale ver mi, ak by si jej pritlačil na točitej okreske, mal by si radosť... a to je podstata aj dnešných hot hatch... i keď pri niektorých sú to väčšie kompromisy. Ak mi neveríš, vyskúšaj si objednať testovačku bežného rodinného hatchu a HH.

Presviedčať ťa nechcem...
17. 9. 2012 13:11
Re: Golf GTI...
Tady ale píšeš o své Hondě, která má atmo motor točící snad do 8000, je nepoměrně lehčí, než dnešní HH a podvozkově byla Honda vždy špička! Sám jezdím zhruba stejně starým japonským hatchem (rozhodně ne hot), lehké výkonné auto s točivou atmosférou a slušným podvozkem . Na dnešních HH opravdu nic moc sportovního nevidím, těžké, přemotorované, s elektrickými posilovači řízení, narvané elektronikou. Když má člověk už děcka a ještě pořád touhu bláznit na silnici a přitom ne dost peněz na koupi opravdu sportovního auta..proč ne. Ale tyto HH jsou plné kompromisů. A teď to nemyslím špatně, určitě jezdí líp než se základními motory, ale sportovnost (opravdu sportovnost, radost řadit a vytočit motor do červených polí, hledat ideální stopu, zkoušet nájezdovou rychlost...) bych v tom nehledal.
Avatar - ZiP2150
17. 9. 2012 15:22
Re: Golf GTI...
Sú HH u ktorých nájdeš kompromisov menej. Z vlastnej skúsenosti, keď sadnem do rady 3 (e91, 130kW diesel, 255/35/R18) na okreskách mám pocit stability, bezpečia, rýchlosti rozvahy auta. Ver mi, je to kus od kusu... teda, tým chcem povedať, že aj keď sú dnešné autá premotorované, "obézne", necitlivé, ESP, atď., stále nájdeš kusy, ktoré sú jedinečné...: pozri napríklad testy na Clio RS Cup a i len klasické Clio RS. Viem, že na papieri väčšina HH nevyzerá ako neskutočne zábavné auto, ale ja by som to nečakal ani pri 320d v kombíku (až na ten zvuk...) a predsa. Určite by si našiel auto, ktoré by ťa tešilo na každý deň a zároveň ti nebude robiť kompromisy, o tom je HH.

Pro Ceed Turbo HH ním ale nechce byť. Je to klasický hatch so silnejším motorom. Moc sa mi nechce veriť, že podvozkovo prekvapí.
17. 9. 2012 15:53
Re: Golf GTI...
Ok, já prostě hh beru jako docela normální auta, které ti nabídnou rychlejší svezení, nic víc, nic míň. Na sportovní jízdu jsou auta úplně jiná. Nebo si pro příště můžeme sjednotit terminologii dřív, než se octneme VE PŘI a zadefinovat si sportovní jízdu :-)
Avatar - ZiP2150
17. 9. 2012 15:55
Re: Golf GTI...
Hej, ale v podobnéj cene sa ti čo zo športového teritória nachádza? Bavme sa o nových autách. Ja rozumiem, ale určite by som si vybral aj z ponuky HH na dnešnom trhu. Verím, že aj keď pár motoristov má námiekty pri napr. Astre OPC, ak by som ju jazdil každý deň, asi by som ju za Hondu aj pre pocit z jazdy vymenil :-)
17. 9. 2012 16:31
Re: Golf GTI...
Když vemu horní hranici cen HH, tak můžeš koupit mx-5. Motor podélně vpředu, povedený manuální 6 kvalt, svorný diferenciál vzadu, hmotnost lehce přes tunu. Nebo brz, boxer pod haubnou, manuální fofrklacek, zadní náhon, opět možnost diferenciálu se zvýšenou svorností. Škoda hondy s2000. Tohle bych řekl, že jsou povedené levné (jediné?) sportovní vozy.
Avatar - JuckiCZ
17. 9. 2012 18:45
Re: Golf GTI...
Ale to jsou auta bez kompromisů. Zadání mají: chci bavit!
U HH je to úplně jinak: Musím být praktický, vycházet z obyčejného auta (abych nebyl předražený) a chtěl bych co nejvíc bavit (ale musím za každou cenu dodržet první 2 podmínky!).
Dobrý HH dnešní doby je pro mě Suzuki Swift Sport - nízká hmotnost, levný, nízé provozní náklady, služná praktičnost, veliká zábava!
17. 9. 2012 20:36
Re: Golf GTI...
:yes: :yes: :yes: za každý odstaveček :-)
17. 9. 2012 10:14
Re: Golf GTI...
Tady bych se topora zastal. Řeč je o turbu v procedníku, které nebude nijak vyčnívat (a snad ani zaostávat) v řadě této turbokonfekce. V rámci třídy prostě nevidí důvod koupit 308 gti a nekoupit procedník. Dá se říct, že to je jeden z nejsmysluplnějších a nejmémě kiamilitantních příspěvků zde na auto.cz.
17. 9. 2012 11:01
Re: Golf GTI...
No možná bych to obrátil, proč koupit ProCeed T-GDI a ne OPC, Megane RS, GTI nebo 308GTi? Odpověď je jenoduchá. 1.) mají tradici, každý z nich už nějaký povedený HH vyrobil ;-) 2.) podpora evropských automobilek je racionální, 3.) image.

