Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dánský trh v září 2012: VW Up! první, Škoda Citigo šestá

Třetí z bratislavských koncernových trojčat, SEAT Mii, byl během září v Dánsku dvanáctým nejprodávanějším vozem.
Zpět na článek
12. 10. 2012 08:21
12. 10. 2012 08:27
12. 10. 2012 09:59
12. 10. 2012 13:00
12. 10. 2012 16:40
12. 10. 2012 20:37
12. 10. 2012 21:10
12. 10. 2012 08:48
12. 10. 2012 09:17
12. 10. 2012 09:41
12. 10. 2012 09:50
12. 10. 2012 10:29
12. 10. 2012 13:47
12. 10. 2012 14:24
12. 10. 2012 16:43
12. 10. 2012 09:41
12. 10. 2012 09:51
12. 10. 2012 10:01
12. 10. 2012 09:52
12. 10. 2012 14:39
12. 10. 2012 09:48
12. 10. 2012 13:54
12. 10. 2012 14:28
12. 10. 2012 19:03
12. 10. 2012 21:56
Avatar - KANKUNEN
12. 10. 2012 08:21
Král Velorexů
Z 25ti aut jen jedno pořádné, v česku to vypadá trošku jinak.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2012 16:36
Re: Král Velorexů
..všeho dočasu.. ;-)
12. 10. 2012 08:24
Díky za reakci redakce
No děkuji, že redakce tak promptně reagovala na moji poznámku, že nevím o trhu, kde by se mělo Citi nějakým zásadním způsobem prodávat.

Budu objektivní.

Je to jistě úspěch... to bez pochyby, aď už pro UP! a nebo Citi, nicméně... v jedné větě si musíme na rovinu říct, že Dánský trh není tím, který by byl pro prodj těchto aut zásadním. Takže platí moje vyřčené, že budou ve škodovce rádi, že těch aut prodají ročně 10 tis. neb to není kde prodávat.

Děkuji.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kari.laz
12. 10. 2012 08:45
Re: Díky za reakci redakce
Na druhou stranu se těch citigo prodalo v Dánsku více než dvakrát tolik co u nás (495ks vs 211ks)
12. 10. 2012 09:01
Re: Díky za reakci redakce
Všimni si, že to nepopírám. Sem i překvapený. Je to úspěch, však to píšu. Ale prostě problém je.. a to píšeme my italofilové furt dokolečka, že tak jak má Fiat problém s velkýma autama, tak budou mít němci vždy problém s malýma autama... Rozebírat to nemá asi smysl. A prostě ten sever, byť je bohatý atd..., tak nikdy nebude pro tyhle prcky zajímavým trhem.... A škodovka nemá kde ty auta prodávat už ze své podstaty... Mimo německého trhu jsou to všechno stovkové prodeje... A tam kde se těchto aut prodávají tisíce, tam si prostě neškrtnou.
Avatar - kari.laz
12. 10. 2012 09:31
Re: Díky za reakci redakce
V současné době má Fiat s většími (Velkými) auty problém proto, že víceméně žádné nenabízí. Pokud by vyšel s nějakým novým povedeným autem nižší střední, střední třídy tak nevidím důvod, proč by nemělo být dobré. Jenže Bravo už to v téhle době nezachrání. VW také moc malých aut neměl. Akorát prolatinskoamercky orientovaný fox, kterému se tam docela daří a Lupo. Jinak se do toho segmentu moc nehrnul. Teď to změnil a vyjel s NSF a jak se zdá, tak to zase takový propadák nebude a prodeje, ačkoliv zatím nedosahují prodejů "prcků" z Itálie, rozhodně nejsou špatné. Uvidíme, jak se to bude prodávat do budoucna, ale zatím nic nenapovídá tomu, že by to mělo být špatné. Popravdě by jsem rád viděl nějaké úplně nové, ryze fiatí auto nižší střední. Prozatím mě 100 a 1 variace na F500 moc nenadchla. Na nové Bravo, nebo Cromu by jsem byl zvědavý.
Avatar - white label
12. 10. 2012 11:05
Re: Díky za reakci redakce
Vidíš, pár dní zpátky jsem ti psal, že bych UP!a (a spol.) nepodceňoval, už teď má jen UP! "větší polovinu" evropských prodejů lídra evropského trhu třídy MINI (Pandy). Tvůj odhad 1/5 (Up! vs Panda) byl tedy hodně mimo.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2012 16:39
Re: Díky za reakci redakce
Dánský trh je "zvláštní" - (automobilově) mne doslova ŠOKoval již v "-nácti" letech kdy jsem tam byla poprvé a NEchápala, ale "na každém rohu" ŠKODOVKU (!) viděla!!!!!
PS: Podotýkám že tehdy to byl model Škoda 120 :-)
12. 10. 2012 08:27
dánsko
Tady je vidět jak extrémní daňové zatížení deformuje trh. V prvních 25 nejprodávanějších autech na trh jsou jen dvě auta od nižší sřední třídy výš (19.Hyundai i30 a 21. Audi A4), todle nemají ani v itálii.
Rozbalit vlákno
5
12. 10. 2012 13:00
Re: dánsko
Tak ty daně jsou opravdu šílený...Dopadli stejně jako za komančů Poláci, kteří jezdili ve 4 na dovolenou s Maluchama....
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2012 16:40
Re: dánsko
...jinak je ale v Dánsku moc Moc MOC hezky :yes: :-)
12. 10. 2012 20:37
Re: dánsko
...a točí taky pěkný filmy. A proto si vůbec nezaslouží takový daně ;-)

