Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Octavia III opět nafilmována, tentokrát na D8

Další týden, další video maskované Octavie natočené na české dálnici. Stupňuje Škoda Auto svoji virální kampaň?
Zpět na článek
11. 10. 2012 17:03
11. 10. 2012 17:53
11. 10. 2012 18:05
11. 10. 2012 18:27
11. 10. 2012 19:05
11. 10. 2012 19:19
12. 10. 2012 09:48
11. 10. 2012 17:08
11. 10. 2012 17:51
12. 10. 2012 09:45
11. 10. 2012 17:27
11. 10. 2012 17:45
11. 10. 2012 17:49
11. 10. 2012 17:56
11. 10. 2012 18:22
11. 10. 2012 20:08
12. 10. 2012 16:24
11. 10. 2012 17:53
11. 10. 2012 17:51
11. 10. 2012 17:53
12. 10. 2012 09:58
11. 10. 2012 18:11
11. 10. 2012 18:50
11. 10. 2012 20:37
11. 10. 2012 19:04
12. 10. 2012 10:29
11. 10. 2012 19:22
11. 10. 2012 19:54
11. 10. 2012 19:43
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 10. 2012 20:18
11. 10. 2012 20:42
11. 10. 2012 21:01
11. 10. 2012 22:15
12. 10. 2012 07:00
12. 10. 2012 10:33
12. 10. 2012 16:47
12. 10. 2012 21:38
12. 10. 2012 21:40
11. 10. 2012 19:55
11. 10. 2012 20:20
14. 10. 2012 08:00
11. 10. 2012 20:29
12. 10. 2012 10:38
14. 10. 2012 08:01
11. 10. 2012 20:00
11. 10. 2012 20:14
11. 10. 2012 20:25
12. 10. 2012 01:17
12. 10. 2012 10:40
12. 10. 2012 14:12
11. 10. 2012 20:29
11. 10. 2012 21:13
11. 10. 2012 22:39
11. 10. 2012 23:18
11. 10. 2012 23:08
11. 10. 2012 23:24
11. 10. 2012 23:39
12. 10. 2012 00:00
11. 10. 2012 23:50
11. 10. 2012 23:22
12. 10. 2012 07:34
12. 10. 2012 07:56
12. 10. 2012 17:10
12. 10. 2012 08:28
12. 10. 2012 08:49
12. 10. 2012 09:00
12. 10. 2012 13:43
12. 10. 2012 14:41
12. 10. 2012 16:41
12. 10. 2012 17:28
12. 10. 2012 20:36
13. 10. 2012 19:03
12. 10. 2012 18:41
12. 10. 2012 18:45
12. 10. 2012 22:07
14. 10. 2012 20:39
14. 10. 2012 22:05
14. 10. 2012 22:10
16. 10. 2012 18:08
19. 10. 2012 13:35
19. 10. 2012 21:11
24. 10. 2012 14:53
27. 10. 2012 15:51
Avatar - Aladeen
11. 10. 2012 17:03
Škodováci
sú už teraz určite z toho posr*tý... já osobne som čo sa týka dizajnu čakal toho viac , zase to vyzerá len tak priemerne .... ;-\
Keď si to tak vezmeme tak ošiaľ so škodovkami tu budeme mať ešte rok a pól lebo Škodovka slubila každý pol rok nové auto ... Teda v auto.cz budú mať čo robiť ako napríklad písať ako geniálne je umiestnený "praktický háček" alebo budú žasnúť nad super výbavou obsahujúcu aj plynový pedál UŽ V ZÁKLADE !!! .... ;-) No nasmejeme sa .... >:D
Rozbalit vlákno
8
11. 10. 2012 17:53
Re: Škodováci
Pokud je z toho někdo posr@tý,pak někteří pisálci z východní Evropy.Automobilka je výrobce prům.zboží jako kdokoliv jiný.Dej se do klidu :-! Já jdu na SK servery, tam se nediskutuje.Pohodička :yes:
Avatar - Otrava
11. 10. 2012 18:05
Re: Škodováci
Fascinuje mě, jak někdo může posuzovat design na základě tohohle...
Avatar - Aladeen
11. 10. 2012 18:27
Re: Škodováci
Já posudzujem len to čo je na videu ...
Avatar - twistedTSD
11. 10. 2012 18:29
Re: Škodováci
Na videu toho moc vidět nejde.
11. 10. 2012 19:05
Re: Škodováci
A navyše ak nie je ani čo...
