Vem si takové fyzické zámky. Většina lidí ani netuší, že valnou většinu dnes používaných lze otevřít v řádu vteřin. Nejen, že toho zloději moc nevyužívají, oni toho moc nevyužívají ani zámečníci. Přitom existují nástroje i pro netrénované lidi a nejsou nijak zvlášť drahé.
Tahle informace může posloužit zlodějům, zároveň ale může posloužit lidem v tom, aby se lépe ochránili, protože otevřít jdou i drahé zámky firem s dobrou pověstí ("děravé" jsou například i zámky, které si v USA vybrali pro zabezpečení letišť). Musíš opravdu vědět, co chceš. A zároveň to vyvine tlak na výrobce, aby opatřili zámky vhodnou ochranou, a to i ty levné.
V tuhle politiku prostě pevně věřím. I pokud jde o improvizované zbraně a výbušniny.
Většinou jako první upozorní výrobce. Zveřejnění je pak motivátor. Po zveřejnění pak naštvaní zákazníci. Spousta firem ale lelkuje a nereaguje, problémy ignorují. Pokud jde o profíky, tak tvým největším nepřítelem jsou vestavěná zadní vrátka (v některých státech jsou vyžadována zákonem).
Jak bych ti pro tento případ vysvětlil rozdíl mezi novou Mazdou a novým BMW..., no podívej se, atraktivnější ženu si taky musíš lépe hlídat... >:-[];-)
Ony se dají dělat bezpečné věci, jen často bezpečnost jde na úkor pohodlí a je hodně drahá. K našim firemním počítačům nepřipojíš ani cizí flash disk a naše flash disky nepřipojíš k cizím počítačům. Všechny FireWire porty mají zakázaný přímý přístup do paměti (stejně tak Thunderbolt a vůbec všechno s RDMA). Nesmíš používat uzamykání, odhlašování ani spánek, alespoň hibernaci, popřípadě vypnutí. Atd., atd. To nám dává solidní bezpečnost. Z hlediska návrhu je to neprůstřelné, implementace je už horší. Ať už jde o chyby, nebo o vestavěná zadní vrátka v jednotlivých produktech. Od toho jsou tu hackeři, aby našli slabá místa a upozornili na ně. Nejsou to padouši, naopak přispívají k bezpečnosti.
Solidní pojištění plus dostatečné zařízení pro snížení sazby. Ono by to šlo udělat pořádně už z výroby, jen by se muselo chtít. Je to stejné jako u platebních karet.
Už mi zloděj za trest rozřezal interiér, protože odešel s prázdnou. A to je ti kvalitní zámek k ničemu.
Hackeri jsou vzdy o krok dal pred vyvojarema a software za nejakou dobu tak jako tak prolomi. Jedina, podle me, spolehliva ochrana je nekdy schovany vypinac od zdroje napajeni. A stoji to par stovek...
Není ani tak problém v klíčku (zloduši budou mít kodér snad ještě dřív, než servisy), ale v nedůsledném návrhu auta. Diagnostická zásuvka je pod napětím i u zamčeného auta (to je víceméně normální) a co hůř, když se rozbije okénko a sahne do šuplíku ke diagnostice, alarm to kvůli slepému místu nezachytí. A pak už to jde ráz na ráz.
Problém je hlavně u 1er a 3er, jsou toho plná fóra. Rada parkovat auto v garáži je doslova na přeshubu...pochybuju, že majitelé vysolili miliony za to, že si mohou dávat na volant zámek.