Nejdražší alkohol v Evropě bych ještě snesl, ale ceny aut by pro mě byl pádný důvod k emigraci :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2012 21:10
Re: dánsko
Ano, LARSe von TRIERa mám také (docela) "ráda" :yes: :-)
PS: A (také) vyrábějí mimořádné "audio/video" výrobky :yes: ;-)
Avatar - nalimer
12. 10. 2012 08:47
prosím, aj Portugalsko, Luxembursko a Fínsko...
Predaj VW Up! ma teší. Aj Citigo. Ale je potrebné robiť mimo ČR a možno SR články o predajnosti v rámci EÚ (čo krajina, to článok). Zas na druhú stranu, je 27 krajín, keď každý deň dáme analýzu, tak máme o čom písať celý mesiac.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - kari.laz
12. 10. 2012 09:36
Re: prosím, aj Portugalsko, Luxembursko a Fínsko...
Já by jsem nějaké souhrnné zpravodajství o prodejích v jednotlivých zemích uvítal. Nějaký velký článek jednou měsíčně, kde by byly prodeje všech možných zemí. Aspoň by byla možnost přímého srovnání s naším trhem a podívat se na rozdílné prodeje. Například Dánsko mě hodně překvapilo tím, jak se tam prodávají mini a malé vozy. Prvních šest míst je mini, to je skoro raritní.
12. 10. 2012 11:02
Re: prosím, aj Portugalsko, Luxembursko a Fínsko...
Tady najdeš spoustu informací ke všem zemím.

[odkaz]
Avatar - kari.laz
12. 10. 2012 11:11
Re: prosím, aj Portugalsko, Luxembursko a Fínsko...
Tu stránku znám, ale bylo by pěkné to zpracovat nějak uceleně zde na auto.cz
12. 10. 2012 12:13
Re: prosím, aj Portugalsko, Luxembursko a Fínsko...
Není divu, když v Dánsku při koupi auta zaplatíš jednorázovou daň v hodnotě (téměř) auta samotného.
13. 10. 2012 15:42
Re: prosím, aj Portugalsko, Luxembursko a Fínsko...
Třeba Leaf má registrační poplatek odpuštěný. :-) Jejich systém je opravdu úsměvný. Poplatek záleží na spotřebě, počtu airbagů, počtu hvězdiček EuroNCAP, počtu sedadel s kontrolou zapnutí pásu a další výbavě. A poplatek může snadno přesáhnout cenu s DPH auta. 105 a 180% není téměř. ;-) Pod 100% se dostaneš leda odpočty na výbavu a ty zase tolik prostoru neposkytují.
15. 10. 2012 12:19
Re: prosím, aj Portugalsko, Luxembursko a Fínsko...
Napsal jsem téměř, protože jsem nevěděl přesně kolik, že to je ale přes 100 %, jsem netušil ani náhodou :-O
12. 10. 2012 08:48
big success
uf, to tu mame zase pekny netendencni clanek :-( :no:
pevne verim, ze kdyz budou redaktori poctive hledat, najdou nejaky bananistan, kde si ceska ambasada nebo nejaka na CR napojena firma koupila 10ks Citigo a ukousla uzasnych 50% mistniho trhu ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
12. 10. 2012 09:05
tu je cela 100ka podla poradia
[odkaz]

