Paříž 2012
Tenhle strejda pred duchodem v nem ma najezdeno minimalne nekolik tisic... to je prece jasne jako facka 😄
Souhlas, FIAT Stilo byl poslední FIAT, co se mi opravdu líbil. JInak nevím, jestli jsi se Sciroccem jel, ale mně ty užitné valstnosti zase připadaly docela fajn, seděl jsme za volantem jako v golfu, za mně by se někdo ještě taky vešel a do kufru se dalo dát taky docela dost.
Jinak u H/K je to podle mně trochu naopak než v předchozí generaci - Hyundai je sice řvavej, ale designově lepší než KIA ať už v hatchi nebo kombíku, na druhou stranu v minulé "várce" byl Proceed ošklivější než hatch a combi, teď je to jednoznačně něopak. Na druhou stranu, ani tady se nezapře příbuznost - viz. onen třídvéřový i30.....
Jinak u H/K je to podle mně trochu naopak než v předchozí generaci - Hyundai je sice řvavej, ale designově lepší než KIA ať už v hatchi nebo kombíku, na druhou stranu v minulé "várce" byl Proceed ošklivější než hatch a combi, teď je to jednoznačně něopak. Na druhou stranu, ani tady se nezapře příbuznost - viz. onen třídvéřový i30.....
Jo je to celý postavený na hlavu. Když to vezmu podle starýho Cee`d-u tak standartní 1.6CRDi byla za bratru 400K až 450K. Když si vezmu obdobnou Pro-Cee`d tak byla za necelých 500K. A když to budu brát sestupně tak je to stejný. Proč si potom někdo kupuje sportovnější verzi karosářsky a pak to ořeže na výbavě a motoru. To je stejný jako kdyby jste si šli pro Lambo a chtěli na něj plecháče. >😒]
...to je pane hit.
Osobně tyhle pokusy o postaveni placatého a širokého "sporťáku" na platformě rodinného HB nemusím. Zatím z toho vždy vyšel paskvil. Nejhůř dopadl Veloster, to je obludka, které dávám přednost i když jsem na hlavní, jen aby už to bylo ode mně co nejdál.
Nejlépe asi dopadlo Scirocco, je placaté a sciroccé tak, jak se na sportovní siluetu sluší. Zase tím trpí užitné vlastnosti, to se ale dá v této kategorii tolerovat.
Zdejší ProCeed je na tom poněkud lépe než třeba Mégane Coupé, ale zázrak se nestal...
Za mně jsou nejhezčí třídvéřáky právě Scirocco a Volvo C30, z nedávné minulosti pak Fiat Stilo.
Osobně tyhle pokusy o postaveni placatého a širokého "sporťáku" na platformě rodinného HB nemusím. Zatím z toho vždy vyšel paskvil. Nejhůř dopadl Veloster, to je obludka, které dávám přednost i když jsem na hlavní, jen aby už to bylo ode mně co nejdál.
Nejlépe asi dopadlo Scirocco, je placaté a sciroccé tak, jak se na sportovní siluetu sluší. Zase tím trpí užitné vlastnosti, to se ale dá v této kategorii tolerovat.
Zdejší ProCeed je na tom poněkud lépe než třeba Mégane Coupé, ale zázrak se nestal...
Za mně jsou nejhezčí třídvéřáky právě Scirocco a Volvo C30, z nedávné minulosti pak Fiat Stilo.
kia okopiruje este aj volic automatu od vw, to je fuj hnus, ked tam bude mat vw * da si ho aj H/K, trapne ubohe bez napadu :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Veloster vede, to musel navrhovat někdo s kýblem psychotropních látek v těle, ale to Kia se zdatně dotahuje.
no ked budu statistiky predaja podla verzii motorov potom ti dam vediet kolko sa z ktoreho motoru predalo >😁 aby si nebol prekvapeny ale ved strapnit sa dnes nieje tazke ...
Ano to dává smysl kupovat kupé se sportovními prvky se standardní dehtovou 1.6 a 99Kw. To je přesně ten důvod proč se taková auta vyrábí >😁 >😁 :no:
no mne sa to vobec nepodoba.... bez urazky ale trapny pokus..... takto zozadu ako ceed vyzeraju aj ine trojdveraky .. si pozri megane trojdverovy ako vyzera zozadu ..... mne veloster vobec nepride podobny s pro ceedom zozadu....
8-s
8-s
bude aj turbo v clanku sa o tom pise, malo by mat okolo 204Koni....
stejne ale GDI bude najpredavanejsou volnou podla mna, idealny motor na takyto typ auta :yes😒br />
to silne turbo bude len kvoli imidzu, tych sa vela nepreda
stejne ale GDI bude najpredavanejsou volnou podla mna, idealny motor na takyto typ auta :yes😒br />
to silne turbo bude len kvoli imidzu, tych sa vela nepreda
kto si kupi ten preplnovany motor? samozrejme kvoli imidzu ho treba ale stejne si ho kupi len par nadsencov... , preto je lepsie stavit na seriozny stred a tym je GDI :yes: a spolu s nim aj silnejsi diesel :yes: , s motorom GDI ma pro ceed eso v rukave.... na taketo trojdverove auto idealny motor..... a aj cena bude este priazniva aj pre bezneho motoristu ktory chce nieco ine ako fabku octavku golfa ale nema na megane RS a nema ani ambicie pretekat sa a trhat asfalt. Pro Ceed s GDI je skutocne pekny a prakticky trojdverak a bude vhodny aj na denno denne jazdenie a nemusite sa bat ze bude parkovat na kazdom rohu.... pricom vykonovo hanbu neurobi..... motor ma aj dobry zvuk..... podla mna GDI bude najpredavanejsi motor spolu so silnejsim dieslom ktory by som ja ale do akoze sportoveho auta nebral uz len z principu.... inak skoda ze nie je na foto v inej farbe ale zase len v bielej... v ciernej alebo bordovej by mozno vyzeral este lepsie :yes:
Sedačky hnusná koženka, volant se středem jako kráva a tlustými rameny a velkým průměrem dobrý tak na parník místo do sportovního auta. Dobře vzhled volantu je věc názoru ale samotné řízení, které bylo absolutně gumové a necitlivé už je věc která zásadně kazí dojem z jízdy. Sedmnáctky kola přes divné pružení a tlumení přenášely do kastle vibrace a rázy a když se v zatáčce dostala zadní náprava na větší nerovnosti tak auto plavalo. V autě byla nafta 1.6, projevem docela chcíplotina, ale nebyl problém auto přivést do problémů kdy podvozek nestíhal.