Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Retrovideo: Portfolio Subaru v roce 1969

15 komentářů

Avatar - Bubáq
Bubáq
Obdivuji především jezdce v S 360 pádící stále na plný plyn zatáčka sem, zatáčka tam... >😁 Zarazilo mě srovnání kvality lisování s sestavení plechů mezi 360 a 1000 ze stejného roku. Třistašedesátka vypadá jako vyráběná na koleně (včetně "detailů" interiéru), zatímco tisícovka se ukazuje jako opravdové auto na běžné technické a kvalitativní úrovni té doby. Další detail, který mě rozesmál, je průměr volantu 360... a překrásné brýle tehdejších krasavic. Také spodní díl plavek stojí za pokoukání, že? 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No pozor, hezký holky nosívaj kolikrát děsný "modely", navíc hodně nemá rádo, když se jim kouká na půlky. >😒]
Frantizsekk
Kdyz uz, tak na celou, to je jasny
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😁 :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
auta este boli autami a robili sa pre radost a nie pre zisk :yes:
695
??? čo to trepeš...vždy sa auta vyrabali pre zisk..špeciálne Japonci v tomto období vyrábali kópie európskych automobiliek a nevideli v tom nič iné ako zisk....v tomto prípade takmer komplet skopírovali portfolio od fiatu...
vrkuboy
Jasně jen tak pro radost a zisk nebyl vůbec důležitý >😁
Jamie
>😁
Mixo
Topáč právě odhalil tajemství poválečného úspěchu Japonska - práce s radostí. Nevím, proč to nezafungovalo i u nás - tady přece lidi pracovali s ještě větší radostí a ke všemu na 120 procent.
Avatar - Stejsn
Stejsn
360 "Super Sport" je opravdu hodně trapný, kór když i v propagačním videu ukazují, jak nedrží na silnici. Taky to parkování jim moc nevyšlo - je hezké že zaparkovali příčně mezi dvě podélně stojící auta, ale jak ze Subaru pak vylézt, to už jim nedošlo. Van je obdoba tehdejší Multiply, nutno říct že oproti fiatu designové nebe a dudy. Star už je docela normální auto evropského střihu, připomíná třeba Simcu 1100 a není na americkém kontinentě ještě postiženo pozdějším "pětimílovým" nařízením. Subaru nikdy nedělalo pohledná auta a obecně japonci v 60. letech vyráběli celkem obludky, ovšem už v 70. uměli udělat mimořádně pěkná auta no a jejich spolehlivost do dnešních dnů vypilovali na pomyslný Olymp.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ten malej špunt je super. Vždyť má na boku vylisovanou XK 120 >😒] A ta dodávka je ještě z doby, kdy užitková auta měla jistou míru estetiky. Tak palec pro Subaru. 😉 :yes:
Banjo
Když srovnám ten menší s "naším" dvoutaktním Trabantem z podobné doby, který při téměř dvojnásobném objemu 0,6 a spotřebě kolem 7 dával podobný výkon (17-19kW), nebo se Š1000MB, která do 45 kW měla taky hodně daleko... Už tehdy byli Japonci motoricky před námi, i když ještě ne o tolik.
Ovšem kastle toho prcka je tak ošklivá, až se mi skoro líbí.
695
Stači si pozriet portfolio z tej doby od fiatu a hned je každemu jasne kde čerpali ....možme to vobec ešte nazvat inšpiraciou? Veď je to hnusný okopírovaný frankenštajn....za toto obdobie sa skor japonske automobilky hanbia....nemali totiž načo naviazat....automobilovbý priemysel u nich vznikol ovela neskor ako v Europe, takže sa často ´INSPIROVALI´.... 8-s
Jamie
parádní video x)) ... s tou 360 supersport bych se s radostí projel x)))
Avatar - romgator
romgator
když jsem viděl to subaru a běžná americká auta v pozadí, rozhodně bych do tohohle auta ani nesedl. Zajímalo by mě, jaké mělo úspěchy. Mám na mysli 360ku.