v prvej 30tke takmer vsetko su miniauta a male auta, golf je az za prvou 30tkou... dansko je extrem ;-) , mala rovinata krajina.... da sa chapat ze tam dominuju male auticka.. v prvej 10tke 4 korejci, bravo

holandsko je na tom podobne vid odkaz: [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
12. 10. 2012 09:36
Re: tu je cela 100ka podla poradia
V Holandsku je to spíš o tom... byl jsi někdy autem v Amsterdamu :-)?
12. 10. 2012 09:55
Re: tu je cela 100ka podla poradia
Ach ta tvoja logika toppor. ...mala rovinata krajina... a preto tam dominuju male auta..
Akurat som sa o tom bavil so svojim danskym kolegom. Dovod preco su tam najpredavanejsie male auta je ten,ze len poplatok za registraciu vozidla spolu s dph je cca 180% z ceny vozidla. + cca 1000eur cestna dan + 1000eur poistka.
Cize auto je tam docela luxusny tovar.
13. 10. 2012 13:09
Re: tu je cela 100ka podla poradia
Ty jsi komik. Vlastnictví auta je tam prostě hodně nákladné.
12. 10. 2012 09:10
To je hodně zajímavý žebříček
Samá pidiauta. :-|
Rozbalit vlákno
0
12. 10. 2012 09:17
Dánsko
Jedna z nejvyspělejších kultur v Evropě, a podívejte, co se tam prodává. Tím myslím složení značek, ne velikost aut.
Rozbalit vlákno
11
12. 10. 2012 09:41
Re: Dánsko
A tu "vyspělost kultury" hodnotíš podle čeho?
12. 10. 2012 09:50
Re: Dánsko
Zajeď si tam, koukej kolem sebe a pak ti bude jasno. ;-)
12. 10. 2012 10:29
Re: Dánsko
Aha, takže na základě osobních pocitů.
12. 10. 2012 13:47
Re: Dánsko
Představ si, že existují lidé, kteří jsou schopni zhodnotit kulturu země z její osobní návštěvy. ;-)
12. 10. 2012 14:24
Re: Dánsko
Zhodnotit z pohledu líbí nelíbí jistě ano. Ale nějak objektivně změřit určitě ne. ;-) Ale jinak já s tebou souhlasím, Dánsko taky považuju za jednu z "nejvyspělejších kultur" v Evropě ale mám proto i objektivní měřítko. [odkaz]

Ale dávat dohromady kulturnost země s tím jaké značky preferují je hloupost.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2012 16:43
Re: Dánsko
(zcela) VÝJÍMEČNĚ s jossalito-em SOUHLASím ;-)
Avatar - Emel
12. 10. 2012 09:41
Re: Dánsko
Myslíš kolínská trojčata, která dohromady dávají 1653 ks? Mě to přijde jako dost těžko dešifrovatelný pelmel všeho možného, který je aktuálně určován miniauty... přitom ale v nedávné minulosti stanul na nejvyšší příčce i Avensis. Vyvozuješ z toho nějaké závěry?
12. 10. 2012 09:51
Re: Dánsko
Nevyvozuji. Koukám na tabulku.
Avatar - Emel
12. 10. 2012 10:01
Re: Dánsko
No a které značky jsi myslel?
Avatar - Emel
12. 10. 2012 09:52
Re: Dánsko
Podle značek TOP 10:
VW 13448
Toyota 12787
Peugeot 11101
Ford 8933
Citroën 8564
Hyundai 7104
Kia 6070
Renault 5830
Suzuki 5402
Fiat 5020

