Topáč právě odhalil tajemství poválečného úspěchu Japonska - práce s radostí. Nevím, proč to nezafungovalo i u nás - tady přece lidi pracovali s ještě větší radostí a ke všemu na 120 procent.
když jsem viděl to subaru a běžná americká auta v pozadí, rozhodně bych do tohohle auta ani nesedl. Zajímalo by mě, jaké mělo úspěchy. Mám na mysli 360ku.
Stači si pozriet portfolio z tej doby od fiatu a hned je každemu jasne kde čerpali ....možme to vobec ešte nazvat inšpiraciou? Veď je to hnusný okopírovaný frankenštajn....za toto obdobie sa skor japonske automobilky hanbia....nemali totiž načo naviazat....automobilovbý priemysel u nich vznikol ovela neskor ako v Europe, takže sa často ´INSPIROVALI´.... 8-s
??? čo to trepeš...vždy sa auta vyrabali pre zisk..špeciálne Japonci v tomto období vyrábali kópie európskych automobiliek a nevideli v tom nič iné ako zisk....v tomto prípade takmer komplet skopírovali portfolio od fiatu...
Když srovnám ten menší s "naším" dvoutaktním Trabantem z podobné doby, který při téměř dvojnásobném objemu 0,6 a spotřebě kolem 7 dával podobný výkon (17-19kW), nebo se Š1000MB, která do 45 kW měla taky hodně daleko... Už tehdy byli Japonci motoricky před námi, i když ještě ne o tolik.
Ovšem kastle toho prcka je tak ošklivá, až se mi skoro líbí.
Ten malej špunt je super. Vždyť má na boku vylisovanou XK 120 >:-[] A ta dodávka je ještě z doby, kdy užitková auta měla jistou míru estetiky. Tak palec pro Subaru. ;-):yes:
360 "Super Sport" je opravdu hodně trapný, kór když i v propagačním videu ukazují, jak nedrží na silnici. Taky to parkování jim moc nevyšlo - je hezké že zaparkovali příčně mezi dvě podélně stojící auta, ale jak ze Subaru pak vylézt, to už jim nedošlo. Van je obdoba tehdejší Multiply, nutno říct že oproti fiatu designové nebe a dudy. Star už je docela normální auto evropského střihu, připomíná třeba Simcu 1100 a není na americkém kontinentě ještě postiženo pozdějším "pětimílovým" nařízením. Subaru nikdy nedělalo pohledná auta a obecně japonci v 60. letech vyráběli celkem obludky, ovšem už v 70. uměli udělat mimořádně pěkná auta no a jejich spolehlivost do dnešních dnů vypilovali na pomyslný Olymp.
Obdivuji především jezdce v S 360 pádící stále na plný plyn zatáčka sem, zatáčka tam... >:D Zarazilo mě srovnání kvality lisování s sestavení plechů mezi 360 a 1000 ze stejného roku. Třistašedesátka vypadá jako vyráběná na koleně (včetně "detailů" interiéru), zatímco tisícovka se ukazuje jako opravdové auto na běžné technické a kvalitativní úrovni té doby. Další detail, který mě rozesmál, je průměr volantu 360... a překrásné brýle tehdejších krasavic. Také spodní díl plavek stojí za pokoukání, že? ;-)