Paříž 2012
_MT_
0
Když ve vyšší rychlosti trefím takhle hlubokou díru, tak hlavně riskuji, že odepíšu kolo, nebo rovnou celou nápravu. A vyšší světlá výška tomu nezabrání. Na to prostě potřebuješ větší kola, nebo nižší rychlost.
Přejít do diskuze
podle clanku jako AWD ale lze poridit jen nejsilnejsi motorizaci. A kupovat si crossover jako predo(zado)hrab nejak ztraci smysl.
Tak schválně, kolik je takových dír? A když už, 4 cm jsou ti k ničemu, když na takové díře urveš nápravu.
Toto Volvo je nádhera. A ten kto tvrdí, že je to zbytočné, nech si vyskúša jazdu na štvorkolke a zistí či je to, alebo nie je zbytočné.
a o to ide,tych velkych dier je (aspon) u nas viac ako dost.... takze ked nahodou medzi tym kluckovanim nejaku trafis,tak tych 4cm sa hodi... :yes:
Třeba u Subaru absence zvýšeného podvozku a ochrany citlivých komponent zamrzí. Na polních cestách, samozřejmě. 😉
s tímhle designem to mohou prodávat jen nagelovaným dementům. Poslední pěkné Volvo je XC70. Bohužel bez ruční brzdy je už promne také nezajímavé :no:
I přes fakt, že špionážní fotky odhalovaly XC40 jako oplastovanou V40 jsem stále doufal, že v sérii bude XC40 SUV. Škoda, že volvo příležitost nevyužilo. Domnívám se totiž, že touhle oplastovanou, koncepčně invalidní zbytečností osloví jen zlomek těch, kteří by dali více peněz, ale hlavně za skutečné SUV velikosti Sportage či iX30. V severských zemích, ve Švýcarsku a v Rakousku se kupci najdou, v ostatních zemích bude tento model představovat naprostý okraj zájmu. A logiku to nemá, vždyť po gigantických obchodních úspěších XC90 a XC60 mohlo marketingové pracovníky a CEO napadnout, že ... (přijde XC50?)
V pořádku. Tady ale byla řeč o "využití" na silnici, kde pomůže spíš vyšší profil pneumatik, než vyšší světlost. Jinak v40 je pořád spíš pro image, než nástroj pro hajného.
Pro člověka jezdícího do přírody, nebo žijcího na vsi, kdy občas využije polních cest atd je to neocenitelných 5cm. Dále pak v zimě menší šance, že auto posadíte na břicho do sněhu....(u nás se nesolí a cesta od domu k hlavní cca300m se ani neprohrnuje....) :yes:
Na české silnice potřebuješ podvozek, který dobře žehlí nerovnosti (a dobré odhlučnění od podvozku). Pokud nejezdíš přes 10 cm díry/ hrby, tak je ti větší světlá výška k ničemu. Ta dává smysl mimo silnice.
To je divná dvojice, proti V40 T5 187kW, 4x4, dvojspojka prakticky nemá Subabaru XV co postavit, nejsilnější benzín je jenom 110kW navíc jen atmosféra, jako automat lze zvolit jenom leklé CVT, plastový interier XV vůbec nesnese porovnání s Volvem, takže Volvo by dominovalo, je to jiná liga prakticky ve všem, samozřejmě i v ceně.
Zas tak špatné ty cesty nejsou, abys využil o 4 cm zvýšený podvozek (za předpokladu, že nebude měkčí pérování, což v této třídě nelze očekávat).
Porovnanie je jednoduché, tie autá sú príliš rôzne.
V40 je 4x4 len vo vrcholnej motorizácii, Subaru v základe.
HALDEX vs. Symmetrical AWD 😄
Komfort, vypracovanie, materiály...
V40 je 4x4 len vo vrcholnej motorizácii, Subaru v základe.
HALDEX vs. Symmetrical AWD 😄
Komfort, vypracovanie, materiály...
suhlas :yes: :yes: :yes😒br />
za mna osobne - bral by som XV aj ked volva mam rad ale XV je paradna masina :yes:
za mna osobne - bral by som XV aj ked volva mam rad ale XV je paradna masina :yes:
no ja by som naopak na nase tankodromy radsej bral toto,o 4cm vyssie posadene auto,ako beznu,seriovu v40...... :yes:
Úplně zbytečné to není,vždycky se najdou nějací,kteří právě toto chtějí.Bohužel zbytečné se mi zdá od Volva,že Haldex nespojilo s některou z naftových verzí.Ubere to potencionální kupce.Jinak V40 pěkné auto a v této verzi rovněž. >😒]
Možná, že Volvo má takové ceny, protože ten středový panel není masa plastu, ale například broušený kov. 😉 Materiály a vůbec interiér Volva se těžko z obrázků posuzuje, zvlášť když mají všichni zažité imitace, jak to používají jiné automobilky...
Podla mna pekne ale ten stredovy panel, hm nejak moc masy plastu a nic 😒 . Skoda, ze ma Volvo tak vysoke ceny, tie im na predajoch asi neprospievaju.