Hm, prostě silné evropské značky, okořeněné tím, že základem jsou miniauta (proto najdeme tak vysoko Suzuki, ale i Citroën)...
Avatar - Blue Sun
12. 10. 2012 14:39
Re: Dánsko
Daně, daně, jak my myslíme na ně... To si pak každý rozmyslí koupi prémie...
12. 10. 2012 09:48
GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Je všeobecně známou věcí, že starověk i středověk "drásal" svůj lid nehoráznou daní, tzv. desátkem, tedy desetinou, jinak též desetiprocentní sazbou... Den daňové svobody tu nyní osciluje kolem patnáctého června. Zlatý starověk...

Tabulka je velmi výmluvná, a to zejména ke skladbě modelů dané kategorie. Je zřejmé, že tam, kde je koncentrace zájmu vynuceně směrovaná na mini a malá auta, tam, kde garážový patriotismus nehraje při nákupu podstatnou roli, se kupují auta především podle významu, jaký obecně zaujímají na trhu Evropy. Tabulka má proto zásadní vypovídací hodnotu.

Tak co, necháš se v předmětných třídách inspirovat spíše úsudkem šoférů z Dánska, či tě více přitahuje bazalkový garážový odér?

Samozřejmě, že život je vždy o tom, mít ty správné vzory. To víš Romulus a Remus, ti byli jistě ispirativními hrdiny a vzory, ovšem nezapomeň, že v době před více jak dvěma tisíci sedmi sty roky. Ostatně, čím myslíš, že by asi tak dnes ten Romulus jezdil?..

BRAVO DÁNSKO :yes:
Rozbalit vlákno
42
Avatar - Emel
12. 10. 2012 10:08
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Houby je výmluvná, realitě na cizím trhu našinec nerozumí. Zvedat palec jen na základě Up! na prvním místě je příznačné, ale krátkozraké.

Tabulka má zásadní vypovídací hodnotu, hmmm? Tak co takhle se zaměřit na to, proč Avensis letos prodal 2.5x tolik co Passat?

Proč je koncentrace "vynuceně směrovaná na miniauta"?

A ani v těch miniautech to není tak růžové. Kolínská trojčata i přes své stáří mají v součtu srovnatelné prodeje jako NSF (za září, celoročně zatím jasně vedou TPCA).
12. 10. 2012 10:32
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Odpovědi máš shora - svobodná volba v rámci poplatky vynucené dané třídy. Jaké modely se kupují máš přehledně v tabulce.

P.S. Ty máš něco proti kolínským trojčatům? Hledej spíše odpověď na to, jak přijde, že tam, kde se nehraje na garážový patriotismus absazuje panda velmi zajímavé místečko... :-)
Avatar - Emel
12. 10. 2012 10:39
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
A co řekneš na téma Avensis, což bylo mimochodem nejprodávanější auto vůbec (2006, 2009)? Případně Avensis vs. Passat?

Jakmile se objeví článek, že se kdesi dobře prodává Kia, objeví se nadšený příspěvek od Toppera. Jakmile je to VW, objeví se článek od tebe. Většinou mám pocit, že samotný článek moc nestudujete, jen vychrlíte nacvičený chvalozpěv, jako psi pana Pavlova.

Co se trojčat týče, rozhodně si myslím, že Panda je lepší auto, zub času už udělal své. Ale žádné vysvětlení pro špatné prodeje Pandy nemám.
Avatar - white label
12. 10. 2012 11:16
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Musím s tebou (minimálně částečně) souhlasit. ;-)

P.S. Kde se aktuálně prodává 2,5x více Avensisů, než Passatů? Předpokládám, že když už, tak ve světě, nikoli v Evropě?
Avatar - Emel
12. 10. 2012 11:17
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Dánsko, 1-9 2012, Avensis: 2759, Passat: 1113. A jak říkám... 2009 byl Avensis v Dánsku nejprodávanější auto celkově, to fakt nechápu...

