Testy
JirkaVejrazka
0
HSD je vyborne vymyslene, ale Toyota ho ma pravdepodobne patentovane (hlave PSD - tu e-CVT). Takze ostatni vyrobci nejspis musi tuhle cast resit jinak.
Přejít do diskuze
Nebojte, poměrně velmi brzo chystáme klasický redakční test, čas určený pro jízdní dojmy jsem tentokráte raději z velké většiny věnoval právě hybridu. I ten se ještě do konce roku objeví v redakčním testu.
Toyota má těch hybridů celkem hodně, takže pokud se ti nelíbí např. Prius, tak máš na výběr. Co se týče techniky, tak HSD od Toyoty je rozhodně lepší. To jejich planetové CVT je levné, věčné a bez spojek(kurvítek).
Jeste bych doplnil, ze jednou z nejvetsich vyhod Li-Pol baterii je, ze muzou mit prakticky jakykoli tvar.
Jinak k clanku - celkem me prekvapuje, ze redakci nestalo zato vydat o Sorentu samostatny clanek. U Rapidu se pise o kazdem "uprdnuti", tady informaci o uplne novem voze schovaji do clanku o jinem. ;-\ :no:
Jinak k clanku - celkem me prekvapuje, ze redakci nestalo zato vydat o Sorentu samostatny clanek. U Rapidu se pise o kazdem "uprdnuti", tady informaci o uplne novem voze schovaji do clanku o jinem. ;-\ :no:
Vetsinou Li-Pol jsou pouzivany v elektromobilech, jako Nissan Leave nebo Opel Ampera, Chevrolet Volt. Ale zpet k tomu rozdilu. Rozdil mezi Li-Ion a Li-Po je predevsim v zivotnosti. Nemaji tzv. pametovy efekt, coz znamena ze v prubehu zivotnosti neztraceji na vykonnosti, jsou mensi pri stejnem objemu vykonu a take vice rezistentni jak proti chladu tak horku. Proto vyrobci prechazeji na Li-Po ...nevyhodou je ze jsou drazsi, ale to uz je na vyrobci aby si sjednal cenu s kterou auto bude konkurence schopne na trhu.
Já to už moc nesleduju, ale v době puberty, kdy jsem žral novinky z mobilního trhu si pamatuju, že mobil co přišel s Li-Pol bateriemi byl víc extra, než ten s Li-Ion, takže bych očekával že Kia s Li-Pol je na tom líp než automobilky s Li-Ion, v čem jsou teda Li-Ionky lepší?
I Volvo je používá.Ona většina výrobců slušných hybridů je používá.Výhody Li-ion baterie oproti Li-pol jsou popsány snad všude. Vychvalovat Kiu za Li-pol v porovnání s Nimh je komické. >😒]
Jo ale v Optime jsou prej lithium-ion polymer, dulezite je to sluvko polymer, to je to co ty baterie odlisuje od ostatnich
svetovou jednickou je, to Toyote nikdo nevezme, ale Optima je alespon peknej hybrid 😉 ....a ne designovy mutant :-! Zajimave je ze to uvadej i v cervene barve...konecne taky jina nez bila :yes:
... svetovou jednotkou co sa hybridov tyka, a tato Kia to len potvrdzuje. Solid effort, ale inak nie celkom domyslene.
"Modernější lithium-iontové pak najdeme v BMW, Fordech nebo Fiatech."
Prius + a Prius plugin pouzivaju Lion baterie.
Prius + a Prius plugin pouzivaju Lion baterie.
Za to patri Kia :yes: :yes: :yes: . Keby chceli, mohli na starsom modeli viac setrit, ved taky "facelift" nerobi snad ziadna ina automobilka. Tu snahu nezastat a robit pokrok ocenujem a ako je vidiet z clanku, ocenuju to i zakaznici.