o zadne splatky se nejedna, je to jen pronajem ;-)
82 euro mesicne, tedy silena palka nato ze nemusis resit zaruku baterii a tedy jejich pripadnou vymenu, od Renaultu je to vuci zakaznikum velice dobrej tah a zakazniky tak nestavi do pozice testovacich kraliku, takze as baterie odejdou, tak ti je zadarmo vymeni, respektive pronajmou nove, dava jim to take moznost v prubehu testovat rozdilne typy baterii tak jak se budou casem vyvyjet
pokud vezmeme v uvahu cenu trojcat a ZOE, tak rozdil v cene znamena ze si baterie v ZOE budes moct za tu rozdilnou cenu pronajimat po dobu lehce nad 14 let, a schvalne jak natom asi budou baterie z trojcat za 14 let?
je proste na kazdem aby si zvazil zda se mu vyplati takove auto, je jasne ze nekdo kdo mesicne najezdi par desitek km, tak se mu takove auto nemuze vyplatit, nekdo kdo ale stravi denne treba 50-150km v mestskem provozu, tak mu takove elektroauto muze znatelne setrit naklady ;-)
Porovnávat cenu s bateriemi u Iq a bez baterií u Zoe, to je asi taková blbost jako tvrdit, že A8 na leasing je levnější než Dacia v hotovosti. Za ty baterie se bude platit mastný měsíční paušál, protože nejsou v ceně auta, ale na splátky.
Každý začátek je těžký, ale něco se už letos prodalo.
1537 Fluence ZE
3667 Kangoo
7460 Twizy :-)
Renault také připravuje nový model o velikosti Toyoty IQ, kde by měla být cena cca 10 000,- Euro a to včetně baterií. Tento model už bude mít další generaci baterií = podstatně nižší hmotnost při stejném dojezdu, dobíjení 7 min. Dnes už každý trochu soudný člověk ví, že elektroauta se časem prosadí a žádná automobilka si nemůže dovolit tento segment ignorovat. Ale vývoj nových modelů není vše. Stejně intenzivně např. Renault pracuje na infrastruktuře - chytré sítě, bezdrátově dobíjení (dle Renaultu za 5 let),...
Ja myslim, ze tech 100 kusu je urcenych predevsim k testovani technologii cisteho elektromobilu v realnem provozu u zakazniku. A pokud jim to testovani jeste nekdo (zakaznik) zaplati, tim lepe.
Posmesky ceskych chytrolinu vuci ostatnim vyrobcum ovsem moc nechapu. Takhle zacina kazda nova technologie - na pocatku jsou omezene, realtivne drahe serie pro nadsence (nebo snoby). Jejich penize a zkusenosti takto ziskane to posunou do dalsiho kola. Takze diky za ne.
Kdo si dnes vzpomene jak vypadaly, co umely, jak dlouho vydrzely a kolik staly prvni mobilni telefony?
ZOE ma ale par dost podstatnych vyhod oproti elektricke trojce od MItsu-PSA
v prvni rade cena ktera je u ZOE podstatne nizsi nez u zminenych trojcat, precijen 16 tisic euro oproti 30 tisicum euro je docela znatelnej rozdil, pak je tu cileni kde ZOE svoji velikosti ale i zjevem spada nekam na uroven aut jako Clio, Polo, 208, tedy vejs nez trojcata, dale zkusenost Renaultu na poly elektromobilu vseobecne, kde s Nissanem doslova vladnou a snazi se potrebnou infrastrukturu budovat spolecne s danyma statama nebo mestama, a v neposledni rade medialni masaz ktera je v podani Renaultu pojata velice elegantne a presto vtipne a nesnazi se tu kampan cilit jen na jeden model, ale na cele portfolio elektrickych Renaultu, vcetne tech uzitkovich (u nas sice nane reklama nebezi, ale kuprikladu ve Francii ano) a je to videt treba na prodejich Twizy, ktere se prodava rekl bych velice dobre :-)
jsem tak docela zvedav s jakyma cenama Renault v CR u elektrickych aut prijde, zacit prodavat by se u nas meli nekdy na jare pristiho roku pokud vim, a melo by jit o ctverici Twizy, ZOE, Fluence a Kangoo
vyrobi jen 100 kusu, aby jim nahodou nestaly 10 let u dealeru neprodane...
alespon nekdo se poucil z krachu podobnych elektromobilu u PSA ;-)
To takovy Rencek si jeste svych pet minut slavy se svou Zoe odbyde.
Mozna i ziska auto roku, coz bude priznacne, protoze v roce 2013 se ukonci vyroba pro totalni nezajem.