[odkaz]
12. 10. 2012 12:18
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Dánové asi četli srovnávací test Passat vs. Avensis tady na auto.cz :-)
Avatar - Emel
12. 10. 2012 12:47
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Síla Toyoty tam má delší kořeny, Avensis byl prodejní jednička v letech 1998, 2006, 2009. Předtím v letech 1994-96 byla prodejní jedničkou Carina-E. V zemi zaslíbené malým autům naprosto fantastický výsledek.
Avatar - white label
12. 10. 2012 12:26
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Aha, tak samotném v Dánsku je to možné, i když na evropské poměry opravdu těžko pochopitelné.
Avatar - Emel
12. 10. 2012 12:46
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Jojo... a GTI ti klidně napíše, že Tabulka má zásadní vypovídací hodnotu, BRAVO DÁNSKO :yes: , protože si zřejmě znesvěcení svého apoštola nevšiml a nechal se zlákat Up!em na prvním místě. Holt účelové nakládání se statistikami je věc ošemetná a může se snadno obrátit proti tobě... zejména pokud jde o cizí trh, kterému tu (nejspíš) nikdo z nás nerozumí.
Avatar - white label
12. 10. 2012 13:50
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Ale já v té tabulce (TOP 25 za 1-9/2012) Avensis (na rozdíl od jediného zástupce stř. třídy - A4) nikde nevidím??? Takže buď jsem "slepý", nebo letos v Dánsku kouzlo Avensisu nefunguje a sympatie se ve střední třídě přesunuly k A4? :-O
Avatar - woody-alien
12. 10. 2012 14:23
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Koukni na Topperovu tabulku. Prodej za září, v pravo jsou pak součty za 1-9/2012. Za září je Avensis 43. a Passat 45., ale celkově je to, jak psal Emel.
Avatar - white label
12. 10. 2012 15:37
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Díky... a nemohl by sem dávat (místo redakce) tabulky rovnou topper? >:-[]
Ale to by tu pak asi byly jen prodeje v Korei a korejské prodeje ve zbytku světa... >:D
Avatar - Emel
12. 10. 2012 14:27
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Tabulka je Top 25 za 9, nikoliv za 1-9. V září zřejmě kouzlo nefunguje... těžko říct proč.
Avatar - woody-alien
12. 10. 2012 14:44
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Je zřejmé, že kupci Avensisu si v září řekli dost a hromadně se vrhli do showroomů VW. Myslíš, že kouzlu Up! můžeš odolávat věčně...? >:D
Avatar - white label
12. 10. 2012 15:35
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Přesně. Určitě se rozhodovali mezi Avensisem a UP!em a řekli si, když je ta krize, tak půjdem s dobou a trochu si utáhnem opasky s tím, že ti nejuvědomělejší šli rovnou do Citiga... >:-[] ;-)
Avatar - Emel
12. 10. 2012 16:06
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Jediné štěstí, že už není v nabídce Fox... to by byla modla sebemrskačů >:D .
Avatar - white label
12. 10. 2012 15:32
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Aha, tak 1-9 je až ten poslední sloupec. Takže proto tam není Avensis ani mezi TOP 25, i když je za měsíce 1-9 devátý. To je ale taky problém té tabulky k článku, že tam není tržní úspěch Avensisu vůbec vidět. Kdyby tam byla tabulka kompletní (viz odkaz toppera), tak se to dá poměrně snadno dohledat. Tabulka k článku tak budí dojem většího koncernového úspěchu, než tomu reálně je. Avensis se sice úspěchu z r. 2009 nepřiblíží, ale třídní primát si zřejmě udrží a UP! má velkou šanci vyhrát i celoročně.
12. 10. 2012 13:09
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Konsekvence s Topperem nebudu v tvém zájmu raději komentovat - :no: Co se týká horní tabulky, pak ano, ta má vypovídací hodnotu takřka absolutní. Trh je zde poměrně originálně (ve vztahu k velikostním třídám) předdefinován těmi poplatky, takže zájem se soustřeďuje na třídu mini. Cenné je současně to, že Dánové jistě nejsou zatíženi uvedeným garážovým patriotismem jako jiné země. Takže v rámci třídy zcela otevřená hra. V ní kruleje VW Up! Kde je fiat, to víš jistě i ty.