Avatar - Otrava
11. 10. 2012 19:19
Re: Škodováci
Ano, tam je auto, u kterého není jasné, jestli je to nová Octávka, ale hlavně - i kdyby ano, má tam spousta maskování, takže si lze jen těžko udělat obrázek o konečném modelu...maximálně trochu o profilu a velikosti...
12. 10. 2012 09:48
Re: Škodováci
Nikdo Tě hochu nenutí abys sem chodil a už vůbec ne abys sem psal podobně "yntelygentní" příspěvky.....

Smát se můžeš jak chceš, hlavně vlastní hlouposti, ale to ti asi nedojde, takže se těšíme na tvoje další příspěvky.
13. 10. 2012 16:04
Re: Škodováci
Tvůj subjektivní názor na Design akceptuji. Co se týče podělanosti s Octavie je znát hlavně u tebe. Štve tě asi že si jí nebudeš moci dovolit co když kritizuješ něco u čeho zatím neznáš finální produkční podobu co. Víš je celosvětově známo že to co se nejvíc haní je nejvíc žádané a nepochybují že u nové Octavie to bude jinak stejně jako u Rapida. Obdobně na tom byla Fabie první generace. A řeči že se Škodovky prodávají jen proto že je to domácí značka nechápu, proč se tedy dobře prodávají i na jiných trzích? Že by je venku kupovali jen tamní Češi? >:D Musíte si všichni tady uvědomit že Vaše oblíbená značka není ta nej pro všechny. Tím všichni myslím zaryté Fordisty, Pežoťáky, Korejitsy a stejně tak i Škodovkáře! Říkat o někom že je blázen že si místo něčeho koupil něco jiného tak dětinské. Stejně jako posuzování základních výbav té které značky. Když jsem Viděl Ceed SW v základu určeného por domácí trh a toho pro Český trh nezbylo než se v duchu pousmát. Těžko totiž čekat že by Český kousek za cenu 380 000,- kůži, klimatizované sedačky, duální klimu. A to Kia ptří do Korejského DUA H/K ketré tak válcuje evropu svými prodeji ;-)
11. 10. 2012 17:03
Rvačka kriplů !!!
Teď to začne celý znova! Už vidím ti titulky >:D "Víme první! Takto bude vypadat klakson nové Octavie!" hned bude následovat "Exkluzivně: Měli jsme možnost se s Octavií svézt, ale nesmíme Vám nic říct!" a aby splnili denní plán, tak samozřejmě přibyde ještě několik článku na téma "To tu ještě nebylo! Octavia má palubní počítač s barevným displejem!" a "Skandál! Jako první známe přímé konkurenty pro Škoda Octavia III i když ještě neznáme ceny!" a další :-) Rád si občas nějaký ten článek o novince přečtu, ale to, co tu proběhl s Rapidem už bylo na pováženou :-) A to jsem zarytý škodovkář >:D
Rozbalit vlákno
25
Avatar - mustafa
11. 10. 2012 17:06
Re: Rvačka kriplů !!!
Stačilo mi jak tu nedávno bylo video s "M750i" Víc už snad auto.cz do novinářský žumpy klesnout nemůže...
11. 10. 2012 17:25
Re: Rvačka kriplů !!!
Velmi výstižné. >:D Nicméně není nic jednoduššího než přejít na jiný server. Kromě toho, že uživatel bude spokojenější, je to jediný způsob, jak donutit redakci tento obsah eliminovat. Při současném stavu obrovské čtenosti a komentovanosti takových příspěvků mají naopak důvod v tom pokračovat.
11. 10. 2012 17:50
Re: Rvačka kriplů !!!
Zvrácený to svět Internetového hospodářství. ;-)
Avatar - skejpa
11. 10. 2012 20:18
Re: Rvačka kriplů !!!
... když tady je ten web takovej propracovanej a má historii :-( Autoweb mi je třeba sympatičtější ale ten web je takovej nedodělek pomalej... A tady najdu fakt vše. Bohužel i blbosti >:D
11. 10. 2012 21:39
Re: Rvačka kriplů !!!
Ano, je pravda, že tyhle stránky vypadají o něco lépe (i když si nemyslím že o tolik), nicméně co do obsahu, autoweb je jinde. Má to jiskru, redaktoři jsou praví petrolheadi, píší blogy a videotesty Honzy Koubka je podle mě něco, co v ČR nemá konkurenci. A že tam není 15 zpráv za den je mi celkem jedno, nezajímá mě, co byl jejich nejčtenější článek měsíce, nejprodávanější vozy segmentu C, výlevy redaktorů světa motorů, podivné testy atd. + informace o každé kravině. Člověk tu najde všechno a zároveň vlastně nic.
