Nižší střední i pro mě byla mezníkem, pod který jsem nechtěl jít. Ale i ve třídě malých aut se najdou opravdu dospělá auta, o kterých bych také přemýšlel. Polo, Corsa po fl, Fabie Monte Carlo, Ibiza :yes:
....a máme tu další "ťafku" od vysmívaného výrobce Thálií. Twingo RS je jedno z nejzábavnějších aut, které dnes můžete za přijatelné peníze vůbec koupit. Může se vám nelíbit, můžete mít výhrady k uspořádání přístrojů, můžete nesmyslně lkát nad "ztrátou mužství" >:D , přesto až se v něm svezete, na všechno zapomenete a už nebudete chtít vystoupit. Svojí milovanou O2 kombi 2.0TDI bez výčitek přenecháte manželce na dojíždění do práce a už nikdy vás nebude trápit zdražování dálniční známky. Tam vás nikdo neuvidí. Užijte si to dokuď to jde, takových aut už moc není. ;-)
Hele a ma to vysvetlovani vubec nejaky smysl & vysledek? :-) Kluci maji svou 'pravdu', Ty zase tu svou a z toho kolecka se nejspis nevymotate ani za dalsich 10 let vymeny nazoru >:D
Asi se divíš, ale já tady už několik let vysvětluju rozdíl mezi ergonomií a zvykem, dookola, neustále a alambertovi asi po šesté, marně... tady už něžná slovíčka a přirovnání zazněla, už je to jen neustálá snaha vyvracet něčí nepravdy :-|
Tak jasne, kazdemu dle preferenci :-) Muset jezdit kazdy den +200km po D1, rozhodne bych nevolil male auto...
Na druhou stranu i velke SUV ma pro me svoje kouzlo, ale rozhodne ne do mesta - coz je bohuzel fenomen (nejen) zdejsich luhu a haju. :no:
Hmm, sam na sobe to necitim :-) A je jedno, jestli zrovna u nakupaku vysednu z Twinga, nebo vypadnu z Touaregu... V kalhotech je proste porad to same >:D
Nicmene jestli to pro Tebe takhl funguje, pak Ti gratuluji a doufam, ze jezdis v opravdu velkem voze :-) Pritelkyne/manzelka/pritel >:-[] jiste musi mit radost :yes::-)
Hele ergonome, nabizim Ti projizdku v Twingu RS. >:-[]
Zit jen ve svete 'domnivam se, myslim si, pripada mi' musi byt nuda, ne? >:D
Realna zkusenost je k nezaplaceni a alespon prestanes mlatit prazdnou slamu, jak to musi byt neergonomicke reseni... ;-)
Aaach jo, proc musis byt tak zadubeny? >:D
Alamberte, jel jsi nekdy - byt jen jednou - s novym Twingem? Pokud by jsi s nim jel, vedel bys, ze jsou ty digitalni cislice velke jak (s prominutim) krava a tudiz na ne opravdu netreba ostrit orli zrak, abys mel predstavu, kolik ze to vlastne kvaltujes ;-) Proste v duchu hesla ja ne-mu-sim, ja uz ho vidim! >:-[]
Pokud by tam byl klasicky budik s rafickou, pak by to (nejspis) menilo situaci ale on tam neni ;-)
Nicmene ja Te chapu (snazim se) a citim s Tebou... >:D
P.S. Mam externi monitor sikmo stranou od laptopu a z meho okoli neznam nikoho, kdo by to tak pouzival a mel s tim problem. Bud je me okoli (vcetne me) retardovane, nebo to bude ve vysledku jen o zvyku. A rozhodne to nebereme jako 'neomluvitelny prohresek proti ergonomii'. >:D
Možná by jsi to měl vyzkoušet. Tyhle argumenty většinou slyším od lidí, kteří nic jiného než klasické budíky neměli. Naopak lidé, kteří vyzkoušely oboje řešení, s umístěním uprostřed a dál od očí problém nemají.
Alamberte, jezdim tohohle broucka - respektive jeho prvni inkarnaci - a opravdu musim rict, ze umisteni budiku je jen a pouze o zvyku. Po prvnich par jizdach z toho muze byt jeden trochu 'paf', ale to vetsinou plati o kazde zmene oproti zabehlym poradkum ;-)
Digi tacho je krasne citelny a opravdu jej vidis perifernim videnim, takze neni nutno svidrat nekam do boku :-)
Navic...v prckovi neni az tak potreba hlidat absolutni rychlost (zas takova raketa to neni a subjektivne se ve sprintu tvari dynamictejsi, nez realne je), ale spise si hrat v tom 'zabavnem' spektru otacek >:D A otackomer mas presne tam, kde ho chces/potrebujes mit >:-[]
Nesmysl. Budíky uprostřed jsou výše (mimo Mini Coopera) abys při pohledu na ně nemusel tolik přeostřovat (dle tvého slovníu šilhat) a abys měl v periferii pořád pod kontrolou silnici, to při klasických budících nemáš.
Jde jen o to, že budíky za volantem jsou jen zvyk, ne výsledek ergonomie.
Hlavně Francouzi tohle řešení čím dál častěji praktikují, proč to tak dělají, vědí jen oni sami. Osobně se mi to taky nelíbí, ani v tom nevidím nějaký přínos.
Nikdo tě nenutí kroutit u toho hlavou, stačí hééébnou očima tak, jak to děláš při kontrole budíků pod kapličkou za volantem. Kde je tedy to nebezpečí, o kterém píšeš? Jinak, taky se mi to nelíbí, ale jenom proto, že jsem zvyklý na něco jiného, s bezpečností to nemá co dělat.
Musím přiznat, že jsem měl možnost s Twingem RS ph2 jezdit a naprosto souhlasím s autorem článku. Neskutečně zábavné auto, plné výkonu, stability a chicu. Twingo RS mě překvapilo mnohem více než Megane RS, se kterým mám zkušenost také, protože u toho se to prostě čeká, že by to mohlo mít 265 koní a jet to jako bestie, ale v žádném případě bych nečekal, že "dámská kabelka" bude jezdit jako namydlený blesk :yes::yes:
Který blb začal cpát do aut palubky s budíky uprostřed? To musejí škudlit každou korunu? Ono je to levnější dělat jeden druh pro pravo i levostranné řízení, ale je to hnus. A co bezpečnost, když ji mají stále v hubě? Kontrola přístrojů otáčením hlavy tomu moc neprospěje.