Samozřejmě, že Panda není lepší auto než Up! Kdybych chtěl nyní být stejně "trefný" jako ty, napsal bych, že ti asi právě vede wolff klávesnici... Na tyhle hlouposti tu snad ale prostor není...
Avatar - Emel
12. 10. 2012 13:15
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Dovozuješ tedy na základě stejných dat, že je Avensis nejlepším autem střední třídy? Jeho prodeje v Dánsku, zejména v letech nedávno minulých, berou dech. Pokud má dánský trh nějaký fenomén, je jím nade vší pochybnost Avensis, respektive Carina-E před jeho nástupem.

Pandu jsem nesrovnával s Up!em, ale s Aygo... takže mi nepodsouvej wolffa za klávesnici a raděj pořádně čti.
12. 10. 2012 13:22
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Avensise podrobně rozeberu, až tu o něm bude článek. Tohle už je třída (střední mainstream), která v Dánsku reprezentuje opravdu velkou investici. Zde již budou hrát roli i další věcné stránky. No... nechme to na ten článek.

P.S. Nepopletl sis to s počty prodejů stavebnice Lego-Avensis? ;-)
Avatar - Emel
12. 10. 2012 13:29
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Tohle je článek o prodejích a Avensis v tabulce najdeš taky, nevím, proč bychom to nemohli rozebrat tady - tedy až na to, že se ti takový výsledek nehodí do krámu. Jistě, střední je už větší investice... o to úžasnější je, že takové auto dokázalo porazit všechny ty prcky, nemyslíš?

Tady máš prodeje za rok 2009, s Avensisem na prvním místě celkově:
[odkaz]
12. 10. 2012 13:47
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Jsi obsahově roztěkaný, nahoře je článek o prodejích, tomu se věnujme, ten pitvejme a radujme se nad vkusem a výběrem v dané třídě. Nebo ty by sis snad raději místo Upu pořídil pandu? Nepořídil, no tak vidíš. Až tu bude článek o Avensisu, také sem snad nebudeš tahat to, kolik bavoráků se prodalo v Grónsku za rok 2009, ale budeme se věnovat avensisu a jeho údajnému úspěchu na tamním trhu.
Avatar - Emel
12. 10. 2012 14:26
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Článek je o prodejích na dánském trhu, Avensis se tam prodává... v čem je problém?

V jaké "dané třídě", článek není o žádné třídě, je o celkových prodejích v Dánsku.

Jasně, radujme se... přesně o tom to je... přesně tak se raduje Iescent, pokud kdekoli uspěje Kia.
Avatar - woody-alien
12. 10. 2012 14:34
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Co na tom nechápeš ? The Winner takes it All, o něm se budem bavit, jenom o něm a nikdy jinak. Leda že by vítěz byl někdo mimo koncern, už to chápeš ? ;-) >:D
Avatar - Emel
12. 10. 2012 14:41
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Jo, to je přesně ono... vyzobat si ze statistiky to co se ti hodí umí každý, ale postavit se čelem k tomu ostatnímu už je horší. Ach jo.

Nic proti Up!u, ve třídě je to nejmodernější auto, které trpí snad jen omezenou nabídkou motorů.
12. 10. 2012 15:14
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Nic nevybírám, komentuji tabulku. To ty vybíráš a taháš sem model, který není předmětem diskuse. Vyčkej času, až se tu objeví tabulka s Avensisem, nebudeme psát o Upu, nýbrž o... Avensisu.
Avatar - Emel
12. 10. 2012 16:04
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Článek je o dánském trhu, Avensis je na něm nejprodávanější auto střední třídy, dlouhodobě. Proč by Avensis neměl být součástí diskuse o tomto článku?