Avatar - skejpa
11. 10. 2012 21:49
Re: Rvačka kriplů !!!
jde spíš o databázi testů a novinky v ucelené formě. Nehledě na diskuzi, která je tady na úplně jiné úrovni - nemyslím ani tak diskutéry, jako spíš vzhledově a organizačně. Příklad, dám palec nahoru a hodí vás to na začátek stránky a hledej si, kde si skončil číct... Galerie zdlouhavě načítající atd.

Jinak Honza Koubek je super, to uznávám. I ty testy.
11. 10. 2012 21:54
Re: Rvačka kriplů !!!
Ano, to nutno přiznat. Ale to mě nepřesvědčí sem přejít z obsahově kvalitnějšího webu. Je to spíš taková zpříjemňující maličkost "technického" charakteru a těžko to lze považovat za pádný argument. Alespoň z mého pohledu.
Avatar - skejpa
12. 10. 2012 21:59
Re: Rvačka kriplů !!!
No vidíš. Mě to sem prostě přitahuje. Kvalitnější historie testů, hodně novinek (ikdyž často blbosti) a lepší web. To je pro mě důležité. A když pak hledám nějaký konkrétní test novinky, tak mrknu na autoweb...
13. 10. 2012 01:10
Re: Rvačka kriplů !!!
Holt jiný přístup. Mně je třeba nějaká historie testů naprosto ukradená, protože by mě v životě nenapadlo zde něco hledat. Stejně tak k čemu mi je hezčí web, když jej kvůli jeho obsahu nesleduji? Takhle se k tomu stavím já. Ano, jsou to výhody, ale bohužel čistě formální, poslání webu není v tom, kolik obsahuje článků nebo že mě server někam šikovně přesměruje. Souhlasím i v tom, že to může být důležité kritérium, ale pouze za předpokladu, že mám na výběr z více webů. Pak se budu rozhodovat podle toho, který se komfortněji používá. Pokud se však komfortně používá web, kde nemám co číst, tak pardon, ale pak tím nelze argumentovat. Opět dodávám, z mého pohledu, očividně jsou i lidé jako ty, co mají jiné priority; proti tomu nelze nic namítat.
Jak píšu níže, a znám to i na sobě, lidi jsou často na něco zvyklí a dělají věci ze setrvačnosti. Přeci jen když někdo několik let navštěvuje jeden web, přispívá každý den do diskuzí, tak s tím nelze jen tak ze dne na den přestat.
Avatar - mustafa
11. 10. 2012 21:07
Re: Rvačka kriplů !!!
Podívej se, kdy si tu byl registrován ty a kdy já. Já právě zažil dobu,kdy jsem sem chodil rád a ted už jen ze setrvačnosti a díky RSS. Ale tak jak jsem skončil s autorevue.cz, tak asi brzo skončím i s auto.cz Za mě je dneska jednička autoforum.cz a to ne kvantitou, která by mohla býl lepší, ale hlavně kvalitou. Kde když už si člověk přečte nějakej článek, tak ví, že mu ten článek dal nějakou přidannou hodnotu, kterou už asi bohužel jinde nenajde....
11. 10. 2012 21:44
Re: Rvačka kriplů !!!
Já si myslím, že většina lidí tu musí být ze setrvačnosti - žijí v těch každodenních "diskuzích", které na druhou stranu i mě občas dokáží pobavit. Jinak bych sem tohle samozřejmě nenapsal...
Autoforum je super, taky se mi moc líbí. Bohužel ho nečtu pravidelně. Jak říkáš, tady to je o kvantitě. Já si třeba vystačím s Top Gearem jednou za měsíc, občas kouknu na autoweb a autíčkáře a jsem spokojen. Skutečně nepotřebuji každý den koukat na nové špionážní fotky Octavie nebo motory, co se budou dávat do Golfu. To je o ničem; přesně jak píšeš, chybí tomu nějaká přidaná hodnota.
13. 10. 2012 16:11
Re: Rvačka kriplů !!!
Kéž by tak psali o "tvé" značce co? >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2012 18:31
Re: Rvačka kriplů !!!
