Novinky
Volvo XC70 2010 na českém trhu: DRIVe stojí od 1,089 milionu Kč, 4x4 začíná na 1,249 milionu Kč
83 komentářů
white label
0
Na to jak skutečně "dopadneš" po bouračce s autem, mají opravdu podstaný vliv úplně jiné faktory, než to jestli si zrovna ve Volvu, nebo v nějaké německé prémii... :-!
Přejít do diskuze
Jo, můj kamarád říká "Volvo je naprosto obyčejný a průměrný auto, ale když chceš bourat, kup si Volvo" 😄
Pokud je nepošlem proti sobě, tak tu bezpečnost těžko změříme 😉 Ale něco z praxe, zkus si porovnat bezpečnostní výbavu u XC60 a Q5, v tom Q5 hodně zaostává.
jo hochu, na Kabáty jsi měl skočit někdy kolem 95/96, jak vydali čtvrtý album :yes: To ještě hráli po malých klubech a kulturních domech a bylo vidět, že je to baví :yes:
Co píšu jsou jasně měřitelný věci, čím je daný, že je Volvo v bezpečnosti lepší? Je nějaký auto v danný třídě na tom tak, že by někomu z hlediska bezpečnosti nevyhovovalo? Těžko. Audi rozhodně nezaostává za Volvem stejně tak ani MB, nebo BMW. Volvo v podstatě ve všem i když se konečně snad probudili.
"Audi je tak o kilometr dál ve všem"
To je odvážný tvrzení. Minimálně v bezpečnosti je zas Volvo o kilák před Audi. A je spousta lidí,kteří oželí o něco horší motor,pohon a převodovku a dají přednost větší bezpečnosti.
To je odvážný tvrzení. Minimálně v bezpečnosti je zas Volvo o kilák před Audi. A je spousta lidí,kteří oželí o něco horší motor,pohon a převodovku a dají přednost větší bezpečnosti.
Kabáti jsou hospodská kapela. Nalejt se desítkou po okraj a zpívat houfně ty jejich voloviny.
Na Kabátech jsem jednou byl, zcela náhodou... Byl jsem se na jednom mini festivalu mrknout na Apatheiu: [odkaz]
což je začínající skupina známých, doporučuji vygooglit jejich stránky.
No ale zpět, byl jsem však ukecán, ať počkám na hřeb - Kabáty... písně klasický podprůměr, ale to obecenstvo... něco takového se muselo posbírat ze všech osmých cenových celého okolí...
což je začínající skupina známých, doporučuji vygooglit jejich stránky.
No ale zpět, byl jsem však ukecán, ať počkám na hřeb - Kabáty... písně klasický podprůměr, ale to obecenstvo... něco takového se muselo posbírat ze všech osmých cenových celého okolí...
Na kábáty jsem alergický hlavně v létě, ale na Kabáty doslova celý rock, jak vidím, nebo slyším Pepu, hned se mi v ruce otvírá vreckový nožík z pionýrského tábora... 8-s
Tak ti teda děkuji :no: Už jsem se té trapné melodie jednou pro vždy zbavil a ty mi hodíš sem takovou podpásovku! :no: 8-s >😒]
Jo, do auta celkem dobré. Kabáty moc nemusím, tady mi asi sedí to, že text není česky, proto mi nevadí ta jednoduchost, co se mi u Kabátů tak příčí.
Už jsem je dostal od místního kolegy ze Slovenska 😉 Jak pojedu do Brna, tak dám vědět, budu je mít aspoň dvakrát, když je mi to jeho cédéčko ohraje
Nebo jen počkat na nějakého slepého a nadrženého skopčáka na E55..., jestli se přilepí... 8-s
Pravej hliník v zimě studí do jazyku, musím počkat až skončí ty tropy a vydat se na parkoviště před Delvitu >😁
Myslim, že je to i vzadu. První, co bych udělal, tak bych to přestříkal a pak bych s tim neměl problém.
a čím tmavší barva, tim horší
a čím tmavší barva, tim horší
Tak se někdy podívej na obrázky. Mě ty pseudohliníkový rámečky kolem mlhovek připadaj nevkusný, jinak mě to nevadí. Napsat ovšem, že Allroad na měchách je žebřiňák oproti XC70, to už je vážně wolffovina.
Navtech nás prostě nepotěšil, ani my ho nepotěšíme :no: >😁 (prostě mu tu mlhovku na XC90 neseženem a basta)
Majitele XC70 to nepotěší ani když to bude napsáno v Ženě a život nebo to výjde v křížovce v Překvapení >😒] 😉
Jen jestli to zas není nějaká zaručená (poplašná) zpráva
z Blesku, tam si totiž běžně pletou třeba S8 s R8 (viz minulý týden) apod. 😉
z Blesku, tam si totiž běžně pletou třeba S8 s R8 (viz minulý týden) apod. 😉
Pokud teda máš těch 33, tak si sice mladší než já, ale už dost "starý" na to, abys unesl nějaký ten argument, případně projevil aspoň nějaký zlomek smyslu pro humor...