Nechci tím říct, že nový Procedník HH bude špatné auto, podle mě je i povedený, má evropský design, vyrobený je také tady, ale nemá tradici/geny HH a pořád je to jak tu někdo již poznamenal "rejže". To je prostě nálepka, které se to auto jen tak nezbaví. Škoda, že tenhle krok neudělali už v minulé generaci, ta současná by to měla o dost lehčí. Tahle je to jen další z mnoha konkurentů zavedených značek ;-)
17. 9. 2012 11:10
Re: Golf GTI...
Jednou se začít musí.....a tyhle "kecy" tu byli i když se kórejci začali tlačit na Evropský trh.A ejhle, dnes už srovnali krok , a některé i předehnali a někteří i bulí..... :-)
Nakonec turbenej motor bude i v normální konfekci a o to tu jde především.
[odkaz]
Avatar - Choochoo
17. 9. 2012 11:20
Re: Golf GTI...
Presne, nepsalo se uz o problemech 1,6THP? K cemu mi je tradice, kdyz to nic nevydrzi. Na co budu podporovat Frantiky, kdyz muzu Slovaky? Pokud to bude kvalitni a bude dobre nastavena cena, tak je to dalsi schopne auto urcite s dobrymi prodeji.
Avatar - matii
17. 9. 2012 12:51
Re: Golf GTI...
Prodeje se budou pohybovat ve zdejších krajích v řádek kusů. Koukni na již zmiňovaný P308GTI. Když pominu ten ojetý co byl na sauto v červeno modro bílé a tu červenou předváděčku z Plzně, je tady jako jediný klasický kupec Tano. To máme 3ks za rok a půl. ;-\

Když budu mít 550 000 Kč za kterých odhaduji se bude Proceed prodávat, raději půjdu do vybavenějšího Golfa, byť ne tak nadupaného. Takže to vidím do 10ks v ČR za první rok.
17. 9. 2012 13:37
Re: Golf GTI...
Jasně a GTíček jsou tu 100vky....tohle je běh na dlouhou trať.Být to jak ty píšeš, tak každej jezdí v Golfu....a hele ono to tak není.Není to ale o tom co bych koupil já, asi taky Golfa, ale ne každej si ho koupí.Tohle je jen doplněk, jistý druh image dané značky.Tady se kritizuje něco, co není ke kritice....
17. 9. 2012 11:26
Re: Golf GTI...
Jde prostě o osobní preference. A tradice netradice, všechno jsou to modely vycházející ze své třídy a jsou svázany danou koncepcí (motor napříč vpředu, otevřený diferenciál, přední náhon, dnes navíc často torzka vzadu, o nic světoborného se tedy nejedná, akorát máš pod pravou nohou víc síly). Myslím, že procedník nebude v tomto nijak zaostávat a určitě nebude vyčnívat nad ostatní, nemá čím, jedině, že by přišel s opravdu výhodnou cenovkou.
17. 9. 2012 16:05
Re: Golf GTI...
Kop do kulí hadra >:D
17. 9. 2012 16:13
Re: Golf GTI...
A koľko je tých kupcov GTI ?

Drvivá väčšina Golfom je "obyčajných" ....

A kto sa o autá zaujíma tomu Golf GTI niečo hovorí, ale nerobil by som z toho fetiš ... väčšina populácie nevie o čo ide.....
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2012 09:28
tesim sa
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
17. 9. 2012 11:16
Kvikot
Porad stejny kvikot od stejnych... - nejdriv kvici, ze korejci do aut nedavaji poradny trubomotor, kdyz tam poradny trubomotor daji, kvici dal, ze to bude stejne nah*vno...

Porad stejna jmena, porad stejne stupidni nazory...

Ani jeden z nas v tom nejel, nevime kolik to bude stat - vyckejme tedy na realnou zkusenost, vyckejme na oficialni cenu a pak teprve sudme. :-!
Rozbalit vlákno
6
17. 9. 2012 11:34
Re: Kvikot
Naprosto souhlasím. Tady nejde o auto jako takové, ale o značku a vlastní komplex. Kdyby tento proceed byl značky VW, ti co ho teď pomlouvají by nad ním jásali. Je to stále stejné, jen přetlačovaná malých dětí, nic jiného.

