Ekonomika
Podívejte se, jakými krásnými kladívky se vytváří automobily Škoda, to potom nelze udělat ani zmetek. Ta kladívka si jistě půjčili šéfové od montážníků.
1800 lidí ve vývoji, a kolik z nich je sekretářek a podržtašek???
1800 lidí ve vývoji, a kolik z nich je sekretářek a podržtašek???
Pořád tady posloucháme vtipné poznámky o montovně německé automobilky, která ani není česká a kde zlí Němci (dokonce i Hitler se v této souvislosti vzpomene....) ničí technický um a schopnosti Čechů a navíc jim ani nenávají šanci k rozvinutí nejvyšších manažerských a inženýrských dovedností.
Přitom je to jenom další z řady investic, které se v Mladé Boleslavi realizovaly nebo realizují v posledních letech.
A tak (kromě zcela ***ských poznámek výše, které jsou jenom ukázkou zoufalství a vědomí neschopnosti překonat vlastní malost) se nezbývá zeptat 😒br />
Kolik lidí pracuje ve vývoji v Nošovicích, jak je velké tamější zkušební a vývojové centrum?
Kolik lidí pracuje ve vývoji v TPCA v Kolíně a jak jsou na tom s vývojovým centrem tam?
A pro hrdé Slováky (třeba toppera...), kolik lidí pracuje ve vývoji v Žilině u KII? A kolik v Trnavě nebo Bratislavě?
Mimochodem, podobně je na tom třeba Dacie, jejíž výrobky jsou dávány některými škodovce za vzor.
Auto Škoda je jediná plnoformátová komplexní automobilka na východ od Ingolstadtu a na západ od Togliatti. S třemi výrobními závody v České republice a z dalšími (byť většinou sdílenými s VW) v Rusku, na Ukrajině, v Indii, v Číně. A hlavně - s vlastním komplexním vývojem, zahrnujícím jak designcentrum tak třeba ono zkušebnictví. V Nošovicích je hala výstupní kontroly a pár set metrů silnice s různými povrchy, po kterých se projedou "oživená". V Kolíně to samé. V Mladé Boleslavi areál v hodnotě mnoha miliard korun, který se navíc neustále rozšiřuje a zkapacitňuje. A na druhou stranu třeba centrální sklad náhradních dílů - pro celý svět.
Může se někdo divit, že soudní a normální Češi pokládají škodovku za svoji domácí značku a mají k ní podstatně bližší vztah, než k produktům montoven, které chrlí výrobky, které vlastně tak trochu "nikam" nepatří a domov vlastně mají všude a jinde?
Přitom je to jenom další z řady investic, které se v Mladé Boleslavi realizovaly nebo realizují v posledních letech.
A tak (kromě zcela ***ských poznámek výše, které jsou jenom ukázkou zoufalství a vědomí neschopnosti překonat vlastní malost) se nezbývá zeptat 😒br />
Kolik lidí pracuje ve vývoji v Nošovicích, jak je velké tamější zkušební a vývojové centrum?
Kolik lidí pracuje ve vývoji v TPCA v Kolíně a jak jsou na tom s vývojovým centrem tam?
A pro hrdé Slováky (třeba toppera...), kolik lidí pracuje ve vývoji v Žilině u KII? A kolik v Trnavě nebo Bratislavě?
Mimochodem, podobně je na tom třeba Dacie, jejíž výrobky jsou dávány některými škodovce za vzor.
Auto Škoda je jediná plnoformátová komplexní automobilka na východ od Ingolstadtu a na západ od Togliatti. S třemi výrobními závody v České republice a z dalšími (byť většinou sdílenými s VW) v Rusku, na Ukrajině, v Indii, v Číně. A hlavně - s vlastním komplexním vývojem, zahrnujícím jak designcentrum tak třeba ono zkušebnictví. V Nošovicích je hala výstupní kontroly a pár set metrů silnice s různými povrchy, po kterých se projedou "oživená". V Kolíně to samé. V Mladé Boleslavi areál v hodnotě mnoha miliard korun, který se navíc neustále rozšiřuje a zkapacitňuje. A na druhou stranu třeba centrální sklad náhradních dílů - pro celý svět.
Může se někdo divit, že soudní a normální Češi pokládají škodovku za svoji domácí značku a mají k ní podstatně bližší vztah, než k produktům montoven, které chrlí výrobky, které vlastně tak trochu "nikam" nepatří a domov vlastně mají všude a jinde?
já myslím že testovací centrum na motory do sekaček má Briggs and Stratton za ty léta zmáklý, takže ty svoje zahradní pidi motůrky mohli soudruzi posílat tam >😁 >😁
A německý motory si můžou otestovat němci sami doma popř. v číně >😁 >😁 >😁
A německý motory si můžou otestovat němci sami doma popř. v číně >😁 >😁 >😁
Nový Rapid má v nejlepším součinitel odporu vzduchu cx=0,5 .
Ach jo.
V reálu se maska ihned naplní vzduchem, který před ní vytvoří polštář a další vzduch se valí už přes něj, ne skrze.