Pokud sis nevšiml má reakce byla (na tvou adresu) prosta slov jako "puberťák", nebo "primitiv", které jsi naopak použil ty... Tvůj problém vidím v tom, že tak trochu kážeš vodu a sám piješ víno...
Nejdřív mi sám nesmyslně připisuješ výraz jako "propastný" (rozdíl), přičemž tvrdíš, že dnešní nová auta jsou naprosto vyrovnaná, ale při tom napíšeš, že A6 Allroad je proti XC70 "žebřiňák"...?!
Pak mi napíšeš, že vedu diskusi shazování protistrany a při tom mě sám označíš za primitivního puberťáka...?!
Na 33let to teda všechno zrovna ideálně srovnané nemáš...
Máš tady sice už 4 příspěvky, ale zřejmě si zatím nenarazil na toho (pro tebe) spravného spolu diskutujícího...
Pokud sis nevšiml má reakce byla (na tvou adresu) prosta slov jako "puberťák", nebo "primitiv", které jsi naopak použil ty... Tvůj problém vidím v tom, že tak trochu kážeš vodu a sám piješ víno...
Nejdřív mi sám nesmyslně připisuješ výraz jako "propastný" (rozdíl), přičemž tvrdíš, že dnešní nová auta jsou naprosto vyrovnaná, ale při tom napíšeš, že A6 Allroad je proti XC70 "žebřiňák"...?!
Pak mi napíšeš, že vedu diskusi shazování protistrany a při tom mě sám označíš za primitivního puberťáka...?!
Na 33let to teda všechno zrovna ideálně srovnané nemáš...
Máš tady sice už 4 příspěvky, ale zřejmě si zatím nenarazil na toho (pro tebe) spravného spolu diskutujícího...
No vidím, že vedeš diskuzi formou shazování protistrany. Mně je 33 let a nemám zapotřebí se tady shazovat s nějakým pubertákem. Diskuze s primitivem není to o co stojím. Svůj názor jsem řekl.Měj se
Už jen z podstaty fyziky je Allroad daleko komfortnější, než kterýkoliv! současný Volvo. Z hlediska techniky jakbysmet. Audi je tak o kilometr dál ve všem. Od motoru, přes pohon 4x4 a převodovky. To vůbec nemluvim o kolotočářskejch doplňkách na XC70, ale lidi dneska nemaj vkus, takže to je věc názoru, jako jediný.
Já taky neberu současný A6 Allroad jako typické auto do lehčího terénu, ale spíš jako luxusnější crossover....
...a především tmavě lakovaným verzím sluší mnohem víc (částečně matné) celolakování..., než ty šedé plasty...
...a především tmavě lakovaným verzím sluší mnohem víc (částečně matné) celolakování..., než ty šedé plasty...
ano, podobný recept, ale kuchař se nebál odvázat a okořenit pořádně to jídlo. Teď je to takové neutrální, musíš si to dochutit sám. No, ale podstatné je, že se to zjevně trefilo do vkusu svých zákazníků a prodeje jsou výborné :yes:
Subjektivně vizuálně to beru, ale i původní Allroad byl "stvořen" podle velmi podobného "receptu"... 😉
...stejně jako XC70...
...stejně jako XC70...
nehledáš zaměstnance? mám sice fajn džob, ale služební XC70 (no dobře, vzal bych i tu Audinu) by mě možná přiměli k přestupu 😉
vyhrává jednoznačně KRÁSOU 😉 ani jedním jsem nejel, takže hodnotím jen vizuální dojem >😒]
Mně ta druhá generace Allroudu příjde taková nemastná neslaná. Prostě jakoby vzali obyčejný Avant, plácli tam 15kilo plastů + nerez gril a fertig... První generace byla výraznější.
Mně ta druhá generace Allroudu příjde taková nemastná neslaná. Prostě jakoby vzali obyčejný Avant, plácli tam 15kilo plastů + nerez gril a fertig... První generace byla výraznější.
"Propastný"... je tvůj výraz, ne můj a pokud je podle tebe současný Allroad proti XC70 "žebřiňák", pak odporuješ vlastnímu závěru své reakce... a ve firmě "máš" spíš Allroad první generace. Rozdíl mezi 3,0TDI a D5, zvlášť v kombinaci s automaty není zdaleka jen o výkonu, nebo objemu...je poznat, že jsi minimálně
s těmito motorizacemi zatím nejel... :-!
P.S. To je ale náhodička, že máš zrovna tyhle dvě auta
(plus tu S80ku) ve své firmě, nemáš tam připravené ještě nějaké další... pro jiné diskuse...?
Ale je fak, že tvarůžky (A.W.) určitě frčí
i teď v době krize...
😉
s těmito motorizacemi zatím nejel... :-!
P.S. To je ale náhodička, že máš zrovna tyhle dvě auta
(plus tu S80ku) ve své firmě, nemáš tam připravené ještě nějaké další... pro jiné diskuse...?
Ale je fak, že tvarůžky (A.W.) určitě frčí
i teď v době krize...