Ok - tak já bych prosila pár (tak 20 -30) článků o Bristol Cars, MNOHEM víc informací o Ferrari, nějaký podrobný test NAFT (něco jako dělá Martin Vaculík - klidně i ten jeho "převzatý" - rakouský ÖMV Maxx Motion a můj oblíbený Aral Ultimate dopadly SKVĚLE :yes: :yes: ;-) ), pak rozhodně onen materiál o famózním 9tém titulu MISTRa SVĚTA pro SEBa LOEBa (neb něco podobného již NIKDY NEnastane - NIKOMU se to NEpodaří napodobit atd atp a tak vůbec.. :-)
13. 10. 2012 18:47
Re: Rvačka kriplů !!!
Existuje snad jen auto.cz ? Češi jsou čím dál víc zhýčkaní co? ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2012 18:56
Re: Rvačka kriplů !!!
NEvím jestli jsou "češi čím dál víc zhýčkaní" (ani co to s tím má společného.. :-)
..co VÍM je že by (auto.cz i kdokoli další) měl informovat "objektivně" a o všech značkách a událostech.. NE-SOUHLASíte? ;-)
PS: Já prostě raději JEDEN článek (např.) o tom 9tém REKORDním titulu MISTRa SVĚTA - než 47mý o škodě Ci-tigo ne 39tý o škodě Rapid či... :-)
PPS: "Nadhodila" jsem náhodně dvě (docela "zajímavé") auto-informace z minulého týdne které zde prošly "nepovšimnuty" - vaše reakce "naznačující" že VÁM to NEchybí (že raději další xy-tý text o ... škodě Rapid, výbavě škody Yeti atd. atp. je (tak trochu) DĚSivější než kdejaký HORROR ;-)
13. 10. 2012 19:12
Re: Rvačka kriplů !!!
Zhýčkaností myšleno to že jsou líní si informace hledat už i na internetu. Je libo 9 titul Loeba? Porsím [odkaz]
Něco o Ferrari? Prosím [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2012 19:59
Re: Rvačka kriplů !!!
"Dobrý" :yes: :-)
..jen to NIC NEmění na skutečnosti že o tom 9tém titulu mohli (správněji "MĚLI") napsat i zde, nebo? ;-)
13. 10. 2012 20:11
Re: Rvačka kriplů !!!
Není tady ani to že KOPECKÝ dojel na Rally San Remo na bedně a to jezdí s Fabii S2000. Tak proč by tady psali o Loebovi? ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2012 20:52
Re: Rvačka kriplů !!!
To je HODNĚ "mimo" přirovnání.. ;-)
..protože DEVĚT titulů ještě nikdy nikdo NEzískal (i Michal S. jich má "jen" 7 :-)
PS: A o WRC se tu dříve běžně psalo - pravda, v dobách kdy (by) o nové (např.) RAPIDu či Citigo stačilo "jen" 30 článků.. ;-)
..prostě takhle vzniká "falešná" představa že Škoda je ZÁKLAD "všeho"/PUPEK světa aut a nic dalšího se moc NEděje...
..a PROČ vy to (takovéhle "praktiky" - NE moc objektivní/tendenční zpravodajství) vlastně tak "ohajujete"???
13. 10. 2012 20:59
Re: Rvačka kriplů !!!
Já nikoho a nic neobhajuji. Jen poukazuji na neschopnost lidí si požadované informace najít. Místo toho kritizují někoho že jim je nenaservíruje až pod nos. Možná je redakci jasné že by se v článku okamžitě rozjela Diskuse o Rapidu nebo škrabce a nechtějí jen dávat záminku stupidní diskusi mimo téma článku. Tedy diskusi kterou by si úspěch Séba nezasloužil ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2012 21:04
Re: Rvačka kriplů !!!
Sorry ale NEříkáte tak úplně pravdu! Najít si "cokoliv" dnes opravdu NENí žádný problém - což ale NIC NEmění na FAKTu, že informace o autech by MĚLY být tady (a klidně by zde MOHLO být o pár dalších a dalcích článků o nějaké škodovce a MOHL/měl by tu být třeba jeden o tom spojení B&W a Maserati a jeden o tom 9tém titulu a jeden ...
PS: A podívejte CO jste napsal - jestli tomu nechcete nutně říkat "obhajuteje" tak JAK svou "aktivitu" chcete nazvat...? ;-)
PPS: Diskuze se vyvíjejí (velmi) "různě" - nicméně "hezký" POKUS..
..a VY jste VELKÝ fanda ŚKODovkY? :-)
13. 10. 2012 21:13
Re: Rvačka kriplů !!!
Tady není takových článků které jsem četl jinde až to není hezký. A četl jsem je jen proto že nejsem upnutý na internet a už vůbec ne na jeden server. Zde je tak 30 % událostí v automobilovém průmyslu, jen takové střípky ;-\
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2012 21:39
Re: Rvačka kriplů !!!