Bychaři na tomto fóru ať si ve stavu "bych" kupují, co chtějí.
17. 9. 2012 11:35
Re: Kvikot
To je takovy mistni sport... presne odrazi cechackovskou naturu, beztak tady polovina tech podsvincat drti kazdy den svoje olitane jebky za stopade na "vyhodnou" pujcku, event. referenstka priblizovadla svych chlebodarcu, ale anonymita internetu je vsemocna, tak proc si nekopnout...
17. 9. 2012 16:33
Re: Kvikot
Presne tak. Niektorymi nikdy nevyhovies. To je skratka sorta ludi, ktori budu na korejcov nadavat vzdy uz z principu, a je jedno ake auta budu pustat na trh...
Avatar - Guttalax
17. 9. 2012 19:06
Re: Kvikot
:-| Já na ně nenadávám -JÁ SI Z NICH DĚLÁM PYCHU :-!
Avatar - white label
17. 9. 2012 19:24
Re: Kvikot
Jistě, souhlas. Ovšem pak tady taky máme týpky-bychaře (které nevidíš, nebo vidět nechceš), kteří už teď tvrdí, že to bude mít (na rozdíl od nudného koncernu) duši, a že BY si místo tohoto Ceedu Golfa GTI nikdy nekoupili...
Tohle bude za cca rok možná dobová skorokonkurence Golfu VII GTI, takže si ještě chvilku počkejme, které z těchto aut, bude nudnější a více bez duše. ;-)
Každopádně fakt, že bych aktuálně o žádném korejském osobním voze vážněji neuvažoval nemusí být hned projevem extrémního "antikoreismu", to bych se asi teď nedíval do monitoru LG a neměl v kapse Samsunga. Ovšem tam (na špičce), kde jsou Korejci v určitých oblastech spotřební elerktroniky, ještě zdaleka nejsou v automobilové oblasti s čímž je logicky spojená i jejich image (zejména v západní Evropě stále na bodu mrazu) a nic na tom nezmění diskuní dupání nožičkama místních topperů ani jiných"incestetntů". :-)
Avatar - Katikakus
17. 9. 2012 21:00
Re: Kvikot
Toppera nekomentuji a nereaguji na nej. Divim se, ze se najde nekdo, kdo tak cini.
U Incescenta je to jine - on nasel zpusob, kterym mistni antikoreafans privadi k silenstvi a vychazi mu to. Pouzil jejich "zbran" proti jim samym. Tak jako oni dokola melou stejne stupidity, tak on jim dokola otriskava o hlavu pozitivni hodnoceni korejskych vozu auto-novinari.
Ti jednodussi mu to zerou i s navijakem a reaguji a reaguji a reaguji - jsou to porad ta sama jmena. A on se u toho urcite smeje, az se za bricho popada... ;-)
17. 9. 2012 11:55
Korejci
si jedou v Evropě svoji brázdu, jedou ji vytrvale, postupně a úspěšně. Nakonci té cesty bude pravděpodobně francouzský pláč v PSA a korejské prodeje atakující Ford a Renault.
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2012 16:36
Re: Korejci
Ono ten plac v PSA je uz pocut dost dlhu dobu. Placu zamestnanci, ked Peugeot chce zatvorit tovaren. Placu odborari, ze vedenie Peugeotu je malo "vlastenecke" a malo by radsej zatvorit tovarne niekde inde. Place minister, ze H/K predava za "dumpingove ceny" a EU ich nechrani. A to je este len zaciatok, bude aj horsie (teda ako pre koho)...
17. 9. 2012 11:59
Svetla
Este nejake 2 generacie a predny svetlomet posklbe za uchom zadny.

Ale napriek tomu to nevyzera zle, len dost netypicky, cim sa auto zlieva do jednej velkej gule.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
17. 9. 2012 12:11
...
Něco z Korey? [odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - kari.laz
17. 9. 2012 12:20
Re: ...
A má v klipu Mercedes >:D
Avatar - Pekelná Micinka
17. 9. 2012 12:39
Re: ...
To je jasný, dyť seduum nic takovýho nevyrábí. ;-)
Avatar - kari.laz
17. 9. 2012 12:57
Re: ...
Mohli použít svou kopii BMW 7.
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2012 13:36
Re: ...
paradna hudba.. rad si ju pustam uz nejaky ten mesiac dva ,,, ooo sexy lady :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
17. 9. 2012 13:57
Re: ...
TAK TÍM SE VYSVĚTLUJE VŠE.
Avatar - bubucci
17. 9. 2012 16:29
Re: ...
:yes: :yes:
rapper Jožo... >:D
Avatar - white label
17. 9. 2012 17:47
Re: ...
Přesně to mě hned napadlo taky... ;-) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
17. 9. 2012 23:16
Re: ...
Raději nedomýšlet, co se děje za branami Nošovic, jak to třeba vypadá, když hlavní korejec přijede na inspekci, třeba tam takhle taky poskakuje. ;-) 8-s
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2012 13:38
sranda skoncila
tesim sa na pro ceed s 200konikmi :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
17. 9. 2012 19:04
Sranda začala
;-\ Komu šlohli motor? >:D >:D Pozor na korejské kobylky [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
18. 9. 2012 09:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0