😉
No tak nevím, ale já mám obě ta auta ve firmě a Volvo je jednoznačně komfortnějí než Audi. Audi je proti němu žebřiňák, ale zase líp sedí v zatáčkách. Ale na jsou zase sporťáky a ne velký kombíky, ne..?S motory diesel máš možná pravdu, tam rozdíl logicky vyplývá z objemu, ale já preferuju benzín a zde nějaký podstatný rozdíl nevidím. Navíc to fakt není sporťák. Jestli auto má 200 nebo 250 koní, tak už je mně to fuk, hlavně, že ten výkon dostačuje. Je to spíš o preferencích-jestli zde píšeš o nějakým propastným rozdílu, tak seš asi dost zaujatej, anebos v těch autech nejel, protože dnes jsou ty auta obecně tak dotažený, že rozdíly najdeš akorát tak v charakteru toho auta, ale nelze říct, že to je lepší a tamto horší..
V čem tedy u tebe tak jednoznačně vyhrává ten "Švéd"...? :-!
Edit: Nevím jestli si někdy jel v 1. i 2. generaci Allroadu, ale ten rozdíl je docela propastný..., a to ani nemluvím např.
o rozdílu 2,5TDI vs. 3,0TDI
Jel jsem v jednom dni s A6All 3,0TDI tiptronic i s Volvem D5 v automatu a nic podstatného pro Švéda jsem neobjevil... právě naopak..., hlavně motor + převodovka a komfort na vzduchu jednoznačně ve prospěch Audi...
Edit: Nevím jestli si někdy jel v 1. i 2. generaci Allroadu, ale ten rozdíl je docela propastný..., a to ani nemluvím např.
o rozdílu 2,5TDI vs. 3,0TDI
Jel jsem v jednom dni s A6All 3,0TDI tiptronic i s Volvem D5 v automatu a nic podstatného pro Švéda jsem neobjevil... právě naopak..., hlavně motor + převodovka a komfort na vzduchu jednoznačně ve prospěch Audi...
XC70 vs. A6 Allroad v současných generacích jednoznačně u mně vyhrává Švéd. V minulé generaci by to bylo nejspíš naopak, ale "čo bolo, bolo, terazky... >😒] "
Vejtaho, jak bys ty asi tak vůbec mohl tušit, jaké vstřikování je v současných dieselových Allroadech, když to nejsou zrovna ty tvé Fordy...?
>😒]
Ty si tak omezený tou svou jedinou značkou, že si tu schopen klidně tvrdit, že tam je PD... >😁
>😒]
Ty si tak omezený tou svou jedinou značkou, že si tu schopen klidně tvrdit, že tam je PD... >😁
V epropě jsou auta obecně předražená, ale nemyslím, že by Volvo nějak vyčnívalo. proto m-b nebo audi nabízí lepší výbavu v základu.Mrkněte na konkurenční ceny..Jinak je škoda, že sem nedovážejí 3.2 benzín, mám jej v S80 a ten motor je super a spotřeba je okolo 10l
Tohle není papírovej drak, žádná crosska od Dacie, tohle je festovní švédská ocel na čtyřech kolech. A cena? Přiměřená. Počítej tak se stovkou navrch, takže cca jeden a půl mega to chce na stůl v českejch a odvážíš si... pojizdnej bezpečnostní trezor. A ještě něco - pro porovnání se posaď jak do Volva tak do A6 Allroad... abys pochopil jak k tomu tihle dva přistupují. Co tě osloví, to kup. Německo má navrch v pohonech, ve vzduchu a samo v technice 4x4. Proto také stojí více. Ovšem garantuju ti, že pokud jsi estét, máš voko, vkus a cit pro materiály, z volva tě budou muset vytáhnout násilím... v tom je zase to volvo daleko vpředu.
BRAVOLVO :yes:
BRAVOLVO :yes:
Ty urcite. VW TDI - nejmodernejsi technika vznetovych motoru bez Common-rail 4 generace? >😒] >😁
V epropě jsou auta obecně předražená, ale nemyslím, že by Volvo nějak vyčnívalo. proto m-b nebo audi nabízí lepší výbavu v základu.Mrkněte na konkurenční ceny..Jinak je škoda, že sem nedovážejí 3.2 benzín, mám jej v S80 a ten motor je super a spotřeba je okolo 10l
no tak volvo má fakt důvěru v sebe samo, pokud vemu cenu auta a potom cenu za kterou se poté prodá je to fakt dost ztráta, tohle auto si koupí jedině volvař, Otázkou je jakou dají při koupi nového auta slevu, volvo sem nekupoval tak nevím.
To máš v podstatě pravdu, A4 Allroad
(s quattrem) začíná už na
1.081tis. (což je o 168 tis. méně) a o dost větší A6 Allroad začíná na 1.477tis., ovšem už sériově na "vzduchu" a s 240PS šestiválcovým! třílitrovým turbodieselem...
(s quattrem) začíná už na
1.081tis. (což je o 168 tis. méně) a o dost větší A6 Allroad začíná na 1.477tis., ovšem už sériově na "vzduchu" a s 240PS šestiválcovým! třílitrovým turbodieselem...