1. SOUHLASím
2. SOUHLASím
3. SOUHLASím
:-)
13. 10. 2012 21:50
Re: Rvačka kriplů !!!
Abych ještě odpověděl na otázku. Ano jsem příznivcem Škodovky nikoliv však koncernu kterého je součástí, ale nemám problém s tím přiznat že třeba Fabiie II a Roomster se úplně nepovedly. Stejně jako se moc nepodařil dvojkový Superb. Stejně jako že se jiné značce něco vážně povedlo :) A v žádném případě nikomu necpu do hlavy že je to ta nejlepší značka na světě a ten kdo si od ní nekoupí kterýkoliv model je blázen a ňoumes, stejně tak nemám rád když někdo dělá to samé s kteroukoliv značkou. Řeknu max. svůj osobní názor a tím to hasne.
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2012 23:20
Re: Rvačka kriplů !!!
Ok - (to) "beru" ;-)
11. 10. 2012 17:08
Škodováci
nevidím nic nového,možná vyhřívané zrcátka >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - SCHROJF
11. 10. 2012 17:51
Re: Škodováci
A aj to z Golfa VI!!! :yes: :yes: :yes:
12. 10. 2012 09:45
Re: Škodováci
Hlavně, ať to není jen větší rapid...
11. 10. 2012 17:27
480
Na těch proklamovaných 480 centimetrů fakt nevypadá...
Jinak děkujeme marketingovému oddělení Škoda Auto za uvolnění prvního videa. Předpokládám, že zítra bude "únik" fotografií zachycujících záď a do konce října to auto někdo odchytí "náhodou" zaparkované na odpočívadle. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Thomas89
11. 10. 2012 17:29
Světě drž se,
mediální masáž ŠKODA OCTAVIA III přichází >:-[]
Rozbalit vlákno
0
11. 10. 2012 17:45
maskovaní
vždyť je maskovaná jak OII ,tak co tu kecate že bez kamuflaže
Rozbalit vlákno
6
11. 10. 2012 17:49
Re: maskovaní
takže ta octavia bude vypadat takto a ten obrázek je už trošku starší [odkaz]
11. 10. 2012 17:56
Re: maskovaní
Tak z videa je jednoznačně vidět, že ten pěkny předek ala Vision-d s úzkymi světly to mít nebude, vzhledově se blíží spíš k Rapidu.
11. 10. 2012 18:22
Re: maskovaní
Tohle nevypadá špatně
11. 10. 2012 20:08
Re: maskovaní
To vypadá k světu, jen bych "snížil" ten kufr, aby ta * nevypadala tak "těžce" :-)
12. 10. 2012 16:24
Re: maskovaní
Ta obtloustlá prcka se mi právě líbí :-)
11. 10. 2012 17:53
Re: maskovaní
Také jsem na ní viděl decentní maskování.
Avatar - PERNO
11. 10. 2012 17:51
hm
to je tá nová prevratná octavia? toto je to uplne nove auto? vraj uz ziadna nizsia stredna trieda? No neviem neviem, som dost sklamany, zadne svetla skoro rovnake, predok ako rapid, uz len musim predychat ze tu teraz bude minimalne jeden clanok o OC III. :no:
Rozbalit vlákno
2
11. 10. 2012 17:53
Re: hm
však je to ještě maskované jak OII
12. 10. 2012 09:58
Re: hm
Opět, nikdo tě nenutí sem chodit a vzdychat tady. Sice svým klikáním a příspěvky přinášíš penízky českému vydavateli (patřícímu pod německá křídla), ale to ti asi nedochází a na druhou stranu, viděl jsem cosi jako weby o autech ve slovenčině a chápu, že tohle je přes všechny větší a menší vady někde úplně jinde.
11. 10. 2012 17:55
Sak JE TAKA ISTA
ako súčasná generáácia OII ... kusok zmenená predná maska nič viac, mozno interier bude kusok iny ... no mne zo zadu vôbec neporišla ako niečo nové >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
11. 10. 2012 18:11
Šílenství...
jménem Rapid začíná odeznívat,tak začíná OIII...Nejhorší na tom je,že Škoda chce každý půlrok představit nový model,takže budeme číst denně čtyři články o škodovkách celoročně.
Rozbalit vlákno
0
11. 10. 2012 18:17
Žeby se z Auto.cz
stával slovenský server? Alespoň to zatím podle množství převládajících slovenských příspěvků vypadá. Nic proti vám, bratři Slováci, ale když chcete prudit a nadávat, nechcete to dělat doma? Co je vám do toho jak bude OIII vypadat?
