Testy
3_diamanty
0
tiez mam pocit ze tento facelift je nieco viac ako bezny facelift.... ale na druhej strane nemam pocit ze ide o novu generaciu... dalo by sa povedat ze je to nieco ako u golfa... cize evolucia.... :yes:
augustin
0
Za to patri Kia :yes: :yes: :yes: . Keby chceli, mohli na starsom modeli viac setrit, ved taky "facelift" nerobi snad ziadna ina automobilka. Tu snahu nezastat a robit pokrok ocenujem a ako je vidiet z clanku, ocenuju to i zakaznici.
"Modernější lithium-iontové pak najdeme v BMW, Fordech nebo Fiatech."
Prius + a Prius plugin pouzivaju Lion baterie.
Prius + a Prius plugin pouzivaju Lion baterie.
Jo ale v Optime jsou prej lithium-ion polymer, dulezite je to sluvko polymer, to je to co ty baterie odlisuje od ostatnich
I Volvo je používá.Ona většina výrobců slušných hybridů je používá.Výhody Li-ion baterie oproti Li-pol jsou popsány snad všude. Vychvalovat Kiu za Li-pol v porovnání s Nimh je komické. >😒]
Já to už moc nesleduju, ale v době puberty, kdy jsem žral novinky z mobilního trhu si pamatuju, že mobil co přišel s Li-Pol bateriemi byl víc extra, než ten s Li-Ion, takže bych očekával že Kia s Li-Pol je na tom líp než automobilky s Li-Ion, v čem jsou teda Li-Ionky lepší?
Vetsinou Li-Pol jsou pouzivany v elektromobilech, jako Nissan Leave nebo Opel Ampera, Chevrolet Volt. Ale zpet k tomu rozdilu. Rozdil mezi Li-Ion a Li-Po je predevsim v zivotnosti. Nemaji tzv. pametovy efekt, coz znamena ze v prubehu zivotnosti neztraceji na vykonnosti, jsou mensi pri stejnem objemu vykonu a take vice rezistentni jak proti chladu tak horku. Proto vyrobci prechazeji na Li-Po ...nevyhodou je ze jsou drazsi, ale to uz je na vyrobci aby si sjednal cenu s kterou auto bude konkurence schopne na trhu.
Jeste bych doplnil, ze jednou z nejvetsich vyhod Li-Pol baterii je, ze muzou mit prakticky jakykoli tvar.
Jinak k clanku - celkem me prekvapuje, ze redakci nestalo zato vydat o Sorentu samostatny clanek. U Rapidu se pise o kazdem "uprdnuti", tady informaci o uplne novem voze schovaji do clanku o jinem. ;-\ :no:
Jinak k clanku - celkem me prekvapuje, ze redakci nestalo zato vydat o Sorentu samostatny clanek. U Rapidu se pise o kazdem "uprdnuti", tady informaci o uplne novem voze schovaji do clanku o jinem. ;-\ :no:
... svetovou jednotkou co sa hybridov tyka, a tato Kia to len potvrdzuje. Solid effort, ale inak nie celkom domyslene.
svetovou jednickou je, to Toyote nikdo nevezme, ale Optima je alespon peknej hybrid 😉 ....a ne designovy mutant :-! Zajimave je ze to uvadej i v cervene barve...konecne taky jina nez bila :yes:
Toyota má těch hybridů celkem hodně, takže pokud se ti nelíbí např. Prius, tak máš na výběr. Co se týče techniky, tak HSD od Toyoty je rozhodně lepší. To jejich planetové CVT je levné, věčné a bez spojek(kurvítek).