Já ti řeknu proč - protože tvým cílem není pochopit specifika dánského trhu, ale pouze se potěšit prvním místem Up! No dobrá, tak si to užij ;-)
12. 10. 2012 16:39
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Zcela špatně. Potěšen bych byl především prvním místem citiho, a popravdě by mě moc překvapilo, kdyby tam panda sbírala vavřín. Docela se na článek o Avensisu versus Dánsko těším.
Avatar - Emel
12. 10. 2012 16:44
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Asi ti ho napíšu na blog.
12. 10. 2012 17:01
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
K tomu nenajdeš dost odVWahy... ;-)
Avatar - Emel
12. 10. 2012 23:21
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
O odvahu nejde.. spíš by mi přišlo takové trapné glorifikovat Avensis, aniž bych vlastně věděl proč... jen na základě čísla v nějaké tabulce. Jenže přesně to teď děláš s Up!em...
Avatar - white label
12. 10. 2012 15:40
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Jj, taková ABBA už tohle věděla dávno... >:-[]
Avatar - woody-alien
13. 10. 2012 06:28
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Mamma Mia ! To je pravda, tohle nevědět by bylo takové Waterloo, že raději volám S.O.S a prosím Take a Chance On Me... ;-) >:D
Avatar - white label
13. 10. 2012 12:15
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
:yes: >:-[]
Ty seš teda Super Trouper a diskusně-hudební Dancing Queen v jednom a přitom za to ani nechceš žádné Money, Money, Money.
Uzavřel bych to nadčasovým - People Need Love a zakončil symbolicky: Thank You For The Music.
;-)
P.S. Dnes tedy výrazně:
BrAvo ABBA, SAAB (a VOLVO pochopitelně taky)
Avatar - woody-alien
13. 10. 2012 17:44
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
>:D ABBA nabízí song doslova pro každého. I příznivce rychlých kol. Fanoušci jistého španělského jezdce F1 si prozpěvují Fernando, milovníci plavné jízdy třeba Rock Me a takovej ypsi si vystačí s Ring Ring. ;-)
Avatar - white label
13. 10. 2012 19:04
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Tak tak, jdu si teď pustit Chiquititu a k tomu si oloupu jednu Chiguitu. ;-) >:-[]

[odkaz]
12. 10. 2012 14:29
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Já bych si raději koupil Pandu než UP! Je na tom něco špatně?
12. 10. 2012 15:12
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Nelži si veřejně do kapsy :-)
12. 10. 2012 16:07
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Já už jsem moc starej na to, abych si lhal do kapsy. :-)
12. 10. 2012 16:40
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Pak to padá na margo zastřené úpřímnosti :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2012 16:45
Re: GARÁŽOVÝ DESÁTEK
Tak ten "Avensis vs Passat" tam je to JASNÉ: "Porazil ho ve srovnávacím testu na auto.cz" ;-)
Avatar - PeterLuk
12. 10. 2012 13:54
CHYBA
Zaujímavé, snáď tak ale nedopadneme aj my, keď nám tu už zvýšili registračné poplatky...

Ináč, máte tu chybu : "Třetí z bratislavských koncernových dvojčat, SEAT Mii, ..."
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
12. 10. 2012 14:28
Re: CHYBA
To není chyba, ale inspirace hrou zvanou ragby. Tam je termín "třetí poločas" téměř oficiální. >:D
12. 10. 2012 19:03
Zaujímavé ...
... že tento "sociálny" rozmer dánskej politiky u nás od socialistov nepočujeme ....

Samozrejme také zdanenie je nezmysel ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bristol
12. 10. 2012 21:56
Dánsko
docela hustá politika...tam vůbec nemá smysl kupovat auto...jakékoli :no: :-|
Rozbalit vlákno
0