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Typhoon
11. 10. 2012 18:44
Re: Žeby se z Auto.cz
To máš těžký, po rozpadu jim zbyly jen Trnavské Automobilové Závody a to ke chlubení není. Takže nám tu aspoň budou hanit naši škodofku.
Co se týká Slováků: jsou velmi hrdí na svůj národ, ale málo z nich tam chce žít. To je můj poznatek, nic ve zlém, chlapi!
11. 10. 2012 18:51
Re: Žeby se z Auto.cz
Ale noo!
Snáď na základe reakcí pár jedincov nebudeme robiť globálne závery...
Nemyslím si, že percento 'haniacich' na SK je vyššie ako v CZ.
Len to tu na ACZ viac bije do očí.
Avatar - Hotwire
11. 10. 2012 19:48
Re: Žeby se z Auto.cz
uz som to pisal pod inym clankom ale mame K1 engineering, takze to az taka bieda neni ;-) a skodovku tu hania ludia rovnako z CZ ako SK takze sa prosimta zdrz narodnostnych insultacii ;-) ja osobne proti skode nic nemam, a na slovensku zit chcem :-)
Avatar - peV
12. 10. 2012 13:57
Re: Žeby se z Auto.cz
Tobě i Dannci palec nahoru za nadhled :yes:
11. 10. 2012 20:22
Re: Žeby se z Auto.cz
Ubožáku :no:
12. 10. 2012 07:30
Re: Žeby se z Auto.cz
A to proč? Mně Slováci jako takoví nevadí, dokonce mi nevadí třeba slovenský Korejec topper1982, který dokáže pochválit i jiné značky (třeba v poslední době 208, novéí Clio), narozdíl od fanatika GTIho. Ale vadí mi zde ti, kteří se tu obykle nevyskytují a vylezou jen při zmínce o škodovce, a to přesně stylem rubriky Auto na iDnesu, kdy tam všichni šmahem jen anonymě nadávají ve stylu: Škodovka je fuj, hnusná, zastaralá, atp., to bych si nekoupil (protože stejně na ni nemám), nad obrázkem zakamuflovaného auta, z kterého lze vidět prd. Pak kdo je větší ubožák?
12. 10. 2012 10:27
Re: Žeby se z Auto.cz
Souhlas :yes:
Avatar - peV
12. 10. 2012 14:01
Re: Žeby se z Auto.cz
V něčem můžeš mít pravdu,ale věta :"Co je vám do toho jak bude OIII vypadat" je trochu za hranou. Slovákům tady je do toho stejně málo/hodně jako Čechům a můžou to vyjádřit úplně stejně jako všichni ostatní.
12. 10. 2012 14:27
Re: Žeby se z Auto.cz
A to je přesně to na co jsem narážel.
12. 10. 2012 10:08
Re: Žeby se z Auto.cz
Čistě náhodou seš zase tady, že? A čistě náhodou zase nějakej ten příspěveček (a ne jeden k této diskuzi) a ještě čistěji a náhodněji zase to čecháčkovské lezdozadkovství - představa, jak o tobě nějaký Slovák řekne jakej seš objektivní je směšná. V Německu se lidem jako ty pošklebují a chovají se k nim o to víc povýšeně až přezíravě, o co víc se jedinci čecháčkovského typu projevují podobnou "objektivitou" a nestraností.....

To co napsal cuoresportivo a typhoon je pravda a není to nijak hanlivé nebo urážející.

Fakta jsou jasná:

- hned první (slovensky psaný příspěvek) to dokazuje a třetina až k tomuto vláknu je v tomto duchu

- 400 000 Slováků žije mimo Slovensko a jsou to většinou vzdělanější lidé v produktivním věku. V Čechách jich je sice o něco míň než Ukrajinců, ale stále přes 100 tisíc a nevěřil bys, kolik jich je třeba ve Velké Británii (kde kupodivu Čechy a Slováky velmi jednoznačně rozdělují - žádná Czechoslovakia....) nebo v Rakousku

To, co píše Dannci je sice taky pravda (zevšeobecňovat se nemá, nakonec ani já nechci aby mně někdo strkal do stejnýho "pytle" jako tebe - tedy soudě podle tvých postojů, které prezentuješ svými příspěvky), nicméně když někoho chceš nazývat ubožákem, zamysli se radši sám nad sebou....
12. 10. 2012 12:04
Re: Žeby se z Auto.cz
"Co je vám do toho jak bude OIII vypadat?"

Přijde ti toto normální? Mě tedy ne. A tohle odkazování slováků na slovenské servery se tu nějak rozmohlo. Například upozornění typu, že jsou na českémserveru a že by se tady mělo diskutovat česky, příspěvky typu toho výše.. jako že co je vám potom jak bude vypadat starejte se o vlastní TAZ. Výsměch, že na Slovensku nemají vlastní vlastní automobilku... atd
Toto ti nepřijde ubohý? Mě tedy ano.
Pokud jde o první příspěvek, tak tenl odráží realitu. Skalní fandové Škodovej jsou již odvaření z toho jak Octavie vypadá a vzhledem k tomu, že Škoda přislíbila nástup nových modelů v krátké době tak to zde bude zasypáno příspěvky o Škodovkách. Zdá se ti to jako utopie? To že to autor popsal stylem burana je věc druhá. Cuoresportivo se zachoval Vaculíkovsky. Setřel burany stylem burana.
Zamyslím se tedy sám nad sebou. Nedělám rozdíl mezi čechem, slovákem, polákem, němcem...atd. Každý zde má právo diskutovat bez rozdílu národnostní příslušnosti a osobně se přiznám, že ke Slovensku a slovákům mám velmi dobrý vztah. Také neházím všechny do jednoho pytle, ale zrovna "cuore" hezky zaškatulkoval slováky a odkázal je na za hranice. S tím co napsal Dannci tak s tím souhlasím na 100% a klidně se pod to podepíšu. :yes:
Mimochodem oceňuji tvoje demografické znalosti, ale právě proto že toho tolik víš by tě nemělo překvapovat to že tu diskutuje tolik slováků. Jak píše Dannci "tady to víc bije do očí" tady totiž mohou psát slovensky protože jim rozumíme. V UK nebo D v diskusi těžko poznáš slováka.
Pokud by si snad chtěl diskutovat o Octavii roluj trochu níže. Tam totiž řešíme auto a ne národnostní povahy. ;-)
Avatar - preboha
12. 10. 2012 16:29
Re: Žeby se z Auto.cz
A kto ze to robi dizajn tej novej oktavky? tusim tiez nejaky drbnuty slovak ci?
12. 10. 2012 16:34
Re: Žeby se z Auto.cz
>:D :yes: :yes: :yes:
11. 10. 2012 18:29
To je ale náhodička !
Copak nám z ní budete předhazovat příště ? Ale proč ne, taky jsem na ní zvědavý.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
11. 10. 2012 18:33
bulvární nadpis
Maskovaná je, a celkem hodně. Ale díky titulku Auto.cz zas 80 % česko-slovenských expertů bude mít tohle za finální verzi. Stížnosti na to, jak je podobná OII se tu konec konců objevují už teď... :no:
Rozbalit vlákno
4
11. 10. 2012 18:47
Re: bulvární nadpis
No, snad někdo nečekal, že OIII bude nějaká tvarová revoluce. Dle mého na to jde škodovka správně.
Avatar - twistedTSD
11. 10. 2012 18:54
Re: bulvární nadpis
Je jasné, že tvarová revoluce nebude. Ale zas tak podobná OII, jak se zdá z videa, rozhodně nebude.
11. 10. 2012 21:29
Re: bulvární nadpis
I mezi O1 a O2 neudělali tak velký rozdíl, ono co se dobře prodává zas není tak potřeba měnit... Hlavně že to nemá tvary jak od korejců....
12. 10. 2012 07:45
Re: bulvární nadpis
Já třeba nic nemám ani proti ceedu.
Avatar - avatas
11. 10. 2012 18:35
Ještě není ve výrobě
Ještě není ve výrobě a už jsem na ten výrobek negativně naladěn.Je to pořád dokola.
Slováci na to mají krásný výraz: ŠKODA-HOVORIŤ.
Já dodám,že by se to vše mohlo tak nějak přejmenovat na české:ŠKODA V *.
Všem lidem,co se jim nesplnil dětský sen a ještě nemají svoji "oktávku" vzkazuji:
kupte si tento vůz a ................................. a dobře vám tak!
:-!
Rozbalit vlákno
2
11. 10. 2012 19:53
Re: Ještě není ve výrobě
Přesně tak, protože koncernový auta aspoň vydrží nějakou dobu jezdit. To se o těch šmejdech z Číny, Koreji a podobně říct nedá. Nechápu, co pořád máte, chcete, aby ten koncern vyráběl taky šmejdy? Tak tolik neexperimentují s tvary, no a co? Napište dopis Volkswagenu, třeba kvůli vám svou strategii změní. >:D
12. 10. 2012 09:14
Re: Ještě není ve výrobě
už je dávno v predprodukcii, je vždy vyrobené cca 100ks tzv. propagačných modelov. nový model nabieha niekoľko mesiacov vopred, než sa objavia prvé foto. mám zaručené info >:D >:D >:D >:D
11. 10. 2012 18:50
ve Škodovce
chromem nešetří, ale není už ho tam opravdu trochu moc? Jinak klasická Octavia, spíše jsem zvědavý na interiér.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
11. 10. 2012 18:52
Re: ve Škodovce
Další "oběť" bulvárvního nadpisu - to auto je maskované za Octavii II, a ten rádoby chrom je pouze součástí maskování.
Avatar - twistedTSD
11. 10. 2012 21:02
Re: ve Škodovce
* tedy bulvárního :*) ;-)
Avatar - Alpinis182
12. 10. 2012 10:43
Re: ve Škodovce
Ty bys mohl z fleku dělat obhájce Škodovky >:D
11. 10. 2012 19:04
...
Maskovaný je to evidentně docela dost a poměrně šikovně ;) ... každopádně úroveň zdejších příspěvků (čti "hejtů" a "flejmů") to je opravdu nádherný počteníčko takhle ve čtvrtek v podvečer ;)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - chlapecx
11. 10. 2012 19:22
a co když....
co když je to jen mula na facelift superbu? :-! 8-s
Rozbalit vlákno
1
11. 10. 2012 19:54
Re: a co když....
Jo taky bych řekl, že to je jen "mula" >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 10. 2012 19:43
Kampan
Video je jednoducho sucast kampane.... Tak ako 'uniknuta' reklama na Windows 8 atd. Priehladny a jednoduchy marketing pre jednoduchych novinarov a este jednoduchsich nadsencov znacky.

Skodovka na to ide rovnako ako pri Rapide...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Typhoon
11. 10. 2012 20:18
Re: Kampan
Evidentně nevěříš, že to mohl natočit náhodný kolemjedoucí. Chce to jen trochu pohotovosti a spolucestujícího s nějakou kamerou. Onehdy jsem ještě před oficiálním představením viděl na D1 jet Kiu Venga. A ještě před dalšími roky opět na D1 (moje oblíbené schodiště) Fábku I., vůbec se mi tehdy nelíbila, zadek se mi zdál jak koza vysoký.
11. 10. 2012 20:42
Re: Kampan
Mě to zní tak, že se při míjení ptá, jestli je to Octavia? Tak proč to auto natáčel? Navíc to vypadá, jako kdyby spolujezdce neměl. To video je minimálně zvláštní.
Avatar - Choochoo
11. 10. 2012 21:01
Re: Kampan
Presne, nepribrzdi a jede dal. Vse natoceno tak, aby nebylo nic videt. zajimave, je vzdy prijde video od ctenare, ktery hodne toci a pritom ma nekvalitni naradi ;-)
Reklama v plnem proudu >:-[]
Ikdyz ted se to uz da, uz se jedna aspon o prumerne auto, vzhledem k ohavnosti jako je Rapid :no:
11. 10. 2012 22:15
Re: Kampan
Proč průměrné?Ty to poznáš dle kastle? >:D
Avatar - Choochoo
12. 10. 2012 07:00
Re: Kampan
Tobe snad prijde ze je rozmerama ma spodni hranici sveho segmentu jako ostatni skvosty? Dle designu kastle, tradicne 10 let stare ;-)
12. 10. 2012 10:33
Re: Kampan
Jestli je něco ohavnýho, tak je to aktuální Civic a nastupující CR-V. Bohužel. Nicméně pitomec, kterej se vymezuje z pozice své oblíbené značky nadáváním na jiné (i tady má oblíbence...) tohle asi nepochopí, co?

Že mám rád Hondu (jednu jsme měl a nemůžu o ní říct křivý slovo), ale že mně to nenutí nadávat na ostatní auta (hlavně škodovku, z tý má promně dost nepochopitelně řada "čecháčků" těžkej komplex ménecennosti...) a nepřiznat si, že designově je na rozdíl od předchůdce nový Civic a nová CR-V ošklivý a podivný auto, na to ty zcela jednoznačně nemáš, co?
Avatar - Choochoo
12. 10. 2012 21:40